Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.11.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Само да вметна, че правилното масло за този двигател, с DPF, трябва да отговаря на ACEA C2. Може и 5W30, може и 0W30. Друг е въпросът за избор на производител. Преди всичко, най-важното е маслото да не е менте!
  2. 2 точки
    И сега к'во? Ще сменяваш едно по едно, докато уцелиш дефектното ли? Не е ли по-добре да отидеш при истински майстор, който знае, как да диагностицира проблем в една кола?
  3. 2 точки
    Тука има хора който ще ти отговорят на всички въпроси ,за мен гурото на хонда са Фена.бг и Маркони не ангажирам никой със моето мение ....тука вече има състояние кола ...аз мога като прост потребител да споделя как е при мен нищо повече .......желая ти успехи и да си на правилния майстор
  4. 2 точки
    Акорда няма нищо общо с Ледженда,а за лукс още повече
  5. 2 точки
    ПОСЛЕДЕН ВАРИАНТ: Първият ден от болничния да е за сметка на доктора...😎
  6. 1 точка
    Това е точно така за двигатели проектирани след 2000г, на Харвито двигателя е д-серия доста преди това проектиран. Damyanu с добавка на маслото най вероятно е да останеш без двигател, не прави тази грешка.
  7. 1 точка
    Я кажи коя е грешката ?
  8. 1 точка
    темата със маслата е доста дъвкана .......Препоръчано масло от производителя – ILSAC GF-5/GF-4; ACEA A5/B5, API SN, др.; Вискозитет: 0w-20, 5w-20; 5w-30 ...аз карам със по евтина вариант ЕЛФ 5в30 ....а ти със какво ще караш е твои избор
  9. 1 точка
    От цялата д-серия този двигател е единственият маслопиец и може би 5w40 А3В4 е най подходящото като вискозитет масло.
  10. 1 точка
    Народа не си знае силата! А тя е тотален бойкот и никакво купуване. Да си организират всеки ден черни петъци, ама на 50% намаление.
  11. 1 точка
    Не съм майстор, но от истински майстор знам, че хонда не гори масло от гумички на клапани. Стига да са оригиналните, а не вече сменени от някой си.
  12. 1 точка
    Колежката пита основно за подръжката на дизел и бензин. Да дизела е по скъп за подръжка. Кефа да караш дизел извън града е по - голям, но в града особенно зимата хич не така. Важното е екземпляра да е добре подържан и на нормални километри. Лошото е, че за дизела това е много по-малко вероятно.
  13. 1 точка
    Цитата ми беше конкретно към дадено мнение и там разликата в упоменатия ДОТ е няколко месеца, ама друго си е да имаш на гумата 2019 г, иначе с 2018 г. яко си прецакан нали. Маркони допълни в последващо мнение, че е платил по банка и са му указали, че гумите ще бъдат 2019 г., получавайки 2018 г. реакцията му е била напълно нормална, редно е когато ти кажат, че ще получиш даден продукт с дадени характеристики и ти платиш за него, да получиш същото, но са ми интересни други индивиди, които като видят, че гумата е 2018 и почват да се пазарят дали няма нещо по ново, ами те и най големите производители на гуми като Мишелин, Гудиър и Континентал са си го казали много ясно - срок на годност на една гума няма как да се определи, определящ е само срока на експлоатация и износването на гумата до протектора, това са двата показателя, по които се съди дали дадена гума е за подмяна, като се препоръчва след 10 годишна експлоатация да бъдат проверявани от специалист, ако все още не са достигнали протектора. За твоя информация, далечната 2008 г. си купих чисто нови зимни гуми, които карам до ден днешен абсолютно всеки зимен сезон, ти пресметни колко години ги карам и ще продължавам да ги карам, защото имат предостатъчно грайфер /над 4мм съгласно закона/ и не усещам разлика в сцеплението когато ги купих и 11 години по късно, а сега ходи кажи, че съм убиец на пътя защото карам с 11 годишни гуми.
