Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.09.2020 in all areas

  1. 5 точки
    Първи ден,на писта "Дракон" Калояново. Имах удоволствието да бъда,"ко-пилот" 🙂в болида на Фена, за няколко обиколки на писта "Дракон"! Чувството е уникално Като за първи път в спортен автомобил,се насладих на истинска V-TEC фиеста,от звук и тяга,в комбинация от висш пилотаж на Фена! Имаше и щета,по предна дясна,но веднага беше подменена! И най важното, нямаше следи от адреналин по седалка,след финала! Истински ти благодаря адаш,жив и здрав бъди!
  2. 5 точки
    Мармота има s2000, турбинирана и изкорубена за timeattack.
  3. 3 точки
    Нз кой би предпочел 7-Цата пред 8-цата и поради какви причини🤓 Осмата серия е брутално красива и все още доста актуална.Аз карам дизел 8-ца вече шеста година и съм навъртял над 130 000 км.Проблеми никакви. Махнах ДПФ-а ,че си изчерпа ресурса и ремапнах, сменил съм и съединителя .Това е.Окачването и двигателя са перфектни.
  4. 3 точки
    Аха, ясно. Моята също е на 30, не съм забелязал такова нещo и в големите горещини.
  5. 2 точки
    С Акорд 8-ма, 2.4л, вече 2.5г, с lpg, без ремонти и проблеми! Монтирах щанги за корекция на камбър, че стоеше на голям минус! Предпочитам и препоръчвам бензина, особенно за комби! Дизела се купува за много км, а в БГ, са все до 160К км!
  6. 2 точки
    здравей mutanta, не всички детайли са съвместими. но от моя опит до сега мога да кажа, че например страничните огледала са различни и несъвестими. също така предните дискове са различни, тук трябва отбележа, че има ралика в годините и за колите происведени в Северна Америка. Някой са с двубутални апарати отпред, други са с еднобутални. мисля, че до 2013 са с едно бутало, а след това са с две. за фейс-лифт-а нямам информация. но така или иначе за колите след 2014 или файс-лифт, можем да кажем, че са съвсем различни от тези преди това. до колкото съм запознат фейс-лифт-ът се с дирекно пръскване и CVT. между впрочем лесно можеш да познаеш CVT, вместо D-2-1 ще намериш D-S-L. не знам каква е точно раликатя в режимите S и L, но предполгам е същото като при европейските модели, така че колегите със CVT могат да кажат повече. Що се касае за консумативите, не мисля, че е проблем, поне аз не съм се сблъсквал с трудности. въздушен филтър и филтър за купето взех от autodoc. за въздушния съм сигурен, че е различен от тези на европейските. масленият филтър не е проблем, да кажем, че е стандарнтен за Хонда и съвместим с този за европейските но с безинов двигател R20. ако те интерсува мога да ти каза парт номер от MAN-FILTER, има ги без проблем. Щората за багажника също е съвместима, казвам това защото повечето коли от северна америко, по мои наблюдения, нямат щора и не защото липсва, а просто така е закупена, разбира се има и изключения за това. за амортисьори, брони, калници и др. не знам, предполагам стоповете са еднакви, но дали крепежа е един и същ не знам. за радиатора на двигателя, предполагам е различен, но дали става от R20....все пак моторът /K24/ е различен и то доста. да споделя и за радиото. факт е, че в северна америка стандартът е различен за FM и в резултат на това, е че радиото не хваща всички станции, всъщност хваща само тези с нечетни честоти, например за София Дарик е 105 Mhz и няма да можеш да го слушаш. за съжаления, аз поне, не можах да открия начин как да се препограмира стоковото радио, а и смятам, че това няма как да стане. за мен решението намерих, като суапна радио от европейска кола, има ги в нета. тук обаче трябва се рабере стокотово с колко кабела е. има два варианта с 4 и с 5. освен това трябва да намериш такова, което да работи с bluetooth модула, ако има такъв/май всички имат ама.../, за да ти работи съвместимоста с телфона. иначе става перфектно.....вече съм го направил и всичко работи. мислех си, че ще мога да свикна с тоаи проблем, но чашата преля като рабрах, че дори не следи станциите...странно, но факт, то е и невъзможно за някой, защото както писах по горе хваща само нечетни, а някой станции в различните региони имат както четни, така и нечетни честоти. опитът ми е на базата на CRV 2014 EX от канада. добре е да погледнеш на канадския талон какво пише, има и доста сайтове с рaпoрти по VIN, според мен сериозните с достоверна информация струват пари. истина е, че докарват и тоталки..... за съжаления от канада повечето коли са малко или повече с корозия по долната част на купето. мсиля, че представлява в този смисъл интерс кола от нова скотия, но това е мое мнение, то и няма гаранция къде е карана. но там, в канада като цяло, сипят здраво и не се шегуват през зимата когато има сняг. пътищата стават буквално сухи......дори след обилен снеговалеж, не знам какво е това чудо, но определено е много агресивно. дори коли на по 4-5 години имат корозия. принципно не е фатално и затова по добре не гледай отдолу........ ако имаш още въпроси, можеш да ми пишеш и на лични, ако мога ще споделя опит. успех!
