Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.07.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Оооо… туй българскУтУ Хайку много ми Ареса… Да взема и аз да се намеса у Процеса. Не искам Нищо да Ви кажа, да не вземе да ме Разберете, че и аз желая да тъпкам Екипчето с нозете! На вън е Лято, но много е горещо… не мое ли по ФорумО да чепкам Нещо?! Макар и дребно… недостойно за внимание… Изхожда то от Моето Създание… пардон Старание! Години?!? Що за чудо е това… Непостоянството… То Господар е на Света! Приключвам Драги Мой Форуме Любими с Тази Проза… Ше ида Вънка с Хондата да се Повоза!
  2. 2 точки
    И аз Ви знам модератори,малко стe като онея от един форум дето ............. Наблюдавам ви. п.п . Форума е off
  3. 2 точки
    Е... "нередовни" поне не липсват Не ми е в стила да приема, че съм направил нещо нередно, и затова предполагам, че упреците (безспорно ясни и справедливи) са адресирани към останалите колеги от екипа. Затова се включвам в протеста и аз Момченца от ЕКИПЧЕТО, така няма да я бъде! Исках да ви кажа защо, но няма да ме разберете... Къщичка за кученца строили ли сте? А за птиченца?! Много добре знам, не ми отговаряйте... Всички вън! "Лято" е. Точно така, добре ме разбрахте. Преди 20 години вас ви нямаше тук. То и форум нямаше, но това не омаловажава факта!!! п.п. Какъв е смисълът изобщо... п.п.п. 769 прегледа, 15 отговора, и все така нито един от тях не е от Бургас... Да ве!!!
  4. 2 точки
    Изчистих дроселовата клапа аналогично по снимките на CARPERA, отказах се от почистването на IACV клапана според указанията на vespa, но за този клапан прочетох, че на средното краче трябва да има 0.51V, при мен това напрежение беше 0.42V, настройката ми отне около 25 минути, изчистих и ресетнах компютъра. Вече при запалването стигна до 1000 оборота, тоест ефекта от почистването на клапата и настройката на IACV си пролича. Нещата се подобриха, но не се оправиха напълно. Реших да направя друга диагностика, извадих късмет и намерих още един свестен майстор. Оказа се, че имам проблем с газовата уредба, дори при превключване на бензин остава адаптацията на газ, след ресетване не съм включвал на газ и засега нещата са добре. Въобще се промени динамиката. След кратко проучване установих, че добър газаджия в Плевенска област е Слави от Ловеч. Много ви благодаря, помогнахте ми за кой ли път! Много здраве.
  5. 2 точки
    Взех маслата както всеки път всичко е на ниво. Благодаря за труда ти,и имаш моето признание за помощта която оказа на мен вярвам и на всички които взимаха масло от тук. Благодаря.
  6. 1 точка
    Здравейте, Правилото е, че няколко минути преди края на пътуването трябва да спрете климатика. Така вентилаторът изсушава от образувалия се конденз изпарителя (радиаторчето, което отдава студен въздух) и въздуховодите. Съответно условията за образуването на бактерии, причинители на лошите миризми, ги няма. Какво става, обаче, ако не искате да робувате, а вместо това си карате цяло лято на включена климатична система? - фирми предлагат озониране и освежаване; пръскане със спрейове и прочее. - решавате си проблема сами с малко познания по химия. Аз избрах метод 2 и реших да го споделя с вас. - препарат на базата на хлорхексидин и алкохол. Такъв намерих готов в нашата търговска мрежа под наименованието Zhivahex за скромната сума от 8.64 лв (бул. "Асен Йорданов" № 14, гр. София) - 30% концентрат на водороден пероксид (кислородна вода или също познат като Перхидрол) за 4 лева на литър от всяка аптека. С тези 2 препарата се напръсква радиатора на климатика (изпарител). Това убива бактериите, а от там изчезва и миризмата. За Хонда ЦР-В III се сваля пластмасата под жабката, после на три видии (звезда 25) се държи вентилаторът на парното, от където се достига до въздуховода на въпросната "пита". Нея достигнах с шлаух, в него метална пръчка от електрод на електрожен (за да може да се направлява) и компресор с въздух под налягане за обдухване. Така след ~200мл хлорхексидин с алкохол и още ~200мл Перхидрол изпръскани върху питата проблемът с лошата миризма е вече в миналото. Нито има отровни миризми, нито е скъпо решение. Отнема 40-60 минути и ефектът е гарантирано добър. Не знам дали тази тема е за тук, но ако модераторите преценят, могат да я преместят на по-правилно място. Писал съм я в бързината и съм пропуснал подробни обяснения, както и много от снимките поради ограничението от 8МБ. Иначе аз свалих повече неща, отколкото трябваше докато се науча как е най-лесно. Сега давам готова рецепта. Боби
  7. 1 точка
    Чудя се, това от короната или от жегата е. Или от двете...
