Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.10.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Аз карам предния дизел 140 коня ,врътнал съм и към 200 К,сега е на 355К с оригиналния съединител (тръгнал е боксува на 5-та и 6-та ама го крепя),масла на 20К и горивен филтър на 80К,никакво глезене и излишни разходи.един алтернатор съм сменил и един датчик на Еърбега.Карам в Испания и проблеми с горивото нямам,надявам се да изкара още поне 300К.
  2. 1 точка
    Пръскалките на фаровете работят на включени светлини и над 50% пълно казанче. Ако едно от двете не е изпълнено не работят. Аз лично не харесвам да ми пръскат винаги, когато мия стъклото, затова съм махнал бушона. Не вижфам смисъл да ми цапат капака лятот. Зимата обаче си връщам бушона, защото когато фара се замаже едно, че ти нищо невиждаш а другото, е че заслепява ужасно.
  3. 1 точка
    Сетих се за още нещо следствие на съветите на fenabg пробвай като си запушил дросела с рака или просто някъде преди дросела така че оборотите да са под нормалните дръпни кабела на IACV-то. Така ще провериш дали IACV регулира Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  4. 1 точка
    Още един . Напъни дросела на ръка ( да затвори ) и виж сваля ли оборотите , виж клапата да не е пробивана ( около 15 такива случая имам. На работещ мотор запуши дросела с ръка и виж дали ще изгасне . пффф повече от един са
  5. 1 точка
    Несинтетичното масло помътнява при ниска температура, на стайна "всяко" масло би трябвало да е бистро, тия варели ако са на стайна температура и е такава мътилка със сигурност не бих експериментирал. И аз налях шел ултра 5–30, на 100% потвърждавам, че маслото беше бистро.
  6. 1 точка
    Здравейте отново. Днес направихме въпросната процедура, колата значително подобри работата на мотора, сякаш е много по-равномерна в целия диапазон от обороти, както и по-тиха. Знам, че инфото го има навсякъде, но все пак ако някой попадне на темата - д14з2 двигател (изпускателни клапани 0.25мм, всмукателни 0.20мм).
  7. 1 точка
    За блутута, модула трябва да е под централните духалки. Често дефектират и бутат акумулатора и масово ги изключват.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Много често , за да я продават на 6000 лв са я купили за 1000лв или по-малко. Като сложиш превоза и някоя друга такса стават да речем 2000. След това за още 500 слагат кит, мацат с мечето и пускат някоя добавка. Търси се максимална печалба, която ако е под сто -двеста процента , просто джамбазът няма да има желание да си мръдне пръста... Разбира се има и някои по-съвестни , но са малко според мен... Следователно наистина от там трябва да купят някой мъртвец за да изкарат желаните пари.
  10. 1 точка
    Сменихме на Жената Сивик 7 със 10 серия 1.5 T седан, CVT - разбира се. Съвсем друг тип кола много различна от сегашните сивици. Опред е ниска ибаче. Вози много стабилно и много комфортно ... мислех че ще е твърдак но ме изненадаха с меката возия - направо е 6 точки . CVT не обичам но пък разхода се оказа много хубав .5.9 - 6.6 магистрала средно 130-140 чар пат 160 100 октана. Ами много чевръсто изпреварва и не харчи. Вътре е огромна колата и супер удобна с изключение на пасажерската седалка, която е ниско - аз им проблеми с кръста затова.Багажника огромен.... резервоара пък икономичен -46 литра Интериора обаче скърцааааа....:( кофти матерял е и тапицерията на седалките..... Тенекиите супер тънки и много лесно се огъват:( Има големи и стабилни джанти - 215х5517. Спира бързо, камера за заден ход но и липсва парктроник предвн и заден. За другото ще покаже времето.... Но ми се струва че Акорд ще залезе... Ще ми се да пробвам и 2.0 как вози на 10 Сивик. И те биле доста икономични. Та има и добри страни но и кофти неща за нова кола.....
