Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.05.2020 in all areas

  1. 5 точки
    Един от по-главните проблеми за мен е, че всеки гледа в паницата на другия – „защо за мен не може, а за тях може?“
  2. 4 точки
    Колеги, ILSAC GF-6 вече е на пазара! Накратко, заменя напълно ILSAC GF-5 и въвежда по-строги изисквания относно: 1. Икономия на гориво. 2. Предотвратяване на феномена "LSPI". 3. По-добра защита на веригата (при двигатели с верига). 4. По-малко отделяне на утайки и лакови замърсявания. 5. По-малко окисляване и отлагания в двигателя. 6. По-малко износване на елементите и детайлите в двигателя. https://360.lubrizol.com/Specifications/ILSAC/ILSAC-GF-6/ILSAC-GF-6-Engine-Tests Ravenol първи смениха спецификациите ( от ILSAC GF-5 на ILSAC GF-6А и от API SN Plus на API SP ) на две от маслата си: 1. PAO-базовото RAVENOL DXG SAE 5W-30 https://www.ravenol.de/en/product-range/motor-oils-for-passenger-cars-1/ravenol-dxg-sae-5w-30/ 2. И неговият хидрокрек събрат RAVENOL HDX SAE 5W-30 https://www.ravenol.de/en/product-range/motor-oils-for-passenger-cars-1/ravenol-hdx-sae-5w-30/ Дали са променили нещо по рецептурата на тези две масла? Или е търговски трик? Аз бих изчакал с покупката им до догодина, или докато се продадат текущите складови наличности, или докато се изясни картинката...
  3. 4 точки
    Стига сте засичали и търсели някакъв точен смисъл! Хубаво е,че има все още някой да показва и пише за такива случки,които са случвали на почти всички ни,но само си навеждаме тиквите и чакаме да дойде довечера,та да си сипем една ракия гледайки сеира на другия! Каза ви колегата,че е виновен,но показа и тези,които са трябвали да постъпят еднозначно и със другите нарушители. Полицейско,генералска държава!
  4. 4 точки
    Аз пак не разбрах къде е мястото и защо остава в тайна. @Fen8, защо не посочиш точното място? Аргументите да не го посочиш, изглеждат повече от несериозни: - "не се зарежда улицата" - линкът просто се копира и се поставя тук. Ако все пак има някаква необичайна невъзможност, се пише "Адресът на случката е улица Иван Иванов номер 1 в град Ала-Бала" и готово. Който иска - ще си го намери - "не мисля да го споделям повероятно да си навредя..." - с това обяснение темата рязко приключва. Гарантирам ти, че нито полицаите, нито съдиите висят по цял ден в Хонда-форума да дебнат кой се е оплакал от съставения фиш/акт. Аз го виждам така: "Кой ми сра в гащите?!" (с извинение) Ако си в нарушение - получил си глоба, платил си я, всичко е точно. Ако не си - покажи ни къде, какво е станало, аргументирай се, наеми си адвокат, осъди ги. Ако искаш просто да кажеш "Куките са тъпаци, глобяват избирателно" - съгласен съм, така е, и мен са ме глобявали избирателно. Но винаги съм бил в нарушение и никога не са си измисляли. Кажи накратко - какво всъщност искаше да ни кажеш с тази тема и какво обсъждаме в нея? ====== Миналата седмица, в петък, един мой колега се жалваше, че колата му е вдигната от паяк, защото е паркирал на тротоар. Как може такова нещо, той цяла седмица е паркирал там и изведнъж в петък му я вдигнали. Ама имало още коли, само неговата вдигнали. Опитах да му обясня, че предишните дни е имал късмет, че не са го вдигнали, но всеки ден е бил в нарушение. Също така, питах го - това, че е имало други коли, значи ли, че паркирането на тротоар е разрешено за всички? Но той си знаеше своето - нямали право да го вдигат. И така...
