Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.05.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Ти си знаеш. По-добре нищо не прави по колата. Само я боядисай и поддържай. Не влагай излишно. Самата кола се амортизира цялостно. В България хората повече обичаме колите от жените си. Да не говорим, че всеки има застраховка на колата но не и на жилището. Имам познати вкъщи всичко му е балатум ама аудито с кожен салон. А бе луда работа. Погледнато отстрани е баси грешните пари. Кефа цена няма ама и пари да имаш излишни.
  2. 1 точка
    Не се занимавай с дизел и се огледай и за стрийм пак с к20 мотор . Дизела е хубав мотор но моо гризнеш дървото с него, К20а1 е добър двигател.
  3. 1 точка
    И аз купих едно лагерче,...за напред! Не ми е дала симптоми за смяна ролката. NSK цена 3.70лв. полски:
  4. 1 точка
    Колега, това е нормалната и правилна работа на този алтернатор. Не знам защо това не го закачат някъде като Често Задаван Въпрос, но из всички под-раздели редовно има въпроси. Повече по темата: Можеш също да напишеш в Гугъла: "honda dual mode charging", "honda ELD" и да четеш на воля. Ако те притеснява, можеш да го "отстраниш". Закачаш резистор 820 ома на "чувствителния кабел" и постоянно ще си на 14 В. Пиши в Гугъла "ELD bypass" и ще излязат десетки картинки, клипове и сайтове с инструкции как се прави. --- И да добавя нещо - напрежението на алтернатора се мери единствено под товар, с повечко консуматори - фарове, вентилация, нагревател на задно стъкло, ако имаш климатик - също. Поне 1500 оборота на двигателя и тогава повечето алтернатори могат да осигурят поне 40-50 А на 14 волта, което е има-няма над 0.5 киловата мощност и е достатъчно да задоволи тази консумация.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Оставям мнение и тук: близо две години и 45000 километра с катализатора от ибей. Перфектен е! Никакви грешки, проблеми с вървежа или миризми! Купувайте смело!
  7. 1 точка
    Здравей колега. В сервиза го направиха и не знам дали е било лесно. Сложиха ми от Honda HRV и дори сега звука от мигачите е по - мек:)
  8. 1 точка
    Имам сходния проблем като теб. Колата бие на дясно и бие повече с летните, отколкото със зимните гуми. Отдавам го на различната шарка, но се усеща и със зимните. При мен проблема е в рейката, детска болест на всички хонди, стари и нови
  9. 1 точка
    За 100 метра, е напълно нормално колата да има отклонение на дясно. Обаче ако смяташ, че имаш проблем, (въпреки че си въртял въпросните летни гуми ), то тогава търси проблема в самата кола. Има нещо по реглажа не е както трябва (примерно предно дясно отворено колело, или предно ляво затворено ), може да имаш нарушено съосие между предни и задни колела, както и предно дясно да е по-назад от предно ляво (което пък може да даде отговор, на тази разлика във височината от дясната страна която имаш). Също, може нещо да ти задържат спирачките на предно дясно колело. Имай в предвид и факта, че зимните гуми са доста по-меки от летните, а по-голямата твърдост на летните, ги прави по-директни, податливи и реагиращи, към малките неравности на пътя (които не виждаш), плюс лекия му наклон към банкета и нещата може да се обяснят. Пробвай и това - на прав участък пускаш волана и в момента в който усетиш че започва леко да дърпа на дясно, рязко дръпни волана на ляво и плавно го отпусни до нулево положение, после го пусни и виж дали ще продължи да дърпа на дясно. Ако няма ефект от първия път, го направи още един два пъти това и виж дали няма да има промяна.
  10. 1 точка
    Ако дърпа надясно само при ускорение е от закъсани тампони на мотора - разбрах го по трудния начин. Но това значи че ще дърпа и с летните и със зимните. Сложихте ли задните летни гуми пак отзад? Летни гуми се въртят не на кръст, а предна дясна отива като задна дясна - от ляво по същия начин. Дори да нямат посока, имат външна и вътрешна страна.
