Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.05.2020 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Ако може да се вярвя на Вики https://en.m.wikipedia.org/wiki/Honda_K_engine
  4. 1 точка
    Ръководства: http://www.hondafitjazz.com/manual.html http://hondafitjazz.com/manual2/ Алтернатор: http://www.hondafitjazz.com/manual/A00/HTML/07/SAA2E07A14100012901KBAT00.HTML
  5. 1 точка
    За повечето "братушки" последният истински Акорд е 7-ма ген. 8-ма ген е същата техника, но с повечко екстри и по-голямо купе (което е ясно до какво води), а 9-та ген. си е хамериканка, а там "понятието" Хонда има съвсем други измерения и критерии.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Две години и 45000 километра на моя английски на акорда ми. По ибей съм го поръчвал. Никакви проблеми, грешки, колата върви, имам и газова. Като работи на газ и като застана отзад , няма никаква миризма- все едно водна пара ... Хехех . Излезе ми към 230 лв с доставката и монтажа. Искаха ми 190 кинта за резонатор и втулки . Жестока сделка.
  8. 1 точка
    Днес си отпуших пръскалките на челния прозорец. От известно време шофьорската пръскаше доста ниско а пасажерската на струйка в стедата. С помощта на спринцовка и течност за премахване на котлен камък от кафе машина нещата се получиха доста добре. . Първото в началото излизаше на сруйка. Ето го и ефекта на стъклото.
  9. 0 точки
  10. 0 точки
    Абе, добра си е колата. Кога скоро е имало такава? Да сменят А-то с Н и да я дават насам!
  11. 0 точки
    Здравей, Milkоv87, Явно не съм се изразил правилно, щом не си ме разбрал. Искрено съжалявам, и се извинявам, ако съм те засегнал. Това, къде живееш, е важно за това, какъв съвет ще получиш, според мен. Идеята да се държиш като норвежец беше провокирана от комуникацията ти с Карпера до момента, в който се "обадих". Впоследствие разбирам, че ти всъщност се държиш като такъв. Камъните, които хвърлих, бяха по-скоро за градината на Карпера, а не за твоята. п.п. Най-горещо ти препоръчвам, и искрено се надявам, да си купиш CR-V бензин автоматик. И тогава, следейки по-редовно настоящия форум и "творчеството" на някои хора (включая мен), ще разбереш, какво съм искал да кажа в твоята тема. п.п.п. А в Англия лично съм скрапирал моИ колИ за много по-незначителни проблеми. Това във връзка с това: Още един път - извинявай, ако съм те засегнал. п.п.п.п. Аааа, за малко да забравя CARPERA. Владо, преди да си скочил - и на теб се извинявам, че те споменавам. Без лоши чувства е.
  12. 0 точки
    Акурата изглежда като Gulia... Не знам защо не оставиха дизайна, който беше от миналата година. За това говоря. Багажника изглежда 10000 пъти по-добре
  13. 0 точки
    Здравей, живея в Норвегия ама България ми е на сърце, за това съм си написал родният град. Темата която пуснах е само и единствено насочена за автоматика и неговият живот. Моя живот къде пребивам си е моя работа. Цените на частите в интернет , официални сервизи, гаражи не ме вълнуват аз моят Авенсис си го обслужвам само и единствено в Тойота сервиз. Плащам буквално луди пари за сервизни програми и допълнителни пакети предлагани от дилъра и така 180.000 хиляди без ремонти Не знам къде видя в мене , човек който се чуди как да спести някой лев или побългари нещо,ако това си ти не го прехвърляй на мене! Питах за автомата защото в Норвегия ако се счупи автоматик и колата не е в гаранция отива за желязо. Поздрави на всички. Разбрах че автоматика е ОК , ако успея да намеря кола с сервизна история бих си купил автомат, ако не ръчка
  14. 0 точки
    Няма нищо трудно, не се сваля бронята. Може болтовете на стойката с перката да се опънат при развиването им.
