Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.07.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Прав е Mkilla. https://m.emag.bg/motorno-maslo-fanfaro-honda-6710-5w-30-sintetichno-dvigatelno-maslo-za-benzinovi-i-dizelovi-dvigateli-4-litra-ac00130/pd/DWC6CWBBM/ Отделно Ultra LTD =/= Ultra Leo А това вече се предполага, че е ОЕМ: Просто е некоректно, че се залага на подобна мимикрия.
  2. 2 точки
    Аз като пълен лаик, тя и пробата е такава де, бих казал, че за 150 моточаса си е нормално. Има още малко за запълване на капката с мръсотия до към 200 моточаса или до към 9 хил км и вече ще е крайно наложително да се сменя. Още по-добре сега. И какъв е тоя двигател 2.4 с 3.5 литра масло, не е ли малко? Или старото не е източено докрай? Мисля, че събираше 4.2-4.5 литра. Тогава е нормално скъпо масло да се скапе за 6-7 хил. км.
  3. 2 точки
    Въпреки, че пробата не е взета правилно, още на пръв поглед се забелязва колко много мърсотия е разтворило маслото за 6500км пробег. Предполагам, до този момент, маслото е сменяно на 15 - 20 хил. км. по сервизната кампания на дистрибутора... От там - мръсен двигател, а нищо чудно и запекли сегменти да има с тоя разход на масло... Жалко... Другото, което ми прави впечатление е къдравата периферия на дифузната зона, което говори за обводняване на маслото, и светлият ореол около нея, който може да бъде или гориво в маслото, или най-леките фракции от самото масло. Аз бих сменил маслото сега и бих сложил някое хубаво и крепко 5W30, но с максимално висок TBN, за да разпече и отмие максимално каквото може.
  4. 2 точки
    1) Автомобил – Honda CR-V AWD, 2.4 2015; 2) Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; 3) Маслен филтър – Honda; 4) Въздушен - Mahle; 5) Общ пробег на автомобила - 76900 км; 6) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6500 км; 7) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 😎 Средна скорост - около 44 км/ч; 9) Сезон на експлоатация – 6.01.2020 - 14.07.2020; 10) Моточасове – около 147; 11) Изразходвано гориво - около 580 л. Петрол 95; 12) Kтм = не разбрах какво е; 13) Пробата е взета от загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура, не чаках да капне, тръснах щеката; 14) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 15) Доливане на масло – не е правено, но е към минимума; 16) Капката е снимата с телефон на дневна светлина. Колебая се между тези: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 - имам останали около 3л RAVENOL EFS EcoFullSynth. SAE 0W-20 AMSOIL Signature Series 0W-20 Synthetic Motor Oil
  5. 2 точки
    Ами тя защото не е „на Хонда“ а „за Хонда“. Копирали са дизайна на металната туба, а производител дори не пише.
  6. 1 точка
    От известно време ми прави впечатление, че май Маркони ни е изоставил, а ми липсва.
  7. 1 точка
    В живота на човек се появяват предизвикателства и трябва да се реагира, та – продавам комбито. До онзи ден нямаше повод и не би ми хрумнало, но... Колата е К24А3, автоматик, екзекютив (без навигацията и радар опцията на наличния круиз контрол), а всички други стандартни за нивото екстри са налични и работят, с изключение на: 1. блутута – откачен е – харчеще ток, а не ми е нужен. 2. автоматичният режим на предно ляво стъкло – спуканото копче е залепено, работеше месеци, но нещо се е разместило и плъзгача му не достига втората писта на платката. Колата е „пълен сток” с изключение на: 1. монтиран ДРЛ модул на дългите светлини. 2. подменена лицева част на централната конзола. Екрана на аудиото е дал дефект и вместо от оригинален „премиум” е монтиран обикновен при това от „десняк”, но всичко е вързано и управленията на радиото, ченджъра и климатроника си работят нормално. Така я купих и вече 5-а година си е ОК. По колата не предстоят ремонти и смяна на консумативи, освен за следващия сезон нови летни гуми + нови предни накладки (феродото им е на 5мм), но консумативите си зависят от предстоящите и километри. Комбито не е „котка в чувал“ и през годините са подменяни разни неща – когато каквото трябва: Октомври 2015-та я купих обслужена от Апостолов и смених само тампоните на мотора и кутията. Не бяха забелязали че някои са скъсани а другите в начална фаза на процеса. Взех комплект втора употреба 3-те на мотора и 3-те на автомата -общо за 250лв + 117 за труд по смяната им. Купих си и чекмеджето в барчето -40лв (липсваше), както и горния панел на централните духалки -30лв (бяха лепени стойки за нави и телефон и чистенето на петната не даде перфектен резултат). Двете смених сам. Пътем открих утечка от блутута и го изключих. 