Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.06.2020 in all areas

  1. 7 точки
    Иронично е да "каниш" лице в лице някой, заради конфликт или проблем (мога само да предположа) в интернет форум. Но си добре дошъл да пишеш тук. Какво точно те е засегнало? Как си ощетен при доброволното си участие във форума, спазвайки правилата с които си се съгласил? Макар и тази ти тема да заслужава предупреждение, защото е в разрез с въпросните правила - неясно/подвеждащо заглавие, грешен раздел, обиди. Това говори повече за теб самия от колкото за хората, които така генерално обиждаш, без дори да познаваш.
  2. 3 точки
    Мисля че е това. Махаш уплътнението на задната врата между седалката и облегалката и ще го видиш с жълтата букса.
  3. 2 точки
    @Hunter, понеже съм в този форум от има-няма 10 години преди теб, и имам наблюдения върху еволюцията на отделни потребители (то така е вече - повечето са потребители, и една шепа приносители). Хубавото е, че както гледам, като цяло вече има някакво единодушие на повечето редовни хора каква е идеята на форума. Отвори си сам профила и виж от кога нямаш мнение на тема "Хонда". Аз стигнах до 2018г, по-назад не ми се рови. Вкисна се веднъж, задето ти премахнах тема за продажба на мобилен телефон. Вкисна се наскоро, задето никой "колега" от Бургас не отишъл на оглед. А ти с колко от тези колеги изгради някакви отношения на база на това как си им помагал през годините? В "кой какво слуша" ли го направи? Аз лично имам добри отношения с хора от няколко града, благодарение на форума, които са ми помагали, и на които и аз бих се отзовал (както и съм го правил, когато е имало нужда). Ама е лично отношение, изградено на базата на доверие през годините това - не да вменявам на някого задължение да ми помогне, защото ми е... "колега". Та какъв е диспута сега - защо никой от Бургас не се е явил ли? Не разбирам не само защо, ами и на кого конкретно можеш да се сърдиш. Редакция: Като казахме "Бургас" се сетих... Снимка от мобиле.бг от 2004г: Първият ми изцяло личен автомобил. Точно от Бургас. Вдигнах се от София за него. Тогава магистралата стигаше до Плодовитово (преди Чирпан). Не, че не съм питал - аз държах никой да не го види преди мен. Ама въпрос на подход и разбирания.
  4. 2 точки
    До всички колеги недоволни от спирачките на Хонда: 1.Сменете си спирачната течност! 2. Проверете дебелината на диска! 3.Проверете накладките от кое менте са? 4. Проверете спирачните механизми, работят ли, особенно отзад! И тогава се оплаквате! Сменил съм много Хонди, различни модели, винаги съм имал перфектни спирачки!
  5. 1 точка
    Ето едно старо клипче за i-vtec двигателя. R18 и R20 са еднакви като технология. Обърни внимание на графиката от 5:37. Много информация можеш да намериш и тук.
  6. 1 точка
    Моята е отдолу,хваща си идеално.Малко тъпо ми се вижда да ти седи върху таблото.
  7. 1 точка
    Ако нямаш ограничения в бюджета ...АТЕ дискове и накладки...
  8. 1 точка
    Покарай CR-V-то преди да го купиш. Доста е мудно, особено автоматика, та виж дали ще ти допадне. И аз се бях насочил към същият двигател, но след като го покарах се отказах. Изправарване в комбинация с баир... айде да не коментирам, че има чувствителни хора на тази тема...
  9. 1 точка
    За това, ако има възможност и джамбаза се съгласи, се качва на дино. 1-2 рън-а и всичко ще си каже😁
  10. 1 точка
    Системите за включване на 4х4, както каза Bizzito, са на един и същ принцип. Автоматично, т.нар. "при поискване" (on demand). И двете са със многодисков съединител. Разликата е, че на CR-V е хидравлично с двойна помпа, а на SantaFe е електрическо. Другата разлика е, че на SantaFe можеш принудително да включиш 4х4, а на CR-V не можеш. Това, според мен, е предимство за SantaFe. Зимата можеш да караш на сняг, лед и коловози с предварително включено 4х4. При достигане на определена скорост 4х4 се самоизключва. Другото, предполагам го знаеш: SantaFe е седемместно (но без багажник вече), CR-V не е. SantaFe, както си написал в заглавието, е със "заводски" монтирана LPG, т.е. оптимално настроена още при производството. CR-V не знам да предлагат "заводска" LPG. SantaFe е с "по-голям" двг, което за мен е плюс - "Колкото повече, толкова повече" (Мечо Пух). И не на последно място, Honda винаги е била в челните места на класациите по рентабилност. Рядко се чупи и сравнително евтини ремонти. Нямам идея, колко рентабилно е SantaFe.
