Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.07.2020 in all areas

  1. 2 точки
    В такъв случай остава некадърен монтаж на накладките. Челата на накладките (там дето лягат на пластинките), трябва да се изпилят до толкова, че да се движат свободно и луфтът да се обира от самото "пружинно" напрежение на пластинките. А самите пластинки трябва да се почистят до огледален блясък. Не слагай никаква смазка там, защото събира феродоф прах и запича за няколко месеца!!! Просто пластинките трябва да почистиш много добре! Аз преди смазвах там и само проблеми от това. И дискове хвърлих, и накладки ..... Сега почиствам пластинките до огледало с "Меглио" и киче, а "ушите" на накладките изпилявам до състояние, да се движат свободно, притискани само от пружинното усилие на пластинките. Е по този начин нямам никакви проблеми. Дисковете са на огледало!
  2. 2 точки
    Почти нищо. Само да не е стояло на слънце. До 3г. няма проблеми! От 3г. до 5г. може да се появи финна утайка на дъното - ZDDP-то е започнало да "сдава". След 5г. - за рециклиране!
  3. 2 точки
    Обърнете внимание на спирачния маркуч.
  4. 2 точки
    Започнете да си сменяте маслото на 7000км, независимо къде, как, какво, кога карате и ще имате здрави мотори ( Разбира се ако вече не са разсипани от предишните соб-ци!!) Цялата работа е моторите да не са никога прегрявани, да са поддържани в приличен вид, да са чисти и да са експлоатирани правилно..То един път каручката като се обърне..пътища много...Сега се чудим от 59 вида масло, кое да сипем. Сипвайте масло според спецификациите на вашите авт-ли на етикетите и книжките го пише. Сменяйте по-навреме, не чакайте 10 000, на всяка цена!!!!
  5. 2 точки
    Под това всичко направено какво точно е направено. По някакъв начин този апарат блокира,какво е обслужжено при него. Трябва да се отвори този апарат да се види бутолото в какво състояние, да се прегледат водачите на апаратите ако е нужна смяна ,да им се смени греста и маншончетата,има ремонтни комплекти за това.Да се почисти и гресира всичко старателно. Спирачната течност да се смени чрез източване от апаратите.
  6. 2 точки
    Ти пък не вярвай на никой. И не казвай на майка си, какво казва всеки. Тя сама трябвя да седне, да покара и да прецени. Не й казвай и това: Не ви познавам теб и майка ти, ама познавам една друга майка на 27-годишен, 2-метров, 100-и-нещо кила човек. Таа, тя 2.5г караше Сивик 9 1.4i-vtec. Смени я със Сивик 9 1.8i-vtec, само защото R18 не забива, когато се включи климатика, точно когато изпревярваш на магистралата. И на баира, който L13 катери на 4-та, R18 се справя на 6-та. Разликата в средния разход на гориво на двете е незабележимо малка. После си купи Джазка, 1.3dsi. В момента същата тази майка кара Тойота Авенсис 1.8 автоматик. Изписах всички тези глупости, само за да кажа, че има майки и майки. Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ... лимоните. Освен това, аз също мисля, че думичката "спорт" в заглавието на точно тази кола не променя нищо. Само вдига цената. Ако за същите пари има 1.8, аз не бих се замислил, вземам 1.8. В заключение, да се повторя - недей ти да избираш кола на майка си. Особено на база, какво казват другите. Тя сама да си прецени, какво й харесва.
  7. 2 точки
    Принципно си вози твърдо, особено ако е на 16' и още повече на 17', тази уж се води спорт, няма нищо спортно в двигателя, същия като на обикновенната джазка, така че може да се допуска, че този спорт са го навряли в окачването и са я направили още по-твърда. Принципно на хубав път вози комфортно и е много стабилна, ама много стабилна, моята съм я карал в лютеницата на 6-а и завоите ги зима по конец. Но в жалката ни държавица сме известни с пътища като от третия свят, така че може да се окаже доста некомфортна, особено идвайки от мазда, която има доста приятна возия.
  8. 2 точки
    Колегата е написал 70% извън градско на газ, къде е проблема да го сменя веднъж в годината на 12хкм. едно добро масло ACEA A5B5.
