Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.09.2019 in all areas

  1. 4 точки
    Добавям едно интересно видео, завършващо с лабораторен тест - какво би се случило ако смесим 10 различни масла, синтетични, хидрокрек, различни вискозитети, марки и караме 4000-5000 мили (7000-8000км) с тях (стар V6 с 225 000 мили / 360 000км). Накратко: нищо... лабораторния тест дори показва, че и двете (евтино синтетично Amazon Basics и сместа от 10 масла) след 4-5 хиляди мили са имали още ресурс. За мен ключово е, че човека сменя през 4000-5000 мили, нищо, че ги прави за 6 седмици. Видеото няма за идея да предложи, че е ок да караме с микс от каквото ни попадне в мазето, а че ако трябва да долеем с друг тип масло / марка / вискозитет, едва ли ще има проблем. Най-добре да долеем с масло, което поне отговаря на изискванията на производителя, но най-важното е да сменяме навреме (година или 5-10 хиляди км според това какво масло и как караме).
  2. 3 точки
    Изминах почти хиляда километра по всякакъв терен, вкл. офроуд, и мога да кажа, че тракането, заради което пуснах темата е вече в историята. Благодаря на всички, които се включиха и по специално на kyna и Emicha, които ме насочиха към правилното място. Дано темата да помогне и на други колеги с подобен проблем .
  3. 1 точка
    Както казва Бранко - аз съм "любимият му бета тестер". Дори и той не помни какъв микс наля в мойто 2.4, но за сега врЪви. :)
  4. 1 точка
    Карай го до около 5мм над максимума,няма да имаш проблеми
  5. 1 точка
    Имам познат в района, който внася читави Хонди. За да не цапаме темата и ако някой / нещо - да ми пише лично и ще питам за налично или пътуващо насам достойно возило.
  6. 1 точка
    Трябва да е от гедоре ,малко.Имам такова.Предпазен пръстен да не се дере рамото при въртене на камъка.Често пада при смяна на камъка.През отвора минава четириграма на който се слага камъка. Може и да не е това но на такова ми изглежда.
  7. 1 точка
    Как се прецакаха умовете на социума, след като горният виц се смята за забавен.
  8. 1 точка
    и аз имах такова тракане, но така и не разбрах каква е тази планка, която майстора затегна за да спре. Обясни ми че била м/у резервната гума и задна дясна гума - някъде в купето, държала се на 5 болчета. След като я затегна всичко е ОК, а преди това ме побъркваше. тракаше като махало и само на неравсности, на бабуни не се чуваше.
  9. 0 точки
    С днешна дата, ако перефразирам заглавието на темата, ще е "Носталгия и радост". Събраха се отново "побратимите", та сребристият ми върна разни спомени. 6-така оставихме снощи за реглаж на клапаните, а 7-мака дадох на френда (да се прибере с него). Живее в друг град, но още като я купи реши че в комшийското сервизче си я знаят от 2004-та и ще продължат да я обгрижват. Сутринта са я отворили и - само 1 леко натегнат от клапаните - за 4 години. Газ никога не е имала. Другото бе смяна гарнитурата на капака им, смяна на шофьорското огледало (някой го бе обърнал) и опресняване маслото в автомата. Вечерта си я взе, но ще идва пак, понеже предните дискове леко вибрират при екстремно спиране. Другото е проза - налива и кара, скоро няма да я сменя. На мойта и врътна 200 км и рече - "много по-добре набира и спира (особено в режим моторна спирачка), стъпва по-солидно и по-комфортно през големите неравности, а воланът е по-лек на място и по-директен на скорост". Возията естествено се дължи на различните размери и марки гуми / джанти, а повечето коне и маса винаги доставят еволюционно усещане. Аз обаче с умиление седнах в 6-така и врътнах 1 кръгче из квартала. Колко леки са вратите, колко ниско се сяда, как нищо не скърца и меко лази по дупките - абе вечна кола. :) Все едно е по-голям Сивик, с по-мощен мотор и по-гостоприемен и безшумен. 7-макът е "по-груб и набит", носи повече "на бой" (товари, скорости, виражи). Уж са рода, а колко са различни като усещане 2-те генерации. Разликата между двата кадъра е 47 месеца. За тея Хонди времето е спряло, макар че на комбито вече кърпих задния ляв калник, а сребристата акула още не е виждала "скалпел", ма нали е италианка а онова е швейцарец. :)
  10. 0 точки
    ето отново линк за сваляне за тези който все още го нямат. https://dox.abv.bg/download?id=dde7e9aef5# - Линк за сваляне https://dox.abv.bg/download?id=be66210460# - Линк за сваляне
  11. 0 точки
    Маслото е вече в мотора на колата, още един път искам да благодаря за коректността на Чавдар, жив и здрав приятелю!