  7. 2 точки
    Понеже предната събота новите му стопани само си тръгнаха с комбито (+ пълномощно), днес се повозиха до Монтана, за да си вземат обещаното към колата. Всичко прилежащо и по закон + смененото през годините + зимният сет гуми/джанти бе натоварено иии ... АДИОС АМИГО. Покарах я за последно до вкъщи, а на изпращане я гледах странно. Карах я само аз и никога не я бях виждал да се отдалечава от мен - странна гледка. Момчето може да си отвори негова тема и да продължи историята и, а аз като се срещнем, само ще и се радвам. Lenovo_A1000_VID_20200917_123853.mp4
  8. 1 точка
    @Niakoi Май вече можиш да видиш какво те интересува. От ДАНС го разрешиха.
  9. 1 точка
    Да вчера ги смазах с течна грес. Не е в пантите понеже се чува отчетливо и само отпред в дясно. Най-добре се усеща в краката на пасажера. Днес майстора ме повози и там се чувам най-силно.
  10. 1 точка
    Бях ти писал, че най вероятно е пружината. Погледни и горния тампон на амортисьора.
  11. 1 точка
    Защо ми се появява това? Това според мен е линк към някаква обява, в мнение No 8 от тази тема: цък И защо нямам право да го видя? Сигурно линка е от сайта на ЩАЗИ или КГБ и няма как да имам достъп!? 😃
  12. 1 точка
    Много ти благодаря, Краси! 1.8, ръчка с най ниското ниво на обурудване, но на мен не ми и трябва повече. Много приятна кола и я взех за приятна цена.
  13. 1 точка
    На мен ще ми е интересно @emod да го видя с Амсойл 5в30, според мен това масло е по-подходящо за неговия двигател, поне що се касае до пакета, а и @JHM показва доста добри резултати.
  14. 1 точка
    Докторе, честито, със здраве да си я позваш. Подробности? Двигател, ск.кутия, ниво на оборудване?
  15. 1 точка
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Снимането се оказа трудна мисия, изпарителя е монтиран близо до казанчетата за спирачна течност, но на по-ниско ниво и снимките, които успях да направя няма смисъл да ги качвам. Компютъра е скрит до кутията с бушоните, където също няма добра видимост. За момента ще кача само една снимка на целия кош и ще опитам да направя снимки на другите компоненти допълнително, ако успея. Доколкото виждам, изпарителя е същия като на снимката. Със сигурност не е обикновенния, които беше до 100кВ, защото той видимо по-тънък. Гаранцията е 2 години или 80 000 км за всички компоненти. Преди да достигна до този сервиз говорих и с официалния сервиз на Романо в София и от там ме предупредиха, че информацията в сайта им относно гаранцията не е актуална - там пише, че Романо Антонио са с 5 години или 150 000 км, но казаха, че вече 2 години или 80-100 000 км (не помня точната стойност). Относно пътищата ми обясни, че пластиката ф6 отговаря на медна тръба ф8 и че няма смисъл да слага ф8 пластика за този мотор. Покарах около 15 км тази вечер из града, динамиката на автомобила е без никаква забележима промяна за скорост до 60км/ч. @dindin, обясни ми, че може евентуално в топлите дни да се усеща странно
  18. 1 точка
    Честита да ти е колата и много без аварийни километри. Завиждам ти на търпението при избора на модела и колата.
  19. 1 точка
    Както разбрахте не купих сивата, но днес се сдобих с тази машина.
