Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.08.2019 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    И при мен същото с Elring, 50-60лв. на вятъра. Следващата смяна ще е от "фена"
  3. 1 точка
    - Какво е портокал? - Същото като лимона, ама много по-различно...
  4. 1 точка
    Относно клипът: Тоест, накратко, чилякът - братушка казва, че всички проблеми с износването на разпределителните валове на К-сериите и допълнително - харченето на масло идват не от използваното масло, а от ненавремената му смяна! Споменава масло 0W20 и 5W30. Споменава и че не е виждал тънки маслени канали и отвори по разпределителните валове. (Тук Ванката може да каже дали е така...) Неколкократно казва, че дилърските сервизи сменят на 15 000 км., а трябва на 5000км. Максимум на 7000 км! Накрая допълва, че не е виждал тези проблеми само при екземпляри, които са обслужвани по сервизна история на съкратен интервал на смяна, на маслото! И при тях няма износване на вал и няма харч на масло. Дори и на 300 хил. км! Перефразирам цитат: "Двигателите на Хонда обичат прясно масло"! От тук следва изводът... Който си е купил К-серия, която по сервизна книжка е обслужвана на 15 000км., значи трябва да обърне по-сериозно внимание за ремонт... Това гласи посланието на клипчето. Благодарности на JHM за предоставянето му.
  5. 1 точка
    Малко ъп - вчера ми изчистиха ЕГР и колекторите - всичко беше брутално задръстено... Оттогава съм минал над 300 км. Колата се държи чудесно, и не излиза никаква грешка. Моето лично мнение е, че от саждите актуатора на IMRC не е можел да затвори нацяло клапана всеки път и оттам тази грешка incorrect valve position. Ако въпреки всичко се появи отново грешката - ще пиша, и чак тогава ще го изчистя. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Не само бензин свещите са керемидено червени/кафяви/и всички еднакви.
  8. 1 точка
    Здравей и Добре дошъл, колега! Има доста изписано по въпроса. Ползвай търсачката на Форума. Погледни темите над твоята - в началото на Общи дискусии , ще видиш темата за маслата. Заключвам.
  9. 1 точка
    Имам малко развитие по темата: Останах с около 10-15 литра в резервоара и реших малко да поразглобя. За съжаление установих, че при надуване с уста през дебелата тръба в посока към резервоара (посоката, в която влиза горивото), нищо не пречи на въздуха да минава през другата тръба, никакво съпротивление няма. Обаче при надуване в тънката тръба по посока на резервоара (това е обратно на движението на въздуха през нея), се чува свистене в дебелата тръба, сякаш на входа резервоара има някакъв клапан или нещо като мембрана, което затруднява обратното движение на въздух. Не е кой знае какво, но определено въздухът минава по-трудно в тази посока. Остава въпросът защо когато нивото е под гърлото на резервоара, горивото влиза много лесно. Може би като има гориво над нивото на голямата гърловина, това нещо, което затруднява движението на въздуха, може би по някакъв начин пречи и на горивото да слиза надолу. Определено в тръбата за обезвъздушаване няма проблеми, тя е много широка, поне 12, ако не и 15 мм вътрешен диаметър. Пробвах с малко тел - движи си се свободно навсякъде, освен на две места: - като се вкара тел нагоре през тънката тръба - стига до чупката точно при капачката и там не може да вземе завоя. Не мисля, че там може да има някакъв проблем. - като се вкара през дебелата тръба към резевоара - опира в цедката. Там при цедката нещо не е наред. После ще кача и малко картинки. ------------------------------ По другата тема - следя как върви горивото според деленията и категорично мога да кажа, че стрелката се движи равномерно и напълно според очакванията. Всяко деление е около ~1.9 литра и с всяко деление изминавам определени километри - 25 до 30 градско и 40-50 извънградско. Има малки разлики в зависимост от това дали съм ползвал климатик или не, дали съм карал по Цариградско и други подобни булеварди с малко светофари, дали съм карал извънградско с 85-90 или със 120-140, но общо взето стрелката се движи еднакво както в горната половина, така и в долната. 1/2 от скалата (12 деления) е 22.5 - 23 литра, без значение дали зареждането е от 3-то до 15-то деление или от 9-то до 21-во. И на това ще кача картинки, за да се знае, че стрелката не е ориентировъчен уред, а си е калибриран и съвсем точен. И все пак - важи за 2.2 дизел фейслифт. На бензиновите може да са им заложили друг алгоритъм за позициониране на стрелката.
  10. 1 точка
    През Май месец правих глава заради клапаните. Сътветно, смених всички гарнитури, като за капака сложих Elring. Протече веднага след смяната и то повече отколкото старата (предполагам оригиналната). Миналата седмица и след 2500 изминати километра я смених, защото омасляването беше вече по изпускателния колектор и започна да мирише на изгоряло масло. Сложих Ajusa, измих внимателно двигателя с обезмаслител и градински маркуч. След 150 изминати километра, засега теч не се забелязва.
