Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.09.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Според мен това да си смени човек крушката е съвсем нормално и не е нищо, което те отличава като "истински българин". Но виж, при положение, че пазарът е заринат от црв-та на части и някой моргаджия със счупен фар така ще ти се зарадва, а ти вместо това да огъваш тел, да пъхаш стиропор с изолирбанд, парцал, кърпа... "Скобата зад крушката на късите" - така бих попитал аз, като звъня.
  2. 2 точки
    Днес бях да видя колата и това ми са впечатленията: - боята беше добре, ауспуха не беше омаслен, шибидаха работеше добре, общо взето отвън беше добре - уплатненията на прозорците бяха изгорели от слънцето, имаше балон на едната гума - вътре беше захабена, лампата за бензина светеше /неприятно усещане остава/ - двигателя работеше добре в началото, после на свободна като подадеш газ претрисаше за секунда - като пуснех климатика и оборотите падаха на свободна и тресеше Човека каза, че 12500 е крайната му цена. Общо взето щях да я взема въпреки проблема с тресенето на двигателя, защото обичам да взимам коли с проблеми и да ги ремонтирам, Но човека не беше никак учтив, чувство за хумор не усетих, опита се да ме убеди, че тресенето на двигателя при включен климатик е нормално на по остър език отколкото съм свикнал и му си върнах ключа като пожелах хубав ден. Вероятно затова колата стои повече от месец въпреки, че е 2000 по ниска цена от останалите...
  3. 2 точки
    За подобен пост преди има няма месец-два получих предупреждение да внимавам какво пиша.Ама то отношението и аршините различни. Да не ме разбереш погрешно колега,просто прави впечатление.
  4. 2 точки
    Не мисля, че стиропора е по-добре. От една страна е по-леснозапалим, а от друга - поема и задържа влага. По-моргите няма ли катастрофирали със счупени фарове? Или десен волан? Или от друг модел Хонда (даже и друга марка) с отделни къси/дълги?
  5. 2 точки
  6. 2 точки
    Не съм пояснил, FN2 e с диф като на Сивик 1.5 1996-та т.е отворен. Няма 70/30%, няма 100%, а чисто пестене на средства. Късните версии имат но са малко на брой. Мерси на @fenabg, че сподели опит как е правил неговите коли. Общо взето май е по-добре да има а не да няма! Нямам обаче на коя кола да пробвам как се усеща на предното с такъв диф но @fenabgме надъхва определено. В крайна сметка стиснатите японци са виновни но затова са форумите. @Pavel_Pavlov, не съм съгласен с теб тук. При LSD блокировката се задейства при вече започнало превъртане ( буксуване и тн..) на едното колело а не преди това Виж за VSA не знам точно как работи освен, че ми е пуснат постоянно.
  7. 1 точка
    В Германия за Луковски комплект демпфер + съединител ти смъкват гащите с 2500 евра
  8. 1 точка
    Капачката на резервоара, или капачката на радиатора си сменил?
  9. 1 точка
    Не помня точните номера, но съм сигурен, че описанието беше различно. При мен лампите светнаха след като в сервиз ми направиха диагностика с програмата Launch. Това стана непосредствено преди да закупя колата, след което собственика на автосалона с помощта на този клип ресетна VSA и тригъгълника. Не съм извършвал процедурата лично, за да дам точни указания, но освен окъсяването си спомням, че трябва да се даде на контакт, натиска се педала на спирачката и т.н. В клипа е обяснено и показано как точно да изпълниш и двете процедури.
  10. 1 точка
    По-добре парче стиропор добре омотано с изолирбанд.
  11. 1 точка
    Здрасти колега, Аз имах подобен проблем, но кодовете бяха различни. При мен метода от клипа помогна и след ресетването не са ми светвали лампите. Ако след изчистването на грешките лампите светнат отново - значи няма да стане само с ресет. Докато ти свети VSA, системата не би трябвало да работи.