  8. 1 точка
    Какъв е смисалът да го сваля без да го замени с нов, само да си губи времето. Гумата е остаряла, загубила е еластичност и се е сцепила, под напора на двигателя, напълно нормално за над 10г автомобил, особено ако няма предпазна кора под двигателя. Нищо сериозно му няма на тампона, карай си я така, ако не ти се дават пари за нов.
  9. 1 точка
    Сваляш двата болта и с малко наместване с щанга се изважда,леко може да повдигнеш картера с щангата.
  10. 1 точка
    Хубаво си снимал,какво имаш предвид,но си показал и очевидната разлика на фейсовата. А именно,тази линия(фалц),над светлоотразителите.При предифейса,я няма!
  11. 1 точка
    Тук се вижда какво имам предвид
  12. 1 точка
    Предният диф е заедно със ск.кутия. Така наречената "раздатка" (transfer box, или transfer case)също е заедно с тях. Споменавам го, за да не се опита някой да ти продаде масло за раздатка.
  13. 1 точка
    И моето масло пристигна, всичко е ОК. Адмирации за колегата Чавдар и положените усилия през годините! надявам се да промени решението си!
  14. 1 точка
    Остави го на макса,така е най-добре.
  15. 1 точка
    Здравей, колега, Аз отново ще предложа обичайното, което предлагам - реглаж на клапаните При мен имаше нещо подобно като проблем и какво ли почистване не направих, смених и дросел клапата и пак не се оправиха нещата. След реглажа всичко си дойде на мястото, а това е нещо, което трябва да се прави на определен пробег. Поздрави, Димитър
  16. 1 точка
    Ако говориш за "минуса" на дневните, то той се съединява с "плюса" на габарити. Така при включване на габарит/къси/дълги дневните угасват.
  17. 1 точка
    Така, проблема е "локализиран" - счупен/изронен "стопер". Затова мотора не "разбира" че трябва да спре и продължава да работи, от там е и тракането. Като резервна част се продава целия комплект мотор или актюатор, заедно с механизма. Решения: 1. Нов/втора употреба актюатор или цяло огледало. 2. Цялостно разглобяване и "залепване" на супения стопер. Няма гаранция ще ще стане, преди да се разглоби цялото. 3. Изключване на буксата на огледалото, намираща се зад кората на вратата. Може да се изолират само пинове 3 и 8, така ще работи регулирането на огледалото и нагряването. Засега направих 3-ти вариянт, че заминавам на почивка и няма време за разглабяне. Като се върна ще се занимавам. Поздрави и успех.
  18. 1 точка
    Откакто съм го направил това, по цяло лято климатикът не се изключва и никаква миризма няма. Между другото, продухвам си със сгъстен въздух филтъра на купето почти всеки месец. С активен въглен е и върши добра работа за дизелите с премахнат DPF пред мен.
  19. 1 точка
    Това е правилния форум, смятам че с тези симптоми, проблема не е в "ст. мотор" Прилича на клапани, проверете ги.
  20. 1 точка
    Аз съм с TRW дискове и накладки и съм доволен. Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk
  21. 1 точка
    VIN декодери има много. Едни дават верни данни, други - не! Зависи на какъв ще попаднеш, а от там и каква информция ще получиш. Най- достоверно е да погледнеш в коша и отдолу, и сам ще видиш има ли няма ли!
  22. 1 точка
    От 2005 до 2012 има и със, има и без! Трябва да си провериш твоята каква е.