  20. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 442 400 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5300 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 41 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 - 16.09.2020; 9) Моточасове – около 130; 10) Изразходвано гориво - около 350 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (350 / 3.5) = 100; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход или е незабележим; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия:
  21. 1 точка
    Колите си не забравям. Личните не са били много и спорадично се сещам за всяка от тях. За дупките си прав. М@мката им на общинарите, но и на асфалтаджиите пари давах - само да сипят малко и пред блока. Не можело то така "извънпланово"!!! Явно требе да си купя студен асфалт и некоя нощ да го играем Зоро с лопатата. Поне в чест на Ледженда асфалтираха цялостно главната улица на квартала.
  22. 1 точка
  23. 1 точка
    Здравейте колеги! Още веднъж благодаря на всички за споделената информация и опит. След като направих избор за газаджия, базиран на добро впечатление от разговора с него и няколко добри мнения от хора използвали услугите му, днес монтажа на ГИ беше приключен и преди малко си взех колата. Прилагам снимка с опис на компонентите, които бяха поставени. Договорихме се за следните неща: изпарител: Romano HD пластични тръби ф6 компютър: Romano AIS 4 с OBD инжекторен блок: Romano Fast2 new (така са записани в гаранционната карта, но ме увери, че са съобразени с мощността на ДВГ и няма да имам проблеми) Сондата в бутилката е Томасето по препоръка на монтажника - обясни ми, че ако желая може да постави и на Романо без да има разлика в цената, но при него се получавало по-лесно зацапване/запушване на клапанчето от хубавата газ. Останалите компоненти са видими на снимките, като за тях изцяло се доверих на преценката на монтажника. Бутилката е тороидална на мястото на резервната гума с полезен обем 36-38 литра. Пълначката е при бензина, без да се навива отделна чашка. Системата в момента е настроена да прехвърля на газ автоматично при достигане на 30 градуса работна температура, като ме предупреди, че ако в топлите дни колата се усеща странно ще я настрой да е на 40 градуса. Има довпръскване на бензин от 2ms над 3900 оборота/мин и натиснат педал на газта от 80%. Омаслител на клапаните не съм поставял. Цената на всичко изброено беше 1250 лв. Първоначално мнение базирано на пробег от около 3км е добро и на пръв поглед колата си върви нормално, но тепърва предстой да покарам и да споделя мнения за компонентите и монтажника. Забравих да направя снимки на монтажа, но ще кача допълнително. И малко офтопик - преди поставянето на газовата направих реглаж на клапаните, за да ми е мирна главата.
  24. 1 точка
    Имам 7-ма генерация 2.4. НА ГАЗ. За 6 години и 115 000 изминати километра не съм пипал нищо по двигателя. Не знам кво ги правите тия двигатели. Как ги чупите. От познати с 8-ма знам че по-добре да прескоча 8-мата серия.
  25. 1 точка
    Като чели за мен нещата стоят малко по-просто, без да задълбавам в детайли. Трябва да се гледа и избира, но и голяма доза късмет трябва. Падне ли ти се куцо пиле с грим, без значение породата, ще се плаче. За това чакай твоя автомобил. Не се ограничавай в избора бензин или дизел и не бързай. И двата искат поддръжка и грижа, а тя не е без пари. Също зависи колко ще притежаваш автомобила. Имам познати ги карат по 1-2г и не си дават зор, често сменят. Аз влагам често пари за поддръжка и дори превантивно, но ги карам над 5г. и пътувам спокойно. Гаранция - Франция
  26. 1 точка
    Отишло едно овчарско куче в гората и нещеш ли нападнало го глутница вълци. Кучето се примолило- оставети ме живо, аз ще ви показвам откъде минават овцете, ще отбиваме по някоя за храна и така ще живеем заедно. Вълците се съгласили и наистина всичко вървяло така добре. Но след време настанала зима, вече нямало овце, вълците огладняли и.... изяли кучето. Зарили кокалите, сложили цветя и решили да направят надгробна плоча. Чудили се какво да напишат- "От приятилите", не върви, изяли го. "От враговете" също, нали яли и пили заедно. Накрая написали нещо средно - "От колегите".
  27. 1 точка
    Наглостта, изобретателността и всички други епитети които мога да изброя са в такава широка степен, че ако човек е с малко по-лабилна психика и е със семейството, може не 1 а всички апарати да ти ги "рециклират". Темата е от 2 години, ще е актуална още 5 най-малко. Понеже и аз съм бил към този край на Турция та точно в Бодрум, на 38 градуса температура ако някой ми каже, че имам проблем и ми го покаже а трябва да стигна до точка "B", а колата в същото време е пълна с деца, багажи и тн.. въобще не знам как и аз бих реагирал. Съвети отстрани да се дават винаги е лесно но като попадне човек в ситуация, тогава е друго.