  11. 0 точки
    Наскоро се бях зачел във форума на руснаците за Акорд .Едно момче се беше оплакало,че е имало Акорд 7 и 8,сега е на деветката и си е направо истинско разочарование.Удобна голяма лимузина но по нищо не може да се разбере,че кара Хонда.Липсвал и спортният дух.Това което е усещал с 7и8 при 9 не намирал.Дали е така аз не го твърдя,просто се опитвам да цитирам.Даже се опитах да намеря точният пост но при три неуспешни теми се отказах да го търся повече.
  12. 0 точки
    У всекиго има по нещо и от 2-та пола, просто малцина го съзнават, а още по-малко го признават, но си е научен факт! А женската логика е като сточна гара - много стрелки и коловози. Достатъчно е да слушаш 2 моми как си говорят и как скачат от тема на тема. Ние сме "друга бира" - праволинейни (и теснолинейни) като еднопосочна жп линия, но пак не е баш тъй.
  13. 0 точки
    Цецо, жена да си... майна!
  14. 0 точки
    Да, съгласен съм, че ако бяха оставили драскотини или изкривявания щеше да е по-лошо, но все пак си мисля, че една такава операция би трябвало да завърши с някакъв протокол, а не само с тези работни карти от която ми дадоха копие. Да не говорим, че би трябвало и да ми покажат и частите които са сменили както е във повечето сервизи. Затова остават такива съмнения.
  15. 0 точки
    Да, и на бензин. Ако поразгледате темите за "дневни светлини" в различните раздели, може да откриете няколко теми, в които хората са много доволни от модулите за 30 % на дългите, но в момента, в който алтернатора им мине на ниска стойност, модулите гаснат, защото прагът им е малко над 13 волта. Ето още по-подробно: https://opensiuc.lib.siu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1011&context=auto_pres
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Лично аз винаги съм имал смесени чувства към дизайна на Акура заради предните си решетки. Започнаха да ми харесват искрено след като започнаха да обновяват дизайна си след 2017та година с новите, по-класически решетки. Стар дизайн с грозна за мен решетка (RDX 2017): Нов дизайн (RDX 2018): Намирам горния TLX за изключително красив автомобил. Отвън и отвътре. Жалко, че на нaшия континент няма Акура. Колкото до електро-механичните спирачки (и технологията brake by wire) - неизбежни са. Хонда ги използват в хибридните си модели от над 20г насам, а в обозримото бъдеще всички нови коли ще са електрически или поне хибридни. При по-леко натискане, ел. моторите действат като спирачка и регенерират спирачната енергия в заряд на батериите и чак ако ел. мотора не може да спре достастъчно бързо, се включват дисковите спирачки. Това няма как да стане с чисто механична спирачка. Но уж имаме достатъчно дълга история и опит в автомобилната индустрия, за да дават добро усещане и да са сигурни. Мога да потвърдя с ел. колите в София (Спарк), че не съм имал оплакване от спирачките на никой от предлаганите модели
  18. 0 точки
    Синът ми участва в социален експеримент. В продължение на една седмица трябва да ходи навсякъде с тениска с надпис "Обичам ГЕРБ". До момента резултатът е: Два шамара, един ритник, някой го наплю и го замериха с празна бутилка. Много ми е интересно, какво ще се случи когато излезе навън.
  19. 0 точки
    90% от женския мозък е зает с мисълта-"Как да направя така, че той да направи ТАКА...?"
  20. 0 точки
    Ъпдейт.Дано е полезно на някой. Купих си за багажника Frogum Proline. Пасва идеално,няма луфтове, няма миризми и е адски лека.Има достатъчно висок борд, против разлив на течности.За задните скоби трябва леко да се прореже(има си маркировка за това), но може и да не се реже,а леко да се подгъне.
  21. 0 точки
    Абсолютно Тези в случая са от S2000. Те са еднакви с на FN2. Имам и такива с ОЕМ номер от FN2. Те също са JURID т.е всички са такива. Преди бяха Nissin а може и още да са само, че зависи за кой пазар. И аз гледах малко странно като ги видях но "те го те".
