Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.07.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Триеш всички грешки , ако не даже и батерията разкачи за час два . Палиш и караш 100км само на бензин и караш както ти е кеф. Ако не светне а и няма да светне нищо отиваш при нинджата която е настройвала газовата.хх
  2. 2 точки
    Продължение от горе,без съществена промяна на условията на експлоатация на маслото: Капков тест 3: Пробег на автомобила 178400 Пробег на маслото 2000км
  3. 2 точки
    Каквото беше, беше. За моя радост всичко мина без проблеми и почти както беше планувано въпреки ситуацията. Сега остана да опознаем BG по-добре до края на лятото. Пожелавам на всички които са планувани нещо това лято да им се получи по-най добрия начин. Имам още 2 снимки, които искам да споделя с вас понеже смятам се получиха добре (стил 90-те г.) Запрашеността по гръцките плажове смятам, че е нормална.
  4. 1 точка
    Като не работи километража естествено че ще светне грешка 17 Така с гадаене нестава. Виж си грешката ако е 1.8 витек заради Vss. Може и вървежа да го отреже
  5. 1 точка
    Монтирах RSP всмукателен колектор + FN2 дросел(който е същия размер като този на Акорда, осезаемо колата умаля в ниски и средни обороти, реално може би е същата чак във втек - след 5к оборота, до преди това е по слаба, предполагам с поне 20 нютона и поне 10 коня(това на усет :D) Ако се пипнат настройките може би ще достигне предищните стойности и вероятно ще стане по силна в оборотите над 5к
  6. 1 точка
    🤔🙄🥴Г-н Хонда умрял и отишъл на небето, за да го съдят. При райските порти Св. Петър му казал:🤪😁 - Понеже си бил такъв добър човек, а твоите мотори промениха света, наградата ти е да покараш заедно с който искаш в Рая! Г-н Хонда помислил малко и казал: - Искам първо да се видя с Господ. Трябва да го питам нещо много важно! Св. Петър помислил малко, но се навил и завел г-н Хонда в Тронната Зала, а там го представил на Господ. Тогава Хонда попитал Господ: - Ти ли си изобретателя на жените? - О, да - определено съм аз! - Ами - казал г-н Хонда - като един професионалист на друг, имаш някой много сериозни пропуски в конструкцията: 1. Няма никаква консистентност (повтаряемост) в предните изпъкналости. 2. Дрънка постоянно с висока скорост. 3. Всяка втора задница е прекалено мека и се клати твърде много. 4. Входящите колектори са поставени прекалено близко до изходящите. 5. Като сложим и ежемесечният им принудителен престой и бездействие става нечовешко! А за средствата, които отиват за поддръжка - просто да не говорим! - Хм, ти определено направи няколко много добри попадения... - отговорил Господ. - Нека да погледнем! Господ отишъл до нечовешкия си супер компютър, написал някакви команди и зачакал за резултата... След малко казал: - А бе-е-е, май ще излезе, че си напълно прав и моето творение технически не е издържано, но според проверените ми данни повече мъже се возят на моето изобретение, отколкото на твоето!
  7. 1 точка
    Снимах някакви стойности: И на бензин и на газ е това от 600 до 2200об. Highest value 29.4 показа при отпускане на педала на газта от 2200.
  8. 1 точка
    Мерси за коментарите Не мисля да я карам повече от гаранцията (3 год.) тъй че ако нещо се счупи си е техен проблем.. 9/100 за първите километри и то без "жалене" за мен е ОК. Предните ми коли също нови винаги в началото харчат повече и после разхода пада. Предната ми кола беше Дъстер пак нов и от ден едно беше в "лютеницата" за 64000км. освен масло смених само предни накладки и не съм имал ядове. Аз знам че двигателите вече не искат разработка и смяна масло в началото, качват ги на стенд и ги разработват преди продажба.. може и да не е вярно, не мога да споря, но аз карам само докато са в гаранция и след като не ми налагат някакви изисквания за разработка ако излезе нещо проблема си е техен. 🍺🍺
  9. 1 точка
    Така наречените дълъг и къс трим на бензин. Пускаш колата само на бензин и включваш диагностика. Гледаш на място с 600 оборота, на място с 2000 оборота примерно и после в движение. Гледаш какво се случва с гримовете. За да си с грешка за бедна смес, трябва корекцията да надминава +25% в някакъв режим. Ламбда сондата гледа да си 14,7/1 стахиометрична смес при горенето. Като отчете повече въздух казва на компютъра , а той от своя страна казва на инжекторите да увеличат милисекундите на работа. Така като се увеличи горивото спрямо заводската карта, продължаваш да гориш 14,7/1 въздух/гориво, което е безопасно. Компенсацията обаче се изчерпва на 25% увеличение и почваш да си гориш 16/1 примерно, при което компютъра те предупреждава. Идеята е да видиш дали увеличението присъства на празен ход или е в даден режим. Така се разбира откъде е проблема. Нормална стойност за поизносен мотор е до 10 процента на дългия трим. Късия може да играе и повече и да е ок положението, но е важно дългия да ти е до 10 . И в какви условия... Може да е на място, на място с газ, с крайцерска скорост и т.н. всичко това на бензин. Ако там нещата са норма се гледа настройката на газовата при съответния специалист. Пп. На elm327 също излизат корекциите- stft и ltft( short & long fuel trim ).Виж ги и пиши после.