  11. 1 точка
    Цената я определя пазара, не годината. Има къде по-нови коли за такива пари, но не гледаш тях, нали?! Аз когато гледам кола, не виждам никаква драма да има пребоядисвано. Гледам цялостната картинка. Изглежда наистина запазена и има някакъв шанс да е на този пробег. Но ако е така сигурно я продават, защото инструкторът е умрял... от глад. Освен волана, както е отбелязал колегата по-горе, маската ми прави впечатление, че е от фейслифт. Какъвто и подтекст да може да търсим в това.
  12. 1 точка
    Да така е,мотора свети и е на 183500км истински. Следващото регулиране,ще бъде пак около 20к.,но не повече!Вижда се,че всички изпускателни са слезли,до долна допустима граница, еднакво(виж първата снимка)🙂.Другото,което е добре,че веригата също добре😁!
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Аз попринцип си знам ама вече и видях с очите си. От варел - НЕ
  15. 1 точка
    Като видя такива варели със забити помпи в тях и стоя на разстояние?
  16. 1 точка
    А ти как точно му помогна, на кой от конкретните въпроси му отговори ?
  17. 1 точка
    От никъде не черпи нищо, толкова го сърбят пръстите,че не може да се спре. На всяко гърне е мерудия.
  18. 1 точка
    Прочети тази тема, може би ще намериш отговор на някои неща: Към @CARPERA - колегата пита конкретни въпроси, ти пак да те има и тука- с общи приказки, пък после "моля другарко" получих минус. Ако, сам не разбираш някои работи, няма как да ти се обяснят.
  19. 1 точка
    Никога,в комбинация с газ...! Явно четеш избирателно: Както и да е. Аз не съм избрал дизел да ми е по-евтино, а заради големия въртящ момент. Който е пробвал дизела и двулитровия бензин, знае за какво става дума. Виж, за 2,4 л. бензин не мога да кажа как е в сравнение с дизела.
  20. 1 точка
    Като гледам по-горе какво се изписа, ще излезе, че Хонда имат най-скапаните двигатели А нали се славят с на-добрите такива! @Nikito82 Намери си поддържана кола на до 200К реални и би следвало да нямаш грижи с мотора. Колкото и да е парадоксално, дизела отвсякъде вече е по-икономичен от бензина. Не само като разход (то е ясно), но и като покупна цена. На газ колкото и да е евтино, като сложиш цената на газовото и по-високата първоначална цена на бензиновата кола, отиде ... По отношение на екзистенциалния въпрос бензин или дизел - тука виждам, че важат все повече емоционални, отколкото рационални аргументи. Аз съм навъртял стотици хиляди км. и на бензин/газ и на дизел. Проблеми съм имал най-вече с газовите - не големи, но досадни. За себе си съм избрал да карам дизел, но това е личен избор и не агитирам никого за това. На някои хора им харесва повече бензина, други се плашат от дизела заради многото митове за скъпата поддръжка и ремонти и т.н.
  21. 0 точки
    Никакъв проблем даже след време може оборотите и сами да се оправят.
  22. 0 точки
    Приказват си двама счетоводители: -Нашият шеф е просто нетърпим-казва единият-Как може да се работи толкова време без отпуска?! -Имам идея как да си спечеля поне 2 дена почивка-казва другият и се провисва от една тръба на тавана с главата надолу. Влиза шефът: -Какво става тук? Вие за какъв се мислите, та висите от тавана? Счетоводителят: -За нищо особено. Аз съм лампа и осветявам помещението. Защо да не вися от тавана? -Знаете ли какво-казва шефът-мисля, че сте твърде преуморен. Отивайте си вкъщи и една седмица да не ви виждам тук! Счетоводителят си събира нещата и си тръгва. Колегата му също започва да си събира вещите. -А Вие къде?-пита шефът -Аз на тъмно не мога да работя.
  23. 0 точки
    ....и със чисто нови,4-та и 5-та скорости😁!
  24. 0 точки
  25. -1 точки
    Замисли се защо паднаха толкова драстично цените на дизелите. Разгледай темите за проблеми при колите тук в форума преобладават за дизелите. Като цяло всичко идва некачественото гориво. Много хора се подвеждат по-евтината цена,после им излиза през носа поддръжката. Като цяло вземеш ли дизел си остава твой,или го продаваш на безценица. Ето ти тема за или против дизела
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...