Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.08.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Аз преди около 3 месеца се свързах с официалните представители на Petro Canada за България - Лубрифит.Попитах ги дали може крайни клиенти като мен да закупят от тях директно, отговорът беше: Мениджър продажби: "Да,може.Кое точно масло искате? Аз: " Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30". Мениджър продажби: "Това за Хонда ли е ?" Аз: "Да, за Хонда. Цена? Мениджър продажби: "4 литра -40лв( може би спомена ,че това е с отстъпка,не помня вече)" Даже ми прати и снимка на конкретното масло/туба от складовата наличност. Та нищо не пречи да се обади всеки един желащ и да попита.
  2. 3 точки
    От България бих купувал Yacco от fenabg ( https://forums.hondabg.com/topic/108349-фенабг-ауто-масла-yacco-с-безплатна-доставка-и-7-до-15-отстъпка-части-консумативи-нови-условия-за-поръчка/?do=findComment&comment=1057582120 ), Shell от "Орбико", Champion ( Wolf ) от "Тех-ко". Иначе бих си поръчвал директно от Германия, с доставка чрез Gabco, или друга алтернативна фирма за доставки.
  3. 3 точки
    След една седмица каране всичко е ОК,извода е че тези датчици могат да се прецакат.Радвам се ,че се оказа датчика а не нещо по окабеляването ,търсих и четох по други форуми и никьде не намерих някой да е имал проблеми с тоя датчик.За 10 евро от морга проблема е решен и се над́́́́́́явам на още много километри на акордeона (сега е на 332 000),поне половин милион требе да изкара.
  4. 2 точки
    @dimkaraganchev Маслото го има да и е на промоция 4л на 40 лв от доста време. свързвате се директно с Пламен Комитски 0888 710 940 говорим за това масло контактите Внимавайте искайте винаги с дата не повече от 2 годи пише го на тубата, това взе миналата седмица колега. Та който се обади може да се уреди сигурно нямат хиляди бройки и да ги раздават на 40лв. Маслото е оригинално и идва с фолиото отгоре на фирмата.
  5. 2 точки
  6. 2 точки
    Четейки последното, щях да пиша, че колегите са се престарали, чак да правят акаунти, с които сами да се защитаваме и хвалим, ама като знам как шегата ми вероятно ще стане обект на конспирации и разсъждения, мисля да се въздържа. Та, @Tangra, ти божество прабългарско, ти рок-група разпадната, благодаря за оценката! Много задушевно почна да става тука, мисля че сега е най-добрия момент темата да бъде заключена. Със здраве!
  7. 2 точки
    Аз съм много доволен от форума. От скоро имам две хонди и членовете и темите тук много ми помагат. Тепърва навлизам в нещата, но се надявам скоро и аз да мога да бъда полезен на останалите. Впечатленията ми са, че този форум е много по-добър от всички останали, на които съм попадал. Администраторите и модераторите да са живи и здрави и да помагат на колегите с хонди.
  8. 2 точки
    На crv 2 не се реже пластмаса. Моята няма такива степенки но ги има отворите, твоята също би трябвало да ги има. Ето видео в което ще видиш къде са отворите и как се монтират тези степенки.
  9. 2 точки
    Събирате се 4-5приятелчета и поръчвате пак от ATO24.Имаш безплатна доставка до дома ти ,ако сумата е над 200€. Поръчвал съм и от тези eurocarparts.co.uk и www.opie oil.co.uk. Имат си и калкулатори за international delivery.
  10. 2 точки
    Пуснах го в друга тема а мисля, че му е тук мястото. Човека се казва "Davy" и ми отговори това на моят въпрос как ги е захванал: -"Drilled threw the wheel arch and screwed it into the panel behind" Аз лично ще помисля за този вариант въпреки, че моите са залепени със силикон и не са мръднали от последното боядисване на предната броня. Е да, майстора ме гледаше с присвити очи, че е трябвало да отлепя внимателно част от веждата но както се казва "Не е моя работа това "С подходящ цвят обаче става яко с тези цветни гайки, поне според мен.
