Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.09.2019 in all areas

  1. 2 точки
    @Pi6ligara, като ти гледам правописа - грамотен човек си (без ирония). Сигурен съм, че ако искаш можеш да намериш отговори на въпросите си сам във форума, а някои от тях и по няколко пъти. Колегите не внасят лично отношение, най-малкото защото не те познават лично. Просто приеми, че форумът е място, в което си помагаме едни на други, но не и ако някой задава въпроси, на които ще му е и по-лесно, и по-бързо да си отговори сам. Ти ще ги "понаучиш" нещата, сигурен съм, ама тогава дали ще си отделяш от ценното време за новаците, които задават същите (след време за теб - тривиални) въпроси... не съм сигурен. И тук нищо лично - дано да греша. Просто с годините съм виждал доста ентусиазирани хора, чиито ентусиазъм стига само за питане. За да не съм извън темата (то коя е темата вече), за тези лайстни за вратите - за втора генерация не съм виждал да се продават китайчета и надали и има. То дори и тези за трета са с ужасно качество и не пасват добре, ама това е съвсем друга тема.
  2. 2 точки
    Сложих я без контра гайки, няма къде да иде. Подложих две шайби само, за да наглася ъгъла. Ето какво се получи. Не е, като оригинал, но за 10 лв е добре [emoji846] Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. 1 точка
    И аз не знам, ама и така не е. Вчера сутрин задаваш въпрос. Десет часа по-късно ти отговарят. След още 6 часа благодариш за отговора. Ако беше отворил компютъра и беше попитал гугл, още вчера, за няколко минутки, щеше да научиш, къде се продават такива лайстни. п.п. Искрено се надявам никнейма ти да не е олицетворение на личността ти. Докато задаваш въпроси в стил бгМама и фейсбук, и отговорите ще са в същия стил. edit: Снощи, точно за 3 минути, през гугл, не през търсачката на форума, намерих и прочетох няколко теми за актуаторите на CR-V. Ако бях отделил още 15мин, да прегледам и следващите страници, сигурно щях да открия точната тема.
  4. 1 точка
    В семейството сме и с дизелова кола от друга марка, от нова. За 13 години, проблеми никакви до момента с нито 1 компонент по горивната система. Не зареждам скъп дизел, кара се ежедневно. И да се счупи нещо вече, общо взето е все тая. Колата си е дала своето. Всичко опира до състоянието в което човек придобива колата, няма значение горивото.
  5. 1 точка
    Теоретично е възможно, но такова устройство е много скъпо и изисква знания и умения. Нали ти е ясно, че хора с такива възможности няма да се занимават с кокошкарско ровене из колите. Реално този вид апаши ползват простото и евтино устройство "тапа". Това е радиозаглушител, който излъчва "бял шум" в честотния обхват на автоалармите 433 MHz и "запушва" радиоприемната част в автомобилите в някакъв периметър, в резултат на което колата не се заключва. Обикновенно застават на голям паркинг, където има много коли. Разчита се на разсеяността на хората, които по навик натискат дистанционното, без да се уверят заключена ли е реално колата. След това си отварят отключената кола, прибират всичко ценно за секунди и дим да ги няма към друг паркинг. Най-добрата защита срещу това е повишеното внимание и проверка за заключена кола. Наличието на аларма би отказало повечето от тези, които пък отключват механично колите.
  6. 1 точка
    Споменаха, че са сменени всички лагери на рейката заради скърцането. Предполагам, че е сменен и прословутият слайдер, тъй като при преминаване през неравности колата е доста стегната. Преди да я оставя за ремонт пробвах със смазване през маншона (описано е в ръководството за ремонт и по английските форуми), но не помогна изобщо. Реално преди да се разбие, съм изминал 90 -100 000 км и през цялото време си тропаше, а през последните 20 000 -25 000 се усещаше и доста неприятен луфт при преминаване през неравности, слизане от бордюр и т.н. Скърцането се появи за няколко дни.