  5. 2 точки
    Всички 7-ци с оригинален ксенон са с автоматично регулиране на височината на лъча, според натовареността на колата и наклона й. Системата работи като на една от задните щанги има прикрепена биалетка, която предава предава градуса на наклона на автомобила към машинката, която изпраща сигнал към тези на фаровете. Тази система с времето е предразположена към повреди и така и на мен преди време ми се беше счупила биалетката, която първа хваща наклона на колата и го предава на машинката. И се е счупила през средата, защото в единия ябълковиден болт явно е влязла влага, спекъл е и цялото напрежение от огъването е паднало върху лостчето, на което стои. Самата биалетка се намира зад задното ляво колело. Бях мернал някъде цената на дилъра, няма смисъл да я коментираме, а втора употреба не стига, че са рядкост и не се знае в какво състояние ще бъде, дори да се намери. В следващите редове ще опиша как си реших проблема аз. Ето къде е стояла я старата биалетка: Ето я и нея, като съм я закрепил в средата, за да й взема размерите от болт до болт: И ето го и заместителя, който сглобих: Нужни материали: - два ябълковидни накрайника от Али. Важно е да са с гумени шапчици, за да не допускат проникването на влага в ябълките и така да останат подвижни възможно най-дълго. - свързваща шпилка около 15см (по спомен, защото я изрязвах), не помня с каква резба - като ви дойдат болтовете ще видите. Има шпилки с различна устойчивост на напън. Поинтересувайте се и си вземете възможно най-здрави. - две контрагайки - запичаща течност за резби Крайния резултат изглежда така: Както се вижда, хубаво е, преди да я монтирате, да си смажете хубаво останалите подвижни части от системата, за да улесните движението им. Това по-горе го направих преди година. Към днешна дата, все още работи и вече изглежда достатъчно изцапано и асимилирано с останалите части на автомобила: Доколкото съм запознат системата е сходна и при CR-V, Civic и останалите модели на марката, така че това решение навярно е приложимо и там. Това е. Карайте разумно и нека се заслепяваме по-малко по пътищата.
  6. 2 точки
    Хайде и новото Петро: TD_IM-7978E.pdf Разлика с предното - никаква: Tech Data_IM-7978E (2018.06).pdf Нещо ни взимат за мезе... Опс, само масовият процент на сярата е леко завишен от 0,26% на 0,28%. Сигурно са вдигнали малко противоизносните присадки.
  7. 2 точки
    Абсолюто вярно. Чувство за безнаказаност и корупция. Всъщност, многократно съм си задавал въпроса - кое е първично? - И к'о пра'йм ся? От устата на униформения. Или - Старши, не може ли да измислим нещо, вместо да "пишеш"? От устата на нарушителя. По случая в темата. Виновен съм, ама ме глобиха избирателно! И защо да не те глобят избирателно, след като ти сам си го избрал. Напълно съзнателно, избирателно си избрал да извършиш нарушение. Не ти ли беше ясно, че има вероятност да те глобят?! Ама били глобили само теб, на другите им се е разминало. Бил си глобен избирателно. Какво точно стана? Аз разбирам "избирателно" така: Има 10 нарушители. Всички нарушители са в колите си. Полицаят минава покрай 7 от тях и се спира точно при теб. Такава ли е случката, или от всичките 10 коли само ти и още един сте били в колите си? Ако всички са били съм съгласен, че е било избирателно. Ама ако само двама сте били в колите си, това за мен не е избирателно. Ама другуте си тръгнали без глоба! Ако полицаят си беше избрал друга "жертва", ти нямаше ли да си тръгнеш безнаказано?! Таааа,тетака.
  8. 2 точки
    Чувството за безнаказаност витае наоколо поради избирателната наказателност. Затова много хора си позволяват различни своеволия. Всеки иска да е бандит и мутра, "понеже за милиони няма закони". Деведесетарското мислене е крайно време да се изкорени, понеже мутрите колко са като процент спрямо всички нас?! Сигурно 1%. Спираме да гледаме мутрите и почваме да сме най-обикновени физиономии. После неграмотника с нашивки няма да ни прави впечатление. А колкото до неграмотната пешеходна пътека от предния коментар - редно е да се пусне един сигнал или жалба и да се махне тая "хранилка" веднъж за винаги. Според мен е хубаво да се пускат сигнали. Ето, глобили са ме за неправилно паркиране. Снимам улицата, знака и всички автомобили дето са напаркирали и отивам да търся сметка на властите, що не си вършат работата. Въпросът е да имам желание и време. С приложението "Гражданите" се получава лесно, бързо и с известна успеваемост. Тия , които го ползват са доволни, въпреки че не е чудесно.
