Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.05.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Продължаваме със снимките Shell-helix-ultra 5w30 на 1000км https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html 1) Автомобил –:HONDA CRV 1Gen 147 avtomatik B20Z1 2) Масло – Shell-helix-ultra 5w30 3) Маслен филтър –Mann W610/6 4) Общ пробег на автомобила - около230000 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1000 км; 6) Цикъл (градско/извънградски) – около 95/5; 7) Средна скорост - около 00км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 03.04-21.05.20 9) Моточасове – около 00 10) Изразходвано гориво - предимно газ 11) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – няма за сега; 15) Други – прочистени дросел пътища; 16) Капката и снимана с Samsung A51 17) Режим на експлоатация - о режим основно градско на къси разстояния. Правя това защото искам да проследим през 1000 кмо какво и кога ще се промени това ново за мен масло засега се представя чудесно,видно от снимките. Впечатленията как се държи мотора с него в града,отлично направо мърка.
  2. 1 точка
    Владо, моля те, намери един скенер и сканирай. Така от телефона няма да е коректно изображението при преработката. Пробвах да я преработя и не става. Средната скорост не е нула! И моточасовете - също! Коригирай.
  3. 1 точка
    Преди седмица поръчах тези пера и чакам да пристигнат. https://www.aliexpress.com/item/32971540176.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.39f84c4dlZJ22H Смятам, че тип D би трябвало да станат на оригиналните държачи. 4 броя с доставката на цената на 1 оригинално - не е толкова голям риск.
  4. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 437 100 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5700 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 38 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.10.2019 - 21.05.2020; 9) Моточасове – около 150; 10) Изразходвано гориво - около 390 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (390 / 3.780) = 103; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – няма за сега; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - основното време за работа на мотора е около 1 час и 10-ина минути на ден. Грубо – сутрин около 30-35 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Градското е леко с три светофара. История на офисна хартия: Това е последната проба. Времето се затопли и макар че налягането се задържа над дадените от Хонда минимуми при 80 С на маслото (0.7 бара на празен ход и 3.5 бара на 3000 об./мин) взе да ги доближава при 94 С. Бях решил, че няма да допускам експлоатация близо минимума на празен ход. Честно казано обаче… не ми се разделя с това масло. В него има още живот – откъм поемане на замърсявания и тяхната дисперсия. Няма да повтарям писаното в предходните ми постове, но мога да изкажа само суперлативи за маслото (субективно мнение, касаещо моя режим на експлоатация, начин на шофиране и състояние на мотор). В личната ми класация то вече е номер едно – поднесе ми голяма изненада, удоволствие и наслада как работи мотора. Много ми се искаше да го покарам този 22 годишен D15Z8 на 20-ка, пък каквото ще да става. Е, дето се вика, начесах си крастата .Дали пак бих сипал тази 5w-20-ка (или подобна) – Определено ДА!
  5. 1 точка
    Здравейте пак колеги,капнах няколко капки от това масло:RAVENOL USVO VMP SAE 5W-30. Автомобил-Mercedes C200 2002г.116к.с.,известен още като W203,дизел. Общ пробег по километраж 202 000км. Пробег на маслото-14800км. Режим средно тежък,леко градско и къси преходи. Не ползва добавка за дизел Тъй като този мерцедес няма щека за нивото на маслото,сипахме едно бурканче масло,след смяната му,вчера. Подгрях го в един алум.кен на газовия котлон и капнах тези капки.Сканирах ги след 24ч. сушене на стайна температура. И до тук,за дизела ми е тъмна Индия,както са и капките,по долу! Маслото е на година и от общите поръчки. Инфото е оскъдно,защото не е моя колата,а на приятел.
  6. 1 точка
    ...една жена от FB го каза ... реших да споделя.
