Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/26/19 in all areas

  1. 2 points
    И аз флашнах бараката Като за 35 градусовата жега и евентуална драма с мотора мисля, че не е толко зле. Разбира се не мина без драми. Файла беше готов(уж) и разбира се се скапа китайската пръчка за много пари(Launch), та не можахме да видим какво се случва в действителност със смесите, аванса, общо взето всичко дето ти трябва като данни. Просто записахме и мерихме и каквото стане. В последствие подкарах един HDS, но вече я бях равързал от диното и в тая жега не ни се занимаваше с колата. След като изясним какво се случва със смесите, аванса и т.н. ще се види на къде ще се развият нещата, но най-много до един изпускател, или по-вероятно модификация на VTC-то да върти поне до 40 градуса. Катализатора е на място, макар да е изключена втората сонда и може и той да тапи нещо. Общо взето по-важните неща са: - прекъсвач на 7700 - втора ламбда сонда е изключена - настройките за чувствителността на педала са ясни - празния ход е на 750 оборота заради прословутата вибрация на празен ход - при мене беше много слаба, но все пак я имаше - VTEC на 4500 Мерихме на 3-та, защото на 4-та загубите в автомата са съкрушителни(на прекъсвач е 250 км/ч).
  2. 1 point
    По горе съм писал дълги интервали на смяна между 15-20 к и добавки в маслото. Това нещо не се разтваряше от нормалните химии които ползвам за миене.
  3. 1 point
    Не пречи и веднъж на 2год. да се опреснява сливаемото количество (както правя аз по навик от години). След това автомата работи по-меко от нормалното, но само за известно време. Някои препоръчват преди палене да се разкачи акумулатора за 10-тина мин, за да може компа на кутията да възприеме опресненият вискозитет, но аз не съм го правил.
  4. 1 point
    След като направиха диагностика в сервиза "Хонда" във Варна се оказа проблем със соленоида който превключва през налягане предавките, или казано по-простичко електрически проблем който се отстранява с подмяна с чисто нов чиято цена е от 700.00 лв. до 800.00 лв. в зависимост от доставчика ( само японски - Хонда) или с втора употреба.Реших да рискувам с втора употреба и за сега всичко е супер.Ето снимка на прословутите соленоиди.
  5. 1 point
    Стара е темата със клапаните,всеки който се ослушва да знае .....като и сложих газ направих проверка и всичко беше в норми ...днес след 20 000 км каране на газ от страх да видя какво се случва със харвито,и ето резултата мръднали са малко колко малко не разбрах,така казва майстора ....та за тези който правят икономии за реглаж на клапани и каране на газ нека да си го знаят .....между 20 000 и 30 000 км задължително реглаж на клапани,ако си обичат хондите
  6. 1 point
    Е вижда си се, в долната част на маркучето 4. Само че, проблема обикновено е в клапан 3. На CR-V -то, което е фейс, сложих втора употреба от Акорд - та да знаеш че става.
  7. 1 point
    Виж и тази тема, първите 7-8стр.: http://typeaccord.co.uk/forum/topic/1127-p2004-imrc-intake-manifold-runner-control-problems/ Общо взето говорят, че проблема е от филтъра на IMRC, като казват, че на фейслифта е отделна част, а на преди фейса е забучен на IMRC, но пак го чистят или заменят. На твоята снимка филтъра трябва да е точно където е тръба 4 само, че аз не виждам такъв. Ето го и самия филтър: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-frequency-solenoid-valve-filter-2006-2008/ А това е клапана за фейслифта: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-imrc-frequency-solenoid-valve-2006-2008/
  8. 1 point
    Днеска на 36 градуса външна температура реших да премеря колата от 100-200 понеже никога не я бях мерил. Ясно е че жегата не е в плюс и то никак ама.... Та това е.
  9. 1 point
  10. 1 point
    Емич, във връзка с последният ти абзац да уточня, че когато имах проблем с количеството фреон, от централните 2 духалки (на торпедото) духаше различна температура. Лявата - студено / дясната - топло. Това може да е програмирано решение, с цел осигуряване комфорт поне на водача? Крайните 2 духалки работеха всяка с температурата на съответната централна. След дозареждане и без други интервенции 4-те дават еднаква температура (ако е на АУТО). Не помня какво налягане е отчитала системата, но термометърът на централната духалка показваше 6 градуса. Тая година не съм мерил, но ако не внимавам - настивам. Целогодишно системата стои на ауто и на 25 градуса, а под 22 не съм я свалял, щото след 5 мин. неусетно става кучи студ.
  11. 0 points
    Пръскалките стоят перпендикулярно спрямо повърхността на която са капачките им. Тоест не са вертикални спрямо колата, а отиват косо назад под фаровете. Това което е показано е максимално изнесената позиция на закрепване на лайсните от центъра на колата. За съжаление никой не посочва точни мм, а и обтегачи има с различни като габарити видове. Моята броня мина без, но тя не висеше, а просто се е изметнала леко от жегите и някогашният лек удар (отзад не е лепена). Ако вашите брони зяпат като моята (под десния фар), укрепването на лайсните няма да помогне. Трябва да се нагрее и формова пластмасата, за да стане леко по-хоризонтална, но това е много трудно да се случи едновременно отпред и отстрани, така че след ремонта си остана същото положение. Не знам дали го обясних добре, но бронята не винаги е увиснала, а в доста случаи е езметната от стареенето на полимера. Лайсните ми бяха здрави и на мин. разстояние от фаровете.