  11. 1 точка
    Ето това е няколко теми под твоята - Тенекеджийски въпрос. Материал по шевовете на вратите
  12. 1 точка
    Нашето семейство изкарва на гости при приятелско семейство - във Варна. Децата направо се "разбиват". Върнахме се миналата седмица, септември - пак.
  13. 1 точка
    В сайта не открих да имат наличност от маслото, което ти си постнал, интересно...
  14. 1 точка
    Това за 5 л къде го видя @dimkaraganchevпише на тубата че е 4 л https://lubrifilt.bg/shop/supreme-synthetic/
  15. 1 точка
    Като каза се загледах пак в схемата, която си постнал и установих, че говорим за различни неща. Ти говориш за малкия пластмасов "нож", който на практика пази от хвърляне на вода напред, като минеш през локва. Вгледай се в първата снимка на нашата 9-ка. Вижда се под бронята, точно пред веждата. Аз говоря за това с червената стрелка В момента СОХ**************** предлага за £306 двата ъгъла. Карбон ефект. Полякът, все още предлага това, което купих за £69 + доставка. На времето това, заедно с още 2-3 пластмаски беше екстра. Ако помня добре, целият комплект струваше над £500. Black Edition, обаче, го имаше като стандартно оборудване.
  16. 1 точка
    по мое мнение тампона ти е все още добре, но е леко сплескан може да издържи още някой месец
  17. 1 точка
    Ако може и една снимка на лицето и гърба (етикетите),на тубата.
  18. 1 точка
    Сподели дали има фолио на гърлото като го отвориш.
  19. 1 точка
    Днес и аз се обадих и си поръчах същото масло за 40 лева - 4 литра. Утре очаквам да пристигне.
  20. 1 точка
  21. 1 точка
    Най после лайсните пристигнаха,след 3 месеца от алиекспрес поради пандемията,след монтажа всичко се получи много добре.
  22. 1 точка
    @Krasi-mir, после я е рязал пича. Една цяла е но както казва @Rakeem, за по-голямо удобство е направена като гледам. Като изкърти бронята или добавките долу което особено в града става често, да му е лесно да ги свали. При мен по няколко пъти в годината купувам щипки, че е бая ниска и дори на най-ниските бордюри закачам. От асфалта до началото на пластмасариите са 5-6см при мен.
  23. 1 точка
    Тя май е постфактум срязана, заради винтовете, така ако се наложи сваляне на бронята не трябва да се сваля веждата.
  24. 1 точка
    @Mkilla , @rusen4e говори за отворите на средата на бронята, под решетката. Иначе, идеята с винтовете е мнооооого добра. Проблемът (за мен лично, според моя вкус) е, че е леко ангажиращо. Трябва да се "връзва" с външния вид на колата. За Тапир е супер, но на обикновена кола, аз лично не бих го направил. Някак си ще ми стои като "на свинче звънче". Съпругата ми имаше Civic 9 Black Edition. Там тези винтове щяха да са супер.
  25. 1 точка
    Сериозно ли се занимавате с такива неща в събота?
  26. 1 точка
    И аз размишлявах над този въпрос: Кой е втория вал на всмукателните клапани или на изпускателните? Те валовете така или иначе са два и работят едновременно, друг е въпроса ако се има в предвид V-tec системата, ама там просто се задейства клапан, който активира допълнителната гърбица на вала.
  27. 1 точка
    @Zlatozator, колегата @AdDiCtEd ги беше правил така миналата година май, ако не и преди 2 години. Той беше споделил, че е доволен от резултата и май точно той беше писал за тази "техника"
  28. 1 точка
    Тези луфтове са 10 годишни. Отдавна са изгубили давност за оправяне Направих процедурата и на останалите. Ефектът е поразителен. Преди: След: Само много трябва да се внимава, да не се задържи прекалено дълго пистолета на едно място.
  29. 1 точка
    Има и по-неинвазивни методи. Има камери, които заместват една от светлините на регистрационния номер (като те самите също имат светлина, т.е. не се губи осветлението на номера). Има и рамки за регистрационния номер с камера.