  11. 1 точка
    Благодарности на @Slein за търпението и споделените мнения - искрено се цени! Макар много от колегите да казват "всички автокъщи лъжат", не съм съгласен. Има спектър на коректност. Като започнем от крайно коректни - такива, които подбират автомобили за внос, взимат по-скъпо, но държат на репутацията. През такива, които взимат евтино автомобили с поправими проблеми - леки удари, градушка. До такива, които съзнателно внасят пълни развалини за без пари, връщат километражи, закърпват ги колкото могат и те лъжат в лицето, че колата е супер. Горната къща май е в лошата крайнос. А ако го правят с една кола, бих предположил, че го правят с всички.
  12. 1 точка
    Вчера установих, че смуче въздух от малката дупчица над маркуча на PCV клапана. След запушване колата се оправи, но в ниски обороти имам чувството, че колата се мъчи. Някой знае ли този вакуум за какво е и трябва да стои отпушен. На снимката, която съм прикачил се вижда точно над маркуча (на всмукателните колектори)
  13. 1 точка
    Направете една качествена диагностига във Вторник. Запиши си точно кои кодове-грешки показва. Ако Майсторът, при който ще ходиш си изясни точно, какъв е проблем(ите)а, и се наема да ти оправи колата, ОК, да я прави. Преди това да ти обясни, и ти да си запишеш, ама точно, а не свободен преразказ по тема. Това при условие, че си готов да споделиш с нас, какво е било, и как е оправено. Както казах, преди около месец имах същия проблем с vtec-a. Карах така към две седмици, докато стиковам нещата с моя Майстор. На мен също чекът изгасна и колата излезе от авариен режим. Обаче за кратко. При следващото настъпване над 2800 оборота пак светна и пак авариен режим. Споделям това за твое успокоение. Няма проблем да се кара в авариен режим. При мен (К20А4) аварийният режим "забива" над 2700-2800 оборота. В този момент скоростта ми е около 100км/ч, ако съм ускорявал плавно, с галене на газта. п.п. Не мисля, че клапана (говорим за vtec) е слабо място. Проблемите с него, според мен са следствие на други фактори - старо, вече негодно масло, т.е. несменявано от дълго време, запушена цедка, и ниско ниво на маслото. Абсолютно същият проблем имаше и брат'чеда с неговият Акорд 6 със F20 двг. Отиваме двамата на оглед и купуваме колата. На първото кръгово светна чека. Веднага боднах кламера и изкара проблем с vtec. Чак тогава ние аз се сетих, че изобщо не погледнахме маслото. Ми, освен че беше чернилка, беше под минимума на щеката. Сменихме го, изчистихме грешката и повече не светнА.
  14. 1 точка
    Не знам, но започваме да търсим. На американките го дават зад задната врата: Като гледам схемата на европейките тук, май е на същото място (става дума за номер 6 от схемата, предполагам).
  15. 1 точка
    Hunter аз лично не мога да разбера къде точно ти е проблема. Знаеш, че те познавам лично и винаги съм уважавал мнение ти. Пп виж само кой ти е сложил лайк.
  16. 1 точка
    Колега, усещам една горчивина в темата и постовете ти. Искам да ти напомня, че форумите служат за доброволна взаимопомощ и никой не е длъжен да оказва незабавно съдействие на някой от членовете. Имал си нужда от помощ и информация, но в този момент не е имало някой, който да има възможност и желание да ти ги осигури. Толкова! Приеми нещата такива, каквито са и не се фрустрирай. Поздрави и успех!
  17. 1 точка
    Съжалявам, но не си прав - това също е ролка, но със свободен ход. Да, обтяжната ролка е с 1 лагер и му написах на колегата на лично , да не го извъртят да сменят цялата ролка, а да настоява да му сменят само лагера, който е около 7лв NSK, защото ако ти си имал в предвид нея - ДА, сменя се само лагера. Но , колега този шум си е от ролка на алтернатора.
  18. 1 точка
    Културата на шофьорите е пряка функция на общата ни култура...
  19. 1 точка
    Здравей, 1. Искаш снимка на сервизна книжка от продавача и се обаждаш до мястото от печата. 2. Обаждаш се до местния дилар на марката, виж в къде се намира колата и продавача. 2. Обаждаш се до друг дилър и се молиш да ти даде инфо. Аз се обаждах до този от печата в сержизната книжка, но помолих колега Французин който е родом от градче близо до швейцарската граница за да им говори с местен диалект и си казаха всичко Пиши ако имаш затруднения ще се опитам да помагам Поздрави и успех
  20. 0 точки
    Първо да се провери веригата, че да не се окаже нещо друго.
  21. 0 точки
    точно там е,днес го разглобих и буксата изглежда ок,странно ми е да се е прецакал сензора,дава ми грешка на сензора.
