Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.09.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Звучи интересно, но настоящата система за рейтинг прави нещо подобно. Иначе съм далеч от мисълта да изтъкваме мнението на когото и да било, само защото е (решил, че е) някой си. И имаше такъв потребител, който сам си правеше мненията с друг цвят и шрифт. Но нека това го решават хората - кой кой е. За тези, които не влизат редовно и видиш ли - можело да бъдат подведени - ами да са влизали. Крайно време е много от хората да осъзнаят, че този форум не е пансион за неразбиращи, а като комуна - платформа от хора за хора. И тук, като фен много ме радва, че се наблюдава сериозен прогрес. Поне сред редовните. За останалите, които се оплакват, че няма да има кой да им отговаря - нека се замислят те колко са полезни на останалите. Все ми се струва, че се пресолява манджата и не само форумът губи от това решение, но това само времето ще го покаже. И само пак да вметна - в толкова модерния фейсбук, където всички влизат редовно, всички са приятели, всички са компетентни и се чувстват длъжни да помогнат с мнението си, могат да се видят къде по-големи глупости, но досега не съм чул някой да се разсърди на фейса. Стига толкова с това - продължаваме напред.
  2. 3 точки
    Смяната е лесна, има си чалъм, за да не оставяш кожи по ламарините. Горе долу за половин час е работата със сваляне и качване на корите. Китайските машинки са ок, излизат по около 20-на лева бройката. Оригиналните са пак китайци. ПП. Тия дето им искат по 40 лева на брой, няма да ги коментирам.
  3. 2 точки
    Нищо особено. Откача се едната шина на механизма на стъклото. Поглеждаш да видиш къде са двата метални шиша за дръжката и патрона и внимателно ги откопчаваш. Малко е пипкав тоя процес с откопчаването, но без да бързаш и без нерви става. Развиваш трите болта на бравата, както и този на палеца за отключване, махаш няколко щипки, отместваш шината на дясно и всичко излиза като едно цяло. Това е нищо сложно. Ако имаш някакви драми се обади.
  4. 2 точки
    @Rado1727 Това е риска когато взимаш кола на газ. Щом е на газ следващата проверка може да я направиш на 10-12хил за да видиш как са се изменили стойностите. Така ще знаеш може ли да изминаваш повече от 15 хил на газ,и кога да регулираш.
  5. 1 точка
    Значи, ако искаш всичко да ти е на ред(в смисъл, съвестта ти да е чиста) смени маслата на задния диф(както е писал колегата, по горе) и маслото в скоростите, задължително с оригинални, БЕЗ компромис!! Друго по 4WD то няма какво да правиш, освен да чакаш сняг, за да ти е полезно. Да ти честита и да си я караш със здраве!
  6. 1 точка
    Прочети тази тема, може би ще намериш отговор на някои неща: Към @CARPERA - колегата пита конкретни въпроси, ти пак да те има и тука- с общи приказки, пък после "моля другарко" получих минус. Ако, сам не разбираш някои работи, няма как да ти се обяснят.
  7. 1 точка
    Антифриза в разширителния съд ли беше на макс или в радиатора. Различни неща са. Защото моята като стана така се оказа че в радиатора няма антифриз, въпреки че имаше в разширителния. И затова датчика остава на сухо и не включва перките. Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  8. 1 точка
    Здравей колега.Много филми стова масло(деградирало) и антифриз (неоригинален ).Нищо му няма на двигателя.Като за начало виж нивото на антифриза, обезвъздишия ако трябва.Датчика за вкл. на перките може да го провериш като го загрееш и видиш кога включва,нищо му няма като е омазнен - провери кабелите в буксата му да ли контактуват .Кофти вариант е-запушен радиатор или не отворил термостат.Термоста може да го провериш като го затоплиш и видиш на колко градуса отваря
  9. 1 точка
    Тези, които напипват с пръсти USB входа на задния панел на компютъра нямат проблеми с момичетата... 😅😅
  10. 1 точка
    По принцип звучи най-логично,аз четох и в другата тема и то не остават много варианти.А тоя модул малко съмнително да му се е случило нещо,до сега май никой не е ревал от такова нещо,поне не съм срещал.Тоя кабел е страшно ****** При мен симпмтоматиката беше едно към едно като при теб.Един път е някъв ужас всичко е объркано като бутони,един път все едно никога не е имало такова нещо.Без никаква последователност,не се влияе от дупки,топло студено и т.н.Може би единственото нещо което влияе по някакъв начин,но не съм на 100% сигурен е позицията на волана съответно кабела.
  11. 1 точка
    Цената не е висока. Като и махнеш газовата, БГ регистрацията и вероятното обслужване става като на другите в нета. Ако тези неща са ОК - спестяваш си нерви и време.
  12. 1 точка
    По принцип към газифицирана Хонда трябва да се подхожда внимателно. Какво е надробил газаджията е важно . Появяват се много неизвестни.
  13. 1 точка
    Здравей, ето я моята поръчка. ЛИНК https://www.ato24.de/de/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html ВИД И КОЛИЧЕСТВО Honda Synthetic blend 5w30 14 x 0. 946л. СТОЙНОСТ 14 Х 6.49 = 90.86 x 1.9675 = 178.76 лева. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД НАЧИН НА ПОЛУЧАВАНЕ Чрез куриер.