  12. 0 points
  13. 0 points
    Гумите свирят при загуба на сцепление. При мен свиреха гумите с които ми продадоха колата от Бултракото. Супер скапани мишелини. Смених ги с хубави гуми, сега не се обажда нито в завой нито превърта гуми при тръгване. Зимни гуми на 4 сезона карах миналото лято, преди да ги изхвърля. Не са свирили. Та на въпроса, не, не е нормално да свирят гумите ако са хубави. Нормално е ако са скапани и не държат.
  14. 0 points
    Ако спазвате точно местата за захващане на оптегача, няма какво да се внимава. Ако ги смените пръскалките може да опират в обтегача.
  15. 0 points
    Само че е APP sensor (accelerator pedal position sensor). TPS (throttle position sensor) мисля, че е друг, отделен от APP. ELM диагностиките неправилно четат app sensor грешка като проблем с TPS. Но не съм 100% сигурен в горното .
  16. 0 points
    Имам хубави за рд1 на 35 лева комплект.
  17. 0 points
    Спортни пружини H&R свалени от Хонда Акорд 8ма генерация (седан). Колата е карана с тях в Швейцария. Пружините са съвместими с оригиналните амортисьори. Понижението е около 25мм-35мм. Здрави са с малко забележки от експлоатация (виждат се на снимките). Кашона на снимките не е от тях! https://www.h-r-shop.com/h-r-verlagingsveren-honda-accord-sedan-6/08-35mm-va-1045kg-p-181092.html H & R Sport Springs rates are the ideal solutions if you want to optimize the handling of your vehicle and obtain a sporty look while maintaining the standard comfort. -Sporty looks and performance -Lower center of gravity -Linear or progressive cushioning characteristics -Can be combined with series or retrofit dampers -Surface protection by powder coating
  18. 0 points
    За мен остава да е от M+S (mud + snow). Ако имаш зимни гуми, изчакай до зимата да паднат температурите и с тях провери тогава как е.
  19. 0 points
    APPS sensor?
  20. 0 points
    – Жоре, 'що те е блокирала Ленчето, бе? – Написала статус „Липсва ми уют"... и аз коментирах : "Ленче, къде си сложила ударението, ма?"
  21. 0 points
    И на мен Стрийма ми харесваше, но реших да "разроша гаргата". :) Иначе пиши (макар че снимките са стряскащи), но пък нека знаят и дано някому е от полза. Както е казано: "По-добре веднъж да видиш, отколкото 100 пъти да ти разкажат". Интересуващите се уважават техниката и целесъобразно я пазят, а на другите им е "през оная работа" и стигат до твоята работа (операционната ти маса имам предвид).
  22. 0 points
    Аз пък нямам с какво да се хваля - все толкова си харчи. 1 седмица отпуска - 740км общ преход със среден разход 8.8, но вътре има 100 км градско, а там е ламя. Климатика не е спиран, все пак сме 3-ма + котка и доволно багаж. Иначе днес на прибиране от В. Търново до след Севлиево си държеше 6,3 но дойдоха баирите и почнаха да бавят трафика, а аз не понасям бавните и високите, та изпреварванията го запратиха на 8,5. Чак на магистралата почна да спада и пред къщи беше на 7,7 - за 260 км и 3 часа път. Много е (или пък не), но няма да минавам на нафта, като в оня виц: -Мъжо, нещо стана с колата!!! -Какво направи? -Сипах нафта, щото момчето на колонката каза че дизела е по-икономичен. -Ама, п.... заспала, колата е бензинова ма!
  23. 0 points
    Здравейте, доста неприятно е с тази втулка - да. Аз намерих човек, направи ключ и втулка от фосфорен бронз, подмени ми я и всичко заспа. Преди това опитахме с втулка от нещо като тефлон, но волана беше доста твърд и не стана, за това материала е много важен. Ако иска някой мога да дам контакти за София, подмяната е по-малко от час със сваляне само на кормилния прът/накрайник отдясно. Поздрави.
  24. 0 points
    Скъпи колеги, целта на темата е да организираме често срещаните проблеми по автомобила, не да си изливаме насъбраното. За това и по-късно мисля да почистя темата. Наблюдението ми (от мен самия и от много хора пишещи в темите в този форум) е, че няма недовлни от Акорд 7ма, включително дизел, стига да са купили добре избран автомобил на под 150 000км. Хубаво е да се има предвид, че още 2010та година аз купих моя дълго избиран Акорд 7ма дизел, изглеждащ безупречно от автокъща - на 139 000км. Бързо беше установено, че колата е на около 170. В момента колите по автокъщите, 6 години по-късно, продължават да са на подобни километри и може да си представите в какво техническо състояние и с каква амортизация. Сравнението с БМВ 320д дизел Е46 е доста уместно, понеже колите са от един период и в един клас. 2011та година имах колега, който точно беше взел такова на добра цена, от търговец. Мина през немислими проблеми - като започна с това, че рециклира две от дюзите, рециклира турбо, след рециклирането на турбо колата не работеше добре в ниските и скоро след това я продаде. Изводът за мен НЕ е, че БМВ са калпави автомобили, а че при модерни сложни автомобили на над 10 години е рядкост такова нещо като "страхотна цена, в перфектно състояние". А сравнението за пластмасите на между Акорд 7ма и Дачия е направено от човек, който не се е возил в едната от двете коли. Смело мога да твърдя, че интериора на Акорд 7ма е поне толкова добре помислен и качествен, колкото на БМВ 3 от същия период. Но когато човек си е наумил нещо, всичко му изглежда различно
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Create New...