Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.07.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Значи , проблемът е : "ниско ми е напрежението" .... Я малко по сериозно и да кажете какви проблеми имате наистина , че не стана ясно изобщо. Хонда тая система я слага от 1995 година , а не от вчера. Да кажете ,че за 25 години точно Хонда не могат да направят дадена система добра е смехотворно. Никъде не се споменава по чуждите форуми , че тая система не работи или прецаква нещо. 13 v при определени условия са напълно безопасни за акумулатора. Никакви зареждания не са необходими. Има така нареченият eld модул под таблото с бушоните под капака. Той е отговорен за кръга с ниско и кръга с високо напрежение и ги превключва в зависимост от условията. Някакви хора по чуждите форуми го байпасват , ама пак не става ясно за къв чеп им е да го правят. Хонда има проблем с масите, и то не точно хонда , а всички дърти кошари могат да имат такъв проблем. Освен това се случват и токови отечки по разни уреди с годините. Другия проблем по бг магазините са ментетата и застояли по магазините акумулатори. Толкова години , три хонди и как пък един път не съм имал Хонда да не може да ми запали или да ми играе номера, а всичките са уличници. Виж на скапани акумулатори съм попадал... и хвърляш след година-две. Тука вече ще цитирам БМВ майстор като види Хонда: " мани я , она така си праи" и в случая съм съгласен. Не търсете под вола теле.
  2. 4 точки
  3. 2 точки
    При проверка на емисиите катализаторът трябва да е доволно горещ. Това е особено важно в твоя случай - чисто нов катализатор. Като монтираш новият кат, не отивай веднага за тест. Покарай няколко дни и го "изпържи" няколко пъти тоя нов кат. Примерно на по-ниска предавка с по-високи обороти. Един вид да се сработи новия кат. Това упражнение съм го правил многократно. Вкарвам студена кола за емисии. Температурата на маслото влиза в норма, но не може да мине на теста. Айде на пътя, няколко мили на ниска предавка с високи обороти, обратно в бокса и воала - минава теста без проблем, всичко в норма.
  4. 2 точки
    Ами ако е вярно, че волтажът не пада при разреден акумулатор, няма как системата да е виновна за това. Май проблемът е другаде.
  5. 2 точки
    Не, изобщо не грешиш. Това е смисъла на тази система да не ти блъска 14v когато няма смисъл, така удължава живота на батерията.
  6. 2 точки
  7. 2 точки
    Добре, на старата кошара редовно забравях фаровете, понеже не пищеше зумера. Акумулатора ми е падал заради тия фарове сигурно 10 пъти. Бутам я сам на втора и всичко е ток. После всичко нормално работи и зарежда, през зимата не дава да врътнеш ключа. На акорда ми пак същата работа, една вечер си играх по тъмно с вратите заради стъклоповдигача и му се бях ядосал , поради което се отнесох с времето. Сутринта нъцки. Бутам пак , пали на втора и натам всичко е нормално. Никакви ядове освен личната ми простотия ,че ги забравям. На старата е словенски и е 8 годишен, на акорда е exedy и е от стария собственик, а колата е с мен от 3 години, тоест минимум 5-6. Колкото до цитираните волтажи ,даже в документа дето си постнал пише ,че при 12.8 алтернаторът не зарежда изобщо батерията, а само я поддържа с толкова , понеже навсякъде трябват 12 волта, до момента в който не я натовариш с консуматори. Другото ти е при стартиране. Не знам ,на мен всичко ми се струва нормално и логично.
  8. 1 точка
    Взимай си от црв1 до 2001 година са , не те грее кой мотор .
  9. 1 точка
    Здравей колега. Един съвет от мен.Отиди в Бултрако с вина (може и по тел.) и ще ти кажат колко и ще вземеш маслото от тях.Ако не си от София,Пловдив или Бургас може и по Еконт да ти пратят. Не експериментирай.
  10. 1 точка
    Ако тази (втората) схема е коректна и изчерпателна, излиза че действително заряда на акумулатора не влиза в играта, което е пълна тъпотия П.С. Разрових се и открих ето това https://www.autoserviceworld.com/carsmagazine/honda-charging-systems/ С две думи, системата взима предвид не само данните от ELD модула, но и FR сигнала, който е референтен на натоварването на алтернатора, като оттам се хваща заряда на акумулатора. Ох, отдъхнах си
  11. 1 точка
    Мисля че системата не минава към ниско напрежение, ако акумулаторът е разреден. Греша ли?
  12. 1 точка
    Хубаво беше преди да вземеш тая Varta да прочетеш по долу темата. Ти замервал ли си за утечка,ако не отиди да ти я замерят.Такова прескачане на искри чак не трябва да има. Ако караш само градско то редовно остава акумулатора ти недозареден,плюс това си и дизел. Всеки акумулатор би се предал при такава експлоатация. Това е темата
  13. 1 точка
    Хубаво е веднъж в годината, преди зимния сезон, да се прави пълно зареждане, много хора твърдят, че така акумулатора издържал по-дълго. Иначе за мен остава отворен въпроса, трябва ли да се разкача акумулатора, до сега моя съм го зареждал 2 пъти, както си е и не съм имал проблеми.