  12. 1 точка
    Моля, използвай бутона за редакция на последното си мнение когато е възможно. Не, 2004 е все още пре-фейс. И проблем с веригата не бих казал че има – всяко нещо си има ресурс. Не е да кажеш да го сменяш на всеки 100хил км, че да е проблем. А и не съм чел да има подобряване в ресурса на веригата префейс спрямо фейс.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Като гледам по-горе какво се изписа, ще излезе, че Хонда имат най-скапаните двигатели А нали се славят с на-добрите такива! @Nikito82 Намери си поддържана кола на до 200К реални и би следвало да нямаш грижи с мотора. Колкото и да е парадоксално, дизела отвсякъде вече е по-икономичен от бензина. Не само като разход (то е ясно), но и като покупна цена. На газ колкото и да е евтино, като сложиш цената на газовото и по-високата първоначална цена на бензиновата кола, отиде ... По отношение на екзистенциалния въпрос бензин или дизел - тука виждам, че важат все повече емоционални, отколкото рационални аргументи. Аз съм навъртял стотици хиляди км. и на бензин/газ и на дизел. Проблеми съм имал най-вече с газовите - не големи, но досадни. За себе си съм избрал да карам дизел, но това е личен избор и не агитирам никого за това. На някои хора им харесва повече бензина, други се плашат от дизела заради многото митове за скъпата поддръжка и ремонти и т.н.
  15. 1 точка
    Да, прав си, ако говорим конкретно за Torsen LSD. Не го взех предвид
  16. 1 точка
    Вентилатора в купето няма връзка с компресора на климатика, или количеството на фреона. С други думи казано винаги работи.
  17. 1 точка
    Не. При превъртане на колело работи VSA. LSD-то блокира частично или изцяло въртенето на едното колело към другото спрямо количеството подадена газ. Т.е. при пълна газ двете колела се въртят еднакво и или превъртат и двете, или никое. При ненатиснат педал на газта работи като отворен диф. Има и варианти, които правят подобно блокиране и при спиране.
  18. 1 точка
    За протокола само- правилното е софитни.
  19. 1 точка
    Ако фреона е намалял, не се ли получаваше преди да спре въобще, ефекта да започне да духа студено само от едната страна (май нямаше кой знае какво адекватно обяснение, когато го коментирахме, но на практика го имаше при мен)?
  20. 1 точка
    Моето умопомрачение траеше една година. 😉 И да я смениш пак ще работи така, че може и да почне и да вие като сирена. Стига да не е много зле де, малко се подобряват нещата иначе. Имам чувството, че афтърмаркет го докарват по-добре откъм звук, но откъм качество не се съмнявам, че оригинала е по-добре. От друга страна сменяй я и си карай колата с нова верига, в шкафа няма файда да стои.
  21. 1 точка
    Само тези НВ3 нещо не се връзват. Иначе другите се припокриват май.
  22. 1 точка
    @ykornx При толкова дребно пропушване, моят съвет е да не правиш нищо, защото само можеш да си създадеш проблеми. Най-много да сложиш някоя добавка за почистване на горивната система. Карай си колата и не се вкарвай във филми. @Bizzito Твоето пропушване е в рамките на въображаемото и шумът от мотора е съвсем нормален. Съветвам те да спреш с тази фиксация върху колата и да си гледаш кефа 🍻.
  23. 1 точка
    @Ivan_Ch В раздела за 7-ма го открих. Всички светлини освен тези на фаровете ми са сменяни по този скрийн и всичко засега е точно. 🍻
  24. 1 точка
    Ако ползваш фейсбук, можеш да попиташ и тук. https://www.facebook.com/groups/accordteambulgaria А можеш да използваш и темата за софийските Акорд срещи, възможно е колегите от Варна и околията да четат там.