  22. 0 точки
    Яснооо... Или аз остарявам, или нещата се скапват тотално. Или..., може би се оправят! Знам ли... ... Искам да поздравя Цецо с нещо, ако може! - Внимавай, скъпа, зареден е – каза той, връщайки се в спалнята. Беше опряла гърба си на таблата на леглото: - Това за жена ти ли е? - Не. Би било прекалено рисковано. Ще наема убиец. - А ако убиецът съм аз? Той се усмихна. - На кого ще му мине през ума да наеме жена за убийство на някой мъж? Тя облиза устни и се прицели в него: - На жена ти!
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Вчера и Чък Норис хванал корона вирус, ама му станало жал и го пуснал.😆
  25. 0 точки
    https://www.ebay.co.uk/itm/Catalytic-Converter-fits-HONDA-HR-V-GH-1-6-99-to-01-BM-18160PELG00-18160PEMG00/233399254741?hash=item3657adfed5:g:GacAAOSwuj1eq0s6 Ето ти един за 70паунда, последния. Все пак са минали три години и няколко щама вируси от тогава.
  26. 0 точки
    Блондинка пътувала в малък двуместен самолет, заедно с пилота. За нещастие, той получил сърдечен удар и починал. Паникьосана, жената започнала да вика за помощ по радиото: - Мейдей! Мейдей! Помогнете ми! Пилотът ми получи сърдечен удар и е мъртъв, а аз не мога да пилотирам. Помогнете ми! Моля ви, помогнете ми! По радиото се чул глас: - Тук е управление на полетите. Чувам ви съвсем ясно. Ще ви помогна да се върнете на земята. Имам голям опит с подобни ситуации. Поемете си дълбоко въздух. Всичко ще бъде наред! Сега, кажете ми вашата височина и позиция. - Висока съм 163 сантиметра и съм на предната седалка. ПАУЗА... - Добре, ясно е - казал гласът по радиото - повтаряйте след мен: Отче наш, ти който си на небесата...
  27. 0 точки
    - Тате, за какво служи клаксонът? - Това е звуков сигнал, помагащ в някои случаи и за предотвратяване на катастрофи. Ползва се и при сватби, но тогава вече е късно.
  28. 0 точки
    Малко по-подробно инфо за вчерашните заигравки. Преди време бях закупил малко карантии от Сивик Тайп Р(FN2): - двата вала комплект(макар да предвиждах да използвам само смукателния с неговото 50 градусово VTC) - пружините на клапаните - напълно оборудван колектор - макар дросела и инжекторите да са със същите параметри като на к24а3, използвах тези от FN2 - маслена помпа, ваерига и оптегачите - тях не ги използвах, но такъв беше комплекта Самата глава я нямаше, защото най-вероятно е пръцнал мотора и е на салата. Аз и не предвиждах да отварям мотора, така че не ми трябваше. Разликите между двете глави като цяло(с изключени на валовете и VTC-то), е че к20-ковата глава е с доста по-прецизна отливка и вхпдните портове все едно са полирани. Смукателят от сивик-а(RSP), както знаем обаче няма нищо общо с този от k24a3(RBB).RSP-то е с по голям диметър на портовете и с доста по-къси рънъри от на RBB-то. Слагането на RSP-то е свързано с много противоречива информация, че мотора умира в ниските, не става за ежедневка и т.н., та ако прочетете всичко до края ще разберете реалностите какви са. Да не разводнявам нещата излишно, та започвам със снимките на процесите с коментари под тях: Бях приготвил и нова верига да сменям, но винаги има едно но. Нагласих мотора на белези и се оказа, че някой в Швейцария предполагам, я е свършил тази работа вече. Веригата беше перфектна, оптегача беше излезнал на 1 зъб само, така че няма да сменям верига. Тук както се вижда съм махнал всичко вече. Веригата се опъва с високотехнологичен ластик за багаж, за да не се разкачи докато въртя мотора, а го въртя защото ще сменя и пружините на клапаните. Тук се вижда разликата в пружините и талерките при двата мотора. Пружините при к24а3 са еднакви като размери на смукателните и изпускателните клапани. Тайп-р пружините са различни за смукателни и изпускателни клапани. Смукателните са 1,5 мм по-дълги, а изпускателните 2,23 мм. Диаметъра забравих да го измеря, но е без