  15. 0 точки
    Днес предприех радикални мерки за справяне с проблема с пръскалките, след като доста време търсих, но така и не намерих, а цената на нови оригинални е .... да ме хванат за.... Преди време лявата ми беше блокирала - беше застанал боклук при мембраната, която спира течността да се връща. Така хем имаше по-малък дебит, хем не задържаше водата от връщане. С много ръчкане успях да го извадя, но в крайна сметката мембраната беше повредена и не задържаше. При следващо пръскане се налагаше няколко пъти да припомпам лоста, за да качи течност и чистачките да не тръгват на сухо. Това едно на ръка. Отделно от горното, при опит за насочване на струята се оказа, че пластмасовата дюза е доста паянтова, особено като е на 15-годишна възраст и лесно се поврежда. В резултат на това, вместо да пръска като "мъгла", ми пръскаше в една концентрирана струя в средата. Доста неефективно и безполезно. Преди време си поръчах от китайците този модел: https://www.aliexpress.com/item/32843230319.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dlbzKgh Първоначално реших, че не стават за нищо, но все пак не ги изхвърлих. Дойде време да ги оползотворя. При тях има 3 съществени разлики спрямо оригиналните: 1. Щуцерът е на 90 градуса - не е кой знае какъв проблем, влизат със завъртане 2. Малко по-тънички са и стоят леко хлабаво 3. Ниски са, т.е. рамото на лявата чистачка е на пътя на струята, а дясната - дори и насочена максимално нагоре, не пръска много нависоко Едновременното решение на проблеми 2 и 3 го намерих, като намотах 3-4 врътки с изолирбанд, като така станаха малко по-дебели и вече стоят по-стабилно, а също така и не влизат докрай. Това им позволява да стоят малко по-издигнати, а също и да ги застопоря чрез набиване под лек наклон нагоре. Така вече струята без проблеми прехвърля рамената, а металната дюза се върти и насочва много лесно. НЕДОСТАТЪК: за разлика от оригиналните, тези нямат вградени възвратни клапани и се налага монтирането на допълнителен клапан, за да не се връща течността. Реших, че най-добре да си купя чисто-нов, като най-близо и удобно ми беше да го купя от Тонекс 1: https://tonex1.com/масла-и-течности/течност-за-чистачки/тройник-за-чистачки-с-клапан-ф5мм По принцип точният размер е 6 мм, но аз смених и маркучите, като си купих силиконов маркуч Ф5.5 / Ф7 мм и с него стана добре на този 5-милиметров клапан. Не е задължително да е тройник, може и да е само тип "муфа". Не е задължително и да купувате нов, по моргите сигурно е пълно с коли, които имат такова клапанче. Нямах време да обикалям, обаче. Важно е само да работи - да пропуска в едната посока и да блокира в другата. Понеже ми беше невъзможно да снимам и да пръскам едновременно, нямам клип на готовото решение, но ви уверявам, че за тази цена, резултатът е перфектен. Сега имам нови пръскалки, тип "мъгла", със здрави метални дюзи. Най-скъпото ми е тройника - 7 лв, но съм сигурен, че може да се намери много по-евтино и в рамките на общо 10 лв да се купят пръскалките, клапан, филтър и маркуч при нужда. На фона на 50 лв за 2 нови пръскалки...
  16. 0 точки
    Те така викаха и за сивик-а, че последният истински тайп-р е 7-цата, но като излезна тайп-р 10 и замлъкнаха всички.
  17. 0 точки
    Наскоро се бях зачел във форума на руснаците за Акорд .Едно момче се беше оплакало,че е имало Акорд 7 и 8,сега е на деветката и си е направо истинско разочарование.Удобна голяма лимузина но по нищо не може да се разбере,че кара Хонда.Липсвал и спортният дух.Това което е усещал с 7и8 при 9 не намирал.Дали е така аз не го твърдя,просто се опитвам да цитирам.Даже се опитах да намеря точният пост но при три неуспешни теми се отказах да го търся повече.
  18. 0 точки
    Ми, паднал е от перваза на прозореца, но не долу, а вътре - на пода на 42-рия етаж. :)
  19. 0 точки
    Здравей колега, аз взех оригинално на Хонда и само източиха 3.5литра и толкова доляха, не са го сменяли цялото, поне така ми каза майстора ми, че не е нужно да се сменя.