2016-та: 23.02 Взех нов акумулатор японски стандарт SOLITE EXO75 CMF551324L, 450Aч / 440 стартов ток (вграждан оригинално в корейските марки и произведен там) -по спомен около 110лв. 18.03. Смяна патрон пасажерски еърбег (безплатно в Бултрако) и 60лв комп. диагностика, за да ми кажат че колата е в ред. Някъде в тоя период се разтропа обтегача на пистовия ремък. Взех 2-ра употреба -60лв +30 лв за подмяната. за още 30лв ми ремонтираха шофьорското стъкло (разтапициране и чистене четките на моторчето). 18.04. След преобуване с летни гуми светнаха VSA и ABS Явно от сътресението на пищова нещо се е разместило. Изчистих ги с процедурата с кламерчето (описана нейде из форума). 21.04. Профилактика накладките за ръчната спирачка (в задните барабани). На задна нещо стържеше отзад вдясно (за кратко и само при мокро време). 27.04. Дозареждане климатик -40лв. 28.04. Смяна моторче шоф стъкло -явно предишната профилактика бе временно решение. Сложено втора употреба от задна дясна врата на седан 2004-та -50лв с труда. 04.05. Реглаж преден и заден мост -40лв. Всичко бе в нормите, освен задно ляво колело, но оправихме и него. Не съм усетил некоректно поведение на иначе стабилното в завои комби. Явно е било леко извън допуските. 22.11. Смяна масло и филтър ДВГ В Апостолов бяха наляли някакъв по-гъст ТОТАЛ с който съм карал цели 8200км и колцата леко го "хапваше". Четейки "маслената тема" реших да мина на препоръчваното по рядко олио. Взех HONDA GENUINE SYNTHETIC BLEND 5W20 -5литра за общо 60лв (от общите поръчки) + филтър UNION JAPAN C-562 12лв и предварително направихме промивка в комшийското сервизче, 2017-та: 25.03. На пролетния оглед видях откачена вътрешната скоба на външно ляво каре??? Закачихме я, но ме глождеше че има мизерия в греста му и... 07.04. ... разглабяне на карето, чистене, нова смазка + нови скоби. Сменихме и долните предни шарнири DELPHI -2 бр. х 35лв + 100 лв за труд + нов въздушен филтър за мотора. 19.08. Реглаж клапани при Бранко -без драми и с наличната гарнитура на капака. 31.08. Смяна маншон външно ляво каре -25лв + 25лв труд. Открих омазняване от 1 дупчица и решех че му е време да слиза от колата. Профилактика + нови лагери на алтернатора -70лв с труда. 18.11. Смяна масло и филтър ДВГ. Налято пак гореописаното, минати 5480км, период 1 година, без разход. Взех 4литра, понеже имах половин тубичка от предната смяна + филтър и труд -общо 59лв. Кой каза че К24А3 харчи тънкото масло? 2018-та: 14.02. Смяна водна помпа заради ромолене в лагерите. Монтирана SIL INDUSTRIE SALERI ITALO (поне това пише на опаковката) -113,7лв + 32,5лв. труд. 04.05. Ревизия задни спирачки. Смяна спирачна течност ДОТ4 + ново задно ляво буталце + нови семеринги + нови накладки DELPHI + нови дискове KAVO. Старите дискове и накладки бяха под минималния лимит. Общо с труда 270лв. 09.05. Смяна воден радиатор. По неясни причини протече между питата и горната камера? Монтиран е THERMOTEC -191лв + нов антифриз + нова капачка GATES -19.2лв + труд –общо 260лв. 14.08. Смяна масло и филтър ДВГ, минати 4825км, период 9 месеца, без разход. Евтиното оригинално хондово масълце за мотора с което карах предните 2 смени, вече не се внасяло от щатите, таа... Сипано 4л Маздово 5х20 + 0.6л някакво друго, пак 5х20 (синтетики), при Бранко + опресняване масло в автоматика -2.6л. Общо 200лв. 20.09. Смяна долни предни шарнири. DELPHI-тата сложени преди 1.5 г. изкараха 10 хилядарки и започнаха „да се чуват”. Явно лоша партида. L Сменени с CTR 2бр -57.8лв + 60лв труд. Подменена