Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.10.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Обещаваш ли?! Щото може и да не спре. Ако проблема, например, не е САМО в оБтяжната ролка, а е и във гранясалата течнос в хидравликата на волана и се окаже, че вие самата помпа, какво правим?
  2. 2 точки
    Относно обтяжната ролка може да я смениш само нея или само обтегача, а може да смениш и само лагера на старата ролка. Не се сменява трудно, хубаво е да има и втори човек за ремъка като слагате, на мен сам ми е трудно. Откачаш ремъка, хидравличната помпа след, което стигаш до обтегача с ролката. Ако сменяваш само ролката можеш директно да и отвъртиш болта и да я измъкнеш, внимавай, че гайката отзад може да изпадне. Ако си решил да сваляш целият обтегач, то той се държи на три болта, два от които се развъртат горе долу лесно, за да стигнеш до третия отзад задължително трябва да махнеш първо ролката, иначе няма стигане, освен ако не вдигаш мотора. Цена на ролка с обтегач марка INA 140-150 лева, но първо диагностицирай от къде е това виене, не действай на принципа проба грешка, успех с ремонта
  3. 2 точки
    Тази бялата и по гъста и стои леко на пяна.Днес ползвах нея. Силиконовият лубрикант е много ефикасен също точно за твоят проблем защото гони водата и не позволява намокряне в близките шест месеца,според мен и повече. За протокола : - днес смених гумите на хондата защото нямам време по на татък и винаги когато го правя се въоръжавам със спрей и фенерче.когато сваля едната гума с фенерчето оглеждам за скъсани тампони,маншони и дисковете и накладките в какво състояние са.Със спрея пръскам по всички тампони на носачите и щангите,пръснам на ябалковидните болтове на кантара за автоматичното регулиране на фаровете,пръскам и на болтовете на главината.Пръскам и на четирите врати на горната и долната панта и на гребена който потъва във вратата. Нямам скърцане,скрибуцане и други стържещи звукове на нищо.Миналата година пръснах на дръжките на вратите с ВД40,голяма грешка.Това което се стече по вратата от вън направо свали гланца (не се оправя) само в студио по тунинг/пастирване срещу съответното заплащане.От тогава ведето го използвам само по предназначение и никакви импровизации с него.Бъди внимателен! Минах и гумените уплътнения с течен парафин (правя го преди всяка зима),смених и филтъра на мотора и купето и те така до обяд.Оставих хондата в гаража метнах летните гуми на зафирата и отидох да ги балансират преди да отидат на автомивка и от там на тавана.Гумара като разбра че гумите са само за баланс ми сервира (след като ги качи на машината),че и четирите били криви и били за брак.Четири мишленки с дот 0916 и според него "и кВо от това" да си купя нови,той имал в наличност.Взех си гумите хвърлих му пет лева и му теглих една.Така се кривят четири нови гуми едновременно.Някои хора не се усещат какви глупости дрънкат,ма нали бизнесът трябва да върви. На зъфирчо по нататък ще ги сменям защото в момента ми трябва и не слизам от него и винаги мога да го направя защото ми е под ръка.Значи тази кола я малтретирам жестоко на моменти брутално и гък не казва,страхотен помощник ,не стои по сервизи,типичен немец.Пожелавам на всеки един колега подобно нещо. Извени ме колега,че се отклоних малко от темата ти но днес ми дойде малко в повече олигофренията на някои.
  4. 2 точки
    Не знам, обаче type r ми е голяма мания и сериозно се замислям за скок там. 10-та генерация е просто върхът на сладоледа. А и Бултрако вече предлагат и 6-годишен лизинг, просто сърцето ми спира като я видя.
  5. 1 точка
    Колеги да докладвам проблема е решен .Хронологията е следната ,реших да пробам с оригинални тампони от Бултарко на ботевградско ги купих 15,50 лв бройката смених ги обаче скърцането остана . След преглед установих ,че лявата биалетка е причинитела на ужасното скърцане ,явно като съм сменил тампоните се е стегнала и уплатнила задницата и от тропане на тампоните съм преминал в скърцане на биалетка .Купих си биалетки на TRW за 18 лв бройката ама това е цена с отстъпка иначе вървят около 31 лв и след смяната няма и следа от умопомрачителното скърцане .За информация само попитах в Бултрако имат и тампони за предната стаб. щанга по 17 лв са парчето
  6. 1 точка
    Винаги се дразня на арогантното и надменно държание,НА НЯКОИ от горе споменатите органи. Има много примери за тях,но не на всички ни стиска да ги изобличаваме,чрез снимкови и видео материали! Все си мислим,че след това ще бъдем "погнати"от тях (в повечето случаи се случва). Това важи особенно,за малките населени места. Обяснявам си го,само и единствено с немотията (също и духовна) на българина и няколкото десетилетия на режими и преходи!🤐
  7. 1 точка
    Колега това не е ли само при американските? Аз съм оставал колата без ток за няколко часа и след това всичко си работи нормално. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  8. 1 точка
    Проблеми: - Горене на масло - Прецакват се върешните карета (тресене при набиране) към 500лв едното - проблеми с кормилната рейка - изяждат изпускателния разпределителен вал (1000лв) - след 200к разтягат верига - автоматика е 1.5 сек побавен от ръчката. При изпреварване е тегаво и изобщо бе можеш дс усетиш 200-те коня под капака. Цената на подръжката на тази кола е равна на цената на Е-класа на мерцедес (примерно) Няма части на старо за двигателния отсек - само ново от хонда,няма и аналози. Става на газ,гори смесено към 10/100 Та си помисли нали наистина искаш такъв акорд. Не е като старите акорди,кекав е като всяка съвремена марка коли.Като теглиш чертата за подръжка,излиза че за тизи пари спокойно ще си караш Е класа след 2009 (примерно). В крайна сметка,собствениците на хонда ги купуват,защото разчитат,че са здрави и няма да имат разходи и разправии с ремонти. За съжаление,това вече не е така и се губи смисъла да правиш компромис с комфорта и ускорението (сравнени например с немските марки) купувайки хонда. Не хейтя ,а представям реални факти за по-новите модели на хонда.