  30. 1 точка
    https://www.amazon.de/gp/product/B07K6D233L/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o03_s00?ie=UTF8&psc=1 сложих тази, доста съм доволен.
  31. 1 точка
    На запалката бушона няма как да е по-малко от 20А.
  32. 1 точка
    Сивикът е гаражен и пластмасите като цяло са доста запазени, но преди време смених едната вежда, която е във видимо по-лошо състояние от останалите. Бях пробвал с вакса за пластмаса и нищо не стана. Вчера се пробвах набързо с пистолет за горещ въздух, върху част от нея. Можете ли да познаете коя?
  33. 1 точка
    Два пъти съм пълнил догоре от скоро светлана лампа и ми е поемал 55л.
  34. 1 точка
    Много интересно, както казах, вчера 20 минути след гасене нивото беше на макс. Днес сутринта, "гледам и не вярвам на ушите си", стои на една идея под максимума. Точно както го исках. А очаквах или да е на макс или да е над макс, повече време да се оттече. Сега разбирам и защо по книга го дават да се мери малко след гасене на топъл двигател. Предполагам, че разликата идва от температурното разширение на маслото. Според мен това е златното ниво. На топъл двигател на макс, на студен малко под макс. Сипвам си едно за добре свършената работа
  35. 1 точка
    Това за лс-тата дори няма да го коментирам. В противен случай, ще трябва да търся аз дали имам опция да го правя. Тук обаче май аз го направих да изглежда така с шегата си, защото протестът ми изглежда абсурден, мотивите ми изглеждат... По дяволите, аз мотиви не виждам. Та, няма никаква драма. Всички сме едно цяло... сигурно точно, защото няма пари в цялата работа. Направете паралел между другите формации, където си има членски внос. И е най-лесно у фейса. Там контрол няма, теми няма, всеки си пише за каквото и където си иска, и всички са щастливи. Но и база от данни после няма, когато нещо ти трябва. Тук форумът се самоиздържа и всички модератори и администратори си вършат работата на доброволни начала. Точно затова, винаги се създава напрежение, когато някой започне да дава акъл. Той не само, че една стотинка не е дал (не, че и някой му е я поискал), но и с присъствието си не допринася за форума. Обаче визия за това как трябва да се случват нещата - бол. ОК - аз мога да съм "аут". Ама като казваш "аут", трябва да си готов после да влезеш "ин". И аз ще ти вменявам как можеш да ми следиш хороскопа по IP и ти ще трябва после да се обясняваш как това не е вярно. И това е най-малкото. И в даден момент неминуемо си казваш "защо го правя всичко това...". @borko 30 Теб те познавам с това колко тежко ти е било в казармата, какво си направил в сервиза си за техника в Добрич, и колко трудно ти е в БГ. Не с хондата ти и включванията ти на тема "хонда". Точно по тази причина, това че ни наказваш, като влизаш рядко не съм го забелязал. Не ми е липсвало, съжалявам.
  36. 1 точка
    Оооо… туй българскУтУ Хайку много ми Ареса… Да взема и аз да се намеса у Процеса. Не искам Нищо да Ви кажа, да не вземе да ме Разберете, че и аз желая да тъпкам Екипчето с нозете! На вън е Лято, но много е горещо… не мое ли по ФорумО да чепкам Нещо?! Макар и дребно… недостойно за внимание… Изхожда то от Моето Създание… пардон Старание! Години?!? Що за чудо е това… Непостоянството… То Господар е на Света! Приключвам Драги Мой Форуме Любими с Тази Проза… Ше ида Вънка с Хондата да се Повоза!
  37. 1 точка
    Предният диф е заедно със ск.кутия. Така наречената "раздатка" (transfer box, или transfer case)също е заедно с тях. Споменавам го, за да не се опита някой да ти продаде масло за раздатка.
