Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.06.2020 in all areas

  1. 4 точки
    🙂 https://fakti.bg/technozone/485859-parvata-elektricheska-skoda-bila-birovoz
  2. 3 точки
    Е ти как си представяш, че точно тампоните на стабилизиращата щанга, ще ти повдигнат задницата?
  3. 3 точки
    Привет група! Та - за да завъшим (или продължим) сагата следните неща се случиха: 1. Закупих Хондата която бях набелязъл. 2. Колата (експорта) е на името на баща ми и имам 2 седмици да си я закарам в БГ. 3. Имам всички документи които ще са нужни за регистрацията в БГ. 4. Няколкото малки забележки по нея: - съединителя е доста твърд - продовача ми обясни че я водил в Хонда сервиза и там казали че не е проблем. Ще се разбере. - веригата се чува леко, но все пак не е сменяна 260к километра. - всичко друго (обороти, климатици, двигател) изглежда да е ок. - има лееееко раздалечение на гумите отзад, след като обстойно прегледах, но предполагам че не е очудващо за автомобил на 15 години. - кардана си е там 😄 5. Днес я дадох в гаража за проверка и подготовка за път. Майстора направи: - смени маслото с 5W-30, тъй като според него 5W-20 било много "тънко" за 260к километра - доверих се - нямам опит за да споря. - смени масления и въздушния филтър - смени чистачките - предупреди ме че предните спирачни накладки трябва да се сменят скоро, но до БГ ще си ме издържи без проблем. - каза ми че твърдината на съединителя не е проблем. - каза ми че колата е в добро техническо състояние и не би трябвало да имам проблеми скоро. Сега остава да си я пребера (или тя мен) до БГ. Там ще следва едно детайлно почистване отвътре и толкова за сега - от там нататък му я предавам да си слага газова инсталация. Благодаря за съветите и съдействието! Поздрави и лек ми път! Поздрави, Петър
  4. 2 точки
    Закарай я на реглаж на клапани и на газаджия да прегледа газовата, че кой знае как я е сложил, а и да сложиш газова и да продадеш колата 2 месеца по-късно е леко съмнително. Всеки който слага газ го прави, за да кара, поне няколко години, за да избие газовата, а не за да продава.
  5. 2 точки
    Всичко що ЖЪЛТА жица по колата е за еРбега.
  6. 2 точки
    Екстра е китаеца,за сега работи на дълго....след два месеца пак може да пиша как е
  7. 2 точки
    Задната шпилка е сменена, купих "Фебест" от магазин за авточасти и понеже ми се видя къса купихме и една от представителството на Хонда заедно с оригинална гайка. По време на смяната установихме, че оригиналната нова е по-дълга с около 7mm и монтирахме Фебест-а. Гайка и шпилка от Хонда по един брой 25лв. Задната се сменя без да се избива лагера....за мой късмет.
  8. 1 точка
    Ако е леко мазно това е активен колофон и е нормално за печатните платки - ролята му е да изолира медните пътечки от влага и съответно да предотврати окисление. Съдейки по това, че данни се показват на дисплея, причината по-скоро е в лош контакт (студена спойка). Аз бих опитал да видя платката от страната на дисплея и, евентуално, да презапоя контактите с поялник с остър връх с не много висока температура.
  9. 1 точка
    Еърбега сменен днес в Хонда, заедно с два ключа-този за стъклата и фаровете. Системата веднага ми показва, че колата няма вече Recall. Става въпрос за Англия. А колата е доста стара-2002-а година.
  10. 1 точка
    https://www.aliexpress.com/item/4000103854544.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.17f84c4dOYC6ap това е моята по-нагоре съм пуснал клип работа за 1 час конекторите си съвпадат едно към едно 403 лева от Полша и ми я доставиха за 1 седмица със спиди до в къщи. Но моята кола е със ЦД а не е с навигация, за навигацията питайте продавача той е много отзивчив и коректен.
  11. 1 точка
    В сайта на югозападния са посочили доста от вариантите за реализация след завършване... http://www.swu.bg/academic-activities/academic-programmes/bachelor-programmes/political-sciences/international-relations.aspx
  12. 1 точка
    Става въпрос за синът ми, който завърши средно образувание и иска да кандидатства в специалността Международни отношения към юридическия факултет на Софийски университед. Всъщност в началото искаше тази специалност, сега и той и аз малко се разколебахме. Притеснява ни реализацията след това. Доколкото разбрах без протекции е трудно да си намериш работа в посолства и др. подобни държавни структури, а не ми е много ясно какви са другите варианти за работа. Ако някой има познати, роднини завършили тази специалност моля да сподели проблем ли е намирането на работа по специалността след това. Приемам съвети и за други специалности, като математиката не ни е силната страна. История, български, английски и въобще хуманитарните науки и езици му се отдават най-много.
  13. 1 точка
    Златото казва много неща, ама не казва, че не ще да продава и другите две. С душа без душа, опираща неопираща - нито Харвито му се продава, нито Сивика 8ма. По простата причина, че и тях ги е оправял. А реално кола, която не се кара не ти трябва. Според мен сивикът от темата трябва да остане (щом и валидол е играл) и да си се покарва от време на време. Другите ако наистина са излишни ще им се намери собственик.
  14. 1 точка
    При мен направо се беше стопил палеца. След внимателно разглобяване установих спукан сепаратор на лагера. Смених палеца, смазване и раздвижване на лагера така изкарах още две години. Естествено в багажника имах резервно делко.
  15. 1 точка
    Ако колата не е карана дълго време, може нещо да се спекло- зацапало. Ако не ти е проблем и колата работи нормално въпреки лампата, излез на наякоя магистрала и я покарай повечко с около 100км/ч и най вероятно чека ще изгасне. Успех!