  9. 2 точки
  10. 2 точки
    Здравейте колеги, няколко месеца след обявяването на кампанията огромната сума вече е събрана. Благодаря на всички, които помогнаха, както и на тези, които не са, но са помогнали в други кампании! Благодаря и на админите, които ми позволиха да се обърна към Вас! Българинът отново показа, че съдбата на децата не му е безразлична. Дано в бъдеще необходимостта от провеждането на такива кампании бъде все по-рядка! БЪДЕТЕ ЗДРАВИ, ВИЕ И ВАШИТЕ СЕМЕЙСТВА! https://www.facebook.com/groups/1322738347744691/permalink/3447081868643651/
  11. 2 точки
    E как няма да имаш достъп, да не би ключа към тях да се държи от общите поръчки. Има си гъбко и още една камара фирми дето внасят от Гермнания, просто ще се плаща 2 лева на кило за доставка + вътрешна, ако не ти е удобен офиса на фирмата.
  12. 1 точка
    За ръчната грешиш.Система на АТЕ-е,започни да я ползваш и колкото по често толкова по добре.
  13. 1 точка
    Взех си Хонда защото знам, че са железни, особено бензиновите им атмосферки, за мен няма по надежден двигател, качвам се и съм сигурен, че ще стигна там, накъдето съм тръгнал, в най-лошия случай в авариен режим, но ще стигна. Не ме интересува нищо друго, нито коне, нито разход, нито возия, за мен колата е да ми е вярна и да не ме предава, всеки, който е оставал на пътя знае колко солено е това чувство, когато съм карал дизел винаги съм го предвкусвал. За това и взех този автомобил, в добро състояние и на малко километри, направих компромис с мощността, но за сметка на това получих един от най-надеждните двигатели, които Хонда, някога са правили. Ако трябва да бъдем обективни, тенденцията при бензина е в посока на дизела, турбини, директно впръскване, помпи за високо налягане и Хонда встремглаво са поели по този път, тоест потенциалните проблеми при дизела все по-често ще ги срещаме и при бензина, за радост все още има от добрите двигатели и докато ги има смятам да се възползвам и парите за ремонти да ги харча за гориво и приятни изживявания.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Сега Mobil1 ESP 0w30. Преди това Yacco Lube DE 0w30.
  16. 1 точка
    Koлега с тези километри и основно градско ще си имаш големи проблеми с дизела! Силно ти препоръчвам да се насочиш към бензиновия.
  17. 1 точка
    Аз не съм съгласен с този разход. Те по каталог й дават 8,5 градско, какво остава на практика. В голям град с трафик, с постоянно тръгване и спиране, с климатик и 10-11 може да отиде съвсем спокойно. Много е субективко кой как кара и къде я кара тази кола... При мен е 10-11 бензин градско и 12-13 газ градско.
  18. 1 точка
    Това се оказа, че е работа на някой студент и е само за общо запознаване, схемата е пречертавана с грешки. Тази, която качих от сервизното ръководство е истинската. Ако не го следи, ще е тотално сбъркана, съмнява ме толкова да са се осрали. Освен това се разбра, че на 30% дълги не го вкарват в режим на high output mode. Аз също имах престой около час и половина в Румъния, за щастие нямах проблеми, но си спомням, че я гасих. А напоследък и тук се случват много тапи и КПП-та. Вече ще имаме едно наум как да стоим в тапа, задължително на къси.
  19. 1 точка
    Има наистина невероятни автомобили в статията.
  20. 1 точка
    Това е много хубаво, ама не стана ясно колата взе ли я. И няма да е зле да споделиш къде си я проверявал, за да е от полза на други които в бъдеще ще купуват употребявани автомобили.
  21. 1 точка
    Textar съм ползвал, но не на хонда, а VW и съм останал с положителни спомени.
  22. 1 точка
    Верига на к20 няма никога да искара повече от 250к ако ще да и е смвняно маслото всеки месец. За километрите съм сигурен защото колата е и за съединител а на него си му е толкова живота.
  23. 1 точка
    Най-добре е да се слага Brembo или Textar това е!