  38. 1 точка
    @EmilToshev, Здравей колега и добре дошъл. Ако лайсната е здрава и проблемът е в щипките, то купи си нови щипки и си ги монтирай. Ако самият захват на лайсната е счупен, пак не е проблем. На скъпите коли такива детайли се лепят директно с по-специално лепило ( колкото и на теб да не ти се иска и мислиш, че е лошо или кофти а то не е ), точно поради причината която си описал. С висока скорост, като влезе въздух в такива процепи и се чупи/откача и тн..Вземи и ги залепи със силикон ( черен, който е разтеглив и не изсъхва напълно и стои като дъвка ), ако са здрави но на една от снимките ти виждам, че в долният край е счупена та ще е по-добре да си намериш поне 1 здрава. Нова такава не знам дали има смисъл да купуваш, има ги с поръчка от Бултрако както и хора от форума които се занимават с части. По-добре потърси добре по моргите хубаво, няма как да ги няма никъде. Оправи си и луфта на предната броня
  39. 1 точка
    Ако е въртял гуми, скоростомерът може да стои на 60, но колата да продължава да ускорява. По принцип ако е въртяла гуми до прекъсвача на 1ва, то по-добре би било да се подава по-малко газ, за да има по-малко приплъзване на гумите с асфалта. Така трябва да има повече сцепление и съответно ускорение.
  40. 1 точка
    Най-просто казано защото не е ускорила достатъчно. Ако превключи по-рано оборотите ще паднат твърде много и ще се забави при ускорението на следващата предавка.
  41. 1 точка
    Ето едно дълго, но доста добро обяснение като цяло за ЕГР системата: Това е най-пълното обяснение за работата и евентуалното му изолиране : EGR е система за връщане на част от изгорелите газове отново в смукателните тръби. Съкращението идва от английски Exhaust gas recirculation . За да няма убъркване трябва да се знае че на немски съкращението е AGR от Abgasrückführung. По време на работа на мотора на празен ход или при ниско натоварване на мотора част от изгорелите вече газове чрез ЕГР системата се връщат обратно в смукателните тръби. По този начин се намалява количеството Кислород в горивната смес постъпваща в цилиндъра. Това води на намаляване на локални температури което от своя страна води до по малко азотни окиси (NOx) в емисийте на мотора. Същевременно се увеличава малко пушенето и количеството непълно изгоряла смес. С две думи ЕГР-а е нужен единствено за подобряване на екологичността на автомобила и спазване на зададените по закон ЕКО норми. ЕГР системата се състои главно от : •Тръба свързваща изпускателните тръби със всмукателните тръби •Клапан намиращ се в смукателните тръби който пропуска нужното количестно изгорели газове. Този клапан се задвижва от вакумен клапан •Електрически клапан с вход за вакуум и външно налягане . Този клапан се управлява от компютъра на автомобила ECU (ЕКУ) и е отговорен за управлението на вакуумният клапан. •Вакумни маркучета свързващи вакумния клапан, електрическият клапан , вакуумната помпа , и кутията на въздушния филтър ЕГР-а използва напрежението на дебитомера като управляващ сигнал. При отворен ЕГР клапан изгорелите газове заместват част от свежия въздух постъпващ в мотора (тоест по малко въздух постъпва в мотора) и съответно дебитомера показва ниски стойности. ЕГРа така се управлява че в зависимост от работата на мотора исканите от ЕКУто стойности на дебитомера винаги да бъдат достигани. С други думи при изправна система ЕГРа не пречи на дебитомера да достигне исканите стойности. За пояснение трябва да се знае че дебитомера е сензор отчитащ количеството свеж въздух навлязъл в мотора. Когато Дебитомера е дефектен той отчита малко количество постъпил въздух в мотора. Правило: При празен ход или малко натоварване на мотора ЕГР клапана е отворен. Колкото повече мотора се товари толкова повече ЕГРа затваря. Като при рязко натискане на газ или постоянно натоварване на мотора ЕГРа е затворен. Когато ЕГРклапана е отворен изгорелите газове навлизат в смукателните стръби въз основа на налягането в изпускателната система. Точното количество на навлезлите изгорели газове се определя по намаляването на стойностите на дебитомера. Когато дебитомера е дефектен дава