Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.08.2020 in all areas

  1. 3 точки
    @Civic Owner Има една лека подробност. Цялата информация която си споделил в предходния пост е само за Американски Хонди. А ние тук разискваме Европейските модели. Мисля, че има известни разлики помежду им.
  2. 2 точки
    Да приемем че това е вярно! Това обаче като какво да го приемем? твоя констатация, самопризнание на инженерите от Хонда, а може би на инженерите на Тойота щото никой не знае там да произвеждат автоматична кутия, а може би трябва да мине като празни приказки!? При неправилна експлоатация всяка една кутия може да "гръмне", виждал съм и великата 'ZF" заминала на 198000км. да не говорим за Айсин която се слага на Тойота. Та всеки производител е оказал начина на експлоатация на агрегатите си, това че янките които гледаш не знаят а и са стиснати да си сменят маслото когато трябва ще си правят клипове за "лошата" кутия на Хонда.
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    Цецооооо, @ceco_accord , ние с теб се притЕснихме да не разводним темата с "Теория и конструкция на автомобила", а то, каква станА. Като какъв требе да е първия личен автомобил?! Корса, или Бентли?! Кой ще пристигне прЪв въ Бургас?! Корсата, Сетрата, или Сканията с полуремарке?! Аа, забравих съчленения Икарус. И едни 1000лв се удариха в масата! Е сега като тръгне моабета в посока "Кой, колко гориво харчи?" и я втасАаме.
  5. 1 точка
    Е точен отговор нема. Мойто гардже най-убаво. А и колко хора са имали удоволствието да притежават и Сивик, и Акорд автоматици?! Еле па истински автомат, DSG и CVT. Таааа, всеки ще си хвали неговото. Един ще вика Сивик, друг Акорд, а трети всичко останало, само не Хонда.
  6. 1 точка
    Аз също имам подобни наблюдения. Аз съм от една година с CTDI 2009, а мой колега е с DTEC 2010, също от една година. Моя е фуражомелка, въпреки че налях над 4 бона само по двигателя и за 8000 км три пъти му смених маслото. DTEC-a направо мърка, няма звук, ни троп, ни мроп, въпреки, че отиде до София и се върна със 70/30 нафта бензин в резервоара. Имат вече истинска клиновидна верига, а не от колело. Наистина имат проблем с ГНП, но той идва от паницата на Бош. Поне за трима човека знам, а фейсовите, все още се срещат рядко. Трябва да се кара с хубава нафта или някаква добавка да маже, иначе задира и става интересно.
  7. 1 точка
    Смяна задни накладки и семеринг делко. Всичко е 6+, както винаги!
  8. 1 точка
    Моят извод: Колкото по-малко обяви за една кола, толкова по-добре за тази кола. За мен, малкият брой обяви означава, че собствениците са доволни и НЕ желаят да се разделят с колите си. И обратното - колкото повече обяви, толкова повече прецакани, желаещи да се отърват от премиум боклуците си. п.п. Американските ревюта да си ги четат американците. Ние англичаните по-скоро ще хвърлим едно око на Relialibilty Index на компанията Warranty Direct например.
  9. 1 точка
    Като споменахте за стар автомат, не познавам човек с Акорд купе с 3.0 двигател или Прелюд 5-та и той да не е сменил автомата с ръчна кутия. Ако има такъв който си го кара, евала. Тук има инфо за 6-та Акорд: https://www.carcomplaints.com/Honda/Accord/2000/ "The transmission begins slipping & eventually has to be replaced, typically soon after 90,000 miles & with a repair cost of over $2,000." Специално е удължена гаранцията на автомата за този модел, адски проблемен е бил. В същото време много близък приятел кара Акорд 6-та 2.0 147 коня автоматик от 8 години. Няма никакъв проблем с автоматика до ден днешен. Може би и@ceco_accord е прав. Истината е някаде между самият модел кола, поддръжката, изминатите километри на които придобива човек колата и начина на шофиране. Все пак на фона на проблемите при останалите марки автомобили, тук те са адски малко и дори проблем в автомата може да се преглътне. Все пак не се правят всеки ден скоростите. @Civic Owner, те понеже Тойота са адските безпроблемни автомобили...Ще спомена VVTI бензинови двигатели и разход от 2 литра масло на 1000км, ремонтни комплекти бутала и хиляди върнати коли. Може би се досещаш и за изявлението на Акио Тойода пред конгреса в САЩ по повод хилядите върнати хибриди от Северна Америка, Канада, Мексико, Япония? И там не беше 1 модел а Приус, Такома и модели на Лексус? Ами проблемът им от окабеляването на прозорците което води по пожар и хайде едни 7.5 милиона бройки обратно? Това което най-много уважавам в любимата марка е, че не са Хонда-Рено-Марути-Алабала а са HONDA!
  10. 1 точка
    Едно е да имаш сервизна акция (щото другите пък нямат), друго е след гаранция да падат като пилци. Не защитавам марката, защото и аз имам някои проблеми и съм малко разочарован, но като цяло са си добре. Знаеш ли защо в Америка се продава много Хонда и Тойота. Първо цената, второ при тези разстояния трябва да си сигурен, че колата ще те закара и ще те върне. Твоята статистика е за България нали? Там е точно обратната, друга вселена е. Аз като видя клип за американска версия директно го подминавам.