  23. 1 точка
    Налягането на маслото е резултат от съпротивлението на маслото, което е подложено на изпомпващото действие на маслената помпа, да тече. Съпротивлението на маслото да тече от своя страна е функция (при константни други условия - геометрия на мотора, по-специално маслени магистрали, хлабини, и т.н.) на вискозитета и разхода (разбирай дебита, потока на маслото), като разходът (дебитът) от своя страна е зависим от геометрията/характеристиките на маслената помпа и оборотите на двигателя, тъй като маслената помпа е задвижвана от коляновия вал. При константен дебит (разход, поток), и константна температура по-големия вискозитет ще „произведе“ по-високо налягане на маслото. Налягането на маслото е изключително важен фактор за определяне на способността на маслото да осигури адекватна защита на мотора. Моля обърнете внимание, че говоря за „налягане“ в маслените магистрали, а не в лагерите Налягането в лагерите е несъизмеримо по-голямо – в MPa (мега паскали), от това в маслените магистрали. Хонда е определила, че адекватно захранване на мотора с масло е налице, когато налягането на празен ход не пада под 0.7 бара, а това при 3000 об./мин. не пада под 3.5 бара, при температура на маслото 80 С. Тази минимална разлика, която се вижда при една и съща температура (в случая около 94-95 С) и едни и същи обороти (в случая на празен ход), показва на практика каква е "разликата" във вискозитетите на 5w-20 и 5w-30 в истинските работни условия в мотора (т.е. при напълно загряло масло под налягане). Явно, не особено голяма . И с потенциал да стане още по-малка при сработването на 5w-30-ката, което пък ще зависи (не само!) от вида и качествата на подобрителите на вискозитета и какво ще се случи след „нарязването им от мотора на салата“. Тук е важно да се има предвид, че именно на празен ход промените на налягането на маслото, зависещи от промяната на вискозитета му, се хващат най-точно, тъй като всички останали фактори, оказващи влияние върху измерването (като например съпротивление от масления филтър или отваряне байпас клапана на маслената помпа (каквото може да се случи при високи обороти) са сведени до минимум или напълно изключени.
  24. 1 точка
  25. 1 точка
    Взех пратката,всичко е точно.Благодаря!
  26. 1 точка
    И при мен всичко е точно. Благодаря много!
  27. 1 точка
    Пратката пристигна, всичко е точно както винаги. Огромно БЛАГОДАРЯ!!! Съжалявам, че това е последната ,за мен беше удоволствие да работя с вас. Уважавам вашето решение ,каквито и да са причините за това.
  28. 1 точка
    За Дружба мога да препоръчам Боби от HPP Garage, само че клапаните си ги правя сам и не мога да дам отзив конкретно за това, но е добър майстор.
  29. 1 точка
    Накъдрянето, което се получава след 2-3 и повече дни сушене на капката, е индикатор за "пресушаването й". То не е повод за притеснения и не бива да се тълкува като проблем с маслото. Виждал съм го много пъти и при мои капки. Накъдряне от този тип (снимките на dandilov след 2-3 дни престой) в рамките на 24-часовото сушене е сигнал за сериозно обводняване. Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0w-30 наистина се "къдреше" по-забележимо от нормалното. Впоследствие тестове на същата хартия и същия режим на експлоатация със следващото масло показаха липсва на подобна къдравост (писал съм някъде назад за това). Не мога със сигурност да кажа дали причината е в GTL-a или пакета на това масло, но факта си е факт. P.S. Дани, Yacco Lube F 0W-30 не е GTL
  30. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 316 000 км, а може и повече (по километраж: 217373 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 1315 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 40 / 60 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 26.07.2020; 9) Моточасове – 31 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 101 л. А95Н; 11) Kтм = (101 / 3.4) = 29.71 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма; 15) Други – работеща картерна вентилация; 16) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Смених скенера и веднага се вижда разликата в изображенията! Е, опредлено има и разлика в действителния цвят на капките, след 1300 км., но... Двигателят работи перфектно! Доволен съм! Прави ми впечатление, че след 2 - 3 дни престой, периферията на капката се накъдря силно! Такова накъдряне имам и при предишното Yacco Lube F 0W-30. На капковите проби, на emod, със Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0w-30, също забелязах накъдряне на периферията... Всички тези масла са на GTL-база. Почвам да си мисля, че GTL-базата прави такъв "ефект". Само да не се окаже, че е дефект...!
