Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.07.2020 in all areas

  1. 6 точки
    Е какво искаш да му оправяш, като това си е автоматична функция на вентилатора. Имаш такова AUTO и на врътката за посоката на духане. Демек, на това положение на врътката, вентилатора сам си определя скоростта/силата , за да достигне най-бързо зададената температура, като след време когато започне да доближава тази зададена температура, сам си намалява скоростта/силата . Ако те дразни, просто минаваш на следващата позиция и си настройваш силата както ти харесва.
  2. 2 точки
    Ако е от филтър, ще го прави само на газ. Ама трябва и двата филтъра да са мега зле и колата няма да върви грам. Другаде е причината. Почисти си дебитомера , ако не е правено , и смени pcv клапана или го почисти. При мен имаше точно тая грешка с придърпване при ускорение. Гледаха я двама в Кюстендил и викаха: "тя така си работи, карай!" А вече бях сложил и газовата с наличната грешка. Смених клапана и оттогава грешки в компа не е имало нито на бензин, нито на газ. Това ми е опита, грешката е гадничка. При теб може и да е друго, естествено.
  3. 2 точки
    1. Цената на колата е обявената цена, от официалния представител (Бултрако) не очаквай някакви отстъпки, освен ако не купуваш редовно коли оттях. За тях винаги продажбата е на 100% дали ти, дали лизнга все си взимат парите на момента те нямат собствен лизинг тъй че няма значение дали е на лизинг или не за Бултрако. 2. Оскъпяването на лизинг в момента е супер ниско тъй че аз и да имам парите кеш не бих я платил накуп. На мен сумарното оскъпяване за 5 год. ми е 2230 лв. Средно лихвите в момента варират между 2,5%-3%. Зависи от лизингодателя. 3. Относно вноски и изисквания аз мога да кажа само за ОТП понеже съм там. Аз дадох 30% първоначална вноска и имам 20% остатъчна. При 20% и нагоре остатъчна сума има ограничение в пробега 20'000км. на година. Но това ограничение е много общо. Идеята му е следната на 5тата година ако съм минал 100000км. и откажа да им платя остатъчната сума и да придобия колата имам глоба мисля беше 0,15-,016лв. на километър. Ако придобия колата не ги вълнува, както и никой не гледа всяка година колко си минал. Гледад сумарното накрая. 4. Относно внасянето на суми по време на кредита това се води частично предсрочно погасяване. Вкарваш да речем 2-3хил лева накуп и си избираш или запазваш периода и намалява сумата на месечната вноска или запазваш сумата на месечната вноска и намалява периода на кредита. Можеш да го правиш колкото пъти искаш. 5. Сервизното обслужване е променлива величина. Компютъра на колата следи поведение, шофиране, къси/дълги разстояния, студено/топло време, период от предното обслужване и т.н. в един момент изписва остават 3000км. и когато намалеят трябва да я обслужиш. Може и на 7-8хил. км. да я обслужваш може и на 20хил. км. Надявам се дадох отговори на всичко което пита
  4. 2 точки
    С колегата Bbosta ходихме да видим заедно колата от обявата, но се оказа с доста проблеми, повечето от които ги имаше и при мен, та можех да му дам полезно инфо за това какво го очаква и така до сделка не се стигна. Стигнахме до извода, че ако човек твърдо е решил да се сдобие с такава екзотика, най-добре да си я вкара сам от Щатите или Канада. Просто тук нито собствениците, нито сервизите (с много малки изключения) са наясно с модела и неговите специфики и от там колите се търкалят докато не станат твърде проблемни и тогава тръгват да ги продават. Както се казва, бях там и го играх този филм (и още го играя хахах), но вече мога да заявя, че след всички ремонти и подобрения колата всъщност е страхотна. Онзи ден с колегата навъртяхме 420 км. с моя Одисей във всякакви режими - градско (със задръствания в Бургас), извънградско и магистрала, при среден разход 10.3 на 100, което за такъв голям автомобил е чудесно постижение за мен. Само проблем с климатика попречи на иначе страхотното удоволствие от шофирането. Накрая се оказа гръмнал предпазител на компресора, смениха ми го без пари и днес отново пътувахме супер комфортно цялото семейство. Остана да оправя проблема с хидравличната помпа и проекта ще бъде завършен... засега 😀😏
  5. 2 точки
    Продължение от горе,без съществена промяна на условията на експлоатация на маслото: Капков тест 3: Пробег на автомобила 178400 Пробег на маслото 2000км
  6. 2 точки
    Така наречените дълъг и къс трим на бензин. Пускаш колата само на бензин и включваш диагностика. Гледаш на място с 600 оборота, на място с 2000 оборота примерно и после в движение. Гледаш какво се случва с гримовете. За да си с грешка за бедна смес, трябва корекцията да надминава +25% в някакъв режим. Ламбда сондата гледа да си 14,7/1 стахиометрична смес при горенето. Като отчете повече въздух казва на компютъра , а той от своя страна казва на инжекторите да увеличат милисекундите на работа. Така като се увеличи горивото спрямо заводската карта, продължаваш да гориш 14,7/1 въздух/гориво, което е безопасно. Компенсацията обаче се изчерпва на 25% увеличение и почваш да си гориш 16/1 примерно, при което компютъра те предупреждава. Идеята е да видиш дали увеличението присъства на празен ход или е в даден режим. Така се разбира откъде е проблема. Нормална стойност за поизносен мотор е до 10 процента на дългия трим. Късия може да играе и повече и да е ок положението, но е важно дългия да ти е до 10 . И в какви условия... Може да е на място, на място с газ, с крайцерска скорост и т.н. всичко това на бензин. Ако там нещата са норма се гледа настройката на газовата при съответния специалист. Пп. На elm327 също излизат корекциите- stft и ltft( short & long fuel trim ).Виж ги и пиши после.