  14. 1 точка
    На Сивика беше Moll, на ЦРВ-то беше Shark (немски), и двата се смятат за хубави. Сега съм взел Варта сивър, уж +30% ток ала бала и се надявам да нямам проблеми. Точно за градско каране се води. Не знам, нормално ли е сваляш да зареждаш акумулатор и да му баеш, на кола, която се кара всеки ден. За мен не е нормално.
  15. 1 точка
    Проблемът е, че ако не включиш консуматор системата минава в нисък режим на зареждане. 13 V не е достатъчно за зареждане на акумулатора. Мисля, че под 13.5 се води подзаряд и хич не е добре за акумулатора. Основи на батериите. Особено ако караш градско на спри тръгни, запали 5 пъти за половин час... зимата, оле майко. Наложи ми се да сменя акумулатора, когато предната седмица си помпих колелото с компресор (моя грешка на изгасен двигател, разредил съм го) после се прибрах за 20 минути и след два дни акумулатора в коша, т.е. не го е заредила достатъчно. Ясно, чее бил на ръба ама е факт. С колегата, който е закъсал на границата се е получило нещо подобно. И да, мен Сивик ме е оставял на пътя за акумулатор, но той поне можеше да го бутнеш да запали. Така че вече стават два слуачите. В документите, които съм качил ясно си пише, че системата пести гориво, но Не щади акумулатора. Не знам колко ще спести и изобщо за чеп ли ти е, като те остави на пътя. Има много описани случаи и в Русия, затова ги байпасват. Щом съм написал значи съм прочел малко, на Хонда системата не следи всички консуматори, което е тъпо. Не мери реално тока, а екуто приблизително изчислява на база какво си включил. Щото сигурно е много трудно да измериш тока и да зададеш реални стойности, както правят другите. Както казах, въпрос на избор, другия път ще разширя кръга, че вече ми дойде до гуша от тоя курник.
  16. 1 точка
    @Mkilla Дисплеите са еднакви. При оборотомера ако таблото е от кола с десен волан има един допълнителен бутон с размерите на врътката за регулиране яркостта на подсветката, разположен огледално на нея. Бутона задава в какви мерни единици да отчита/показва скоростомера (километри или мили). Ако се прекъсне захранването на оборотомера (откачен/изтощен акумулатор) след възстановяване на захранването уреда стартира автоматично в режим "мили" и трябва да се натисне бутона за да мине в "км". Всичко останало е еднакво. На оборотомерите от коли с ляв волан този бутон липсва (но мястото за монтаж е налично) и са програмирани да си работят в "км".
  17. 1 точка
    Мир на прахът Му, а музиката му ще остане дълго след него.
  18. 1 точка
    Е какво искаш да му оправяш, като това си е автоматична функция на вентилатора. Имаш такова AUTO и на врътката за посоката на духане. Демек, на това положение на врътката, вентилатора сам си определя скоростта/силата , за да достигне най-бързо зададената температура, като след време когато започне да доближава тази зададена температура, сам си намалява скоростта/силата . Ако те дразни, просто минаваш на следващата позиция и си настройваш силата както ти харесва.
  19. 1 точка
    CR-V произведени в Европа са с голям стъклен неотваряем таван. Тези идващи от Севрна Америка са с малък отваряем (мисля ръчно) шибедах. Да, аз карам 4та генерация и имам пера. Ако при 3-та няма опция , то без да искам съм ви заблудил.Съжалявам. Относно LKAS най-добре се използва на магистралата. Нейната идея не е да оставиш волана и да използваш ръцете си за друго (въпреки,че тя си върти волана ако излезеш от очертанията), а да те информира ако тръгнеш да напускаш очертанията без сигнал, т.е. ако си заспал или разсеял. Ако подадеш мигач и смениш посоката тя си мълчи ,но ако завиеш без мигач ти сигнализира. CMBS също за мен е полезно дори в градски условия,а него със сигурност го има и при 3та генерация макар и мисля само по поръчка. Без значение Хонда или друга марка мисля,че може да се генерализира ,че ако си е обслужван в срок то 200 000 км са нищо за един атмосферен бензинов мотор. Имах и стара бензинова Астра на над 400 000(само аз й навъртях 250 000) км и никога ама никога не ме е оставяла на пътя. И Продължава да служи на новия си собственик. Ако не си притиснат от времето изчакай да излезе твоята кола. Аз чаках около 6 месеца. Лошото е,че идва момент в който се изнервяш и ръцете почват да се сърбят и тогава човешкия мозък е склонен да направи глупост да купи нещо просто да си начеше крастата
  20. 1 точка
    Маховика е сменен. Сложихме си Лук. Майстора ме посъветва че, каквато марка е съединителя/който бях сменил преди това/ е най-добре същата да е и маховика. Колата работи и върви добре, поне за сега.