  7. 1 точка
    Батко.... Хората не пишат , защото Емича ти намекна. Има много писано по описаните проблеми и не им се повтаря , потретва , поентва . Но е по лесно да се пита , от колкото за се търси , разрови и прочете. Пежаците са много масови и това е причината там всеки да пише и дава акъли . Обаче който е запознат и погледне и вижда мноооооого написани глупости. Не се ядосвай , просто потърси.
  8. 1 точка
    С грешно впечатление си останал, колега, ама айде. За 60 лева 4 литра масло за скоростите и дифа не можеш да намериш, не Хонда масла, ами никакви ... затова колегите питат и се чудят. А и за тубата ще питат, понеже в ръководството си пише кое колко побира. Диференциал - 1 литър Скорости - 1,9 литра Гумите: За размер 215/65/16 има поне 2 пъти повече избор за гуми, отколкото за 215/70/16. Не можеш да ме убедиш в обратното. Иначе можеш да я вдигнеш, ама къде е файдата? На оригиналните джанти как са сложили гума 235 не знам ... Задния джам го отваряш от дистанционното вече, ама от копчето до шофьора не става още, така ли? Иначе с ключа е ясно - на третата пъпка. Ето ти едно ръководство - за бензин е, но нещата по купето и ел. частта трябва да съвпадат: http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_00.htm За крушките: Пробвал съм да сложа LED на късите. Много яко светят, ама ... отсреща не им е яко. Светодиод в рефлектор трудно, още търся начин да ги сложа без да преча. На дългите - забрави за LED-ове - толкова се разсейва светлината, че късите светят по-добре. Вземи си NightBreaker ако искаш, ама си полирай фаровете ако са зле. Какво остана проблемно по колата?
  9. 0 точки
    Понеже виждам, че реъплоудвате файловете, ето, качвам ги в моя Дропбокс. Държа там споделени файлове с години, така че се съмнявам скоро да изчезне. https://dl.dropbox.com/sh/0md2jbne1b4fdlu/AADz4ELrXFLhDOoEKZz6i7nLa?dl=0 По-късно мога и да ги обединя в един файл, за да е по-лерно. Линкът би трябвало да остане същият.
  10. 0 точки
    Не веееее, задавай си, каквито искаш въпроси. Извода е - не очаквай някой да седне на компютъра и да търси вместо теб отговора на твоя въпрос, за да ти го поднесе на тепсия във вид на линк. Щом CARPERA не го направи, значи си го загазил. А'е, какво да ти кажа, скапан форум, с недружелюбни хорица.
  11. 0 точки
    @saSlim Супер е станало ,колега. Щом върши работа все е тая как изглежда,под колата е,няма кой да я гледа там. А и е само 10лв,на фона на 500 за оригинален комплект от Хонда си е перфектна направо.
  12. 0 точки
    Появи се нещо изгодно.Ако колеги проявяват интерес.... https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/25414814
  13. 0 точки
    Ето тука може да провериш за въпросната пластмаса, цените са им добри. https://www.megaparts.bg/products/avtochasti/kori-uplutneniya-i-plastmasi?pa_dvigatel=&pa_poziciy-31749495969=&pa_broi-vrati=&pa_marka-avtomobil=13&pa_model-avtomobil=951&productFilterSubmitted=1&viewType=grid&resultsPerPage=40&resultsOrderBy=id-desc&page=1
  14. 0 точки
    В интервюто след q3 каза че е загубил мощност в режим за квалификация и че и друг път се е случвало. За утре няма да има тоя проблем с режима за състезание
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Батко, нали за това са форумите, да се споделя информация между хората, съгласен съм има го някъде, но ти имаш ли време да преровиш 10 страници с теми и да отсяваш полезното от спама, аз не? Аз не карам никого да повтаря или потретва, като знаеш къде е темата на човека имал този проблем, ми сложи един линк аз ще го отворя и ще прочета, какво трудно има в това. Нов съм, за пръв път карам хонда, ще се науча и аз след време кое как се прави по нея но нали за това е форум за ЦРВ да питаш нещо, ако не знаеш или? И още нещо да питам, тия лайсни на вратите, които са точно под стъклата, продават ли се някъде ще моите са и начупени ръбовете и е много грозно?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...