  7. 1 точка
    @Rakeem При мен винаги намаляше интензитета независимо, че врътката беше на макс. Първия път като си откачах акумулатора, си чоплех по централната конзола, седалките и предпазните колани (исках да са червени). Сглабям всичко обратно като свърших работата, закачам акумулатора, паля и на таблото нищо не се вижда - навън едно слънце напекло а дисплеите на минимален интензитет. За секунда изтръпнах (ба, къде го чопля то къде се чупи)... после вдянах каква е работата @Mkilla Дисплеите са еднакви, различна (огледална) е външната част. Когато демонтирате дисплеите го правете внимателно - донорите по моргите са предимно от UK и ако счупите нещо по външния корпус много по-трудно ще се намери (и по-скъпо най-вероятно).
  8. 1 точка
    Значи наистина карай ... сигурно е газовата.
  9. 1 точка
    CR-V 3 i-CTDI има Dual-Mode Charging System И при мен напреженията са подобни. Ведъж месечно закачам акумулатора на зарядно ,профилактично.
  10. 1 точка
    Провери пак кабелите. На първото ми CR-V имах подобен случай, но глъхнеше като натисна рязко газта. Кабелите изглеждаха добре, но забелязах, че два от тях бяха леко оранжево-кафяви, точно където влизат в "лулите". Като ги пипнах единият направо превъртя в лулата, а другият малко по-трудно, изпука на скусани жички и превъртя. п.п. На Хонда никога, ама НИКОГА не се вадят кабели на работещ двигател. Горят бобина и комутатор.
  11. 1 точка
    CR-V произведени в Европа са с голям стъклен неотваряем таван. Тези идващи от Севрна Америка са с малък отваряем (мисля ръчно) шибедах. Да, аз карам 4та генерация и имам пера. Ако при 3-та няма опция , то без да искам съм ви заблудил.Съжалявам. Относно LKAS най-добре се използва на магистралата. Нейната идея не е да оставиш волана и да използваш ръцете си за друго (въпреки,че тя си върти волана ако излезеш от очертанията), а да те информира ако тръгнеш да напускаш очертанията без сигнал, т.е. ако си заспал или разсеял. Ако подадеш мигач и смениш посоката тя си мълчи ,но ако завиеш без мигач ти сигнализира. CMBS също за мен е полезно дори в градски условия,а него със сигурност го има и при 3та генерация макар и мисля само по поръчка. Без значение Хонда или друга марка мисля,че може да се генерализира ,че ако си е обслужван в срок то 200 000 км са нищо за един атмосферен бензинов мотор. Имах и стара бензинова Астра на над 400 000(само аз й навъртях 250 000) км и никога ама никога не ме е оставяла на пътя. И Продължава да служи на новия си собственик. Ако не си притиснат от времето изчакай да излезе твоята кола. Аз чаках около 6 месеца. Лошото е,че идва момент в който се изнервяш и ръцете почват да се сърбят и тогава човешкия мозък е склонен да направи глупост да купи нещо просто да си начеше крастата
  12. 1 точка
    Маховика е сменен. Сложихме си Лук. Майстора ме посъветва че, каквато марка е съединителя/който бях сменил преди това/ е най-добре същата да е и маховика. Колата работи и върви добре, поне за сега.
  13. 1 точка
    При Макс електрически проблем, Хонда знаели за какво става въпрос, при Албън пак ел. проблем или проблем в мотора заради удара с Хамилтън.