  28. 1 точка
    На 20 годишни бангий армировката на маркучите е само спомен от минато , едно прегряване и надуването им стават като смок глътнал плъх ! Друго от каране с вода и прегряване алуминия също може да почне да ерозира . Така че не си си решил проблема с оемския антифриз но не е само той и поне 80% от хондите в Бг не са с оем ! Пак ти казвам спри се и пиши само там където ти е силата ! Искрено се извинявам на автора че му оср@х темата .
  29. 1 точка
    Аре запри се бе човек , вярно прекаляваш честно ти казвам . Какви ли не изблици твой има в тая тема и най вече в другата за ремонта . Ремонта е ясно ЧЕ НЕ Е 3400 лева , са се хвана за един антифриз голям праз . Колко работника си имал и си им подсигурявал работа и всички разноски , като заплати и тн , колко пера като наем , ток , консумативи , режийни , ит тн , си плащал еднолично ! ЗА ТРУД Е ПЛАТИЛ НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 500лв има едни неясни комплект гарнитури ,които нито автора нито никой посочи какво са и за къде са. Говориш ми за отстъпки да и като ми търси амортесйори на вайбър ме пита това с отстъпката ли? Не цената на която ще ги дам е! Отстъпката е за сервиза не е за клиента , само сервиза си решава дали да даде 10-15 или повече на клиента . Тя е за да може при рекламация сервиза да си покрие разходите щото Ти няма да ми ги покриеш ! а са за моя сметка! Нито е казал отварян ли е мотора нито нищо . Спри се прави на всяка манджа мерудия ! и бъди благодарен че модовете са лабави преди 5 години щеше да пишеш само в офтопик вицове. Изказваш се неподготвен на всякъде , взе се на сериозно а това е грешен подход , не си виждал отворен мотор но акъл даваш . И друго почни да пишеш докато можеш, в единствено число не - покажи ни , да видим и тн . Кажи ми сега ако съм сложил не Оем а Хепу син или зелен какво ще ми стане на колата не че нещо ма не е оем кажи ми на мен и то тук какво ще и стане на колата ако не е оем ? Чакам отговор!
  30. 1 точка
    Ако не ти е проблем изкарай с нещо, в прозрачна чашка да го видим. Жълт антифриз , Cartechnic писали ама кой точно сложили, ако е жълт гледам е най-евтиния на фирмата Ще излезе че доста поразии са направили в тази фирма. Не трябва да е като вода ,освен да охлажда антифриза помага за добрата работа на водната помпа,тоест и смазва и това да се усеща като го пипнеш.
  31. 1 точка
    БРЦ периферия+Хана инжектори е една много добра комбинация и не е кой знае какъв компромис. От Кейхин копията на инжекторите, Хана според мен са най-сполучливи. Монтирал съм не малко китове с точно такава комбинация и всички за момента са безпроблемни. Щом извращението пежо207 със БМВ мотора, без ОБД-то свързано работи перфектно вече 70+ккм, значи за мене всичко е перфектно.
  32. 1 точка
  33. 1 точка
    Абе да е риторичен, колко да е риторичен . Щом покриват един и същ евро стандарт, значи и емисиите са еднакви . То по твоята логика, ако целта беше екология, най голяма роля за определяне на данъка трябва да играят изминатите километри (изгореното гориво) . Тогава моя данък ще е най малък, защото миналата година примерно, съм навъртял едва хиляда километра. А ти, дори и да си на газ, ако си врътнал 10-15 к. 100% си отделил повече вредни емисии .