  12. 0 точки
    Рядко пиша тук, но "жив е той - жив е и нищо му няма". Докато живея с тая мисъл, а времето си тече (вече 47 месеца сме заедно), се натрупаха дреболии за козметичен ремонт, та се наложи да правим фейс лифт на фейса. :) У наше село на калпазаните много им аресва като видят хубава кола да се отъркат в нея. :( През отпуската вместо да идем да се гъчкаме в "голямата супа", пообиколихме родата, видяхме се с приятели, а комбито попадна при един от тях и той му "извади пистолета". Естествено - няма как да стане като ново, но което бе много дразнещо и лесните за отстраняване дреболии бяха оправени. Другото ще впишем в графата неизбежна патина от годините. Основното бе избилата ръжда по веждата на заден ляв калник, ошмулената предна броня и малко от задната. По калника оперативно бе отстранен тумора, а на другите места се мина само с боя и съответните етапи преди нея. Работено е локално, боядисвано частично и лакиране + полиране, така че да не си личи интервенцията. Най се опасявах именно от разлика в цвета, но приятелчето изработи шедьовър в областта и съм доволен, а на него благодарен за тоя "мастърпийс"! Не знам до колко си личат демиджите и взетите мерки по снимките, но на живо си е непокътнато - все едно ги е нямало. Свалената броня показа че продавачът на колата не ме е излъгал и ударът отпред наистина е бил лек, понеже нямаше криво и заварявано по предницата, бронята не беше цепена и лепена от към гърба, а следите издаващи колизията са само по леко смачканото казанче за чистачките. Та гледам сия, ползвам си я и знам че докато е при мен, ще е в почитаемо състояние, па който я наследи, да ме поменува с добро. Апропо, в понеделник ще си видя старият Акорд 6 (от началото на темата), чиито нов собственик ми стана френд и си го тачи, а от време на време ми дава по 1 кръгче. :)
  13. 0 точки
    Абе човека едвам стана хондажия, вие искате да го прокудите. Да търси запазен и обгрижван Ледженд - това е вечна кола и вече за малко пари.
  14. 0 точки
    @Knoxville все още не, но се пече Това беше идеята по начало, има много свършена работа по въпроса, но все още не сме го довършили, защото започна да става дебело. @dindin @Restless новите редове във файлът наистина са LF, вместо Windows-кият CRLF, но това не би трябвало да е проблем последните 10 години... :( Колкото за BOM на UTF-8 файл - това е някакъв безумен бъг на Windows Excel. UTF-8 не трябва да има BOM. Има как да има, но се препоръчва да не се слага, защото може да чупи програми, които правилно не очакват BOM на UTF-8 текст. В спецификацията на UTF-8 пише ако файла има BOM, да се игнорира. BOM има отношение за UTF-16 и UTF-32 - тъй като там има повече от един байт на символ (съответно 2 или 4) и техния ред в паметта може да се различава - BOM казва кой е старшия байт...
  15. 0 точки
    Хубаво си ги проверил, ама защо не махнеш задна дясна и не погледнеш дали ти е стегнат амортисьора.
  16. 0 точки
    Такава "планка с 5 болта" , както я описва колегата, може евентуално да е, шапката на някой от амортисьорите. Сгъни задните седалки, и на страниците долу, ще видиш две декоративни пластмасови капачета. Махаш ги и ще видиш под тях, тези шапки и ще можеш да ги провериш дали са стегнати.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...