Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.05.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Honda Accord 7 генерация 1. Изключително слабото обезшумяване. 2. Доста твърдата возия дори и на 16ки. Завиждам на силата на духа на колегите, които карат на 18ки и 40 височина на гумата. 3. В началото ми направи много силно впечатление силата, която е необходимо да приложа, за да спирам така както съм свикнал. Това и до ден днешен продължава да ми прави впечатление, тъй като често карам различни коли и правя пряко сравнение на спирачките. 4. Централните духалки не може да им се регулира силата. За задния ред седалки духалките са били опция, която се доплаща дори и при 8ма генерация, при 7 няма такива. 5. В задните врати няма джобове, където да сложиш вода или чадър, съответно понякога когато пътуваме 4 човека на дълъг път накрая намирам някое шише с вода пъхнато в кожения джоб (на гърба на предната седалка) и особено ако е голямо шише, много грозно разпъва самата кожа и си остава провиснала. 6. Няма ски сак в никое ниво на оборудване, това го забелязвам дори и при чисто нови Хонди. 7. Багажника е с неправилна форма и това ме дразни, когато трябва да товаря повече багаж и мястото едва стига. 8. Дори и в executive ниво с едно докосване се вдига само шофьорското огледало - това важи и за доста чисто нови Хонди. 9. Много дебела странична колона + солидно огедало създават огромна сляпа точка, в която веднъж успешно се скриха 2ма пешеходци един до друг. 10. До 2005та модела не се предлага с борд компютър, нещо което предишните ми коли (95та и 99та година) имаха. 11. Потят се фаровете. 12. Пречупено през призмата на 2020та година, модела има не малко детски болести, някои от които струват необосновано много да се ремонтират. 13. Не знам точно каква е кожата, но въпреки че колата нощува в подземен гараж и е с перфектно работещ климатроник, лятото започва да ми залепва гърба още на 20тата минута от пътуването. Това знам, че е при много от моделите с кожа, но например съм се возил в и карал някои от немските конкуренти от същите години и там не се изпотявам толкова бързо. Последния път дори имах пробег от 2 часа и половина и излезнах от колата със сух гръб. 14. Дори и към днешна дата, не само в моя модел, Хонда продължава да прави само шофьорската седалка с ел. функции.
  2. 2 точки
    И така ..... Днес взех колата и снимах. Пробега е 208 к. км. по показания на километраж (реален или не... в България сме) Това е цедката на VTEC-а (съжалявам за лошото качество) Това пък е другата цедка до помпата за хидравликата: А това е разпределителния вал. Вижда се как е нарушена повърхността на гърбицата на 3-ти цилиндър Надявам се да съм полезен на колегите. п.п. Бих бил благодарен на един коментар на @fenabg
  3. 1 точка
    Като гледам фактурата е малко като пир по време на чума. ТРВ преден спирачен диск е 87лв. в аутохелп, заден 53, накладките към 160 за преден и заден мост. Интересно ми е маслото какво е, за 35лв. литъра.
  4. 1 точка
    Разликата между ОЕМ и Афтърмаркет в този случай е един надпис "HONDA SACHS", просто да знаеш. Като кола, която е произведена в Европа, има бая неща които са на EU производители. Това е добре, защото частите са на по-нормални цени а не като изцяло японските версии, където ОЕМ частите са x3 като цена.
  5. 1 точка
    Шурека ми се занимана с подмяната на разни касети и чарколяци на станциите които се намират по блоковете (има договор с Мтел-А1) С момчетата си,всеки месец е на подмяна на нещо.Заради вас колеги се поинтересувах за това 5G.Каза,че всичко е спекулация.Не искам да пиша, за да не бъда въвлечен в тема към която не проявявам никакъв интерес
  6. 1 точка
    Клапаните на колата кога са регулирани ,или вече те питах. Най добре е да се свали целия дросел и тогава стъпковото( IACV клапана)ето ти теми
  7. 1 точка
    Защо не обичаш да показваш графики, някаква тайна ли са? И не, пътя не е мястото, където да се решава кой колко е бърз, това става на пистата. Тези 150 к.с. са теоретични на вала, диното мери на гумите и там до колкото си спомням си изкарал малко над 130к.с., което е пак е добър резултат и близо до максимума за мини ме проект
  8. 1 точка
    До сега не бях ходил в този сервиз, защото досега не съм карал хонда. Познати нямам. Едно от момчетата ме видя, че се въртя около колата, и ми каза да не я гледам. А дали съм доволен... Ами доволен съм. В сервиза има един майстор, Венко се казва. Много внимателен и оставя добро усещане у клиента. Смених всички течности, всички дискове и накладки и два тампона на стабилизиращата щанга. 1750 лева. По-късно смених въздуховода от дебитомера до турбото (ако не бъркам) 280 лева. Нямам база за сравнение на цените. Но поне са достатъчно компетентни.