  14. 1 точка
    Триеш всички грешки , ако не даже и батерията разкачи за час два . Палиш и караш 100км само на бензин и караш както ти е кеф. Ако не светне а и няма да светне нищо отиваш при нинджата която е настройвала газовата.хх
  15. 1 точка
    Като не работи километража естествено че ще светне грешка 17 Така с гадаене нестава. Виж си грешката ако е 1.8 витек заради Vss. Може и вървежа да го отреже
  16. 1 точка
    Монтирах RSP всмукателен колектор + FN2 дросел(който е същия размер като този на Акорда, осезаемо колата умаля в ниски и средни обороти, реално може би е същата чак във втек - след 5к оборота, до преди това е по слаба, предполагам с поне 20 нютона и поне 10 коня(това на усет :D) Ако се пипнат настройките може би ще достигне предищните стойности и вероятно ще стане по силна в оборотите над 5к
  17. 1 точка
    🤔🙄🥴Г-н Хонда умрял и отишъл на небето, за да го съдят. При райските порти Св. Петър му казал:🤪😁 - Понеже си бил такъв добър човек, а твоите мотори промениха света, наградата ти е да покараш заедно с който искаш в Рая! Г-н Хонда помислил малко и казал: - Искам първо да се видя с Господ. Трябва да го питам нещо много важно! Св. Петър помислил малко, но се навил и завел г-н Хонда в Тронната Зала, а там го представил на Господ. Тогава Хонда попитал Господ: - Ти ли си изобретателя на жените? - О, да - определено съм аз! - Ами - казал г-н Хонда - като един професионалист на друг, имаш някой много сериозни пропуски в конструкцията: 1. Няма никаква консистентност (повтаряемост) в предните изпъкналости. 2. Дрънка постоянно с висока скорост. 3. Всяка втора задница е прекалено мека и се клати твърде много. 4. Входящите колектори са поставени прекалено близко до изходящите. 5. Като сложим и ежемесечният им принудителен престой и бездействие става нечовешко! А за средствата, които отиват за поддръжка - просто да не говорим! - Хм, ти определено направи няколко много добри попадения... - отговорил Господ. - Нека да погледнем! Господ отишъл до нечовешкия си супер компютър, написал някакви команди и зачакал за резултата... След малко казал: - А бе-е-е, май ще излезе, че си напълно прав и моето творение технически не е издържано, но според проверените ми данни повече мъже се возят на моето изобретение, отколкото на твоето!
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Вчера ми дойде клавиатура за лаптопа, която поръчах преди 3 седмици.А и още няколко неща чакам. Така,че нормално си доставят. Рейтингите за мен са истински, понеже все ми се молят ако нещо не дойде да не отварям диспут и да не им слагам ниска оценка, а да решим въпроса по друг начин.
  20. 1 точка
    Все още не е уточнено кога ще бъде юлската среща. Ще пиша тук, когато се реши.
  21. 1 точка
    Капков тест 2 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-177400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 20.06.2020г. 8.Мото часове около 12? 9.Изразходвано гориво 90л. пропан бутан и 10л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. п.п.:Да отбележа,добрата работа на мотора,доста добра реакция и чувство на "стегнато ускоряване"(по добро уплътняване)...така го усещам! ДОВОЛЕН...!
  22. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 438 300 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1200 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 - 20.06.2020; 9) Моточасове – около 30; 10) Изразходвано гориво - около 84 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (84 / 3.5) = 24; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик + висене вход/изход София. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия: Моторът работи тихо и леко, почти като с Amsoil XL 5w-20. Налягането на маслото при Yacco-то е средно с около 2 psi по-виско от това при Amsoil XL 5w-20 (като ново!). При 80 С на празен ход (750 rpm) налягането е 20 psi, а при 3000 rmp е около 73 psi. При 93 С на празен ход налягането пада до 15 psi. (около 1 бар). Най-високата температура, до която е достигало за момента е 95 С. Иначе средно си държи около 91-93 С.
  23. 1 точка
    Последните новости: замерих температурния датчик на изпарителя и изглежда да работи - ~2.3 kΩ му е съпротивлението. Като му разкача буксата и веднага излиза грешка за него. След това като го закача обратно и изтрия грешките всичко е нормално: Аналогично направих и с датчика за температура в купето - понижава си съпротивлението при повишаване на температурата (~2.3-2.0 kΩ). И той връща грешка като е разкачен. @Emicha тест правих с размяна на релетата в моята си кутия. Ако имаше в някое проблем, то той щеше да се измести на друго място и климатикът да спре да прави магарии. Остава нещо по кабелите да е, макар и никак да не ми се иска да вярвам, че е от тях или ЕКУ-то. @sttekata откак съм купил тая кола на майстор не съм ходил за нещо различно, освен окачване (например трябва ми преса да сменя някой тампон). И то при приятел-майстор с мое участие по време на ремонта. Може би това ще е първи път, само се притеснявам да не започнат глупости да ми говорят и да ме третират като идиот. Вярваш или не, точно този Цецо (0898264527 на ул. "Магнаурска школа" 11 в София) ти си вторият след един (неразбиращ от електроника) приятел със сервиз, който ми го препоръчва. Та ще взема да ида да видя дали наистина е толкова разбиращ, колкото го описват. Това ще е първият проблем, който няма да мога да реша сам.
  24. 0 точки
    - Скъпа, докторът каза, че имам 6 часа живот, да го направим за последен път, а? - Изморена съм, лягам, ти си лесен, утре няма да ставаш! 😂🤣😂🤣😂🤣
  25. 0 точки
    На тези "гайди" каквото и да сипеш няма да се намръщят 😀
  26. -1 точки
    Говориш за този след изпарителя. Интересно филтър да не се сменя,сменям ги и двата Някой път от едно зареждане се задръстват. Нещо май този сервиз според мен е за смяна,или поне друго мнение да чуеш. Всичко е настройка на газаджията . И двата филтъра са консуматив който се сменя поне това са ми казвали на мен.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...