Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.10.2020 in all areas

  1. 5 точки
    Здравейте, трета проба на Yacco VX 1500. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 227 545 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1005 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 20/80; 7) Средна скорост - около 22 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020 - 20.10.2020; 9) Моточасове – около 48; 10) Изразходвано гориво - около 100 л. Shell FuelSave Diesel + добавка Bardahl BDC; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история. За момента не се притеснявам за маслото. Отново потвърждавам, че съм доволен от маслото, мисля, че пасва на двигателя добре. Определям го на звук. Вижда се, че задържа ядрото, което се виждаше още от самото начало. Да, вижда се че постепенно се замърсява, но ще видим как е като се изравни с първата проба на предното масло, която беше на 2500 км и беше доста зле.
  2. 2 точки
    Здравей, Колега! Доста-та майстори не разбират от масла! Не им се връзвай! Проблемът ти не е в маслото, а в нещо друго по двигателя. Я верига, я клапани за реглаж, я нещо друго... и т.н. Прегледът ще покаже какво е. Дано е читав майсторът!
  3. 1 точка
    Много важна забележка! Не се знаят моточасовете, но колегата кара много дълги преходи, наистина! Все пак не би трябвало за 1000 км да се замърси при теб толкова много. Но - дизел. Недозагрял, хвърля повече нафта, от там повече сажди, повече биодизел в маслото, повече моточасове в такъв режим. И ако наистина правиш 200 м.ч. за 4000 км, то тогава няма какво да се чудим...
  4. 1 точка
    @VisionboY Твоят двигател го дават да се кара дори с 0W20! Така, че много поздрави на "майстора"! Нали ти казах, че повечето майстори не разбират от масла...! Кажи му да провери "маханиката", а "смазката" да остави на друг... Успех с прегледа!
  5. 1 точка
    Няма как 5в30 масло, еле пък Петро, дето едно от най-добрите хидрокрек масла на пазара да ти прецака двигателя, още повече при твоите интервали на смяна. Аз имам над 35 000км с Петро и двигателят ми все още не се е прецакал. Кое е правилното масло според майстора?
  6. 1 точка
    Има повод за размисъл върху състоянието на двигателите, нали? Маслата са с еднакви спецификации!
  7. 1 точка
    Трета година съм с Dunlop WinterSport. Сцеплението е добро на мокро и сняг, не се губи при ниски температури и са тихи. Препоръчвам.
  8. 1 точка
    В автомобила освен акумулатор имаш и алтернатор.Когато не си запалил двигателя,ползваш акумулатора и съответно неговото напрежение-12v., когато запалиш двигателя ползваш напрежението подадено от алтернатора-14v.
  9. 1 точка
    Ако е мръсна степените ще са по-неосезаеми. При мен се върнаха отчетливо след смазване. И моля, не пускай последователни постове. Знаеш правилата
  10. 1 точка
    В БГ магазините има достатъчно добри. Не знам защо са тия поръчки от друг континент.
  11. 1 точка
    Спомням си, че търсех за Акорда 225/45/17 зимни преди 3 сезона. Колебаех се между фулда и този модел на BF Goodrich. Според мен, ако нямаш пари за премиум гума ( Continental, Pirelli, Bridgestone и т.н.) този модел на BF Goodrich е чудесен избор. Спомням си, че четях само суперлативи за G-Force Winter 2.
  12. 1 точка
    Това за колко е купена колата няма никакво значение. Българина трябва да спре да гледа в паницата на другия за да успее в живота. Подарък да са му я дали си е негова далавера. По скоро тук опираме за не коректно представен автомобил. А и на никой не му прави впечатление, че мотора тропа май? Щото тоя Пилот си е доста екзотичен и със сигурност честите ще са с поръчка и доста чакане. Всички обаче се хванаха колко ще изкара търговеца. Много пъти съм казвал, че като не искаш да плащаш комисионна на джамбазина си вършиш работата сам!!! Не веднъж съм ставал свидетел, че масово се псуват въпросните хора, ма пак се обикалят авто къщите и другите подобни тържища. В последно време се търси от евтиното най-евтиното и после- Мммм.....проблем. Няма как да е друго! Казвам ви го от опит! За съжаление поговорката "За всеки влак си има пътник!" няма как да бъде променена. Ако боклука застояваше и хората си правеха правилна преценка, нещата щяха да тръгнат в друга посока. Гарантирано! П.С. Благодаря на момчето пуснало темата!