  14. 1 точка
    И това го има - ама всеки си знае. Купи си "нови " гуми на 5 години , по 250/300 лв. бройката и на втория месец я сцепи в някоя "случайна" дупчица от наще перфектни пътища - после ходи при застрахователя да ти я плати като Нова , нищо че си я купил скоро. Относно Дота - никой не оспорва разлика от няколко месеца ( примерно произведени 10/11 м. 2018т до 2/3м. 2019г. ) макар , че е неприятно и това, да имаш 4 нови гуми с различен дот,.Естествено се преживява и това може да се нарече по един или друг начин- "вталяване". А относно "вталяването" на Българина - крайно време е да започне да се "вталява" не само за дота на гумите, ами за всичко. И дано разбереш какво имам в предвид.
  15. 1 точка
    Абе да задам един супер глупав въпрос,като пълен технически неграмотник.....До колко д15 мини ми суапа се приближава до JDM D15B?
  16. 1 точка
    Щом това са истините за теб и имаш двувалов мотор, не е лошо да знаеш, какво значи съкращението и как се пише! Dual OverHead Camshaft - DOHC - Така се пише!!!
  17. 1 точка
    Тъкмо се бях зачудил, че последно време никакъв те нямаше на хоризона, а тя тоталната промяна била на лице.Радвам се , че автомобила вече се движи безпроблемно и най-сетне имаш възможност да му се наслаждаваш.п.п. Както обичам да казвам "Бързите коли са бели "
  18. 0 точки
    Тъй като се спомена в една друга тема, а и предстои обществено обсъждане, може да дискутираме новия вариант на тази система. На мен лично ми се вижда много по-добре от това, с което излязоха като предложение миналата година, особено това с 15 класа, защото така реално по-бързо ще се пада от евентуален висок малус.
  19. 0 точки
    Здравейте, дайте съвет за двигателно масло за HONDA LEGEND KB1 2007г. До сега използвах 5w30. В американски сайтове препоръчват 0w20 и 5w20 за ACURA RL, която е идентична с легендата. Благодаря.
  20. 0 точки
    Здравейте, Внесох си от Канада Honda CR-V 2.4 touring. Много търсих из нета,но не намерих някой да пише за карта за навигацията, която не работи ест. та въпроса ми е има ли някой идея от къде и как мога да намеря такава за източна европа примерно. Благодаря
  21. 0 точки
    Здравейте, Малкото дисплейче м/у километража и обортомера на Црв 2008 г., 2.4, премигва постоянно и след 1 ч. става черно и не се вижда темп. на двигателя, за това трябва спешно да го оправя. Един жичкаджия, с претенции, че е про, не успя да се справи. Някакви препоръки за човек, който може да го ремонтира (може и да не е от Сф.) или от къде мога да купя целия километраж на по-разумна цена и по възможност да не е от ebay UK. Между другото, в Бултрако е 2200 лв. Предварително благодаря за съдействието.
  22. 0 точки
    Има една добавка на мермерски с която колега с харви е дал отзив че е спряла да гори масло. Ще го пробвам и ще пиша. Изпратено от моят ASUS_Z01HDA с помощта на Tapatalk
  23. 0 точки
    https://www.fsc.bg/bg/normativna-uredba/obshtestveni-konsultatsii/ Тъй като не мога да си редактирам първия пост, от тук може да се свали pdf с пълното предложение и двата варианта. т.2. Проект на Наредба за системата "бонус-малус" по задължителна гражданска отговорност на автомобилистите.
  24. 0 точки
    Нещо марка, спецификация, иначе вискозитетът е подходящ, но зимата може и 0в30.
  25. 0 точки
    Toзи символ ти казва, че дпф-а е задръстен, а с автоматичната процедура наричана регенерация няма нищо да се постигне, само ще си вкараш гориво в маслото, вече има такъв случай след светването на този символ, така че най-добре сваляне и опит за почистване с машина или отстраняване на дпф-а. Сподели как я караш колата, имаш ли дълги преходи или основно в града.
  26. 0 точки
    Колегата Lubovl писа, че колата няма аналог откъм разход и обслужване. Нека поясни какво има предвид второто, защото и на мен сега ми предлагат една 2.0 160 hp. от Канада и се чудя.
  27. 0 точки
    Здравей колега, имам подобем проблен, но още не съм го решил. След около час шофиране, радиото става много топло, независимо дали има диск в него или не. Следва пукане, изписване на AUX на дисплея, музиката спира и това действие се повтаря до спиране на колата и нейното изтиване. Дали проблема може да е в този диод. Благодаря предварително.