  34. 0 точки
    Birev ме провокира за други реакции ТИПОВЕ ПРЪДЛЬОВЦИ: Културен – пърди и вика: "Пардон!" Двуличен – пърди и вика: "Кой пръдна?" Циничен – пърди и те гледа право в очите. Кавалер – пуща дамата първа да пръдне. Песимист – още не пръднал, си мисли, че се е насрал. Безобразен – пърди от кеф. Сноб – пърди само сред добри приятели. Чувствителен – пърди и вика: "Ах!" Сантиментален – пърди и си мисли: "Какво ли щеше да е, ако не бях пръднал?" Припрян – едвам чака да пръдне. Възпитан – иска разрешение да пръдне. Дискретен – пърди и вика: "Нека да остане между нас!" Реалист – смята пърденето за природна работа. Егоист – пърди само за себе си. Суетен – пърди и чака да му ръкопляскат. Срамежлив – пърди и се изчервява. Тайнствен – не пърди току така. Лъжец – пърди и вика: "С уста пръднах!" Флегматичен – пърди дълго и протяжно. Колегиален – разрешава и на другите да пръднат. Скъперник – пърди само в затворена стая. Шегобиец – пърди и вика: "Който пърди, зло не мисли!" Некадърен – напъва се цял ден и никак не може да пръдне. Оптимист – пърди и се надява никой да не го чуе. Пенсионер – пърди и вика: "По наше време по-хубаво пърдяха." Куцуз – пърди и се насира в гащите. Хвалебствен – пърди яко всички да го чуят. Наивен – пърди и мисли, че е направил добро дело. Чревоугодник – пърди и вика: "Страхотно приятно мирише!" Спортист - ако някой пръдне веднъж, той ще пръдне два пъти да подобри рекорда
  35. 0 точки
    Какво казва мъжът на жена си, когато тя, с куфар в ръка, му казва - "Това е краят. Напускам те, отивам при друг." : Атеист: - "Не вярвам." Будист: - "Стига да си щастлива." Католик: - "Аз съм виновен." Евреин: - "Ще ти го върна." Православен: - "Стига да е от нашата вяра." Агностик: - "Не може ли да си и с двама ни?" Мюсюлманин: - "Една повече, една по-малко..." Меланхолик: - "Ще се самоубия!" Холерик: - "Ще те убия!" Апатик: - "Добре." Песимист: - "Знаех си..." Оптимист: - "Задръж ключа - за всеки случай." Реалист: - "Взела си моя куфар." Наивник: - "Кога ще се върнеш?" Рационалист: - "Нямаш аргументи." Скептик: - "Сигурна ли си?" Романтик: - "Но аз те обичам!" Философ: - "Защо точно днес?" Адвокат: - "Това ще ти струва скъпо..." Банкер: - "Това ще ми струва скъпо..." Либерал: - "Най-сетне свободен!" Комунист: - "Длъжен съм да те деля с други." Природозащитник: - "Вземи колелото." Социалдемократ: - "Уважавам решението ти." Българин: - "Да вървиш на майната си."
  36. 0 точки
    За последните две години и изминати над 40хкм съм сменил само компресор, комплект вериги, съединител, носачи, шарнири и двигателче, че много тракаше макар, че вървеше добре. Всичко около 4000лв. За в бъдеще и катализатора трябва да сменя. В момента е на 300хкм и се надявам да мина още толкова.
  37. 0 точки
    Моля, въведете вашата парола! - "рози" - недостатъчен брой на символи в паролата - "розови рози" - паролата трябва да съдържа поне една цифра - "1 розова роза" - паролата не трябва да съдържа празни полета - "1розовароза" - паролата трябва да съдържа поне 10 различни символа - "1шибанарозовароза" - паролата трябва да съдържа поне една главна буква - "1ШИБАНАРОЗОВАРОЗА" - паролата трябва да съдържа поне една малка буква - "ШибанаРозоваРоза" - паролата трябва да съдържа поне една цифра - "1розоваРозаДаТияНавравГъза" - тази парола вече е заета
  38. 0 точки
    -Така или иначе,в мен няма да се усъмнят! - си каза баба Гена и написа "Х*й" в асансьора!
  39. 0 точки
    -Иванчо,какво най-много обичаш от геометрията? -Междубедрения триъгълник, Госпожо!
  40. 0 точки
    из фейса: Искам, брат" чет, да съм тиган! Задникът- на топло, корема- пълен и жената да ме държи за дръжката! Минке,какво правиш,ма? - За пари всичко,Тоше!От свирки,до самолети,но никой не се интересува от авиация...
  41. 0 точки
    Благодаря за съвета, не се сетих изобщо. Добрия стар http://onlinetonegenerator.com/ го пуснах през домашния усливател. Закова точно каквото му подавам, а после пробвах и на самия лаптоп говорителчето - също го закова. Значи ниската по-скоро е към 320, което няма голямо значение, сега ако намеря нещо около 260-280, ще го добавя в предницата, че като бибиткам, все едно съм Нисан Микра, светло-син, със стикери на цветенца и плюшени играчки по таблото.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...