  9. 1 точка
    Това е и клипа в който се вижда добре къде се намира HFT - буксата и как спада консумацията на ток след като се изключи.
  10. 0 точки
    Първият ми скок с парашут. Чакам инструктора. Идва, връзва се за мен и скачаме. Крещи ми в ухото: Отдавна ли си инструктор?😀
  11. 0 точки
    Ние пък си имаме такава тема само за модела И понеже допреди малко си играх да сменям лампички - считам за крайна недомислица да няма кабел за мигащия сигнал на бутона за аварийни. Самият бутон е предвиден с втора лампа и най-вероятно е еднакъв на всички модели. Някой ден ще ми дойде музата да го окабеля и да си стане като на нормална кола - цъкаш аварийки, бутонът мига.
  12. 0 точки
    Готина тема Макар и оценката да е субективна в известна степен, все пак: Civic FN2 Type R 2007 - 2011 ( 8th gen UK ) 1. Лошо обезшумяване на купето. Както е написал и колегата, зависи от настилката и от гумите но шума си го има. При други марки автомобили, вътре е къде къде по-тихо. 2. За разлика от по-старите модели на Хонда, където интериора е на високо ниво, при по-новите пластмасите са много зле и на вид и на пипане. Дори на един Сивик 6-та генерация или пък Прелюд, интериора е страхотен от към материали. Да не говорим за Акорд от 90-те.. Екологията и рециклирането са страхотно нещо обаче е добре да има и качество, което за мен липсва в част от интериора. Не може да се отлепят дръжките на вратите, wtf?! 3. Има нещо с тия спирачки. Не знам какъв им е проблема на японците обаче спирачките явно не са им голяма сила. Тя колата си спира обаче усещането от една италианска или немска кола е съвсем различно. При Хонда е някак си "абе сега ще спра ли? Оф спрях!", докато при Ауди "Много бързо спрях, имах още време!" 4. Паркиране назад - ейй, не им се откъсна от сърцето един парктроник да сложат. Никога не съм слизал да видя колко място остава точно при паркиране назад до момента в който не седнах в Сивик 8-ма UK. Тази кола си плаче за камера за задно виждане. Това ми е критиката към специално този модел. Не бих го сменил за момента но и трябва да гледаме реално.
  13. 0 точки
    Служебен чат: - Коце, кажи нЕкои виц? - Шефе, сеги съм на работа и съм мноу зает! - Ее, Коце, тоа беше страшен - дай още.
  14. 0 точки
    И в тази статия има манипулации, 5G не е необходимо на хората а на бизнеса за да накара " дойните крави" да дават повече "мляко". Но 5G ще има каквото и да правим, просто още 3 мрежи(почти сигурно по опасни) ще се прибавят към 9те. Нали се сещате че ако сложите в една микровълнова печка която е с 9 магнетрона още 3 и то на по висока честота просто месото ще се сготви по бързо. 5G технологията позволява еднивремено да работи на няколко мрежа. Тоест телефона в ръката ви ще излъчва примерно все едно едновременно 2 мрежи или повече. "По време на експеримента партньорите са постигнали скорост над 2,92 Gbit/s. В процеса на тестване е използван смартфон Huawei Mate X със SIM карта на Turk Telecom, съобщи TechRadar. Според Huawei, постигането на такива резултати е възможно благодарение на технологията за агрегиране на носещи честоти в C-обхвата, която свързва няколко честоти, за да подобри скоростта на мрежата и пропускателната способност." Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  15. 0 точки
    Наркомани: -Довечера на линия ли си? -Не, на трева.
