Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.07.2020 in all areas

  1. 6 точки
    Колеги, маслата идват днес. Ще ги разпределям през деня и утре ще мина през куриерите. Получаването лично в Драгалевци може да стане и днес, след 18:30 или друг ден, но пак след 18:30 (може и късно вечерта до 0часа всеки час е удобен). тел/viber 0885 9О9 1О1 Моля, който няма да може да си вземе маслото тази седмица, да ми го съобщи.
  2. 5 точки
    Здравейте колеги. Трета, последна или предпоследна проба. Тук има малко повече извънградско от последната проба. Този път използвах друг скенер и ясно се вижда разликата в различните скенери. Сканирана е цветно, но изглежда все едно е черно бяла. Доста си пограх, но не можах да постигна по-добър резултат. Затова и пилата изглежда така. Първата проба е в пост #680, втора проба пост #775 в темата. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Mobil1 ESP C3 0w-30; 3) Маслен филтър – ?; 4) Общ пробег на автомобила - 226 487 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4487 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 10/90; 7) Средна скорост - около 35 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 25.09.2019 -27.07.2020; 9) Моточасове – около 140; 10) Изразходвано гориво - около 400 л. Diesel+; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 6 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – няма смес с предходни масла, маслото е налято след ремонт и измиване на капаци и картер; работещ EGR; премахнат DPF; основно градско каране в силен трафик 1-2-3-та и често гасене и палене. Няколко кратки излизания извънградско не повече от 500 км общо. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
  3. 3 точки
    При дизела изключително важна е снимката на просвет. Тя показва най-добре движението и натрупването на саждите в маслото. Анализират се заедно централната част на капката и "пръстенът" в края (между червените стрелки). Вижда се поетапно достигане на "вълни" от центъра към периферията - все по-тъмни и по-тъмни + влошаване на дисперсията. Финалният момент настъпва, когато "пръстенът" започне да се уголемява и да изсветлява, и чернилката се концентрира в центъра на капката. Поради това ти трябва регулярно следене от началото на наливане на новото масло.
  4. 2 точки
    Любопитство към експеримента и резултата, и тема за размисъл Нямам намерение да го взимам (пресушеното състояние на капката) като показател за състоянието на маслото, ако това те притеснява .
  5. 2 точки
    Тръгнал трактористът от двора на ТКЗС към полето и гледа - на пътя паднал човек, край него разпилeни книги. Спрял трактористът трактора, видял че човекът има още нужда от почивка, преместил го на сянка в канавката, събрал книгите на купчинка до него. Гледа заглавие на една от книгите - "Теория на полето" и си мисли - ей го бе, наше момче, агрономче учи, а се е напило като физик!
  6. 2 точки
    Нямам никаква толерантност към "шофьори", които не дават мигач. Пресен случай преди малко с един Акорд комби по Симеоновско. Колега/колежке, като се буташ ту в ляво, ту в дясно платно и правиш резки маневри без мигач, къде си мислиш, че ще стигнеш? Нямам абсолютно никаква толерантност и към "карачи", които не спазват дистанция и се лепят отзад с трошляците си. Вчера купил милионника, днеска тероризира всички по пътя. Ако четат, дано да си вземат поука - ама надали!
  7. 1 точка
    Едно ръководството с подробна информация за обслужване и как става то https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ За скоростната кутия ръчка,автомат,задния диференциал се препоръчва да се сменят с такива с марката Хонда. Малко по късно ще се постарая и с по подробна информация, ако на някой, колега пожелае може да извади такава от ръководството пастнато, за да не се лута всеки. Ето една снимка с течност която е дот 4 при съединителя и спирачките за смяна. Процедурата при спирачките е измиване на съда чрез сваляне с обезмаслите,и после източване на спирачната течност през всеки спирачен апарат.Така се промива сестемата,помпа се педала на спирачката ,има и машинна процедура такава. При съединителя е същото казанчето е с стрелката,източването е през пробката на долната помпа,чрез помпане на педала на съединителя. Течност която аз използвам. Интервалите са в ръководството. Има ги процедурите с картинки.