  13. 1 точка
    Бях си поръчвал резервни предпазителчета/ SOD (shut of device) за подмяна (отново от Ali-то - Self recovery fuse RXEF030 72V 0.3A 300MA PPTC; цена $0,5/10бр.). Нямах оплаквания от завъртането на огледалата но при положение, че съм разглобил частите реших да ги подменя. Първото модулче беше с много корава заливка - бая зор видях докато я изчегъркам (ех, че дума - как звучно описва действието). При второто модулче беше по-лесно (така, както го показват по клипчетата в Youtube). Моля, накрая само не ги заливайте с пистолет с течен силикон на пръчки (както показват на клипчетата), защото след едно лято по нашите географски шири този течен силикон ще е отишъл на съвсем друго място. Не намирам разлика като начин на работа/завъртане на огледалата след подмяната, но сега поне няма да очаквам в скоро време проблеми от подобно естество. Набързо облепих (без изобщо да се старая) единия панел на страничното огледало с бяло фолио за да видя дали ще стои добре. Не ми хареса изобщо и си ги оставих черни.
  14. 1 точка
    Здравейте, колеги! Работя в голяма фирма за авточасти, която има магазини в цялата страна, като в случая аз работя в магазина в Ямбол. Няма да споменавам коя е фирмата. Всеки ден продавам страшно много филтри на MANN и на други марки. За 4.5 години стаж във фирмата нито веднъж не съм видял филтър на MANN да е с цилофанена опаковка същото важи и за филтрите на Tecneco, Valeo, Mahle и т.н. Относно хондаджийските филтри само на Blueprint и AMC Kavo parts са винаги с цилофан. С маслените филтри на MANN за моята хонда отдавна съм приключил, защото ми текат. Слагам си само и единствено ОЕМ. Иначе на крайни клиенти давам само и единствено Blueprint с номер ADM52107, който е заместител на MANN W610/6/3. Принципно W610/3 най-масово се предлага в магазините за авточасти, като той е пълна замянка на W610/6. Иначе точния филтър по каталозите си е W610/6. Разликата м/у двата филтъра наистина е в дебелината и в основата където е резбата, като на единия е малко по изпъкнала от другия и мисля имаше разлика и във височината на клапана. Въпросния Blueprint, който споменах имам наблюдения над него и за момента няма проблеми, а и той е най-близък до MANN W610/6. Истината е, че по магазините в България много трудно може да се случи на качествена част от известна марка. В случая филтрите на MANN могат да бъдат от всякъде, но не и от Германия, както и за останалите марки и въобще за всички останали части. В понеделник като отида на работа мога да ви снимам малко филтри и да ги постна.
  15. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 319 000 км, а може и повече (по километраж: 219037 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 2979 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60 / 40 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 13.10.2020; 9) Моточасове – 64 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 165 л. А95Н; 11) Kтм = (165 / 3.4) = 48.53 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма; 15) Други – работеща картерна вентилация; 16) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Странно се развива при последната капка. Дали ще се формира ядро...?!
  16. 1 точка
    Благодарности на @Slein за търпението и споделените мнения - искрено се цени! Макар много от колегите да казват "всички автокъщи лъжат", не съм съгласен. Има спектър на коректност. Като започнем от крайно коректни - такива, които подбират автомобили за внос, взимат по-скъпо, но държат на репутацията. През такива, които взимат евтино автомобили с поправими проблеми - леки удари, градушка. До такива, които съзнателно внасят пълни развалини за без пари, връщат километражи, закърпват ги колкото могат и те лъжат в лицето, че колата е супер. Горната къща май е в лошата крайнос. А ако го правят с една кола, бих предположил, че го правят с всички.
  17. 1 точка
    Ако повече от 1/2 от форума си видим колите какви са били преди това, сигурно ще "крашне" някой сайт за автомобили 2-ра ръка от едновременно качване на нови обяви за продажба.
  18. 1 точка
    Не е въпросът кой колко ще гушне, а реалното състояние на колата. Благодаря на колегата @Slein за отделеното време и информация.