  21. 1 точка
    Избързах защото щеше да иде цял ден с него, че му махнах водата и нареждах газовите дюзи и рейка отдолу.
  22. 1 точка
    Направих първите 600км. вчера пътувах до с. Аспарухово.. колата се държи страхотно на пътя (несъм и очаквал друго де ) Като цяло съм очарован от поведението на CVTто. работи адекватно и заедно с 1.5 VTEC са доста еластични на магистралата... Другото което мога да похваля са системите. Следенето на линията ме кара на моменти почти да забравя че трябва да въртя волана... само го придържам което прави шофирането доста ненатоварващо, забелязах че над 150 не центрира колата а реже завоя по маркировката. Адаптивния автопилот също работи доста добре с няколко коментара от моя страна. При висока скорост дори най-късото разтояние от предния автомобил на мен ми се вижда малко повече от колкото е необходимо, както и когато има рязко спиране отпред с една идея по-късно зацепва и бие по резки спирачки.. Другата благинка автоматичните дълги работят адекватно само при насрещно идваща кола. Когато се появи кола пред мен стоповете не ги отразява и трябва ръчно да превключа дългите.. което деактивира системата и после трябва ръчно да я активирам. За първите 600км. ми даде 9/100 разход, но и аз не съм карал със 120 :). На финала черпя с една снимка от яз. Цонево
  23. 1 точка
    Вече вкъщи 🥳🥳🥳 Навъртях в бързината едни 44км. и това е за днес. От Бултрако казаха газ и кеф, няма нужда от голямо "жалене" в началото. Еми да ми е честито 🙂😎
  24. 1 точка
    https://forums.hondabg.com/topic/95033-централно-заключване-6-та-хеч/ https://forums.hondabg.com/topic/104015-проблем-с-централното-заключване/?tab=comments#comment-1057561499 Разгледай , ще ти стане ясно.
  25. 1 точка
    Мисля, че няма по-голям кеф от това пръв да се изпърдиш на седалката, но предполагам всички сме различни. Честита да ти е и да здрав, за да й се радваш!
  26. 1 точка
    Колегата JHM имаше в предвид да снимаш това. Ако триъгълника е извън маркера се сменя ремъка или целия механизъм, което ти вече си направил заради тропането.
  27. 1 точка
    Това го направих единствено за проба и да разред акумулатор, за да го зареди дя на ново. Ама кола дето акумулатора и не може да захарни една музика за 2ч думи нямам. Аз ако и сложа музиката от другата кола, трябва да пада в движение акумулатора.
  28. 1 точка
    Ами така съм си преценил ,примерно при изключен контактен ключ компа остава пак захранен и не само той ,не искам от токов удар или ако му скимне на зарядното да ми пусне 30 волта примерно в системата ,да ми осере половината кола ,та затова .Всеки е свободен да прави каквото си иска с колата си -негова си е ,като гледам какви щурави модули слагат ,особено след 2005 г не само на хондите ,изобщо на колите ,повреди колкото искате .
  29. 1 точка
    При нормално палещ автомобил за 2-3 секунди стартов ток ,и да се кара на късо пак ще му стига заряда от алтернатора ,защо да се дозарежда със зарядно .Всички консуматори по автомобила са изчислени след запалване на двигателя ,алтернатора да ги покрива ,дори с известен резерв ,плюс зареждането на акумулатора .Ако всичко е наред по колата и дойде момент да се зарежда със зарядно -пишете го акумулатора бегал .Зареждате го докато съберете пари за нов .
  30. 1 точка
  31. 1 точка
    Не подценявайте и другите марки.Октавията , особено дизела е доста икономичен а по-старите Октавии са песен за поддръжка.Частите им ги има във всеки магазин и са по-евтини от тези на Хонда.Естествено , че като всяка секта ще си препоръчваме моделите които съответстват на останалите по клас марки но в света няма само Хонда а още 40 марки автомобили.
  32. 0 точки
    Има нещо. Напреженията са ми малко ниски, но са в границите. Предполагам с времето се амортизира алтернатора, затова така. На 230 хил е все пак. Акумулаторът, който смених е каран, три години в България. Колата е вкарана с него. Преди това никой не знае. Последната година я карам аз и не съм имал никакви проблеми. Не съм го пипал изобщо. Просто четох, че почти всички по-нови коли разполагат с такава система и на Хонда била от най-смотаните и недомислени.
  33. 0 точки
    Аз лично, колкото и да се напъвам, ако ще и да се бях наср@л - пак нямаше да разбера нищо. Не знам руски език. Вижда се един червен акумулатор, чува се някакъв човек, който 40 минути си говори нещо на неговия си език, поиграл си е да наслага субтитри пак на този език и толкова. В български форум мога да разбера всичко, което е написано и изговорено на български, но на друг език - не. Така че, специално за мен, мнението ти и клипът са напълно безполезни. Благодаря за опита да е от полза, все пак! Дано поне един човек е разбрал нещо, така няма да е било напразно.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...