  10. 1 точка
    Сипвай от същото и си карай колата със здраве! на 77000км ако са реални, всяко масло ще обича, ако е на 450000км това е др. Само километри нщ друго не иска :))
  11. 1 точка
    Аз, ако може да питам пак. CR-V 2015 2.4 AWD на 77000км, имам останали 3.5л от предишната смяна RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20. Дали пак същото или да сменя с друго? За последните 6-7000км не съм забелязал да е горила масло, въпреки, че е по-към минимума сега.
  12. 1 точка
    Лява: Wanderer W10 Phaeton IV . Дясна: Essex Super Six E .
  13. 1 точка
    Пешо, кое е най-запомнящото се нещо, което са ти казвали след sex? - А да видим, друг път ще крадеш ли череши!🤣
  14. 1 точка
    От 2014 колекционирам колички и най-накрая излезе и моя модел Сивик ег от бързи и яростни, премиум модел.
  15. 1 точка
    Провери си колата за утечка и си зареждай акумулатора по-често. Друго не мога да те посъветвам.
  16. 1 точка
    Зареди си хубаво акумулатора и изключи завинаги тази недомислена идиотщина, наречена "старт-стоп" система! Скапва: двигател, масло, стартер, акумулатор, а при всяко палене отделя в пъти повече сажди и вредни емисии, отколкото ако си работи двигателят!
  17. 1 точка
    Особености на модела, какво да правиш! Зимата бях се заиграл с тази система и направих малко измервания на няколко автомобила Акорд 7-ма генерация като установих че при дизелите (тествах 2 бр.) е необходима по-голяма консумация (това се вижда и от клипа на Оги) за да "вдигне" напрежение, примерно вентилатор парно на 3-та степен и вкл най-малко дълги светлини. При бензинките (3бр), включително и моята беше достатъчно да е вкл. вентилатора на парното на 1-ва степен и DRL модула на 25% за да има налице 14,2-14,4 V. Измерванията бяха съвсем аматьорски защото не разполагах с ампер-клещи за постоянен ток за да разбера истинското натоварване но и с волтмер свързан на точното място също се изясняват доста неща, Не знам от къде идва разликата при бензин и дизел но си беше ясно изразена, нямам схема на дизелова кола но от схемата за бензинка която имам става ясно че има консуматори които са умишлено захранени преди ELD модул и чиято консумация по този начин не се засича , не се засича и зарядния ток на акумулатора което си е пълна глупост при положение че в крайна сметка алтернатора захранва всичко това и измерването само на част от товара е простотия. Гледал съм подобни схеми на Тойота, Опел и други, там ELD модула е на минуса като се следи целия товар на алтернатора, без изключение и във всички режими, тогава вече нещата са реални и истински като заряда не е ограничен в някакви измислени граници 14,2 - 14,8 V. Има системи (например на Опел която познавам по-подробно) които следят и температурата на акумулатора като заряда варира от 12,9 до 15,4 V с цел оптимизиране на зарядния процес.
  18. 1 точка
    Да ти кажа (без да си ме питал ) - аз лично го предпочитам този начин. Забелязал съм, че когато зареждането падне на ниското ниво, някак акумулаторът стои "една идея" недозареден. Какво имам предвид? - например паля сутрин, минавам 10 км и гася. След 2 км от първото палене, напрежението пада на 12.6 и остава така докато изгася след 10-те км. Като си тръгна наобратно, паленето е някак по-мудно, по-забавено. Ако през първите 10 км обаче реша да карам с включени фарове, напрежението си стои на 14.2 - 14.3 и после като тръгна наобратно, паленето е по-енергично, по-чевръсто. Понякога като имам повече къси стартове за кратко време, нарочно карам с включени къси, за да държа напрежението на 14.2 и да съм сигурен, че протича малко по-голям заряден ток, отколкото като е 12.6. ELD-то уж се грижи за тия неща вместо мен, ама страх лозе пази. На практика поддържането на ниското напрежение трудно ще го усетиш да влияе на живота на акумулатора или на натоварването на двигателя, освен в лаборатория. А като имаме предвид, че законодателят ни задължава да караме с включени къси светлини (за нашите автомобили това е оригиналният вариант, без допълнителни инсталации), това значи напрежението винаги да е на високата стойност, или все едно колата да се кара постоянно нощно време. Затова мисля, че намесата в работата на регулатора не е вредна като цяло. Все пак огромна част от колите работят именно така, на високата стойност на напрежение. @TanevT, колега, за справяне с проблема по бай-Ганьовски метод, пиши в Гугъла "eld bypass" и приятно четене.
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    Подарък от приятел....изключителна изненада...
  21. 1 точка
    Момчета, днес завърших проекта с масата, блок разбира се Д13
  22. 0 точки
    Педал отива при доктор и казва ,че нещо му се е заклещило отзад и не може да го извади. Запретнал ръкави Докторът. Бърка, напипал нещо бодливо,тегли, върти, тегли, накрая вади една дълга ЧЕРВЕНА РОЗА... Гледа объркано лекарят.. Педито-просълзен: -За Вас е Докторе! Вие си Я ЗАСЛУЖИХТЕ!!!!
  23. 0 точки
    Хубав виц, ама да беше погледнал само 8 поста по нагоре, дали го няма същия .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...