  19. 1 точка
    Здравей колега.По принцип всичко е възможно. Такова пукане при въртене на волана на място или малка скорост,са две/три неща.Едното е лагера на тампона на амортисьора (горе на бомбето) , шарнир,или тампони на носача.Това е.Но си иска разглобяване и ще трябва да инвестираш в едно такова да локализирате проблема.Иначе ще се сменя до безкрай до като се открие. А рейката е ясна,откачва се от главината, хваща се рамото и се клати в във всички посоки,тропа ли и тя е.
  20. 1 точка
    Днес приятел ми донесе втулката с ключа който поръчах.Направена е от стомана по скицата а самата вътрешна част от фосфорен бронз.Всичко е по схемата.
  21. 1 точка
    Все си мисля, че АМ "Тракия" няма нищо общо на километър, след границата. Стига сте се филмирали. Човекът е помогнал, а вие не може да го осмислите...
  22. 1 точка
    И такаааа момчета, навигацията вчера пристигна от Китай и вече е монтирана на колата. Ще споделя негативни и позитивни впечатления за всичко от поръчката до пускането му в колата, с цел да обобщя нещата. ПОРЪЧКА И ДОСТАВКА: - Поръчахме я с безплатна доставка от DHL, като помолихме да запишат че струвала там 12-13 долара, което да ни освободи от митница и да мине метър. Това обаче не се случи и стоката си отлетя на митнициата с 300. - На митницита "пичовете" "Вече имат нови разпоредби" и обмитяват всичко каквото им попадне пред очите. След като им беше предоставено извлечение от банковата сметка за плащането и обяснено кое колко струва, те взели че обмити и цената на транспорта и стоката и всичко. За стока струваща 450лв. отнесох 180лв. ДДС, мито, такси някaкви на DHL и т.н. Ще ме извиняват, но ние си отиваме на 40% горница от цената. Чесно казано вчера много се чудих дали въобще да я монтирам или директно да я пускам в OLX и да ми се маха от очите. Наистина ме изкараха извън равновесие алчните боклуци. В крайна сметка склоних да я монтирам поне да видя какво съм си купил. МОНТАЖ: Относно монтажа, ще се опитам да обясня подробно как става, с цел някой колега някога да не си нарани таблото ако се захване. В youtube има много подробни клипчета от които се ръководих, но все пак: 1. Премахва се панела на климатроника. Отстрани зад двете врътки има прорези с големината на права отвертка където е хубаво да се подхване (с отвертка или нещо друго) и да се напъне право навън без да се натиска към панела на таблото. Излиза много лесно но трябва да се внимава и да се упражни една идея повече сила. След акто излезе се откача буксата и се хвърля на задната седалка. 2. Премахва се пластмасовия капак зад конзолата на средните духалки. Държи се на 4 щипки, които са много меки на вадене но захващат много здраво. Повдига се първо в предната част в средата, щипките отляво и отдясно и е хуваво да се напъват една по една. Задните излизат от самосебеси. 3. Премахва се конзолата със средните духалки. Тя се държи на същите здрави щипки в четирите и края. Подхваща се от задната страна където премахнатия вече капак. Дърпа се директно повърхностната пластмаса, тъй като под нея има една която създава впечатление че са една цяло но не са. Като се извадят задните щипки предните излизат с лекота. 4. Премахва се оригиналния CD player. Държи се на 4 винта, които се виждат в дъното и 4 щипки (същите като тези на останалите панели) разположени в четирите му края. Първо се отвиват винтовете и след това се издърпва от щипките. 5. Прехвърлят се металните планки от стария на новия плейър. Това са две планки закрепени с по 4 винта, които играят ролята на шина. Тъй като лявата се различава от дясната от гледна точка на нова, че са огледални трябва да ги запомните, защото може да ги объркате и да ви загубят 10-тина мин време за размянвата (като на мен ) 6. Прехвърлят се щипките от стария на новия плеър. 4-те бели щипчици се махат и слагат на новия плейър. Пазсват идеално. 7. Свързват се всички кабели. Всички букси са идентични с оригиналните и са Plyg&Play. Единствено GPS-a трябва да се позиционира някъде, но под горния капак зад духалките има доста място и е супер удачно за тази работа. Само трбва да се стопира така че да не тропа. 