  9. 2 точки
    Аз пък разбирам колегата и съм бил в подобно положение. https://www.google.com/maps/@43.2768398,26.9514557,3a,75y,78.77h,86.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1sL_ag-OJW5XEnU4zUkO6aOg!2e0!7i16384!8i8192 Ще използвам темата, за да споделя моят случай, като приложа линк от Street view. Патрулката беше спряна от другата страна на пътя. Видях я и най-съзнателно направих обратен завой. Последва палка и неочаквано за мен ми обясниха, че ще ми напишат фиш, за неправилен обратен завой. Показах им знака който гласи "място за правене на обратен завой". Да! Но съм направил обратен завой, върху пешеходна пътека. Не ми се спореше (за разлика от другата спряна кола, чиито водач ги нареждаше до 9 коляно) и се съгласих да ми пишат фиша. И аз като колегата отидох веднага и си го платих. Да и мен ме подразни, че още 10 коли направиха същата маневра, докато младото полицайче си упражняваше правописа. Да на 110% съм за да има регулации и ред на пътя (последно време е отврат да се кара). И да знам, че имат таргети на глоби и тнт. Моя ли е обаче вината, че някой капацитет не е "издърпал" пешеходната пътека 5 метра по-напред примерно. Моя ли е вината, че от години всеки ден там стотици коли правят "забранен" обратен завой и само когато на някой не му стига бройката фишове решава да въвежда ред? Пак казвам, ЗА полицията съм и ЗА спазване на правилата, но нека не си затваряме очите за някои. Глупаво е да си казваш "щом другите го правят мога и аз" и после да се ядосваш, че само теб са глобили. Докато не си върнем респекта към полицията и докато полицията не почне да глобява поради нарушения, а не поради таргети, ще сме си така. Самосъзнанието на наглостта на гражданина могат много бързо да се пренастроят, но за целта трябва да липсва чувството за безнаказаност.
  10. 2 точки
  11. 2 точки
  12. 1 точка
    Здравейте, колеги, Ей така докато си спазвам карантината и си почивам у дома, реших да си монтирам LED-светлините на дългите, което отдавна се канех да направя. В тази тема ще ви покажа как става това на Хонда Акорд 7 (2006-2008), седан, 2.2 i-CTDi. Всъщност двигател и седан, ала-бала – нямат значение, както и годината, все са с лампи H1 там. В общи линии реших да го направя за да си начешам крастата и да видя става ли нещо от LED-светлините или не. Пожертвах едни 43 лева и избрах лампи, които са с 48 чипа, разположени на 360 градуса около надлъжната ос на лампата. Като разположение са на същото разстояние от леглото на лампата, колкото е и жичката на халогенката. Естествено, не са във фокуса на рефлектора и осветяването е с по-широк ъгъл, но светлината е толкова ярка, че това всъщност се оказва голям плюс – много по-широк ъгъл е ярко осветен. Към края на темата ще сложа линк. Ето какви предимства и недостатъци забелязах и заради тях всеки, който реши да опита да го направи – отговаря сам за действията си и носи отговорност при евентуални проблеми с органите на реда или на ГТП. Предимства: + По-силна светлина + По-ниска консумация + Мигновено светване и гаснене на светлината (няма инертност) + Цвят, който е по-близък до дневната светлина и до цвета на фабричните ксенонови светлини + Може да се посочи като предимство това, че в случай на повреда, много бързо и лесно се отстраняват и на тяхно място се слага обратно оригиналната халогенна лампа (стига да е под ръка) Недостатъци: - Леки затруднения при монтажа, заради особеностите на фара и захващането на лампите в цокъла, много е пипкаво - Маншонът трябва да се обърне наобратно и малкият му отвор остава отворен. Това създава риск от навлизане на прахоляк във фара. Трябва да се затвори с нещо накрая. - Неясно колко дълъг живот ще имат, предвид това, че се нагорещяват по време на работа Време за работа – 1-3 часа, в зависимост от това дали ще имате готови адаптери или ще си правите самоделки. Трудност – 2 от 5. Трудност на захващането в цокъла на фара 17 от 5! (придружено с много „мамата”) ВНИМАНИЕ! Ако използвате модул за дневни светлини, който контролира дългите светлини да не светят на 100 %, не можете да слагате LED-светлини, защото няма да работят коректно с такъв модул и ще се повредят. Най-малкото – ще мигат като дискотека, заради липсата на инертност.
  13. 1 точка
    Това са подробности.
  14. 1 точка
    Повтарям си мнението и в тая тема : Предният и страничният тампон на двигателите 2.4 и 2.0 без значение автомат или ръчка всичките са еднакви и се подменят. На едните пише МТ , а на другите АТ. Имам 2.0 седан ръчка и сложих тампони за 2.4 турер автомат. Преди смяната имах гадна вибрация на купето на празен ход. След смяната колата заспа. Ако има някакви функционални разлики, аз не съм ги усетил.
  15. 1 точка
    Големи благодарности към Ванката за вниманието и отделеното време!Смяна на съединител, който беше твърд като камък, смяна на кормилни накрайници, реглаж на клапани, смяна на тампон на мотора и тампони на стаб. щанга, смяна масло на скоростната кутия - от всичко съм супер доволен. Човекът е голям професионалист, а аз благодаря още един път!