  25. 1 точка
    Ти на това ако казваш че пуши яшно не си виждал пушещ автомобил.Съвсем нормално е.При мен сутрин при палене пушеше в рамките на минута.Оказа се дюза малко извън нормите.Смених бензиностанцията и се оправи.😁
  26. 1 точка
    При мен също понякога пуши, дори много повече но мисля, че е пара. Правил съм диагностика и всички параметри са абсолютно нормални по двигателя. Абе тия I CTDI - та всички ли дрънчат като ярмомелки така? Мислех, че е само моята... Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
  27. 1 точка
    Ползвам този списък при търсене на крушки за съответните места.
  28. 1 точка
    Сменя се ако има нужда, износването и зависи от това как е карана колата и как е поддържана. Най-лесно и се разбира състоянието като си правиш реглаж на клапаните и се видят белезите на зацепване, разтеглена ли е веригата ще си проличи. Също при верига за смяна ще ти светне енджин чека за проблем и колата почва да пали по-трудно топла, но според мен не трябва да се чака до това положение. Има и вариант да се износят оптегачите на маслената верига и да почне да притраква от нея, а ангренажната да е ок по белези. Мойта кола 2.4 2004 година като я взех 2019 ми направи впечатление че като съм я карал и я огася за 5-10мин и след това запаля леко изтракваше за секунди, направих реглаж на клапаните и да видя веригата беше перфектна, смених маслото от 5/40 с каквото беше карана на 0/40 и от тогава не съм го чувал.
  29. 1 точка
    Аз много харесвам Легенд. Особено вътре. Създава осещане за комфорт. Но, има голямо Но, трябва да можеш да обслужваш. Капризна за газ. Разход в града на Газ 20 на 100. Застраховка голяма, данък голям, гориво разход много. Ремонти скъпи, майстори трудно. А й нещо друго. Акорда от подписа ми ще остане в семейството и вече ще стане тегаво. Предвид и усложнената обстановка с пандемията е още по-трудно. Винаги съм искал този автомобил, но той не е по джоба ми. Искам още повече фейда, 3.7 мотора, но. Човек трябва да знае колко може. Аз така ми е трудно с 2 коли. А кола от такъв клас. Ако беше да не ти дреме за пари, сигурно щях да взема, може би и 7 серия бмв, ауди а8, мерцедес S, но уви. Средностатистическият Българин е тънък дори и за 15г Легенд.
  30. 1 точка
    Като имах бензиновото ауди,пушеше повече при палене.Нещо май пак в някакъв филм ви се влиза без причина.
  31. 1 точка
    Всяка рязка манипулация с педалите натоварва трансмисия, мотор, тампони и естествено маховика + съединителя - както при старт, така и в спиране на скорост. Слагаш чаша с вода в къп холдера, пълниш я почти до горе (-5мм) и караш. Разлееш ли - "олял" си се.
  32. 1 точка
    Животът на маховика и съединителя зависи основно от това как се борави с педалите, ако си умел, не е от голямо значение на какви обороти сменяш. Рязкото отпускане на съединителя амортизира маховика, бавното отпускане амортизира притискателните дискове. Така че наблегни на работата с педалите, ако искаш и двата елемента да издържат по-дълго време.
  33. 1 точка
    К24-ките може да лапат масло независимо дали са в 7-ма или 8-ма генерация. Има хора със сериозни масларки в 7-ма генерация и си доливат и карат. В 8-ма проблемът, е че някои екземпляри имат склонност да гризат вал, като при ранните к20. Главата на к24 в 8-ма е кофти за мен, както и на р-сериите, но това е лесно решим проблем😁. Динамиката е по-кофти, заради теглото, но всеки има различни разбирания за това. Та разликата в поддръжката между 7-ма и 8-ма няма кой знае колко, било то бензин, или дизел(ДПФ е в повече, ама то всеки го маха). Дизел за 10 и под 10 ккм на годината не си струва според мен. От друга страна легендата е друга бира, кола от съвсем друг клас и други разходи. Предлага много, но на малко по-друга цена.
  34. 1 точка
    А поддръжката дали не е повече?