8. Всичко се връща обратно, като първи е плайъра, тъй като климатроника и духалките се хващат за него. * преди да започнете монтажа е хубаво да откачите "-" клемата от акомулатора. * При автоматика скоростния лост трябва да премине в най-долна точка. Относно самото устройство добри и лоши впечатления: първо ДОБРИТЕ, че нали се говори да мислиме позитивно 1. Нещо което не очаквах е разкошния за мен звук. В пъти е по-добър от оригиналното CD с много повече настройки и честно казано го усилвам над 90% без да изкриви. Абе блъска много здраво. 2. Монтажа е перфектен и приляга на таблото идеално с 1-2 забележки, за които ще спомена по-долу и които ще гледам да отстраня в кратък срок. 3. Като изработка е повече от колкото очаквах. Бутоните са меки и приятни на допир и има възможност от избор на цветова подсветка с богата палитра. 4. Екрана работи също много приятно и не дразни по никакъв начин. 5. Резолюцията е висока и видеата се виждат перфектно. 5. Hands free е супер удобно както за повиквания така и за приемане на разговор. Копира контактите от телефона. 6. Управлението от волана работи отлично. Сам си избираш реално за какво да ти служат бутоните. 7. За друго важно не се сещам но ако се сетя ще допълня ( стига да е важно) ЛОШИТЕ: 1. В дясната част на устройството има една стърчаща платка, което не позволява защракването на една от щипките и съответно държи лек луфт. Както се сещата луфта отваря и при климатроника и при духалките. Той наистина е много минимален но въпреки това мен ме дразни и ще трябва да се оправи. 2. Въртящите бутони са без подсветка. Е това наистина ме кара да откачам. Направо не е истина как ме дразни тази скапана шитня. В тъмното светят 3 от дясно и 2 от ляво бутони. УЖАС. 3. За друго в последствие ако изкочи. Все още ми държи влага историята с Митницата и Доставката и съм на кантар да я продам от яд. Предполагам, че до няколко дни ще ми мине. Сега чакам да дойде камерата за задно виждане и ELM327. При монтажа на камерата ще изкусоря и проблема със незахващащата щипка. Надявам се да съм бил полезен на някой колега. КАТО ЦЯЛО ПРЕПОРЪЧВАМ УСТРОЙСТВОТО. КУСУРИТЕ МУ СА МИНИМАЛНИ НА ФОНА НА ТОВА КОЕТО ПРЕДЛАГА КАТО КАЧЕСТВО.
  23. 0 точки
    Всички са така. Много исках да си намеря мечта за придобиване, но... не открих цяла кола. Тук таме добри хрумки. Ако искам примерно чадъри във вратите, вместо Ролс, мога да си взема новата Шкода Скала - има ги като опция. Доста безпардонно, но пък е народна кола и като нямаш слугинаж, чадърчето ти е под ръка. :) Е, останалото си е ФВ и цената е приемлива, но някак си в тоя клас по-добре Сивика. Поне има хитринки и си е "наше", нищо че е минимум 20% по-скъп. Харесах и новата Мазда3 - външно е семпла, но вътре ми е тясно, а не съм висок. Сивика пак е по-добре. По-големите Мазди пак са тесни - растат им размерите, но навънка. Харесах приемливо и новото комби на 508. Багажника почти колкото на моето комби, задницата минава за красива, вътре е поносимо и дори модерно, но... врати без рамки. При свален джам, отваряйки предната си правиш харакири с горния и ръб. В задната стъклата са 2 и малкото остава да стърчи в пространството. Пипаш го да затвориш вратата и то хлапче. Аз отзад не се возя, но блъсната чисто нова кола няма да си купя - отпред изглежда точно след краш тест. Викам си, епа под 100 бона кола, френска - не може много да се иска. Гледах и други французи, новите Клио и Каптюр (карал съм настоящия) имат позитивно развитие и ще продават прилично. Имаше и DS. Много шармантно и непрактично - бате, по-добре нидей! BMV - Баси Маркетинговата Вакханалия! Технически предполагам биват, но естетически сигурно ги рисуват някакви пубери, а ги кроят някакви слаботелесни. Не мож влезе, нема где да седнеш, шибнеш си лакето о некоя пласмаса, па пцуеш и бегаш. 5х2 метра кола, а за чиляка место нема. Имаше и някаква нова Хиталиано Шиит-айска марка. Бял интериор - включително таблото отгоре. Това го е проектирал, одобрил и произвел екип от хора дето не са карали кола. Никому ли не хрумна да си сложи в своята няколко бели листа А4 на таблото и да пробва да шофира в слънчев ден??? Оф, не ми се пише веке - мъка е за автофен кат мене. :(
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...