  16. 1 точка
    За информация за 80- 120 е вярно https://www.drive2.ru/b/493972642282340569/
  17. 1 точка
    Е то на база на тоя документ не виждам какви заключения могат да се правят. По-скоро трябва да се изчака химическия анализ. Иначе факта, че покрива новите стандарти на API и ILSAC, говори, че все пак има промяна към по-добро.
  18. 1 точка
    Здравей колега. Описаното от колегата за проблемното съпротивление провери ли ?
  19. 1 точка
    Изглежда като нормална дизелова капка. Но най-добре да я видим суха.
  20. 1 точка
    Ами такъв го дават в каталога на AUTODOC: https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/termoestat-10195/honda/cr-v/cr-v-i-rd/13180-2-0-16v-rd1-rd3?supplier[0]=52 Разходът ми е около 10 л/100 км на газ - с 27 л минавам 270 км, основно по черен път за вилата. За мен си е доста приятен разход, за теб може и да малко бременен. Много се вживявате с тези дърти хонди. Покрай мен е пълно с ЦРВ-та от първата модификация и никой не знае, че трябва да кара със супер специални масла и да прави регулировка на клапани. Търкалят си ги хората и си свиркат...
  21. 1 точка
    Считам темата за изчерпана. Няма нужда да си чешем езиците повече. Заключвам.
  22. 1 точка
    Чисто приятелски,към колегата "Krasi-mir"-теб,кое те кара в Англия да си изряден? Отговора на този въпрос,ще ни даде светлина и в нашата тема!
  23. 1 точка
    Преразказ по рисунка от paint, несериозно е това колеги.
  24. 1 точка
    Какъв е смисълът на темата? Ще ме извиняваш, колега. Виновен си, получил си си фиша. Гледай по-малко в чуждите паници и може да се чувстваш по-добре.
  25. 1 точка
    Хахаххахаха видях само последната снимка и тоя цитат: "A и не ми е за 20лв виновен съм ще ги платя, ама хора които не могат да си напишат името правилно да ми се прави само защото е ченге ей тва не мога да проумея и ме нервира, той не знае закона а тръгнал да го прилага. Избирателно ! " Той ме подсети за една случка. Преди време с един приятел се возим и на едно Т образно кръстовище и този мои приятел прави десен завой. В началото на булеварда дебнат полицаите. Скоростта е нормална нищо рязко нямаше. Спират го този мой приятел и проверка. Не бяхме притеснени всичко е изрядно. Да, обаче той скоро беше сложил 15% фолио отпред на предните прозорци. Почти не можеш да кажеш, че има фолио. Гледаха му документите и по едно време почнаха да оглеждат колата и видяха фолиото. От там айде затъмняваш прозорците фиш. Хубаво, ама реално трудно да видиш фолио въобще. Добре, почват се едни разговори как са установили, че са затъмнени предните стъкла. Викат се патрулки и т.н. Чакаме 1 час може би. През този 1 час минават С класи, БМВ-та, алфа имаше една, която беше абсурдна. Всичките тези бяха, ама с черни предни стъкла. Питам полицая: - Защо не спирате колите? Не виждате ли тези водачи какви коли карат? Да не говорим, че имаше няколко коли, които направиха завои почти на дрифт пред полицаите. Полицая отговаря: - Нямаме право да спираме автомобили за проверка, когато вече сме спрели някого. С годините по-късно - пак пътни полицаи на мотор стоят си в храстите и хванали някого в нарушение, обаче минавам аз и гледам, че единия държи шофьорската книжка, две коли спрени и другия полицаи на мотора нещо проверява. На кое да вярвам? Нямам представа полицаите колко могат да спират за проверка, обаче имам чувството,че правилата си ги измислят на момента. Един от главните проблеми в България е, че корупцията е толкова дълбоко вплетена, че народа нищо не може да направи по въпроса. А кражбите, които се извършват са толкова големи, че ако ще и всичките пари на ЕС да идват при нас пак ще сме на това дередже.
  26. 1 точка
    Как са дългите със ледовете ?! И колко лумена взе ?!