  11. 1 точка
    Аз съм решил какво да карам. Да му мисли авторът на темата.
  12. 1 точка
    Притесненията ти за пластмасовите колектори могат да бъдат основателни само ако ще монтираш обикновено АГУ. При монтаж на газов инжекцион проблема за колекторите е точно никакъв.
  13. 1 точка
    Здравей, поздравления за решението да поемеш поръчките от Чавдар и успехи занапред 🙂! Хайде да направя сефтето със следната поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H C2 0W-30 HONDA 6x1L Стойност на поръчката: (6x11,95)*1,9675 = 141,07 лв. Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Предварително благодаря! Поздрави, Захари
  14. 1 точка
    Добре де, при положение, че пазарът е заринат с части втора употреба, които също са оригинални, защо не вземеш такова? Да не говорим, че сигурно цялата пета врата със стъклата ще струва колкото стъклото ново. Предполагам. Проверявал ли си?
  15. 1 точка
    Защо е нужен бензин на една Тесла, вижте в клипа. ( Който може да го качи директно.) https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10160181145082627&id=37176022626
  16. 1 точка
    ... с автоматик! Точка!!! Моето CR-V е леко встрани от категорията "мощен и преоразмерен мотор", ама ... Преди месец и нещо съпругата ми имаше Сузуки Гранд Витара 1.6 ръчка, 3 врати. Между моето село и съседното има един 25%-ов баир. Хондата ми го катери на 3-та (директна) и ускорява, а Гранда на 3-та (от 5 възможни) и иска 2-ра. п.п. Давам £1000 на доброволец за един експеримент. Качвам го на 3-цилиндрова Корса и му показвам едно дърво. Засилва се на 3-та със 100км (предполагам около 5-6К оборота) и се лепка в дървото. После същото дърво с Акорд К24 автомат, на 5-а със 100 (предполагам около 2.5К оборота). Само се чудя, коя кола да е първа?! Мисля си, че трябва да е Акорда, щото, ако е Корсата, може да се наложи да търся друг доброволец. Таааа, 100км/ч са си 100км/ч, на дървото не му дреме на к...ората, с каква кола си. Колите са на моя акаунт.
  17. 1 точка
    10 човека - 10 тези. Дано авторът има глава на раменете си! Няма по-добро от мощен и преоразмерен мотор, а колко % от мощността му ще се ползва в движение е личен избор. Важното е като се наложи, да има резерв, а не да се изстисква душичката му. Ако човек трябва да има само 1 Хонда, то това е Акорд, защото е среден клас, а : 1 За градски преходи става всеки средноразмерен автомобил, но естествено е по-добре някой субкомпактен. 2 За извънградски става всеки средноразмерен автомобил, но естествено е по-добре някоя лимузина. Разликата в габаритите е 30-50см, но добър водач се справя с паркирането, а по шосе по-дългата база е огромен + . Акорда уморява много по-малко от Сивика на извънградско, а там като седнеш да караш е с часове, за разлика от градското.
  18. 1 точка
    И аз минах по този път.върта ключа и не пали,чукам пали.Така 2 месеца чат пат,но все по зле.НАкрая купих едни четки 12 лева и два часа работа и от тогава никакви проблеми.Първо почети как става и действай.Сега бих го направил още при първото не палене.
  19. 1 точка
    Нали за това е темата пич. Сивик или Акорд. Аз казвам Сивик, защото ще е по-нова 😉
  20. 1 точка
    Недьо, почисти си фаровете, полирай ги и сложи най-силните нормални Н4 (60/55 вата) на Филипс, или Осрам. Актуалните в момента по спомен са Extreme Vision и Night Breaker Laser, мисля +150% се водят. Ако държиш на усилени като ватове, също използвай тези марки, но поне вземи бели балони, за да нямаш никакви загуби, но може да имаш проблеми, защото силно се нагряват. Тези, които си показал, са мощни, но реалния светлинен поток е по-малък от на найт-брейкъра, въпреки мощността, поради простата причина, че целта е била висока цветна температура (буквално като на ксенонова лампа), което силно намалява потока, но за сметка на това си остават всички негативи от повишената мощност – помътняват поликарбонатните стъкла, изгарят релфектори, букси, изолация, особено ако работят продължително време. Добър, но доста скъп вариант са ЛЕД H4 на Осрам , или Филипс. Неочаквано, дори и за мен се оказаха така изпълнени, че имат правилна граница тъмно / светло. За повече информация има един канал в ютуб Test-lab, където може да видиш доста тестове на всякакви крушки. Примерно на първото поколение филипс преди 3 години (май вече има и второ) - https://youtu.be/PfJl-g8N6dU Ксенон не слагай на такъв тип фар, освен, ако не ти се занимава с отваряне на фара и монтиране вътре на качествен би-ксенон прожектор, с хубави крушки, но това освен скъпо е и трудоемко. И не на последно място – трябва да ги регулираш накрая добре. Успех!