  8. 1 точка
    Странно... Бях гледал msds преди да го купя и уж беше с GTL. Това ме накара да го пробвам. Но не пазя pdf-а за съжаление. Както и да е... Иначе ето току що сканирана отново капката на ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40, която бях взел преди няколко месеца. Маслото си е хидрокрек. Сканирана е с новия скенер. Вижда се разликата в изображението, в сравнение със стария скенер ( https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/?do=findComment&comment=1057576085 ) Но не се е накъдрила и до днес!!!
  9. 1 точка
    Аз от две години не ходя на огледи , чак съм стигал до двете крайности .Търговеца да ми дига гири , но и този който ми звъни по телефона дето ми звъни да ида на оглед , ме заплашва. И ме заплашва че видиш ли искал да ми даде пари , а аз отказвам и не го очаквал от мен и щял да ме насоли на всякъде в интернет .
  10. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 316 000 км, а може и повече (по километраж: 217373 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 1315 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 40 / 60 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 26.07.2020; 9) Моточасове – 31 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 101 л. А95Н; 11) Kтм = (101 / 3.4) = 29.71 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма; 15) Други – работеща картерна вентилация; 16) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Смених скенера и веднага се вижда разликата в изображенията! Е, опредлено има и разлика в действителния цвят на капките, след 1300 км., но... Двигателят работи перфектно! Доволен съм! Прави ми впечатление, че след 2 - 3 дни престой, периферията на капката се накъдря силно! Такова накъдряне имам и при предишното Yacco Lube F 0W-30. На капковите проби, на emod, със Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0w-30, също забелязах накъдряне на периферията... Всички тези масла са на GTL-база. Почвам да си мисля, че GTL-базата прави такъв "ефект". Само да не се окаже, че е дефект...!
  11. 1 точка
    Позитивни - винаги, толерантни - в разумни граници, безкритични - никога! 🙃
  12. 1 точка
    Аз пък след две седмици и доста километри навъртени голяма част от които в София виждам доста по културни и толерантни хора. Нека бъдем по позитивно настроени има и по зле от нас.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    В една специална тема за нивата на оборудване, беше станало дума, че дистроникът не е част от ниво Excecutive, а е допълнителна екстра, която се поръчва отделно. Пост #5
  15. 1 точка
    “Нафуканите” с екстри са Executive ,колега🙂.Не,че твоята е лоша,само за инфо🙂
  16. 1 точка
    Аз смених този потенциометър. Първите симптоми бяха придърпване на колата, на втора и трета /рядко на четвърта/. Предърпваше само при определено положение на педала на газта - като я карам с малко преди две хиляди оборота и задържам педала в това положение. Когато го натиснеш или отпуснеш, всичко е наред. Така карах няколоко месеца, докато в най-неподходящия момент, колата не влезе в авариен режим. Излязох от него като разкачих буксата на потенциометъра и отново я закачих. След това го смених.
  17. 0 точки
    Ходил един пич на екскурзия в Азия - Южна Корея, Виетнам, Тайван, Тайландия... Навсякъде ползвал услугите на тамошните жрици на любовта, ама изглежда без много предпазни средства, защото около две седмици след като се върнал, оная му работа започнала да се подува, да отича и придобила някакъв морав цвят със зелено-жълти петна... Отишъл веднага при специалист, който го прегледал, направил всички необходими изследвания, консултирал се и с колеги и накрая казал: – Слушай, приятел! - хванал си някаква много странна и рядка болест, която е някаква кръстоска между монголски трипер и сиански сифилис, за която лек няма, така че трябва спешно да се оперира - трябва да ти ампутираме члена. – А, не...! Ама как така бе, докторе !? Ами аз с какво ще чук@м, а !? Как така ? Неее..., не давам ! - искам мнение и от друг лекар. И отишъл при един китайски специалист по близко и далечно-източни болести, който също го прегледал и попитал: – И цека, какво тлевожи? Нашият му разказал всичко - за екскурзията, за доктора, за прегледа, за ампутирането също. Китаецът казал: – Какфи бългаски лекали, фсе да лежи, фсе опелация - пали да земи...! Цабува банталон, цабува гасти...! Хатъка... Скаца сека с двети клака...! Скаца, скача..., по-високу, по цилно... скаца, скаца, скаца... Ха, фидя ли, фидя ли? - цам падна...!
  18. 0 точки
    @CivFan, има много сивици 2-ра ръка. Обади се на 2-3 места и си купи един.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...