  27. 1 точка
    Човекът се чувства глупаво, понеже са писали фиш само на него , но не и на всички останали. Иска да каже ,че законът е избирателен и важи от един единствен тъпанар , който решава кой да глобява и кой не както му скимне. Разбрах го напълно и му съчувствам. И аз съм минавал през такова нещо точно със забранено паркиране и ме глобиха само мен , а имаше още пет -шест автомобила в същото нарушение. Аз се почувствах едва ли не балък, че законът лови само мен , пък другите по някаква причина не ги бара. Това е положението в България, просто съветвам автора на темата да си спазва закона от тук натам ,както правя и аз от много отдавна, и така няма да го е яд, понеже няма да се вкарва в такива ситуации. Ходя повечко пеш. Освен това , това е един много хубав начин да се скъса порочният кръг , в който се намираме. Това , че някой прави нарушения и се отървава, не означава ,че трябва да ги правим всички . И не го казвам с назидателен, а с най-приятелски тон, понеже на всеки се случва да прави нарушения и всеки греши. Примерно като се стремя да съм изряден шофьор не винаги успявам. Понякога просто го налага ситуацията да нарушаваш съзнателно или се изнервяш и стават глупости. Просто не трябва да е целенасочено и безотговорно такова поведение. Държавата това сме ние.
  28. 1 точка
    Какво общо имат свещите и как чека ще ги индикира. Колегата е реснал компа вместо да прочете грешката.
  29. 0 точки
    Честно казано щом така яко са те прекарали и аз би им го върнал,има си начини за всичко.
  30. 0 точки
  31. 0 точки
    Off topic : Първо, ще издебна джамбазите, и вечер по тъмно - здраво солна киселина по,, стоката" им.... Методи на разпръскване отдалеч има също.... 😫😳😉🤔 Само една моя размисъл....
  32. 0 точки
    Може и да не са променили, ако старата покрива новите изисквания? ПС: Чакаме сега Петрото с GF-6 и щурмуваме! Добронамерена шега, разбира се – във връзка с дългите дискусии относно марката
  33. 0 точки
    Вчера монтирах лампи на колегата @Knoxville и използвам момента да кажа - трябва много да се внимава адаптерът на лампата да легне точно в леглото и да не е на една страна, а също и след монтажа да се провери дали е в центъра по начина, описан в пост #3 от темата. Иначе използвах адаптерите от мнение #23 (предишното) и с тях, както са направени на тези размери - заспа от раз. Бях писал, че съм поръчал още един модел лампи, с повече чипове, но се оказа, че контролерът им е така направен, че всъщност лампите са по-слаби. Мощността им е около 26-27 вата, спрямо 32-33 на тези от темата.
  34. 0 точки
    По принцип не е нужно, но, ако усещаш разлика в поведението, защо да не отидеш да провериш.
  35. 0 точки
    Здравей, дай ми номер на рама на лично и обикновени ли търсиш или спортни/пистови ? Здравей, тези са, проверих ги: Дискове D1504 - 138.50лв. Накладки DP890 - 49.60лв.
  36. 0 точки
    Не си поръчвай EBC дупчените, нацепват се здраво. За мен по-добрият вариант е АТЕ а за накладки изборът е голям. Казвам го като човек който е карал и с 2-те марки. От АТЕ плътни дискове съм по-доволен ( на 4-те колела са ми ). Не съм кривил до момента, с подходящата накладка спира много добре ( за Хонда ). С EBC карах предни ( плътни ) на друга кола, изкривиха се. Бях купил и задни но ги продадох та за задни не мога да дам инфо. От този форум има хора, карали с EBC дупчени и им се нацепиха. Не си заслужават парите, поне за мен. Джаза да не е някоя "sleeper car"? Ако не е, то не е и нужно да взимаш АТЕ, EBC и всякакви други по-скъпи. Дори Delphi ще ти свършат работа
  37. 0 точки
    Колега, тук можеш да намериш подробно описание и мнения за крушките.
  38. 0 точки
    Провери си тампоните на двигателя, скоростната кутия и окачването, всички! Също и вътрешни карета, полуоските, и висящия лагер на дългата, ако има такъв.
  39. 0 точки
  40. 0 точки
    Акорд 7 с к-двигател не като твоя също е ограничен на място, но няма заден диференциал.
  41. 0 точки
    Това пътуване по Коледа при такова разтояние звучи направо екстремно с "баба Хонда", аз моята я наричам "леля" щото ми е супер мудна 😀. Познавайки "маслояда" , ми е интерсно, при условие такиво дълго разстояние и дълъг вървеж на 4000 оборота, дали не се е отразило на разхода и на масло?
  42. 0 точки
    Ф20б3 никога не е виждал друго освен 10/40 разход 200-300 грама на 10к. Причина за отваряне пропаднали клапани след 210000 на газ. Колата е на 380к
  43. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...