  16. 1 точка
    Има начин да се провери през буксата, но вероятността да не уцелиш правилните пинове не е малка, затова си купи един ELM и си я провери през телефона. Този чек може да е всичко и аз не бих се притеснявал излишно (и предварително) още повече ако няма друга инцикация за проблем (шумове, тресене, кофти вървене и прочее). Поздрави и успех!
  17. 1 точка
    Аз бих се замислил да я взема, ако реши да я продава. Макар, че знам какво ще му е... Аз преди 7 години продадох най-доброто и запазено Рено 5 ГТТ в БГ, което карах 8 години и още не мога да си го простя, въпреки добрите пари, които взех за него.
  18. 1 точка
    Дилемата ти е трудна само от прагматично социум гледна точка, но ако не робуваш на стереотипа - изборът е ясен. Както съм казвал и преди - след новите коли ще останат само старите.
  19. 1 точка
    По принцип е така, но в случая не точно, понеже разликата във вървежа на двата двигателя е много малка, а 2.0 се води по-икономичен с 2/100 в града и 0.7 извън града. Това е при нормално каране, по официални данни. Ако тръгнеш да ги цедиш и двата нон стоп, не мисля че ще мислиш за икономия. И двата си харчат яко. 2.0 е по-нов и малко по-надежден. Според мен при избора между двата всичко опира до стила на шофиране на шофьора. Ако си по-спокоен 2.0, ако си по-нервен -> 2.4
  20. 1 точка
    Ок , действай и сменявай тампоните. п.п. Ти ще бъдеш първия, който е успял да повдигне задница на кола, със смяна на тампоните на стабилизиращата щанга. Можеш да пробваш и с биалетките, че един познат си сложи на субарото по-дълги и я бил вдигнал с 20 см. - умрях от смях като ме убеждаваше!
  21. 1 точка
    Италиански сервизен специалист така е усукал пружинката предаваща тока за искрата от бубината към капачката на разпределителя, колата работеше чудесно до момента.Имаше електро наслояване от метал по контактите на капачката от палеца. Това е положението при мен след около 70 000km пробег с делкото. Лагера и семеринга са със специфичен размер и продължавам да ги търся, датчици няма нови.Надявам се проблема да е бил основно в бубината...останалите поразии ще се възстановят с поялника, термисвиваем шлаух и термоустойчив отгоре. Ще пиша получило ли ми се е побългаряването. Новата капачка и палеца се намират най-лесно надявам се да дойдат с пружинката и гумената гарнитура.
  22. 1 точка
    D.B. Panhard HBR 5 Coupé - 1959 ?
  23. 1 точка
    Да не отварям нова тема със същото заглавие, ще ползвам на колегата.Делкото дефектира с посочения симптом май доста често.Съдя по това, че търсих и навсякъде ми отговарят: продадох първо тази част. При мен изгасна в движение и светна една грешка с оранжевата лампа 15номер...липса на изходящ сигнал.И се почна едно охлаждане с мокри парцали през 500метра докато се прибера.Добре, че се случи в града на прибиране от дълъг път ☺ Та разглобих го и установих основния проблем, температурата в голяма степен и стареенето на материала скапват кабелите основно, семерингата и лагера ми беше пред пълно блокиране.
  24. 1 точка
    26in и 17in са размерите на гумите, които взех.
  25. 1 точка
    Здрасти, има една пластина, която прави контакт с ръчната, доколкото помня, мисля че въпросната служи за индикация на таблото дали е дръпната или не. Моята ръчна светеше по същия начин, заедно с ABS-а, но след като я почистихме проблема се реши - не правеше добър контакт. Колата ми не е същата, но е горе-долу същите години на производство, така че може проблема да е породен от това и при теб.
  26. 1 точка
    Ако обърка най-красивата и характерна задница на акорда... Няма да му е необходима книжка.
  27. 1 точка
    Перата паснаха без проблем в оригиналните държачи. Потвърждавам, че са тип D, 10mm. Засега забърсват перфектно. (на снимката новото поръчано перо е отстрани / не е монтирано) Отхвърлям написаното в мнение #22
  28. 1 точка
    Цитирам се и допълвам. Малко късно но най - после отворихме кутията. Предните майстори са сменили всичко - маховик и комлект съединител, така че излишно съм се съмнявал, за което им се извинявам. Та сега всичко изглеждаше наред, диска имаше още доста живот в него, но приплъзваше - не всеки път и не винаги, напоследък все по често. Като трябва да кажа, че от тогава до сега не съм минал много километри и внимах да не я зоря много. Майстора и той като го отвори се чудеше защо е приплъзвал. Казва, че предния монтаж е бил наред. Преди да го отворим регулира педала на съединителя, но пак си приплъзваше. Може и да съм попаднал на менте Лук, незнам но сега пак смених съединителя с Лук и дано издържи по дълго. Проверихме и цената на ОЕМ съединителя - около 800лв. и това ме отказа от него.
  29. 0 точки
    Малко прекалено би било, според мен. То и не ми е целта да почна да избивам всички пари, които съм вложил в нея, защото и аз съм ги ползвал тези неща през времето. Гледам да съм реалист в цената. Иначе, поотделно и сега има в ОЛХ спойлер за 250лв и стелки за 100 Тях съм ги връщал от оня свят, а този 6-цата аз съм си я направил да е толкова по-удобна от просто сивик. Мда. Сещам се за един човек, който поддържа един сивик 2-ген във вегетативно състояние. @dindin , желаеш ли да запазиш анонимност, или да кажа на хората, че става дума за теб?
  30. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...