  28. 0 точки
    Дупница ти е наблизо колега.Там може би ще получиш най адекватно решение на проблема. 😊
  29. 0 точки
    И аз за DTEC съм чувал само за такива случаи. Не си само ти колега. CTDI-то си има други болежки. Кофти, че този двигател дава такива проблеми, както и за теб :( ЧРД и дано мине леко :)
  30. 0 точки
    Отишли дядо и внуче за риба.Извадили въдиците и червеите и почнали да залагат. Да но червеите били едни меки и хлъзгави и не можели да се нанижат на кукичката. Мъчил се дядото,мъчил се и не ще и не ще.По едно време малкият казал на дядо си : - дядо сега ще донеса лака за коса на мама и ще видиш как ще стане. Изтичал малкият до вкъщи взел лака за коса на майка си,напръскал червеите,те станали твърди и така успели да ги нанижат. Хванали няколко риби и се прибрали.За награда дядото дал на внука 10 лв за добрата идея. На другият ден пак решили да ходят за риба. Тръгнали и по пътя дядото извадил 10 лв и ги подал на внука. - що бе дядо, вече ми даде,казал малкият. - а не,тези са от баба ти.
  31. 0 точки
    15 A синьо. В кутията под капака, откъм широката страна (бушон 16)
  32. 0 точки
    Аз не съм. За горе в "ботушите" ли говориш?
  33. 0 точки
    Цецо, втулки на амортисьорите и тампоните им кога си сменял последно?
  34. 0 точки
    Хмм интересна тема, колега провери ли дали нямаш инсталацията под скоростния лост, релетата за подгрева седят зад жабката. Ще ползвам твоята тема да задам и аз едно питане, аз също имам салон с подгрев и ел. но под седалката отива само кабела за възглавниците, иначе релетата, кабелите с буксите за скоростния лост са там но от къде се да се хвана да пусна кабелаци до под седалките? В тоя ред на мисли някой да има букси за подарявяна за под седалките
  35. 0 точки
    IVAC клапана чистен ли е работи ли през него и после към дросела минава подгрева им от антифриз,действа ли .
  36. 0 точки
    Аз не бих я нарекъл "шумна". По-скоро бясно метално куче, звука е невероятен, особено когато приближи 6000 оборота. А що се отнася до возията, с едни нови гуми, макар че е стегната, е доста комфортна, все пак е голяма кола. И точно затова има бонуса да се усеща като картинг в завоите, кефа е страхотен.
  37. 0 точки
    Мога да ти дам номерата на двамата при които ходя на лични съобщения.
  38. 0 точки
    Здравейте. Трябва да си сменя задните тампони на стабилизиращата щанга, но проблема е че ги няма никъде. Щангата е 22мм диаметър, а всички тампони които ги има по магазините са по 13мм. Някой сблъсквал ли се е с този проблем? Дали стават от някой друг модел? Колата е 2.4 types комби фейс. Благодаря
  39. 0 точки
    Здравейте ,от известно време следя по сайтовете за кола Хонда акорд 7ма серия фейслифт 2.4 бензин,като съм решил следващата ми кола да е хонда. Моля за съвет или насоки или конкретно някой оферта ,ако има от Бургас съм.
  40. 0 точки
    Здравейте, имам малък проблем с тоя обтегач. Когато не е натоварен ремъка ( при изкл климатик) няма проблеми никакви, не се чува изобщо, но включа ли климатроника и започва да се чува едно като чукана на пружинка ли не знам какво има вътре. Разбрах, че не може май да се направи нищо по въпроса, освен смяна на обтегача. Гледах има няколко модела от 200-400 лв. Някой ало може да даде акъл каква марка ии от къде да го поръчам? Оригинален ли да е или не? Хонда Акорд 7 2.0 155
  41. 0 точки
    Здравейте, бихте ли ми казали параметрите на акумулатора за този двигател. В момента съм с един 63 Ah и малко ме съмнява да е правилния, но той така или иначе е на приключване. Благодаря предварително.
  42. 0 точки
    Колеги, имам едно питане към вас.Закупих джанти (метални) от Хонда легенд 15", и гледам един колега продава тук зимни гуми от CR-V-то си с размери 205/70/15, а в книжката ми пише, че размера за мен е 195/70/15.Въпроса ми е, дали някой кара с размер 205/70/15 или пък дали имате идея възможно ли ще е да ги сложа при мен тези гуми?Помагайте, че сняг падна Би било полезно и да кажете предмиство или недостатък от това да карам с различен от стандартния за моето HR-V размер.Благодаря предварително на отзовалите се!