  21. 1 точка
    На тази кола просто и трябва по-ниска предавка и се изстрелва. Що не го качите ма 6-литров мотор. Автобусите ще ги отвява...до някое дърво на пътя... А спрете се. Както казах, няма кола, която да се затрудни с какъвто и да е било автобус.
  22. 1 точка
    Човекът бил карал корса, а вие го засилихте към 2.4 и то, за първа кола. Интересни хора...
  23. 1 точка
    Koлегата note го е питал доста определящи за избора въпроси, на които той не отговаря, така че не виждам как може да му се препоръча нещо конкретно. Единственото, което може да се каже е, че Акорд е класически автомат, Сивика е CVT или робот, от тук следва, че Акорда е по-подходящия автомобил що се касае до трансмисия. Но нещата опират и до двигател, ако иска бензин и иска мощност, то трябва да търси 2.4, а тези пари няма да му стигнат за запазена 8-а ген.
  24. 1 точка
    От модерните летни снимки.
  25. 1 точка
    Заповаядай. https://youtu.be/a3b_jWqYlBE
  26. 1 точка
    Като нова " хондаджийка " имам милиони въпроси, писах на Ванката и неочаквано за мен получих отговори и съвети. Последва разговор по телефона и препорики за майстор във Варна. За съжаление Дупница ми е ужасно далеч ... Препоръка: да намери време за море 🐠 🍻 ⛵ Пич, страхотен си! БЛАГОДАРЯ ТИ!!!!
  27. 1 точка
    Колеги само не ми е ясно как пък на някой колите им харчат 10литра на 100км газ като заводските данни са за 10 на 100 бензин , а всички знаем как се правят данните за разхода с какви условносто и шмекерлъци от страна на производителите .Та чудно ми е особенно на газ как ги докарвате тези параметри ,при положение ,че дори и с хубава инжекционна уредба се вдига с около 1 литър разхода .Клоите ли са ви спънати или просто лъжете .Моята е 147кс автомат и рядко падам под 13 градско е верно тежък ми е крака на газта и все пак .Газаджията ми е приятел и уредбата ми е доста гледана имам даже и аванс процесор и това 10 на 100 ми се струва откровена лъжа .Няколко пъти извънградско съм се доближавал до разход от 10 на 100 . И колата се подържа с редовен реглаж на клапани и смяна на филтри и пак казвам да твърдиш ,че докарваш разхода на 20г. кола като на сега излязла от завода не го вярвам .
  28. 0 точки
    Аз само не разбрах кога почваме спора дизел vs бензин. p.s. Сигурно колегата вече е пуснал същия въпрос във VW форума и е капарирал Голф
  29. 0 точки
    Много бърз поглед в БГ пазара на автомобили (mobile.bg)може да отговори защо няма автомати на хонда за ремонт при твоя приятел- 530 Хонда автомобили автоматици се продават в момента, при Тойота бройката е 1000, БМВ- над 3000, също и Мерцедес-над 3000, Фолксваген-2500. Защо ли пък не са толкова разпространени ако са добри ??? Изводите за вас. Факта,че за почти всяка година от производството си Хонда (това е същата компания производител на същия този автомобил) имат сервизна акция за автоматици пък вие си го тълкувайте както желаете(предполагам според вас просто се чудят с какво да се занимават и да си похарчат парите и да си съсипят репутацията след като явно проблем няма, но те пък са се объркали нещо, но пък какво ли разбират Хонда, не е като те да са произвели автомобила). Иначе мненията си ги имаме всички.
  30. 0 точки
    Аз за пръв път чувам за проблемни автомати на Хонда 😂 Имаше там нещо с обученията и софтуера, но май не болка за умиране. Има хубави коли, поддържани. И има таралясници от всяка марка.
  31. 0 точки
    Отговора е Corolla. Автоматика там е железен, за разлика от Хондовия и е истински атвтоматик с хидротрансформатор.
  32. 0 точки
    То и автора отдавна спи,ама нищо,нека се пише.
  33. 0 точки
    Сигурен ли си? Преди заложих едни 1000 лв, ама нямаше отговор...
  34. 0 точки
    Нямам за цел да се заяждам, колега @dimkaraganchev. Само за инфо, топ спийда на моята беше 143км/ч ( по книжка ) а от 0-100 за 17 секунди. Колата е Форд Фиеста. Искам да ти кажа, че не една предавка а както казва Чък Норис "всичките предавки" да слязат надолу, това нещо ако не го метнеш от някоя скала, няма начин да набере бързо. За мен това е опасен автомобил пък за друг може да е даже комфортен.
  35. 0 точки
  36. 0 точки
    Не знам как ги калибрират, но едва ли нещо е правено по тия газ анализатори последните сигурно 10 години. За калибрациите в метрологията също съм скептичен колко са коректни. По-вероятно е само да лепят стикерите и толкоз. Кислородът се мери по електрохимичен метод и живота на клетката е не повече от година, година и половина. Като ги питах на един пункт за ГТП кога последно са я сменяли имаха изражение на лицето от типа - Ко речи.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...