гарнитурата и цедката на VTEC клапана -26.7 + 30лв труд. Сменен ляв маншон на рейката -18.7 + 15лв труд + стенд за реглаж на преден и заден мост (всичко в нормите). Общо 232лв. 19.10. Сменено водно съединение. Явно сълзенето от гарнитурата на VTEC клапана го е поразложило, та правеше локвичка в гаража и липсваше антифриз! Доставката отне цял месец, през което време движех с колелото иии –акумулатора паднал! Заредих го, сменихме маркучето 26лв + 30лв труд (щото е на кофти място), + ново буталце и О пръстени в заден десен спирачен апарат, + нов въздушен филтър ДВГ, та общо 140лв. За периода от 3 години съм взел и 4 почти нови летни гуми Гудиър (бяха си с косъмчетата) -400лв, 4 лети джанти 17-ки (от Мазда МХ 5) почти некарани -350лв и 2 нови зимни гуми Гудрайт –общо за 183.20лв. Тая марка не я бях чувал, но колцата дойде с тях от Швейцария и много ми допадна здравината и поведението им на студен и мокър асфалт (и в сняг не са ме предавали), та си намерих нови от Румъния. 2019-та: 12.12. Задържащо задно дясно колело. Сменен семериг на спирачното бутало и зачистване леглото на супорта. 32лв. 2020-та: 10.01. Смяна масло (HONDA 5W30 synthetic blend) + маслен филтър + въздушен филтър ДВГ + климатичният – в купето. 06.07. Ремонт неработещо стъкло на задна лява врата. Бе прекъснат + овият кабел между вратата и купето – 20лв. 09.07. Обслужване барабанните спирачки на ръчната – 50лв. Каквото ми е „лежало на сърце” съм споделял в разделът Моят Акорд - темата Радост и тъга (ако някому е любопитно): Някои съфорумци познават комбито, включително Бранко (Маркони), който в предвид състоянието му, е против раздялата ми с него, но „се ля ви”. Колата не е нова (само изглежда, върви и спира като такава), но при детаилен оглед ще се видят дребни следи от употреба, макар че дразнещите ме, са отстранявани своевременно. Колата не е имала теглич, газова и „патерица“ (заместват я рем. комплект + компресорче). Дава се с всичко прилежащо и, включително сменените неща (които по навик пазя), като за „груб пазарлък” мога да отложа плащането и вземането на зимният комплект гуми/джанти. Който я тества, едва ли ще се „цигани” за 50-100лв, но ако ми се види достоен наследник – знае ли човек... J Ако колата остане във форума, новият и стопанин ще задържи и логото tourR. Относно състоянието и нямам никакви резерви и бих я дал и на комшията, но „Хонда не се подарява - трябва да бъде заслужена“ е казал Основателят и. Има си платен данък до края на 2020-та, гражданска до 07.10.2020-та и винетка до 22.05.2021-ва. Купена е от Апостолов – октомври 2015-та на 145540км – сега е на 176046км. Внос е от Швейцария (1 собственик), а в БГ аз съм първият и притежател. Ако у четящият обявата не се възбужда финансова мотивация за притежание, може да я сподели с когото реши и при сделка, ще получи 1% от цената, а ако надскочи желаните от мен 12000 лв – печели 2%. 😊 За контакти – Л. С. / e-mail carmo69@gmail.com / тел: 0888 8383 VI IX – Цветан. Оглед и тест драйв (в гр. Монтана) може и в работно време - при уговорен предварително ден и час. Повечето снимки и 3-те клипчета са от вчера – 11.07.2020-та. На първото е нормалното потегляне и работата на кутията в лежерният автоматичен режим + ускорение при изпреварване (с чукване по газта, а при потребност - последващото и „смачкване“). На второто е стандартният тест 0 – 100 – 0 (в ръчен режим на кутията), за да няма питанки как ускорява и спира. На третото е прословутата 5-а ел. врата. Сигурно пропускам нещо, но който иска – ще пита. Колата е читава, води до пристрастяване, вози интересно и надалече, събира много и … абе, не ми се разделя с нея, но… Хай – сполай Ви и наслука! Lenovo_A1000_VID_20200711_164043.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_164043.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_211416.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_075540.mp4
  8. 1 точка
    Чакаме и развитие по проекта на автомобила за риболов и пътешествие,както и много снимки.
  9. 1 точка
    @Markony, търсят те. Ела, кажи/покажи нещо интересно.