  9. 1 точка
    ОЕМ-ки на хондата изкара 10 години и още можеше, но го смених за всеки скучай пак с оригинален! Пък и разликата в цените не е стряскаща!
  10. 1 точка
    С копиране , става с необходима техника . С вписване към системата също , пак с необходима техника. В Козлодуй ключари няма ли? Навсякъде се подбиват цени , така че все някой ще ти го направи йофтино . Нали това е целта.
  11. 1 точка
    Вероятна причина. Изглежда здрав докато не го освободите от теглото на двигателя. Тогава излиза на две части. При мен имаше много лека вибрация при потегляне напред и по-осезаема при тръгване назад. На студен мотор най се усещаше. Никакви други признаци. Сега не се усеща нищо.
  12. 1 точка
    Хора, това са ЧИСТАЧКИ. Не е нужно да се рови никаде принципно. Отиваш, дават ти 2-3 вида и мериш като не знаеш. Всяка 1 фирма за авточасти има каталози и като влезеш в магазина да си купуваш, ти излиза модела кола и човека ще ти каже какъв е твоят размер а аз съм ти го написал горе. Да го повторя освен: Размера на шофьорската ти е 500мм или 50см.
  13. 0 точки
    Аз вдихна клемата днес в 13 часа, малко късно я поставих, върви с 1 минута назад, poblem --> solved
  14. 0 точки
    Не съм сигурен, но "страх лозе пази" От 10-11 години съм с Акорда и съм сменял 2 акумулатора ,но никога не съм я оставял без ток
  15. 0 точки
    А защо не отиде при Иво Ленков да ти я монтира, а ходи чак до Пловдив. Така един приятел си взе Nissan Rogue 2016 сложи й газ в Пловдив и след това ходи при Иво да му я настрои като хората.
  16. 0 точки
    Има логика колега MZERO. Сега ми остава само да се надявам да се гласува за лятното време , което ми се вижда по-скорошно решение, отколкото да се надявам някой да ми patch-не старата EOL gps системка
  17. 0 точки
    По-скоро това е проблема: https://en.wikipedia.org/wiki/GPS_Week_Number_Rollover Което ако е така значи, че тия бъгави хонди едва ли някога ще си сверят часовника вече
  18. 0 точки
    Цитираният акумулатор от вчера е пуснат на промоционална цена от 155 лева, което е с почти 20 % надолу спрямо тази от 189 лв. и заслужава обмисляне. На по-ниска цена има акумулатори със същите размери и по-голямо тегло.
  19. 0 точки
    Не връзка за OBD контрол си има просто не е вързана. По добре така отколкото да ми трие грешките и да прекрива потенциален проблем. Не знам дали това с триенето може да се изключи? Ако не могат да оправят смесите докато мотора загрява, може би ще закачат OBD-то накрая за да компенсира динамично поне така би трябвало да работи предполагам, списъка със частите е в другия пост
  20. 0 точки
    Колега, моля те да прочетеш и спазваш правилата на Форума, в т.ч. Правило 1 - За езика - КЛИК. Следващия път подобна тема ще бъде директно изтрита
  21. 0 точки
    Колега колата ти си иска майстор. В бившия селскостопански двор на с. Брезник има сервиз, майстора се казва Митко, но става със записване и се чака около месец.
  22. 0 точки
    здравейте!удариха ме и сега ми трябва предна броня, но не мога да намеря читава. има един човек който продава уж добра,но от бензинка 2004 190 коня ,а мойта е дизел 140 коня от 2005. при двете има разлика и в халогените .та според вас дали ще стане да я взема заедно с неговите халогени, и ще са съвместими ли, или да не рискувам ?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...