ниски стойности което води до голяма разлика в исканите от компюра стойности и реалните стойности. За ЕКУто ситуацията изглежда така че все едно ЕГРа е прекалено много отворен и заради него дебитомера неможе да достигне исканите от ЕКУто стойности. В този случай ЕГРа намалява пропуснатите газове или затваря напълно в зависимост от разликата между ИСКАНИТЕ стойности на дебитомера и реалните му стойности. При натоварване на мотора ЕГРа затваря. Ако обаче ЕГР клапана е повреден може да не се движи или да не затваря напълно. Налягането на свежия въздух постъпващ към мотора в случай на натоварване е по високо от налягането на изгорелите газове идващи през повредения (незатворил се) ЕГР клапан . В такъв случай част от сгъстения свеж въздух отива директно в изпускателната система (тоест директно в ауспуха) и недостига в цилиндрите. За пресмятане на количеството гориво което трябва да се впръска , дебитомера използва цялото количество въздух нявлизащо към мотора (тоест също и изгубеният вече свеж въздух в изпускателната система) Тогава се получава ситуация в която ЕКУто пресмята голямо количество гориво а въздуха стигнал до цилиндрите е малко (заради загубите в незатворилия ЕГР) . Въздуха не стига за доброто изгаряне на горивото и се получава пад на мощността придружен с много пушеци. ЕКУто от своя страна не разбира нищо за случилото се защото няма сензор който отчита точното положение на ЕГР клапана и информацийте които получава за налягане на въздуха обороти количестно постъпил въздух , количество впръскано гориво , наподобяват стойностите при нормална работа на мотора (стойностите при изправна система) Този случай е подобен когато има пропуск по турбопътищата (всички тръби по които минава свежият въздух от турбината през интеркуулера до мотора) и въпреки това ЕКУто не не записва грешки. Чува се обаче много свистене на турбината и силно съскане „някъде“ под капака на мотора. Турбината успява да компенсира изпуснатия въздух като се товари много повече и в същия момент количеството въздух стигащо в цилиндрите едва стига за нормалната работа на мотора. Има варянт ЕГР клапана да се движи трудно (един вид леко „клеясал“) и на празех ход или малко натоварване да си отваря добре, но при натоварване на мотора (при рязко подаване на газ) да не затваря отвреме на време. Понакога да затваря понякога почти да затваря а друг път пък изобщо да не мърда и да си седи отворен. Всеки от тези случаи ще е съответно съпроводен с различна мощност на колата, различна димност, различна еластичност или дори понякога с влизане в сервизен режим. Състоянието на ЕГР клапана може „горе долу“ да се провери с VAG COM. Избира се модус на базистни насторйки и се влиза в канала на ЕГРа , като той бива отварян и затварян през няколко секунди. При неактивен или запушен ЕГР на празен ход Дебитомера дава стойност около 450 . При активен горе долу половината. Силно различаващи се стойности говорят за повреда на дебитомера и / или ЕГРа. С течение на времето може да се появи и друг проблем . Вкараните обратно неизгорели газове се смесват с част от картерните газове и се получава черна лепкава маса която се отлага по стените на смукателните тръби (често и под формата на сажди). При много сажди диаметъра на смукателната тръба се намалява (стеснява) и може да се стигне до недостиг на въздух а от там и на пад в мощността. Както всички знаем работата на ТДИ мотора се упвавлява по спецялно зададена логика (програма) от ЕКУто. В зависимост от положението на педала на газта се определя налягането на турбината както и положението на ЕГРа (в зависимост от исканите от ЕКУто стойности на дебитомера) Ако някой има манометър на таблото мерещ постоянно налягането на турбината ще види че на свободен ход налягането на турбото е 0 но на средни обороти или по точно при средно натоварване на мотора не е 0 но не е и максималното. Примерно е 0.4 бара (от 0.9 максимално налягане при тди 110 коня) При средно натоварване на мотора налягането е малко повече от нужното. Така да се каже има налягане „в запас“ Това се прави за по бърза реакция на мотора при рязко подаване на газ. Случва