  10. 1 точка
    Да, май към литър отива за тях. Това е все едно да налееш в истинска бира сок, как му викаха - Радлер, т.е. става лайно 😂
  11. 1 точка
    Ти си със CRV III, с друг двигател и FDS си е точно твойто масло. Не се подвеждай!
  12. 1 точка
    Ето нагледно какво се случва с маслото при предимно градско каране. И доста къси преходи. https://www.oil-club.ru/forum/topic/41684-amsoil-signature-series-5w-30-отработка-на-honda-accord-после-6579км/ Amsoil Signature Series 5W-30 почти е "сдало багажа" на 6500км. Алкалното му число (TBN) е паднало от 12,5 до 4,07 А киселинното му (TAN) се е повишило до 2,55. pH = 5.3, което говори за кисела среда. Лабораторията е препоръчала на собственика да си провери инжекторите, поради високото съдържание на гориво в маслото (8,6%). Но аз мисля, че това е най-вече от късите преходи! Ето и коментара на "гуруто": https://www.oil-club.ru/forum/topic/41684-amsoil-signature-series-5w-30-отработка-на-honda-accord-после-6579км/?do=findComment&comment=1703569
  13. 1 точка
    Един двигател който не е затлачен предварително от гаранционно обслужване,няма да скапе бързо 0w20 както е видно. Не мисля че проблема е в 0w20,колегата може да го оправи този двигател но това е процес на доста къси смени за да изкара нагара натрупан.
  14. 1 точка
    Промивка се прави с масло като Амсойл сменено на макс 5000к. Но неговият двигател е на малко километри и сравнително нов, не виждам какви отлагания може да има. Все пак 0в20 е тънко масло и бързо сдава багажа, така че може там да му е проблема. Все пак колегата не е споделил откога има колата и на какви интервали я е обслужвал.
  15. 1 точка
    Колега е с бензинов мотор Бъркаш дизеловия мотор с бензиновия и техните капки и какво се наблюдава. Както и маслената им система. За жалост да и аз мисля че да моя мотор с 3.7л масло е малко. Ако е същата капката след като видим новата проба на колегата, това масло е за боклука вече.
  16. 1 точка
    Аз лично не съм фен на Реванола, така че не искам да взимам отношение за това масло, което дори не е одобрено от Хонда, но е силно препоръчително да източиш много добре старото масло, в другата тема си посочил, че си налял 3.5л., което е съмнително малко количество, на моят 1.4 е 3.6, като след пълно източване наливам близо 4л. до максимума, така че твоят трябва да събере най-малко 4.3л. Колкото повече прясно масло успееш да налееш до максимума, толкова повече увеличаваш ресурса на маслото, тъй като повече масло циркулира в системата и повече масло остава в картера, където се охлажда, а топлината е основния разрушител на маслото, особено на нисковискозните като 0в20, на които аз лично не съм фен. Къде си сменяш маслото?
  17. 1 точка
    Няма как истинска фирма да имитира така оригинална опаковка без да цели да подведе купувачите - което явно работи, ако съдим по темата. За мен това е менте. И аз не бих налял масло, което не си спазва спецификациите, при положение, че на близка цена има масла, без да се опитват да те лъжат, че са нещо, което не са - Petro Canada, Shell.
  18. 1 точка
    Може, но просто нямам време да чакам. Тези TRISCAN видях че са някаква датска компания, дано да са читави продуктите им; много неща имат.....
  19. 1 точка
    Абе не бих налял масло, което безсрамно декларира изисквания, които не покрива. Още повече такова, на което не се вижда името на производителя на опаковката
  20. 1 точка
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    Бях набелязал няколко модела. След това след дълго четене на ревюта от потребители, характеристики и тестове направих сравнителната таблица, която прилагам. В крайна сметка купих тези : https://www.barzgumve.com/product/Nexen/N-Fera-RU1/R-270200 Няколко хиляди километра навъртях.Досега се държат добре, не са шумни, имат и борд за предпазване на джантата. Преди да ги купя изчетох доста ревюта по чужди сайтове. В крайна сметка се колебаех между Nexen-a и https://www.barzgumve.com/product/Falken/ZIEX-ZE310-ECORUN/R-386931 Заеади ценовата разлика взех Нексен-а, но както се вижда в таблицата за Фалкена имаше само суперлативи. Ти си прецени, дано съм ти бил полезен.
  23. 1 точка
    Безспорно ни липсва, но и ние не го мотивираме да участва по-деино. Иначе преди 2 уикенда идва насам, та се видяхме - добре си е - ходи на лов за мотор и риболов.