  11. 1 точка
    Прикачвам размери на болта за 30мм подложки. @rambisimos
  12. 0 точки
    Дани моя двигател до 180хкм е обслужван на 15хкм в сервиза на Хонда с масло 5w40 на Bardahl, имам всички фактури за доказателство. Втория собственик до 250хкм само две смени с 10w40 на Agiip и мога да кажа, че валовете, цялата глава е перфектна. Така че Фена може малко да се замисли за маслените магистрали.По добре да каже, дали става 6 стената ск. кутия от другите седмици, че много ме дразне Цецо с неговите 2100об. при 100км. а аз съм с 3000об. Ако може да сваля още литър на 100 няма да е зле. То е ясно, че автоматика няма да го стигна, но все пак минавам 20хкм на година
  13. 0 точки
    Но съм получавал и правилни подаръци от стари фенове на марката, като от колежката @desap .
  14. 0 точки
    Разлика само в някои букви. Какво да кажем ако са еднакви и е въпрос само на ударение в думата? На мнозина им липсва уют - на някои с ударение върху втората буква, а на други върху първата. :)
  15. 0 точки
    И на мен ми подариха ключодържател на Хюндай, все е с Х, ама малко по- различно.
  16. 0 точки
    Не е виц, а реална случка от днес. Колежка на жената я питала каква кола имаме и получила отговор - Хонда. Последвал въпрос: Това някакъв Хюндай ли е? Кво нещо е да караш престижна, но непопулярна в БГ марка. :)
  17. 0 точки
    Страхотен семеен автомобил, с който за съжаление трябва да се разделим. Внесен от Холандия миналата година за лично ползване. Обслужван винаги на време, по него няма какво да се сменя (накладки, дискове, амортисьори, ремъци и тн). Монтиран газов инжекцион с бутилката на мястото на резервната гума (разход между 10-15/100- зависи как се кара). Пробег 190200 км. Алуминиеви джанти 16" с летни гуми Vredestein Sportrac 5, а допълнително получавате и зимни Vredestein Snowtrac 5, купени миналата зима нови. Мултимедия на Хонда с блутуут и навигация (няма на България за жалост), както и три DVD устройва за всяка от трите задни седалки. Круиз контрол и мултифункционален волан! Монтирано професионално слънцезащитно фолио на задните стъкла и багажника с гаранция 7 години от 2019та. Парктроник Dunlop! Всичко е платено, има винетка до февруари месец! Цената е съобразена със състоянието, по автомобила наистина няма какво да се обслужва, не са пестени пари изобщо! Намира се в София, но пътуваме често до морето, може да се види и във В. Търново. Цена 9000 лв За контакт 0894502222 Васил Крумов Мога са изпратя още снимки по вайбър, понеже са по-големи като формат и не ми позволява да кача доста от тях. Поздрави!
  18. 0 точки
    @Veseliq, аз имам един въпрос, свързан с приложението. Има ли начин да се въвеждат данни, когато не съм свързан към интернет? Един вид да мога аз да си виждам зареждането, а когато вече се свържа с интернет, информацията да се импортира?
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Колеги, маслата дойдоха, без един кашон, който няма да го чакам за да разпределям.(за него ми обещаха уж, че ще дойде до края на седмицата, но "божа работа") Днес ще разпределя, утре ще ходя до Еконт. Когато видя, кое точно не е дошло, ще пиша на хората, които ще трябва да почакат още. Ако на някого не съм писал, значи маслото му е тук. Може да дойде или да си го потърси в Еконт.
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Както и да застанеш, все е отляво, колега, а не отдясно. Левите ти гуми не стават десни като си срещу колата. Ето снимка: Измерването - измерва се съпротивление при 20 или 25 градуса и се сравнява с референтна стойност за модела. В зависимост дали е PTC или NTC тип, при затоплянето му съпротивлението се повишава или понижава, съответно. За съжаление нямам таблица с референтните стойности, но най-често използваните сензори са NTC със стойност 10 килоома при 20 или при 25 градуса. За такива нужди са достатъчно точни. Ето една примерна таблица на NTC сензор 10 KOм @ 25 гр.: Дали влияе? - има една таблица в компютъра на климатика, в която е записано, че при определени условия, едно от които е външната температура да е под определена стойност (в зависимост от конкретния модел) , компресорът няма да се задейства. На служебната ми кола при външна 25-30 градуса показва -1.5 и климатикът е мисия невъзможна. При теб може би не е кой знае какъв проблем в топлото време, но ако и при студено показва висока температура, може да се обърка и да пусне компресора, а да няма нужния топлообмен при изпарителя. Най-добре да го смениш, ако си сигурен, че в него е проблемът. Не е нещо потресаващо скъпо и трудно за намиране.
  23. 0 точки
    Тоя със спирачките е за пребиване - и в прекия, и в преносния смисъл. Добре че си ни спасил от него. 10Q!
  24. 0 точки
    Относно снимките на спирачките. Кой е карал на магия с такива спирачки? То си е направо страшно! А маншончето със свинската опашка направо кърти!
  25. 0 точки
  26. 0 точки
    Временно , временно..... Колко да е временно? 4 години вече съм така.
  27. 0 точки
    Гумите свирят при загуба на сцепление. При мен свиреха гумите с които ми продадоха колата от Бултракото. Супер скапани мишелини. Смених ги с хубави гуми, сега не се обажда нито в завой нито превърта гуми при тръгване. Зимни гуми на 4 сезона карах миналото лято, преди да ги изхвърля. Не са свирили. Та на въпроса, не, не е нормално да свирят гумите ако са хубави. Нормално е ако са скапани и не държат.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...