Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.07.2020 in all areas

  1. 2 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 439 300 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2200 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 - 10.07.2020; 9) Моточасове – около 55; 10) Изразходвано гориво - около 154 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (154 / 3.5) = 44; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия:
  2. 2 точки
    Взех си Хонда защото знам, че са железни, особено бензиновите им атмосферки, за мен няма по надежден двигател, качвам се и съм сигурен, че ще стигна там, накъдето съм тръгнал, в най-лошия случай в авариен режим, но ще стигна. Не ме интересува нищо друго, нито коне, нито разход, нито возия, за мен колата е да ми е вярна и да не ме предава, всеки, който е оставал на пътя знае колко солено е това чувство, когато съм карал дизел винаги съм го предвкусвал. За това и взех този автомобил, в добро състояние и на малко километри, направих компромис с мощността, но за сметка на това получих един от най-надеждните двигатели, които Хонда, някога са правили. Ако трябва да бъдем обективни, тенденцията при бензина е в посока на дизела, турбини, директно впръскване, помпи за високо налягане и Хонда встремглаво са поели по този път, тоест потенциалните проблеми при дизела все по-често ще ги срещаме и при бензина, за радост все още има от добрите двигатели и докато ги има смятам да се възползвам и парите за ремонти да ги харча за гориво и приятни изживявания.
  3. 2 точки
    Започнете да си сменяте маслото на 7000км, независимо къде, как, какво, кога карате и ще имате здрави мотори ( Разбира се ако вече не са разсипани от предишните соб-ци!!) Цялата работа е моторите да не са никога прегрявани, да са поддържани в приличен вид, да са чисти и да са експлоатирани правилно..То един път каручката като се обърне..пътища много...Сега се чудим от 59 вида масло, кое да сипем. Сипвайте масло според спецификациите на вашите авт-ли на етикетите и книжките го пише. Сменяйте по-навреме, не чакайте 10 000, на всяка цена!!!!
  4. 2 точки
    Ако имаш борд компютър и зануляваш на смяна на маслото, сигурно можеш да ги извадиш като ползваш средната скорост и изминатите километри. Аз нямам, така че не мога да кажа със сигурност. Иначе има други начини – може да се сложи моточасовник или да се ползва часовник на газовата, ако има такава функция. Може и просто да вземеш изминатите километри в града, извънградско и магистрално и да ги разделиш на предполагаемата средна скорост в съответния режим. Например 2500км градско с 20км/ч средна скорост → 2500/20 = 125 часа работа на двигателя за градския режим. Разбира се, ориентировъчно е, но променливите така или иначе са много, така че е поне някакъв индикатор.
  5. 1 точка
    Търси бушон, отпред в коша.
  6. 1 точка
    90+ процента от хората не си стягат сами болтовете на джантите. Дали на всички тях са им криви дисковете?
  7. 1 точка
    Да,така си е.Има и втора част: - https://automedia.investor.bg/a/2-novini/42567-30-te-nay-veliki-avtomobila-v-istoriyata-ii-chast?fbclid=IwAR1IcUcf12eRyO5xMFg8CbgwW1GUpo_oFABtAP9yqmc2uaftOI8Na95MeJQ&i=2#article-gallery
  8. 1 точка
    Ами защото ако не бяха и ние дето караме бензинки, щяхме да караме дизели. Просто стари дизели на много километри, които ще се карат градско са предпоставка за проблеми. Да не говорим, че некачественото гориво разказва играта на дюзите. Баща ми в момента си прави дизела 10г. на 250к оригинални при него почти от нов, остави го на пътя насред София, репатраци и прочие, няма да ти казвам сметката, еб@л съм ти и дизела.
  9. 1 точка
    Почти нищо. Само да не е стояло на слънце. До 3г. няма проблеми! От 3г. до 5г. може да се появи финна утайка на дъното - ZDDP-то е започнало да "сдава". След 5г. - за рециклиране!
  10. 1 точка
    Под това всичко направено какво точно е направено. По някакъв начин този апарат блокира,какво е обслужжено при него. Трябва да се отвори този апарат да се види бутолото в какво състояние, да се прегледат водачите на апаратите ако е нужна смяна ,да им се смени греста и маншончетата,има ремонтни комплекти за това.Да се почисти и гресира всичко старателно. Спирачната течност да се смени чрез източване от апаратите.
  11. 1 точка
    Ти пък не вярвай на никой. И не казвай на майка си, какво казва всеки. Тя сама трябвя да седне, да покара и да прецени. Не й казвай и това: Не ви познавам теб и майка ти, ама познавам една друга майка на 27-годишен, 2-метров, 100-и-нещо кила човек. Таа, тя 2.5г караше Сивик 9 1.4i-vtec. Смени я със Сивик 9 1.8i-vtec, само защото R18 не забива, когато се включи климатика, точно когато изпревярваш на магистралата. И на баира, който L13 катери на 4-та, R18 се справя на 6-та. Разликата в средния разход на гориво на двете е незабележимо малка. После си купи Джазка, 1.3dsi. В момента същата тази майка кара Тойота Авенсис 1.8 автоматик. Изписах всички тези глупости, само за да кажа, че има майки и майки. Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ... лимоните. Освен това, аз също мисля, че думичката "спорт" в заглавието на точно тази кола не променя нищо. Само вдига цената. Ако за същите пари има 1.8, аз не бих се замислил, вземам 1.8. В заключение, да се повторя - недей ти да избираш кола на майка си. Особено на база, какво казват другите. Тя сама да си прецени, какво й харесва.
