Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.06.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Точно с такъв размер карах аудито навремето.С по-високата гума возеше осезаемо по-добре,а и винаги е от полза да ти е малко по-височка колата.
  2. 2 точки
    Аз тъй като исках да се комадва, заедно с плафоните се вързах директно за тях, недостатъкът е, че иска малко разглобяване на тавана и страничните колони, за да се прокарат кабелите
  3. 2 точки
    В интерес на истината, не съм карал CR-V 3, нито ръчка, нито автомат. Обаче, това изказване за мен означава НЕпознаване на материята. Как установи, че автоматът е муден, без да знаеш, какви копчета има, т.е. не знаеш, как да го командваш? Спирам до тук, защото дилемата на tomekki е 166 коня vs 180 коня, а не ръчка vs автомат. Ако той прояви интерес, мога да продължа. Същото важи и за бензин vs дизел. По темата: На мен лично, 150-тте коня на К20 + автоматик са ми напълно достатъчни за екстремно извънградско изпреварване. Не виждам причина 166 коня да не могат да се справят със задачата (дори и с автомат). Когато познаваш възможностите на колата и знаеш, как да ги използваш, няма проблем. Без значение дизел, бензин, ръчка, автомат. И все пак, няколко коня повече винаги са добре дошли. Подкрепям и п.п. От един тестдрайв няма как да разбереш ВСИЧКИ плюсове и минуси на непознта за теб кола. Това се разбира след продължителна експлоатация. Първото впечатление, или ще те грабне, или ще те разочарова. Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ........
  4. 2 точки
    Ако е само за конете - не си заслужава. Иначе ако можеш да си позволиш, естествено по-новата. Винаги се случва едно и също - човек уж започва с един бюджет, а го увеличава почти двойно - я малко по-мощна, я малко по-нова, айде с малко повече екстри - и те така...🙃
  5. 1 точка
    На теория е точно така. За съжаление и аз не съм карал K24. Големият двигател обаче е и малко по-сложно устроен от R20, като преди фейслифта май известни притеснения създавал т.н. VTC актуатор. А на практика е много трудно да намериш запазен такъв на нормални километри и в по-скромен бюджет. Справка - приключенията на колегата Vorpatril. Сега, тези от САЩ и Канада - големият проблем там не е ли пробегът? Американците карат яко и не поддържат, понеже в сервиза искат много пари, а като им изтече лизинга колата преминава у някой имигрант, който - ако разбира - потяга малко-отмалко, ако не - кара и долива масло, докато даракът почне да пуши и да скърца по завоите. 😁
  6. 1 точка
    Те и двете са канадки. Колко да струват? Кой знае какви начукани канчета са били. Вин номера и срещу някой лев ще ги види в състоянието им на продажбата, както и километрите. Там не е като в Европа да няма никакви данни и всеки да си лъже и маже както си иска.
  7. 1 точка
    Не съм обърнал внимание, че при вклюване на плафона от бутона светва и лампата на вратата 😀 , а и исках отзад и отпред да могат да се командват отделно. Плюс, че беше по време на извънредното положение и нямаше много какво да се прави, а вратата вече я бях разглобявал, за да сменя актуатора и и не ми се отваряше пак 😀. За да не съм изцяло извън темата, сметям скоро и аз да се сдобия с корите.
  8. 1 точка
    Свалих плафона и от фасунгата на лампата от шофьорската страна запоих 2 жички. Така при всяко отваряне на врата, отключване или включване на лампата от бутона светват и тези в краката. Тази с плюса подсигурих с бушон. С помощта на шлаук 4 мм прекарах кабела над тавана а после под уплътнението на вратата стигнах до кората под волана. От китай си бях поръчвал фасинги Т10 и ледчета, които монтирах под корите. Друг ватиант за свързване е да се вземе директен + от някъде а минус да се вземе от бутончетата на някоя от вратите, но по този начин няма да светват при отключване и няма да има бутон за светкане по желание а само при отворена врата. Това е. Дано съм го описал разбираемо.
  9. 1 точка
    Според мен правилно си се насочил към бензин + автоматик. Ако намериш читава бройка, независимо в САЩ или Европа, ще се радваш на един здрав, комфортен, стабилен и практичен автомобил. Няма да сгрешиш дори ако вземеш 2.0 (R20A, 150 коня), по-лесно се намират.
  10. 1 точка
    Благодаря за точния отговор! Естествено, че говоря за автоматик. Насочил съм се към бензин, понеже казват по ревюта, че е по-малко проблеми създавал от дизеловия. Вече мисля, че не си заслужават няколко хиляди отгоре за +14 коня.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Камионче Ford F650 https://autobild.bg/едно-зареждане-за-1200-лева/
  13. 1 точка
    Ако имаш интерес към същия като моя, може да изчакаш да пристигне и да го монтирам, за да дам мнение 👍.
  14. 1 точка
    Пробвай комбинация ключ плюс дистанционно. Първо отключваш с ключа без да мъчиш да отваряш после дистанционно отключване. Успех.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Много интересно нещо, ми се случи днес! Като изключим перфектния разход на газ сочещ-8.8,ми се появиха и ангелските числа😇😇! https://yuliatodorova.blogspot.com/2018/01/7-7-77-777-7777.html П.П.:Ще доживея ли едното отпред,да стане седем...?
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Дойде си време за новото топче което бях купил не толкова скоро. Старата: Някой ден ще го полирам но става лъскаво. Естествено, че не е проблем но самият мат се губи. Колегата Rakeem спомена за зимата как било и дали е заводски с такава. Това все пак е едно обикновенно топче и нищо повече. След второто хващане вече не ти прави впечатление дали е топло или студено. Да, заводски си е с алуминиева.
  19. 1 точка
    Най-добре ако можеш виж, тествай, покарай. Иначе въпросът е дискутиран хиляда пъти тук. CR-V е семеен автомобил и е проектиран точно за хора с деца и багаж, за каране извънградско. Без значение с кой двигател.
  20. 1 точка
    Автомата има повече загуби, да. За максимално бързо изпреварване (стига да си ок със сваляне на няколко предавки) гледай мощността, не нютоните. Ако искаш да изпреварваш без да сваляш предавки (или например само 1 предавка), тогава повечето въртящ момент (съответно повече мощност в по-ниските обороти) ще ти е по-подходящ.
  21. 1 точка
    Според мен можеш да приемеш „обвинението“ като комплимент вместо негативно :р
  22. 1 точка
    Единствените сигурни методи за отстраняване на чек-а при липса на катализатор, или умрял такъв, са два - подмяна с нов, или рефлаш. Всичко друго е уплътняване на свободно време.
  23. 1 точка
    Някой има ли впечатление от тази автокъща - CAR ZONE. Вижадам, че продават 3 канадки от доста време - някой ако ги е гледал ще може ли да сподели впечатление https://www.cars.bg/offer/5e590eb82d5ffc0da62ce1c5 https://www.cars.bg/offer/5df0abb7becfbd274112b3a2 https://www.cars.bg/offer/5e6265ab7e75ab1e337db8f4
  24. 0 точки
    Айде три поредни,за късмет: Габровец пита жена си: - Колко даде за тез обувки, ма? - Само два пъти! - Ох, добре, че не си дала пари...😉😜
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...