се така че турбината работи на по високо налягане но излишният въздух (ненужен защото мотора е под малко натоварване и се впръсква малко гориво) се редуцира чрез ЕГРа. С други думи турбината работи на високо налягане и е готова за бързо развъртане при рязко подаване на газ и в същото време част от въздуха се редуцира чрез ЕГРа. От висчко това следва ( само за определени обороти и натоварване ) колкото по-високо налягането толкова по-отворен ЕГР клапан имаме. Уточнявам пак че това не важи за режим на работа под силно натоварване! Така например ако една кола кара с малко по-високо налягане в ниските обороти и натоварване заради грешно настроено лостче на турбината (това което управлява променливата геометрия) или заради клеясала променлива геометрия (труднодвижеща се заради нагар) то заради по високото налягане ЕГРа е по-отворен . (може да става банално но пак повтарям че важи само за определени обороти и натоварванена мотора) Тоест ЕГРа е по отворен отколкото ако в същия мотомент колата работи с малко по-ниско налягане (тоест всичко по турбината си е правилно настроено и няма нагар) Щом ЕГРа е по отворен тогава отлагането на сажди по смукателните тръби става още по бързо и по изразено. Ето защо съветвам да не се променя налягането на турбината посредством „натягане“ на лостчето на турбината защото така се повишава налягането в целия диапазаон на обороти. Същото може да се очаква и при некачествен чиптунинг ! Някой "майстори" повишават налягането в ЦЕЛИЯ диапазон на обороти и натоварване (вместо да се повишава само при натиснатост на педала над 60%) Така се получава грeшната представа че заради повишеното налягане в целия диапазон на обороти и натоварва се активира нещо като голям запас на налягане и бърза реакция на турбината. За съжаление ако паралелно с тази промяна на налягането не се промени и картата по която се управлява и ЕГРа , ефекта става обратен и ЕГРа почва да вкарва доста сажди . Поразийте които може да ни причини неизправен ЕГР са много (някои вече описани) За отсраняване на тези проблеми или за предварително предпазване (презапасяване) може да се затапи ЕГР клапана. Въпреки че при затапване на ЕГР клапана стойностите на дебитомера се променят и не отговарят на исканите от ЕКУто , колата не влиза в сервизен режим и не се записва грешка (не важи ya доста от най-новите автомобили) Държанието на колата при рязко ускорение (тоесто голямо натоварване) си е едно и също както със затапен ЕГР така и със функциониращ ЕГР (стига да не е повреден ЕГРа и да не затваря) защото и в двата случая клапанът е затворен. Тоест всичките тия приказки и така наречени трикове, че от затапването на ЕГР клапана се печели мощност за 100% глупости ! Ако обаче някой си е купил кола на старо и тя е с нефункциониращ ЕГР (незатварящ хубаво) то след затапването му се чувсtва значителен прираст на мощност която в никакъв случай не надминава мощността на същия автомобил с изрядно функционираща ЕГР система. Това което може да се наблюдава като положителен ефект след затапването на ЕГР клапана е следното. При затапен ЕГР не трябва да се чака клапана да затвори (щото вече е затворен) и съотвено дебитомера дава в ниските обороти по високи стойности което води по-голямо количество гориво и по рязка реакция на педала. Тоест колата става малко по нервна в ниските обороти. Една секунда по-късно обаче мощността и реакцията на мотор със затапен ЕГР е същата като на мотор с изправно функциониращ ЕГР. Тоест разликата е минимална. Други „тунинг“ резултати немогат да с еполучат чрез затапване на ЕГР клапана. При затапен клапан има по-високи температури в горивната камера и от това може съвсем малко да се подобри разхода на гориво. Тези температури обаче НЕ са опасни за мотора или турбината защото все още лежат под температурите при максимално натоварване на мотора. След затапване на ЕГР клапана по закон нямаме право да караме колата на обществени улици защото не отговаря на законните изисквания за екологичност (които във всяка държава са различни) При сравнително новите автомобили ЕКУто усеща затапването на ЕГРа и записва грешка. Това е така защото след затапването му стойностите на дебитомера много се увеличават и ЕКУто усеща тази разлика (разликата между исканите стойности на дебитомера и реалните). Чрез VAG COM може софтуерно да се намали действието на ЕГР клапана но неможе да се изключи напълно. Тази софтуерна настройка се прави и след механично затапване за да не се записват грешки при поновите автомобили. Логвате се с код 12233 и след това се отива на адаптация на канал 3 (канал 3 са показанията на дебитомера) 1.