  35. 1 точка
    Колега @ExpandWeiner, дюзи първо проверка на стойностите. В най-лошият случай ще си ги търсиш от ebay нови а в най-добрия с рециклиране може и да мине. Дюзи, турбо и маховик ( опция ) на съвременен дизел 2-ра ръка са си перо което трябва да си преценил още в самото начало ако колата е на много километри и с неясен произход. За маховика пиша опция, понеже при мен е сравнително нов дизела но няма демпферни пружини а е стандартен маховика.
  36. 1 точка
    Бравос на пилота Пиер! Наистина устиска и изцеди победата. Бравос на екипа! Наистина са АЛФА бичета. Бравос на Хонда! Наистина белият болид понесе достойно старите лаври.
  37. 1 точка
    Направо съм в потрес от цените им... 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️
  38. 1 точка
    @Untouchable Колега сега те разбрах,или поне така си мисля.Но гледай сега и другата гледна точка защо аз мисля,че за начало нещата са подобряват,но явно не може с магическа пръчка да се стигне от първият път до съвършенство. Данъка на Хондата ми през 2018 е 327.75лв. тук нямам никаква остъпка за евро норма,за другите колеги също и никой не се оплаква. Данъка за 2019 вече е 188.37лв. тук вече държавата е въвела евро нормата (в моят случай евро 4) и си спестявам точно 139.38лв които държавата ми оставя в семейният бюджет (естествоно пак печели жената,мамка му) Разликата в евро нормата от 4 до 5 не знам колко е но не вярвам да е повече от 20/25лв. Аз съм 156,ти си 150, сметката и за теб ще е почти същата. Аз съм доволен от разликата 140лв които ни оставят,не,че ще ме съборят ако ги дам,но вече има надежда,че нещата започват да се подобряват и в един момент справедливост ще има за всички.Преди да въведат евро нормата си плащахме и не се оплаквахме,а тези с тежките машини от по няколко стотин коня плащаха 2 лева. Сега разбра ли как изглежда поста ти в очите на колегите.Лично на мен ако ще и евро 3 да ме пишат все ми е тая стига колата да е по далече от сервизите. Жив и здрав да си.
  39. 1 точка
    Мисля че CVT се обслужва първия път на 40 000 км. И в Хонда по VIN номера така излиза.При нея се смяна само част от маслото.Един вид опресняване. Купих я на 39 000 и стария собственик каза че го е сменял вече. Аз го смених за всеки случай защото не знаех дали казва истината.Но в Хонда като видяха колко бистро излиза потвърдиха,че наистина е сменяно.
  40. 1 точка
    До колкото знам К 24 всичките са с хидравлика,заради тежестта на мотора.
  41. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена, ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
  42. 1 точка
    Здравейте колеги, смених радиатора и всичко е ОК, както предположихме просто капачката не затваря системата и при по-сериозно натоварване извира през казанчето. Проблема е решен. Но все пак съм любопитен как се е прецакала гърловината на радиатора, ако някой има идея.Поздрави
  43. 0 точки
    А фактура по ддс издават ли...? Май не...!
  44. 0 точки
    @Pavel_Pavlov, те факторите са няколко. Притеснява ме, че първо не знам колко е нужно като се кара в градски условия и магистрала. После дали няма да ми пречи повече, защото при въртенето на колелата с еднаква скорост в завой, контролът на управлението става по-труден даже т.е за нормално шофиране, има ли смисъл? Не случайно като изговорих с майстора моята идея ( като събера и синхротата за скоростите ) да се отвори и обслужи кутията и да се сложи и LSD, той каза, че идвали даже да ги махат след време та да си помисля добре. Още съм в процес на умуване, не съм се отказал напълно но и не съм решил на 100%.
  45. 0 точки
    Темата я заключвам. Не виждам добър развой от коментарите досега.
  46. 0 точки
    Дано да не започнеш и тях да плюеш.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...