  22. 0 точки
    Сакън! ако нямаш доверен магазин който да ти гарантира качеството на дисковете АТЕ не взимай такива, в последните 4-5 години това е най-копирания бранд. Тази марка има дори и официални производители които бълват продукция неотговаряща дори за средно ниво.
  23. 0 точки
    Това ми прилича на преработка на един много стар виц, дето една жена я нямало 3 дни в къщи. На четвъртия ден се прибира и мъжът и я пита - къде ходиш ма жена ? А, мани- мани, отидох на разходка и ме хванаха трима мъже, и като започнаха да ме изнасилват, 5 дена ме скъсаха от чукане. Е как 5 дена ма, тебе те няма от 3 дни- пита я той . Ами аз дойдох само да ти се обадя, за да не се притесняваш и пак заминавам .
  24. 0 точки
    Днес времето бе налично и удачно, та изкарах колелото. С маршрута се прецаках, понеже бях забравил че около Мездра пътят е в ремонт и всичкото трафик лази Петрохан, а аз хванах именно към Берковица. Както и да е, не ми е сефте да ме бибиткат. След 1 от завоите излизам на километър прав участък и гледам спират, изчакват се, заобикалят нещо - минавайки в моята лента. Викам си - сигурно има труп и никой не смее да го премести. Стигам до там - ПВЦ тръба - диаметър около педя - строшена на 3 парчета. Спрях, сложих колелото легнало в моята лента (за да затворя движението), минах в другата и преместих 3-те части в канавката, а част от по-големите парчетата сритах пак натам. Някои от чакащите ми кимнаха благодарствено, а 1 пък си мърдаше устата в стил Хр. Стоичков, но е факт че никой не бе спрял и свършил това преди мен, а щом е строшена, някой явно не и е отреагирал своевременно. Кво им стАа на ората - нинам. :( Ша съ избиат от мързел да са спасат!
  25. 0 точки
    Един от най-големите хитове на MTV от началото на 90"г.
  26. 0 точки
    Куентин Тарантино подготвял поредният си филм с работно заглавие "Туенти карантино".
  27. 0 точки
    Целта ми беше просто колегите от форума да имат предвид каква е колата. Искам да предпазя някой да купи поредния боклук.
  28. 0 точки
    Понеже се разразява сериозна дискусия да допълня темата. На снимките в сайта mobile.bg, се вижда, че колата има следната временна регистрация: 237М172. По този регистрационен номер излиза следната рама: 5FNYF48599B503064. Рамата е същата, като тази в сайта за онлайн търгове.
  29. 0 точки
    Благодаря за бързия отговор! Веднага се захванах и ето резултата: Преди И след Крушките:
  30. 0 точки
  31. 0 точки
  32. 0 точки
    Едва ли ще срещнеш компетентни специалисти със съответното образУвание! Да не съм офф: Много им се драска боята, като на другите коли! Като ме бутат постоянно при паркиране ми провисва бронята. Огъва ми се ламарината при сядане върху нея или натискане. Удряни и препрявяни фарове ми се потят! Пластмасата се драска! То само титана май не се драска! И т.н. Мога да си порева яко!
  33. 0 точки
    Идеята на темата не оспорвам, но и тук е пълно със субективизъм и си "чешем езиците". Статистиката е точна наука, доколкото работи с цифри - да постъпим и ние така! Ако някой казва че колата му спира зле - да премери спирачният път (при коректно поддържана система) и да го сподели, вписвайки и тип/размер на гумите. В противен случай значи че просто иска да спира по-късно от възможното. Ако на някой му е шумно - да пише скорости и съответните децибели. Същото е и с ламарините и лака - дебелини и съответните - на "конкурента".
  34. 0 точки
    Винаги съм смятал че Хонда се купува умишлено и информирано. Ако човек знае какво очаква, е странно да е разочарован, дори и да сравнява с други марки и модели.
  35. 0 точки
    Разглезила ни е нещо цивилизацията. Истинският автомобил за страст и удоволствие (този - задният) няма термо и звуко изолация, климатик, хидравлика, ел. стъкла и седалки, па камо ли борд комп и други гаджети. Предава само есенцията на живота, която е отвъд "зоната на комфорт".
  36. 0 точки
  37. 0 точки
  38. 0 точки
    Абе човек,караш кола за 3000лв. на газ и им правиш сметки на другите хора,вземи се спри малко,не за всеки е най-важно всичко да му излезе колкото може по-евтино.Някои хора искат да карат коли,които се движат нормално,не да се изприщват преди всяко изпреварване пък ти си получавай оргазмите от кеф на газ-колонката.И какво ми го хвалиш парното на тоя варел от тънка ламарина дето не е чувал за изолация,що не кажеш със 120км/ч как не може да се чуеш с човека до теб от шума в купето.