Виждате заводската стойност която е зададена , например при 16 битовите ЕКУ-та тя е 32768 . 2.Променяте това число колкото се може повече (колко ви позволява програмата) Така повишавате исканата от ЕКУто стойност на дебитомера. Така колкото е по-висока исканата стойност на дебитомера , толкова по-малко отваря ЕГРклапана. Също така става и по-малка разликата между исканите и реалните стойности при вече механично затапен ЕГР и така ЕКУто не записва грешка. Механичното изключване на ЕГР клапана може да стане по няколко начина. •Слагане на тънка ламарина между тръбата по която минават изгорелите газове и ЕГР клапана. Това е най-ефикасния и сигурен метод. Все пак да се знае че въз основа на химически реакции е възможно разяждане на ламаринката и ако това стане и се получи дупка в нея след време ЕГРа почва пак да работи. •Махане на вакуумното маркуче което движи вакумният клапан на ЕГРа. Маркучето трябва да се затапи хубаво за да не засмуче боклуци във вакуум системата или за да не падне нивото на вакуум в системата. Ако ЕГР клапана вече е заял (кеясал) то и след махането на вакуумното маркуче той може да си остане отворен и което обесмисля начинанието. •За колегите в чужбина на които се налага да правят и тестове за екологичност може да се препоръча друг метод . В самия вакуумен маркуч се слага нещо което да го запуши след което се връзва отново към вакуумното клапанче . Така никой няма да забележи че УМИШЛЕНО е правено нещо и няма да има караница. За всеки случай трябва да се направи и малко дупчица на маркучето след запушеното място откъм вакумния клапан. Това с еправи защото с времето (дори след няколко хиляди километра) може маркучето да не е идеално запушено и да направи вакуум на клапанчето и да го държи постоянно отворен и тогав апак идват проблеми •Махане на кабела от електроклапанчето на ЕГРа. Това също действа но веднага записва грешка в ЕКУто. Темпото с което се набират сажди в смукателните тръби зависи от много неща. 1.Софтуерната настройка на ЕГРа. 2.Състоянието на мотора и частите определящи горивния процес (Повредени или много износени разпръсквачи, Дебитомер , компресия и т.н.) 3.Тип на каране : Когато мотора работи с малко вързух и гориво тоест кара се много спокойно, ЕГРа е отворен. Ако се кара над 2500 оборота тогава през повечето време е затворен. 4. Качеството на горивото с което се кара. Който иска чрез стилът си на каране да държи ЕГРа възможно най много време затворен трябва: 1.Да кара моторът си в високо натоварване. Това също значи при ниска скорост и ниски обороти да е на възможно най-висока предавка 2.Да държи мотора над 2500 оборота (струва безмислено много пари за гориво) 3. Ако позволява трафика да се кара с малко ускорение отпускане и пак ускорение (пак е малко безсмислено)
  42. 0 точки
  43. 0 точки
  44. 0 точки
    Който има БМВ, се радва два пъти, първият път като го купи и вторият път, като го продаде!
  45. 0 точки
    Аз живея на 16-тия етаж, в 16-ти апартамент, и искам да кажа, че лично мен ме боли шпагата какво чете екипът .
  46. 0 точки
    Двама нашенци отишли в Америка - дивия запад, понеже им казали че се плаща добре за индиянски скалпове. Свалили няколко и вечерта си направили бивак да нощуват. Посред нощ, единият се събужда от някакъв шум и гледа - заобиколени от племето. Ръчка другия и шепне - "Ставай бръже, че те сеги вече забогатяхме".
  47. 0 точки
    мисля да сложа MOTUL 8100 ECO-NERGY 0W30 или MOTUL 8100 Eco-nergy 5W30 PETRONAS SYNTIUM, 3000 FR 5W30
  48. 0 точки
    Сега е моментът някой да ме цитира и да напише "Много точно казано".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...