  24. 1 точка
    През обедната почивка мерих радиатора и излезе 22мм
  25. 1 точка
    Скоро като минавах ГТП и споделих, че съм навъртял 80000 км. с предишните гуми, той ми каза че били от "стария" материал /2014-15г./ и вече новите не издържали толкова много. Явно точно защото са по меки и бързо се търкат, но не е нормално за пробег под 2000км. да има такива белези по тях. Ще е интересно, ако се споделя и кой колко километра е изминал с 1 чифт гуми. Старите гуми бяха: https://medina-med.com/guma/0-01-17-0-0-03-1-0081/gumi-bf-goodrich-205-60r16-92h-g-grip-go/
  26. 1 точка
    Този сезон ще е четвърти и последен на моите Pirelli Scorpion Zero 235/60/18. Много шумни, на топло време свирят, а сега се разбучаха сериозно. В тази връзка, някой да препоръча летни 18-ки в средния клас? Изискването ми е поне "B" за дъжд и възможно най-тихи.
  27. 1 точка
    Тази година си взех Bridgestone T005 XL защото съм много доволен от зимните и исках да видя летните как са. Според мен като цена/качество си заслужават. Показатели "А", "B" за дъжд и разход и наистина се държат много добре на дъжд. Идват ми обаче мекички и имам чувството, че при по-остро взимане на завои "поддават". Някак си не ги чувствам залепени към пътя на сухо, но за мен при избора беше по-важно представянето им на мокро. За сега не съм правил по-дълъг пробег за да видя някакво износване, но понякога още усещам остра миризма на нова гума. Особено първите дни в гаража не се дишаше
  28. 1 точка
    Аз когато купувах радиатор, не съм обърнал внимание на дебелината, но 16мм ми се вижда много тънък радиатора. От любопитство ще замеря радиатора да видя какво съм сложил...
  29. 1 точка
    Ами лоша проба ,може би така е взета. Това което показва не ми се вижда да е добре. Нов двигател бута масло. Вятър ли е имало щеката ли е треперела. Нещо не е направено както трябва, да предположим че е така защото е първа проба. Поне на мен ми изглежда да е дало маслото вече всичко от себе си.
  30. 1 точка
    Погледни в oil club ru. Там има раздел с вискозитетите, избираш 5/30 "свежие" , има сигурно над 50 вида тествани масла.Тестове на Fanfaro има 5 вида. Погледни ги, не ми е направило впечатление руснаците да пишат лоши неща. P.S За да ти е по-лесно, ето: https://www.oil-club.ru/forum/topic/18416-5w-30-свежие/
  31. 1 точка
    Привет, Бултрако, дилъра на Хонда, Юбико в Горубляне, Мотобокс в Овча Купел, Омбре сервиз, както и ФЕНАБГ АУТО в Дупница. Допълнително инфо тук: https://forums.hondabg.com/forum/15-сервизи-магазини-цени/
  32. 1 точка
  33. 1 точка
    Благодаря за мненията. След известно четене в интернет пространството по темата за поддръжка на дизела, бързо се насочих към бензин. Може би ще е 2,4 с ръчна. Ще видим.
  34. 1 точка
    Добавям и бъгавото клипче обещано в първия пост. Това е нормално тръгване от място - само се подпира дясната обувка на газта. Автомата си изрежда предавките до 5-а. После, при чукване на газта сваля на 4-та, а при настояване с нея - сваля на 3-та. Accord D-.mp4
  35. 1 точка
    Сега Mobil1 ESP 0w30. Преди това Yacco Lube DE 0w30.
  36. 1 точка
    Ако имаш борд компютър и зануляваш на смяна на маслото, сигурно можеш да ги извадиш като ползваш средната скорост и изминатите километри. Аз нямам, така че не мога да кажа със сигурност. Иначе има други начини – може да се сложи моточасовник или да се ползва часовник на газовата, ако има такава функция. Може и просто да вземеш изминатите километри в града, извънградско и магистрално и да ги разделиш на предполагаемата средна скорост в съответния режим. Например 2500км градско с 20км/ч средна скорост → 2500/20 = 125 часа работа на двигателя за градския режим. Разбира се, ориентировъчно е, но променливите така или иначе са много, така че е поне някакъв индикатор.
  37. 1 точка
    Това ако помогне или търси твоя модел.
  38. 0 точки
    Разгледах и другите им продукти,всичко е леле-мале,най ме изкефи антифриза марка "зима".То в Кауфланд има по-маркови неща.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...