значение. Смених ги разбира се, а с това и гумичките на клапаните, защото няма как да извадиш долната талерка на пружината без да махнеш гумичките. Главата готова с един бял и един жълт вал Едно уточнение за валовете - вала от тайп-р има 1 мм по-малко лифт на не-витековати гърбици и 1 мм повече лифт на в-тековата гърбица, от този на к24а3(стойностите не са особено точни, но карам по спомен). По-малкият лифт извън втек+късия колектор трябва да утрепят въртящия момент в ниските(така пише по форумите). Тука всичко е събрано във финалния му вид. Сините работи дават +5 коня веднага заради цвета. Сините работи са поради факта, че оригиналният въздуховод няма начин да стане със тоя колектор(RSP). Една седмица карах с оригинален въздуховод омотан със скотч(американското тиксо) и снаден със силиконови остатъци от разни други проекти. Използва се МАП сензора от к24а3, защото на FN2 е друга буксата. Като цяло колектора е болт он на колата с тази разлика, че трябва да монтирате един допълнителен щуцер за вакума за предния тампон на мотора, както и еднин гумен маркуч за подгрева на дросела се сменя, че идва къс. Другите маркучи се подрязват до необхпдимата дължина, че те пък идват дълги. Между другото мотора запали с новите карантии от четвърт. Адаптация на дросел не е правена, всичко си беше все едно със старите карантии. Щипките на зарядното се виждат на едната снимка, защото при писане на файл ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се включва на заряд, че ако пръцне нещо по време на писане и трябва да се отваря компа. Сега газаджиите ще скочат, че инжекторите не се монтират така, маркучите им не знам какво и т.н. Сега интересните работи. Мотора си беше рефлашнат и преди тези интервенции. Това е мерене без да е барано по софта допълнително. Просто събрана колата и качена на диното. Вижда се къде и колко е умряла. Колко пък да е умряла(на втората снимка е сравнението със съвсем стокова кола). След известни промени по софта, това е финалното мерене(поне така мисля, че ми е последната снимка в телефона). Мерено е на най-злобния стандарт на диното и има едни загуби дето няма как да се измерят(тези в торк конвертера).На DIN стандарт стойностите са по-високи. Рефлашването е бавен процес и самото писане по компа отнема повече време от самото мерене. Това е на газ. Нищо не е донастройвано по газовата, просто цъкаш копчето на газ и мериш. В последствие ще я барна евентуално. Равносметката: Дали си струва - определено да. В ниските и средните си е същата, но във високите тоя туч се развърта доста по-добре и е много приятен за каране. Автомата е най-голямата дупка на тая кола. От мотора назад колата си е напълно стокова, катализатора си е на място, генерацията, колектора. Ако се поработи в посока на смяна на изпускателен колектор, високопропусклив катализатор колата ще живне още повече, но за момента аз приключих с NA тунек-а. Тук е мястото да благодаря на момчетата от ФТ Моторспорт http://www.ftm-bg.com/, защото без тяхната подкрепа нямаше да се случат нещата. Спокойно можете да оставяте вашите хонди при тях, в добри ръце ще са.
  29. 0 точки
    Хубаво започнахме един готин проект, ама до къде ше стигнем с тея вируси и последващата криза не знам, дано не карам подкован мотор за много коне в атмосферен вариант ама кото доди , важното е да сме живи и здрави ! Буталата за 87.5мм на 10:1 степен Има и още доста интересни неща ама малко по малко за да е интересно пп... САМО ДА ВМЕТНА Понеже имам поне 4 глави, занесох няколко на хората дето правят главите за да изберат най читавата, едната е от моята кола която има 50К на ГАЗ, другите 2 не са имали НИКОГА ГАЗ, като едната беше на 110 000км само и познайте какво каза той след обстоен оглед. -Главите са почти в еднакво систояние, без никакви забележки !
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...