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Карал съм и Д16У3 113коня ,сега 90 в англичанка, много малеят извънградско каране и при изпреварване.Да не говорим с включен климатик колко по зле е.Колко е данъка на В18 ката ?
  14. 1 точка
    1 . Вървят ,ама тромаво 2. Не са обезшумени 3. 1.8 4.Ламарини , сегменти,стъклоповдигачи,увиснал таван,дръжки Оглеждай купето,за ръжда иначе всичко друго се прави.
  15. 1 точка
    Колеги, както всички знаете, разходът зависи от много параметри и ситуациите "с 20 лв отивам до Пичковци" обиновено излагат отиващия.... Хубаво е обаче да има отправна точка. Ето как постъпих аз и какви цифри получих. Колата си докарах сам от Германия и на прибиране засичах разхода. Изходни данни: - HONDA FR-V, 2.2 CDTi Comfort Life/S, 10 Jan 2007, Type BE5 , Engine code N22A1, 2,204 cm, - 193 000 км пробег на автомобила. - обиновен дизел (не премиум ). - само шофьор, 1 чанта ръчен багаж. - безкрайните равнини в Сърбия, хоризонтално - без изкачвания или спускания, магистрала, нощем (т.е. никакъв трафик), темп. - около10 градуса (по спомени). - колата е на 6та скорост, през цялото време. - на покрива са само надлъжните греди, всички прозорци затворени, климатик = офф. - стабилизирам оборотите и при постоянни такива, нулирам брояча в движение - това изключва елемента на ускорение при тръгване, т.е. движа се с постоянна скорост през цялото засичане. - карам 10 км, точно, по "дневния" километраж, с еднакви обороти и засичам показанието за среден разход според компа на колата, за тия 10 изминати км. - в колата има и навигационно устроство с Primo iGo софтуер, показващ текуща скорост. Както се знае, скоростомерите показват известен процент по-висока скорост от реалната. Обороти Скорост Скорост Разход на мотора според ГПС по табло по комп. 1600 80 84 4,3 л 1800 91 95 5,2 л 2000 101 105 5,8 л 2100 106 110 6,2 л 2200 111 115 6,6 л 2400 121 126 7,4 л 2600 130 136 8,3 л Не само тава, но понеже съм фен на статистиката, правя и нещо друго - от 2006 насам, като наливам гориво, слагам само до като го видя - не до щракване на пистолета, а докато го видя в дупката на резевоара. Така грешката е май 200 грама на 1 резервоар. Решил съм, че е безсмислено да се слага за по 20, 40 лв - парите все се дават и само се чудя, ще стигне ли или не... Трябва да се знае, че разликата между изключването на пистолета и горивото "до дупката" зависи от вида гориво и околната температура. В-паура на шел се пени по-малко от обиновения - при едното гориво доливам 2 л след щракане, а при другото 1.5 литра. Обаче от друга страна, 2 литра разлика на резервоар, водят до не малка грешка в калулирания разход. И не, не прелива и не се излива от никъде, ако заредите до горе, Пробвано и при текущата, и при предишнте ми две дизелови коли - Мазда и Ситроен. И всичко това се записва прилежно в екселска таблица. Файла, бих го изпратил на всеки, който се интересува, но няма как да го кача тук. За Хондата, до момента имам изминати 21649 км, с общ /среден разход 7,18 л/100 км., с ДПФ и 16 регенерации. (днес махнах ДПФ и ще почна ново наблюдение). Максималния разход, който съм имал е 8,94 л с ромпетролска нафта и една регенерация (тя вдига малко разхода), а минималния - 5,32 л/100 км. ====== Към blues_man Според мен, ако наистина си карал със 130+ постоянно, особено като се има в предвид, че непрекъснато се намалява и ускорява, заради смотаняци, каращи с 90 в лява лента, разхода ти е съвсем нормален. А за ДПФа, ако имаш път към София - ще се закачим с Хонда адаптера, който си купх специално за целта и ще ти кажа, имаш ли или ти е пипан софта... Офертата, е отворена за всички ФРВта... Пари не искам. =========== Въпроси: В документацията към колата ми пише, че резервоара е 58 (15.3 US gal , 12.8 Imp gal). Аз максимално съм наливал 53,89 л без пяна, до капачката, а компа показваше, че мога да мина още 8 км (т.е поне още литър половина..). - Колко максимално гориво сте слагали на дизеловото ФРВ? - Накой стигал ли е до 0 км оставащи, според компа и колко още може да се кара след тази 0 ?
  16. 0 точки
    Мисълта Ви подскача като оборотите след Политрон :)).
  17. -1 точки
    Слагай TRW и няма да имаш проблеми!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...