  43. 0 точки
    По леки железните ,може ли да дадеш кг и на двата вида.
  44. 0 точки
    Здравейте, Извинявам се за наглед елементарния въпрос, обаче може ли някой да ме посъветва какъв вид антифриз да си купя за Хондата? Точния модел е Honda Accord 2008 2.4i Avtomatik. Според мен би трябвало да е G12 червен, но предпочитам някой с опит да ми каже тъй като не съм слагал досега. Благодаря предварително!
  45. 0 точки
    Здравейте, имам сложени лед светлини на предната броня Осрам, но забелязах, че когато карам на Лед светлините и радиото ми не иска да хваща станции или много шуми.. като запаля фаровете, при подаване на габарит, ледките се изключват и радиото св оправя и всичко е ок. Четох че се слага някакъв филтър ама къде се слага и от къде да поръчам и какъв трябва да е нямам представа. Знаете ли нещо по проблема ми ?
  46. 0 точки
    разбира се че мога да я карам те са съвсем леки и то само на пълна газ, но аз съм малко перфекционист и не искам никакви шумове или вибрации. Не знам само как се диагностицира скъсан тампон на двигателя ?
  47. 0 точки
    здравейте искам да питам дали някой знае ,джанти от Акорд (5*114.3 ЕТ 55 16") ще станат ли на HRV (5*114.3 ЕТ 50. 16") .някой ако е пробвал да сподели.Благодаря предварително.
  48. 0 точки
    Здравейте, от както сложих газов инжекцион на Ферхондето, лампата на чека ми светваше от време на време, но газджията(чумата да го тръшне), рече, че ще е нормално и аз се примирих. Ходих при човек с оригинална мерачка за хонда диагностика и се изясни, че заради втората лабмда сонда(тази отзад на катализатора) светка чека, до тук ще кажете нормално - газ, това онова и айде - чек. От известно време обаче катализатора се раздрънка и станах като чалга дискотека отдолу дайрето, отгоре ламбата светка през 5-6 км. Ходих при грънчар да видим какво ще правим, а той вади една втулка (като тази която я има в една друга тема тука) и вика : е това ще е мехлема. Завинтихме ламбдата във втулката, а втулката в катализатора и газ. След няма и 20 км, чека пак светна. Викам, това е сигурно от парчетата катализатор, дето се разхождат из генерацията, свалихме всичко на земята и изтръскахме сгурията и хайде пак тест, пак светна чека. Поръчах и ми пратиха от UK за 45 паунда катализатор, пратиха ми това: При дисекция на стария катализатор, вътре останало само 1/3 от керамичната пита. Поставихме новия катализатор, но решихме, че след като съм на газ, да сложим въпросната втулка. Чека пак сетна и ми изписа грешка номер Р0063. Махнахме втулката, завинтихме ламбдата на мястото и О, чудеса, вече една седмица тая гадна лампа не светка. Колеги, мисля че за 45 паунда си заслужава да се смени катализатора, а не резонатори, тръби и тем подобни. Това което купих, пасва едно към едно към генерацията и разхода за смяната е минимален. Ако някой иска да си закупи, да влезне в англиския БЕЙ и да пише, че си търси CATALYTIC CONVERTER / CAT FOR HONDA HR-V 1.6 1999-2001 И като види 45 паунда, да купува, нищо че на картинката катализатора е различен, пращат това, което е на снимката по-горе.
  49. 0 точки
    Страхотно! Нека сложим един важен пост в техническия раздел на Акорд, в който да се сочи твоята тема и всяка следваща с въпрос за масло да бъде затваряна моментално
  50. 0 точки
    Здравейте! Въпросът ми е следния: понеже съм решил да заменя стария (дълъг) пистов ремък с новия (къс), когато отида в магазин за авточасти и по модел и година излиза само една дължина на ремъка: 2265мм. и предполагам, че това е размера да дългия .. Може ли да ме ориентирате по какъв начин трябва да излезе късия ремък ... на фейслифта ли или с каква дължина е, колко писти има ... ?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...