  14. 1 точка
    Добре е да се направят преди това регулирането. Масло на двигателя имаш избор голям,има тема маслена,моя препоръка за първо време 5на30 и видиш как е с харченето но същото,и не повече от 10хил. Хубави маслени филтри Ето тук са опоменти. Читав майстор като снеме капака на агренажната верига ще ти каже какво е положението там. Хубаво е да се смени маслото в задния диференциал в най- скоро време, и на скоростната кутия да се планува. За да е и всичко ок по нататък течноста на спирачната система,както и маслото на хидравликата. Тук са и ОЕМ маслата които са препоръчителни за диференциал и хидравликата. Твой е вече избора дали тях ще сложиш https://honda-solaray.bg/category/107/masla-honda.html Ако прецениш,аз бих го направил за в бъдеще може да смениш антифриза,има го в сайта.
  15. 1 точка
    Откъде а взе,какво точно казват е сменено . Има тема касаещи обслужването прочети ги,и обмисли въпросите си. Първо започни с маслото на двигателя,знаеш ли кога последно са регулирани клапаните Тук има теми касаещи газифицирането. Има тема и за твоя регион https://forums.hondabg.com/forum/48-алтернативни-горива/
  16. 1 точка
    Здравейте, ето и моята поръчка: Линк:https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: Honda dual-pump-floid 2*0.946 Стойност на поръчката: (4*12,99+2*13.95)*1,9675=157,20лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване до офис на Еконт, ще пратя данни на лични.
  17. 1 точка
    Колебах се дълго дали да изразя някакво мнение, но ще го направя. Тези идеи с платени секции и постове ми звучат като загубена кауза. Може и да сработи. Първите няколко месеца. После ще се появи друг форум, който няма да ги има тези “екстри” и този ще обезлюдее, всичко тук ще е архив. Според мен трябва да се, да го наречем, стимулира критическото мислене у хората. Идеята ми е някакъв начин да се открояват едните от другите - например шрифта на Фена и другите с ценно мнение от практиката може да бъде тъмно син. Така мнението им ще се вижда и ще тежи. Пък разните “професори”, както някой ги нарече, след няколко провинения може да почнат да пишат в сиво. Решението е просто, вярвам, че ще е ефективно. И между другото, не виждам смисъл от това подмазване към Фена с цел да се смени решението му. Той много добре знае, че е добър майстор, както и онези, на които е помогнал. Това решение изглежда вече го е взел, може обаче да се помисли какво може да се подобри във форума, така че в бъдеще да си промени решението.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Първи ден,на писта "Дракон" Калояново. Имах удоволствието да бъда,"ко-пилот" 🙂в болида на Фена, за няколко обиколки на писта "Дракон"! Чувството е уникално Като за първи път в спортен автомобил,се насладих на истинска V-TEC фиеста,от звук и тяга,в комбинация от висш пилотаж на Фена! Имаше и щета,по предна дясна,но веднага беше подменена! И най важното, нямаше следи от адреналин по седалка,след финала! Истински ти благодаря адаш,жив и здрав бъди!
  20. 1 точка
    Здравейте, Познавам Ванката, щом и на него му е писнало -смятайте. Наистина смятам, че има колеги от форума които прекаляват с мнения. Както се казва " на всяка манджа меродия". Те си знаят кои са- неведнъж са се излагали. Ванка не се ядосвай, който те познава знае какво, колко знаеш какво правиш и как го правиш и какъв човек си, така че ръцете и ума няма да ти вземат. Аз за себе си знам ако имам проблем на кого може да се доверя, За останалите който на когото.. Бъдете здрави.
  21. 1 точка
    Чак пък трагично. Виж как са ти я изчистили. Леко чукната и малко ръжда. Я обърни сега 2100 долара в лева. Сложи докарване ремонти и печалба. Не е нещо фрапиращо според мен. Доста по-смачкани вкарват от Канада. Виждал съм ги с очите си преди да ги оправят. Километрите са много да, ама за 12 хил лв толкова.
  22. 1 точка
    Е точен отговор нема. Мойто гардже най-убаво. А и колко хора са имали удоволствието да притежават и Сивик, и Акорд автоматици?! Еле па истински автомат, DSG и CVT. Таааа, всеки ще си хвали неговото. Един ще вика Сивик, друг Акорд, а трети всичко останало, само не Хонда.
  23. 0 точки
    15" джанти на акорд 7 2,4 не стават, минимум 16" за да се събират апаратите отпред. Може само отзад да сложиш 15ки
  24. 0 точки
    Много бърз поглед в БГ пазара на автомобили (mobile.bg)може да отговори защо няма автомати на хонда за ремонт при твоя приятел- 530 Хонда автомобили автоматици се продават в момента, при Тойота бройката е 1000, БМВ- над 3000, също и Мерцедес-над 3000, Фолксваген-2500. Защо ли пък не са толкова разпространени ако са добри ??? Изводите за вас. Факта,че за почти всяка година от производството си Хонда (това е същата компания производител на същия този автомобил) имат сервизна акция за автоматици пък вие си го тълкувайте както желаете(предполагам според вас просто се чудят с какво да се занимават и да си похарчат парите и да си съсипят репутацията след като явно проблем няма, но те пък са се объркали нещо, но пък какво ли разбират Хонда, не е като те да са произвели автомобила). Иначе мненията си ги имаме всички.
  25. -2 точки
    Замисли се защо паднаха толкова драстично цените на дизелите. Разгледай темите за проблеми при колите тук в форума преобладават за дизелите. Като цяло всичко идва некачественото гориво. Много хора се подвеждат по-евтината цена,после им излиза през носа поддръжката. Като цяло вземеш ли дизел си остава твой,или го продаваш на безценица. Ето ти тема за или против дизела
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...