  31. 1 точка
    Иронично е да "каниш" лице в лице някой, заради конфликт или проблем (мога само да предположа) в интернет форум. Но си добре дошъл да пишеш тук. Какво точно те е засегнало? Как си ощетен при доброволното си участие във форума, спазвайки правилата с които си се съгласил? Макар и тази ти тема да заслужава предупреждение, защото е в разрез с въпросните правила - неясно/подвеждащо заглавие, грешен раздел, обиди. Това говори повече за теб самия от колкото за хората, които така генерално обиждаш, без дори да познаваш.
  32. 0 точки
    @emod щях да те лайквам, но после те видях, че и ти си от "онези". И не на мен тези "Гущер дреме на поляна, обичам да си взимам вана"... Само се опитваш да отклониш вниманието на хората от сериозните проблеми на злободневието. Подслушах ви и разбрах, че ме подслушвате. Мислехте си, че не знам какво се случва, нали?! Ако продължавате да го мислите, ще кажа на всички какво става. Или аз трябва да го направя?! п.п. Много кал стана тука... Много!!! п.п.п. Заради такива като вас си продадох любимата количка. Жалка картинка сте!!!
  33. 0 точки
    Идват овцете при председателя на ТКЗС-то. - Господин Иванов,дайте ни справка,че сме едър рогат добитък! - Ама вие овчици, акъла ли си изгубихте? От какъв зор? - Не даваш ли?! Тогава ще обявим гладна стачка! Ще опършавеем и тогава няма да имаш нито вълна,нито сирене,нито месо... - Хайде взимайте,кукавелници!... След седмица пристига бикът осеменител на ТКЗС-то. Размахва под носа на председателя справката. - Ти ли си подписал тази бумага?! - Ами изнудиха ме... - Тогава ти се захващай с тях,мен коленете ме заболяха!
  34. 0 точки
    Канибалите и те обявили гладна стачка Защото на скоро един от тях се е натровил със силиконов имплант.
  35. 0 точки
    Двама нашенци отишли в Америка - дивия запад, понеже им казали че се плаща добре за индиянски скалпове. Свалили няколко и вечерта си направили бивак да нощуват. Посред нощ, единият се събужда от някакъв шум и гледа - заобиколени от племето. Ръчка другия и шепне - "Ставай бръже, че те сеги вече забогатяхме".
  36. 0 точки
    Здравей, Може ли снимки, понеже виждам, че обявата не е достъпна? Ако е същата, за която си мисля, то продавача ми беше дал номера на Рамата й и бях видял в carfax, че е тежко удряна и с превъртян километраж. Но не знам дали е същата, дано да не е .
  37. 0 точки
    Кара си мутра скъпият автомобил по междуселски път. Изведнъж от страничен черен път с мръсна газ излиза трактор и му сече пътя. Мутрата едва не катастрофирал. Като се освестил настигнал трактора и започнал да свири, по едно време го изпреварил, засякъл го и този път тракториста едва успял да спре, за да не го удари. Слязъл нашия от колата и се запътил да се саморазправя. Обаче от трактора слязъл един здрав българин има-няма 2.0 - 2.2 метра висок, и го попитал: "Кво има бе момче?". Като го видял мутрата се стъписал и първото което му дошло на ум да каже, било: "Ааа извинявай да ти се намира ключ 17 - 19?". Погледнал го тракториста и измърморил: "Ние у наше село до 32 ги развиваме на ръка".
  38. 0 точки
    На риболов: -Жена, подай ми царевицата и житото! -Ми... изядох ги! -Изяждай и червеите и да си ходим...!
  39. 0 точки
    Двама негри емигрирали в България. Решили да се хванат на бас кой ще стане по-голям българин за 3 месеца. Срещнали се след уговореното време и първият се хвали: - Дъщерята ходи на народни танци, аз всяка сутрин закусвам баничка с боза, вечер ям салата и пия ракия... Вторият: - Еби си майката, бе мангал!!!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...