  39. 0 точки
    Абе пич,разбрахме че караш единичка бензин и мнооо ги чуваш тракторите,ма тук става въпрос за тройка дизел или бензин като момичето предпочит дизел.Ела те кача на мойта тройка трактор и друга песен ще запееш.Ай стига ръси излишно дизела как не бивал колко излишни рзходи имал ма бензина колко бързо загравял.Ако караш модела за който става въпрос да добре давай мнение но иначе да ръсиш ей така ми мерси.Ей го на,трактора ми вече чукна 280к км и какво само масла и филтри плюс премахване на ДПф всеобща болка за дизелите и пистов ремък до сега плюс накладки твойта единичка ако изкара до толкова километри с тази подръжка ще почерпя.Акумулатора ми още е оригиналния а вече чукна 9 години.Ти май вече втори ли трети сменяш по писаниците тук.Айде твоята единичка като изкара до толкова с тази подръжка ми се обади ще почерпя.Я кажи сега често,колко се ръсна за подръжка на твоята единичка бензин до сега?Газово регулиране клапани система за омасляване и т.н.Аз пък благодаря на Хонда че са създали такъв дизел.Ако може да си позволи питащата дизел автоматик ще се препроди.Успех!
  40. 0 точки
    Професори много, кисело било гроздето, телефона от който пиша струва почти колкото разликата между дизела и бензина. Та поне на 4 бензинки се качих и карах, много добре знам защо съм избрал дизела и не е разликата в цената която беше около 3к. Много добре и вие газаджии знаете че Ви са тромави колите и като ги настъпите на магистрала и отиде 16-17 разход. Повече няма да пиша вие си знаете
  41. 0 точки
    Не бе човек. Мани гумите, те са еднакви и за печките и за спрелите бензини. Ама примерно за тея пари къде ще ги дадеш да окъдиш околията и на всяко изпреварване на тир на хаинбоаза една бяла мечка да пуска сълза, можеш да пиеш 2 бири на спокойствие без да мислиш кой да ти изкорми дпф-а и що ти свири турбото. По темата жена да търси семейна кола едва ли приоритета и е да прави ластици и да мъкне 500 кила на хаинбоаза а по-скоро нещо с което по-малко ще я гърбят в сервиза и по-малко ще се налага да влиза там. Тоя спор бензин/дизел е като кутията на Пандора та мисля да спра до тука. Всеки сам си решава. Пийс. [emoji6][emoji16]
  42. 0 точки
    Много тежка тема Мога да добавя само, че това е кола от златната ера на дизела. Затова цената е много много добра, за това, което получаваш. Определено подкрепям мнението, че след като (ако) се направят всички скъпи ремонти по дизела имаш хубава кола, на цената на същата бензинова, но върви по-добре. Да не забравяме и че бензиновите коли също имат окачване, също се обслужват и също имат ремонти, които са същите като на дизела, като цени и честота. А сложиш ли и газ на бензина излизат още ангажименти и поддръжка. Това, че си карала дизел досега определено е фактор и трябва да пробваш и двата двигателя, за да няма изненади.
  43. 0 точки
    Твърдо съм за дизела. Карам такъв 3-та година. За мен това е колата .. първоначалната инвестиция е по-малка, но бързо се достига цената на бензиновите, след като се сменят маховик, комплект съединител и вериги + задължителното първоначално обслужване. Смяната им не е задължително да стане с покупката, но имайки предвид, че повечето коли, които влизат в България са минали 200 хил. км., което е горе-долу живота и на маховика и на веригите, смяната им рано или късно е неизбежна за човек решил да си кара колата. Същото се отнася и за DPF-филтъра - регенерациите и почистването му след като започне да дава индикации, че е запушен са временно решение, след което ще трябва да се премахва софтуерно и физически и там са едни 400 лв. След тези процедури при дизела цената му се изравнява с тази на бензиновите и може да си правиш кеф, като си караш колата безпроблемно. Относно вървене, дизел е много по-добре от бензина, разход - почти се изравнява - при мен смесен разход е около 6.5л / 60/40 извънградско /градско /, бензиновите под 12-13 на газ не могат да паднат. Общо взето все едно е какво ще си харесаш, спора и мненията за това бензин или дизел да избере човек няма да има еднозначен отговор, но ще имаш един читав автомобил на база цена-качество. Най-добре се качи на няколко бензинови, покарай и няколко дизелови и прецени за себе си кое ти приляга повече. Лично за мен това е дизела, най-вече заради вървежа му, без да ангажирам никой с моето мнение. И двата варианта, и бензин и дизел си искат да са поддържани правилно и на време. От там нататък .. божа работа. Успех и дано се похвалиш скоро. П.С. На лични ще ти пратя какво съм правил по моята, за да добиеш представа горе-долу за цените на нещата, които съм сменял аз.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...