  20. 0 точки
    Това си е чисто 6/49 първо теглене с допълнителните числа.
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Ето я колицата . На първо четене е ОК. Има само леко омаслен преден десен амортисьор, друго огледа и диагностиката в ЮБИКО не засякоха (доколкото може да се нарече диагностика изобщо).Сменяйки Фрилендър-a с тази , жената е щастлива. Предстои смяна на всички течности - по ваш съвет се доверих на YACCO маслото е напр. GDI 5W-30, за 4000-6000 км. , после с друго. Масло за скор. кутия, антифриз , спир.течност и т.н... И нови летни гуми ще сложа - фен съм на TOYO, а сега е с едни хубави зимни Continental. Отвътре е с велур, много е запазена, няма изтъркано по седалки, таван, надрана и изтъркана пластмаса и т.н. Е, няма кьорава екстра, ама това е положението, за разлика от Акорда, който е Executive и лесно се свиква с благините. На дисплея за радиото чат пат се губи някой пиксел, ама с почукване се оправя . Май и парктроник ще се слага - отвсякъде. Събирам съвети, мнения и предложения за качествен майстор. Ако има нещо( а то няма начин да няма) ще питам.
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Продавам джанти ОЕМ 16х5х114.3 от Акорд 8. Цена 300лв. Имам и задна броня-200лв. тел:0889223638
  25. 0 точки
    Стига с тия скапани вериги. Даваш 16-20 хиляди лева за кола и ако не можеш да си позволиш да смениш едни вериги или пък съединител за 700-800 лева, или ти е скъпо, то тая кола не е за теб. Като дойде време за смяна на верига/съединител, сменяш и продължаваш. От лоша финансова култура следва и монтаж на някакъв китайски сбирщайн газова и се почват драмите с клапани, обороти, вървеж и т.н.
  26. 0 точки
    Не е вярно , веригата е елемента които има триене желязо в желязо , триене което се намалява и редуцира от маслото , с Дани много пъти сме ги зачепвали в дискусий . Има си ресурс и при достигането му трябва да се смени . Много пъти съм давал една 3та генерация която поддържам и е на над 250к и все още не е за верига . Всичко е и до маслото но най много ги скапват със смени на над 15к .
  27. 0 точки
    Четох и направо съм изумен . Била шумна като ти е шумна не си купуваш паркетен джип а си купуваш леджент ако държиш на марката и ценовия клас . Била бавна ,като е бавна си купуваш бърза кола а не търсиш изпод вола теле , и като искаш Црв си караш црв . Най ми е смешно като се почне се сравнява дизел с бензин едното било 140 другото 150 да ама дизела има и 150+ нютона от горе . На големите циганий съм видял от водачи на дизели щот видиш ли дизела бил много хубав . Хубав ама първите 150000 до към 190000 , и после идва в бг. и се почва . Евтино масло щот тоя мотор си иска качествено такова съответно в кауфланд го няма , ще сменя само съединителя че маховика мноо скъп , искара 20к и после хонда била боклук маховика се бил пре@бал и са пак тряя се сваля кутията . И почваме пазарлъци по сервизите . Ще слагаме ефтина нафтичка ма ще я бъхтаме с добавки видиш ли на далавера е , но добре че пуснаха ремонтни комплекти за дюзите че и там беше майка плаче . Една голяма трагедия от 3тата! страна на монетата. После веригите па били скъпи ми скъпи са . И идва ред на бензин R20 Перфектен мотор малко тромав за тоя туч 1500+ кила . Обаче върви в обороти и кат не му трепериш кат лист , а реално в 5000+ оборота ми няма грам нищо си е прекрасен . Носи на газ , не му пропадат клапани , няма демпферен маховик , не е претенциозен на масло но пак го няма в кауфланд . Съединител оем със смяна 700 лева и държи 220000 . глупаво окачване и здраво . Интериор хондов , найлонов спартански ,тук таме се понапуква некоя кожичка и това е . Скорости здрави до толкова ако се сети някои да им смени маслото че да не замине 3та .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...