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    -Пено, ела си, че взе да ми става мъчно! -Нема, оти си намерих един, дето му става лесно!
  18. 0 точки
    - Иване, сега като преспя с жена ти, кви ставаме с теб, а? - Квит ставаме Пешо, квит!
  19. 0 точки
    ЩУРЕЦ И МРАВКА СЛЕД КАРАНТИНА - Бабо Мравке, где така с маска, шлем и очила? - Щурчо, бре, не чу ли ти, Киро Здравния реши мерките да поотхлаби, та към бара тичам, баби! Грабвай тая мандолинка да те водя при Калинка!!! Имам те за роден син, кеф ти водка, кеф ти джин… Ще се черпим на корем, докато се насерем!!! - Абе мярна ми окото, че си с памперс под бельото… Но зимъска що ще чиним ако здраво се освиним? - Бе еби я тая зима пускат сал по четирима да седят на маса, дай крачка, Щурчо и си трай!!! Хич недей мъдрува много, предусещам зверско ного!!!
  20. 0 точки
    За момента нищо ново, освен едни капачки за джантите. Старите бяха много зле и бяха останали 3, даже 2 и 1/2 P.S Back to home
  21. 0 точки
    Извънредното положение в приказките: Снежанка вече живее само с едно джудже, другите били контактни и ги затворили. Вълкът записал седемте козлета като домашни любимци, за да ги разхожда, но всъщност тайно се презапасил с храна... Червената шапчица вече не ходи до баба си, на бабата й носят храна до дома й. Спящата красавица никой не я бара, даже от щаба я дали за пример за спазване на правилата. Грозното патенце ще става все по-грозно - козметиците и фризьорите не работят. Трите прасенца си остават вкъщи при майка им, ще строят къщи като отмине вируса. Хензел и Гретел се загубили в гората, защото не ги пуснали да вървят заедно. Все пак извадили късмет - вещицата е от рисковата група. Дядо вади ряпа само между 8,30ч. и 10,30ч. По същото време и баба Мравка тича за храна, а щурецът е безработен - сватбите и семейни празненства са забранени. Крали Марко го спрели на КПП-то, не приели отрязаната глава на ламята за декларация за преминаване и го върнали обратно. Лъжливото овчарче го глобили 5000 лв за разпространяване на невярна информация, а в дядовата ръкавичка вече се влиза само по един. Пепеляшка си загубила и втората обувка, докато бързала за брифинга. В крайна сметка Малкият принц си е най-добре, защото той живее на друга планета.
  22. 0 точки
    Да, адаптира се. Както повечето знаят, v-tec променя, грубо казано, бройката работещи клапани. Интелигентния v-tec, a.k.a. i-vtec, има добавена още една система - VTC, която, пак грубо казано, променя момента на отваряне на клапаните. Точно тук идва адаптирането в зависимост от стила на каране. Ако караш пенсионерски (като Емича ) имаш добър, икономичен автомобил. Ако караш агресивно (като Мен), получаваш една прилична "бегачка", за сметка на разхода на гориво. При АСК е същото - ако галиш педала превключва предавки по-рано, съответно по-късно ако мачкаш газта. Комбинацията от двете ... вече казах. п.п.Когато за пръв път карах 9-ката на съпругата ми, сам, за 2-3 дни, се вкарах в проблем. Връща се Тя от работа и влиза през вратата в стойка "Ф" - "АБЕ, ТИ, какво си направил на колата ми?!? Не дава да й пипна газта, веднага излита!!!". Таааа, тетака
  23. 0 точки
    Колеги много доволен останах от тест драйв-а на хибрида, голям удобен с добър разход Надявам се скоро да го имам в гаража си
  24. 0 точки
    -Първо всеки един компонент на газовите системи сам по себе си може да се съчетава с всичко почти според зависи кое е най-добро, с две думи незнам къде си чел или чул ,че неможе да се съчетават комплекти... -Второ никъде не сме писали ,че свещи се сменят на 20к ,като коментираш поне чети.Пише,че са на 20к след смяна и не искам да ги сменям ПАК. -Трето БЛАГОДАРЯ за полезния съвет ,ей сега отивам да демонтирам газовата мешавица както казваш,само не ми каза каква друга да си сложа ?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...