  24. 1 точка
    Аз съм също с TRW дискове и накладки отпред, не знам от къде са взимани, Слави от Овча купел ми ги слага. Вече са на около 31-32к км и въобще не съм доволен. Свирят много здраво като позагреят и още на около 5к км се появиха канали по тях. Не са криви дисковете но от едната страна особено има доста канали, мога да снимам в някакво време. Като сменявам отпред накладките със сигурност ще трябва и дисковете да изхвърля. Мисля на следващата смяна да скачам директно на АТЕ да видя как ще бъде там положението.
  25. 1 точка
    Тази кола е каруца в сравнение с Мазда от 90-те. За тези пари по добре е един Jazz.
  26. 1 точка
    Не препоръчвам да смесваш добавките. Повече не означава по-добре. Просто изчакай следващото зареждане и си сложи Протека. За Протек съм чувал само положителни отзиви, но не съм ползвал. BDC слагам и аз и съм установил, че като се предозира, не е добре.
  27. 1 точка
    И преди съм писал кой е TomNJ - но ето инфо отново: Thomas Schafer (TomNJ - никнейм). Retired after 38 years at Hatco Corporation, a manufacturer and global leader in synthetic esters and synthetic lubricants (now a division of Chemtura/Lanxess). For the last 16 years at Hatco served as Vice President of Sales & Marketing, with global responsibilities in synthetic lubricants. He led product research and development and process improvement, and coordinated production and sales with joint ventures in Germany and Brazil. He was personally responsible for commercial and military aviation products for twenty years. Ето какво казва Том за естерите и водата: "Esters are made by reacting alcohols with acids, which creates ester and water. The reaction is reversible, so reacting water with ester creates alcohol and acid. This is not a problem in most applications because the reverse reaction is very slow and difficult, and esters are designed to be used in high temperatures where there is little or no water. Car engines, however, may have a wet environment due to water in the blow-by and condensation, especially when driven in short trips or stop-and-go traffic. Over time the ester may slowly break down, the any acids released may neutralize the alkaline additives and reduce the TBN. This may also show up as an increase in copper in the used oil. Although these effects may be measurable, they generally do not affect the performance of the oil. The first synthetic motor oils of the early 1970s were based on 100% ester base oils and performed very well."
  28. 1 точка
  29. 1 точка
    Еми, четкодържателя не знам какво съдържа освен четките. Може би диод. То си е едно цяло. Смених двата лагера и ето тази част от ротора ЦЪК. Всъщност точно колектора си беше проблемен - износил се беше единия пръстен и от там вече изяло и едната четка. Лагерите не бяха за смяна, но така и така го бях свалил. Блок с четки - 40 лева Лагери - 40 лева Колектор - 7 лева Другото е за труд на стругаря което съм дал.
  30. 1 точка
    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/42522-30-te-nay-veliki-avtomobila-v-istoriyata-i-chast?fbclid=IwAR1seoZzZYMHsDzV4B6xw9v0Li7J1aU9d0nA8mdWw8t2iOnhA_bkMmITicE
  31. 1 точка
    Идеята е HDS и майстора да ти закачи колата и да се види кой датчик дава грешка. Ако е бил наводнен, да кажем датчика е на бронята а тя е била във водата дълго време, съвсем нормално е да дава грешка. По-добре изчакай ако имаш възможност първо да я види майстора преди да я караш редовно. Виждал съм пред очите си как изскочи airbag на волана при подаване на контакт преди години на друга марка кола след светене на чека от близо година и репликата "то няма проблеми с това"
  32. 0 точки
    Мъж бърза да се прибере навреме за бокса по телевизията. Прави си огромна салата, вади от хладилника умряла от студ ракия, реже на тънко луканка, разполага се във фотьойла и... мачът свършва с нокаут в тридесетата секунда. Жена му се обажда от кухнята: - Сега разбираш ли на мен какво ми е?
  33. 0 точки
    Първата Хонда която съм харесал в живота си беше точно този Акорд. В онези времена имаше само 1 телевизия и някак се бяха объркали, та даваха 1 японски сериал, в който главният герои (комисар от полицията) караше точно такава. Чак настръхвам като ми върна спомените за филма и съкрушителният ефект на колата върху крими контингента.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...