  7. 0 точки
    Значи, трябва да се работи бавно и спокойно, без да се бърза. И така, днес на спокойствие установихме, че захранването на лампите във вратите не минава през никакви транзистори, а от бушона отива постоянно +12 на лампата, от нея се връща на платката и от платката по една верига отива към бутона на вратата, който дава маса. По друга верига отива към едни транзистори от другата страна на платката, където е контролът за отворена врата. Ето снимка на платката (висока резолюция) - червената стрелка показва по кой пин влиза +12 след лампата на вратата. - жълтата стрелка показва по кой пин излиза към маса - в синьо е ограден диод, оригинално 3 ампера, който разделя силовата верига от веригата на чек-контрола. Поради липса на същия, го сменихме с 2А - вляво, в червения правоъгълник е ограден същият диод за дясната врата, даже се вижда и кодът му. - в чеврено е оградено и пинчето, по което идва +12 през лампата на дясната врата. Не се занимавахме да мерим на кой пин е бутонът за дясна врата - вдясно, в жълт цвят са оградено едни малки диодчета и от тях към другата страна на платката отива към транзисторите за отворена врата. При мен проблемът се оказа студена спойка на подменения диод, иначе още първия път е щяло да си заработи правилно. Сигурно при клатене на платката се е разлепил, кой го знае, то малко ли подмятане беше... И така - ако имате проблем конкретно с осветлението на вратата - проверете внимателно дали не е думнала пистата между входа от лампата и изхода към бутона. А ако имате проблем с чек-контрола - освен за думнала писта, проверете и диодът да не е пробил. Прилагам снимка къде беше думнала пистата при мен. Тя е съвсем късичка, от катода на диода до съседния пин. Тази снимка е все едно синият правоъгълник от първата снимка, само че увеличено.
  8. 0 точки
    Селектирах модел от преди фейслифта дизел и излезе и голямата. Доколкото знам преди и след фейса са същите. https://bmeshop.bg/авто/консумативи-масло-ремък-накладки-свещи-филтри-хонда?product_id=1320
  9. 0 точки
    Здравей колега. Изкоментирай ги с майстора си, но по първия въпрос това е схемата. Питай го за кой носач става въпрос. По второто питане мисля, че става въпрос за този тампон. Дано съм ти бил полезен.
  10. 0 точки
    Новите самолети на армията ни!
  11. 0 точки
    Благодаря! Това е ценна информация. Значи остават вариантите: Оригинални гумени пера; Неоригинални чистачки с повдигнато рамо.
  12. 0 точки
  13. 0 точки
    Човекът си харесва чистачките и търси втори чифт за резервни. Какво странно има – няма проблем, че да се търси решение или да му се предлагат други варианти. А от Митьо-и-Тойо има и оплаквания във форума. То за 5лв добра, добра, ама колко да е.
  14. 0 точки
    Колкото и бързо да се развиват съвременните технологии. Средният пръст си остава лидер за бързи съобщения.
  15. 0 точки
    От ноември съм това...доволен съм, и важното е, че го монтираш и махаш за 10м., минах и втора смяна на маслото през бултрако, никакви проблеми.... https://www.civinfo.com/threads/new-bluespark-tuning-module-for-1-5-turbo-civic.405809/
  16. 0 точки
    Ето ти разликата, ако можеш да прецениш:
  17. 0 точки
    Струята не е проблем-пръска си нормално. Слагал съм хубави на БОШ, с горен захват и е нямало никакъв проблем, но много се вдига самото рамо и стои някак си кофти/неестествено визуално. Всички Не оригиналните гумени пера, са хем по-ниски, хем по-тясни, от тези на Mitsuba, а съм пробвал какви ли не.
  18. 0 точки
  19. 0 точки
    Направих още 2 теста на моите и се надявам да са в помощ на някой, който се колебае, за да вземе решение дали да си сложи такива лампи или не. Първият клип е сниман на магистралата и е при скорост 140 км/ч, зададена от круз-контрола. Когато превключвам на дълги, светлината е толкова ярка, че камерата автоматично затъмнява и така не се вижда реалната сила на светлината. Този "проблем" с камерата не мога да го избегна с наличния хардуер и съжалявам, че не мога да покажа реалната картинка. Извинете за мръсното стъкло! Вторият клип е на извънградски път, скоростта е 90-100 км/ч където е възможно и на местата, на които не е възможно - по-ниска до такава, която съм преценил, че е безопасна за движение в случая.
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    Не знам защо при теб така се получава, при моята веднъж като изключа климатика от "АС" колкото и паления и изгасяния на двигателя да имам винаги си тръгва от позицията в която е бил последно, т.е. с изключен климатик. Никога не го изключвам от "OFF" и оставям вентилатора на първо ниво, така си го и карам освен ако не искам да затопли по-бързо но там си играя само с бутоните за вентилатора. ПП - никога не карам на "AUTO" - може би тук е "ключа за бараката", има вариант да си оставил настройка с обдухване на предно стъкло.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...