Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.08.2019 in all areas

  1. 2 точки
  2. 1 точка
    Тръгва в 1часа, но не като закачиш акумулатора, а като дадеш на контакт след закачането му.
  3. 1 точка
    65 литра е, но явно нямаш оригиалната книжка на колата, a и не си видял колко дълбока резерва има тази кола.
  4. 1 точка
    Хич не е добре ,капачката е счупена .
  5. 1 точка
    След като доля вода как е? я дай снимка на капачката от доло.
  6. 1 точка
    Днеска на 36 градуса външна температура реших да премеря колата от 100-200 понеже никога не я бях мерил. Ясно е че жегата не е в плюс и то никак ама.... Та това е.
  7. 1 точка
    Автомобил – Honda Civic 8th 1.4i-dsi i-shift Масло – Petro Canada 5w20 Маслен филтър – Filtron Общ пробег на автомобила - 67780 км. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 749 км; Моточасове - 11 Среден разход по борд компютър след смяната - 5.8 Цикъл извънградско/градско - 80/20, имам към 60км навъртяни в София за един ден. Пробата е взета от напълно загрял двигател и е сушена 24ч. на стайна температура, първа капка. Обем на налятото масло - 4л. до максимума след изсмукване на несливаемия остатък.
  8. 1 точка
    Момчета, да ви кажа честно, от Amayama до централна поща Бургас направих пътека - части за делко, гумички за клапани, семеринги, гарнитури, О-пръстени, болтове за глава, болтове за биели, термостат и може би забравям нещо... Всяка поръчка съм се старал да не надхвърля 100 лв заедно с доставката. До сега не се случвало да се наложи да платя ДДС или мито. Просто ми се обаждат от пощата, отивам с лична карта и получавам. Частите са 100% гарантирано оригинални, в найлончето вътре са запечатани с японски въздух. Цените в много от случаите са съвсем приемливи. Ако цената на нещо определено е висока, то винаги има посочена и алтернативна неоригинална част. Скоро приятел ми сподели, че се заглеждал по Accord 8-ца, 2.4 бензин, за покупка. Помоли да му проверя колко струва ангренажната верига. Останах втрещен - под 100 американски долара с доставка до Бургас, оригинална Honda верига. За мен това е много добра цена. За вас - всеки си преценя.
  9. 0 точки
    – Жоре, 'що те е блокирала Ленчето, бе? – Написала статус „Липсва ми уют"... и аз коментирах : "Ленче, къде си сложила ударението, ма?"
  10. 0 точки
    Нямаше никакви симптоми, дори го забелязах случайно чека, че е светнал. При второто светване (след изчистване на грешката) вече бях подготвен - в началото колата набираше бавно, но след като е сработил отново клапана, си тръгва както преди. Чек енджина си остава светещ, защото грешката е записана като permanent, обаче клапана вече си работи нормално. Уточнявам, че това е на база мои наблюдения и изводи. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  11. 0 точки
    Аз пък нямам с какво да се хваля - все толкова си харчи. 1 седмица отпуска - 740км общ преход със среден разход 8.8, но вътре има 100 км градско, а там е ламя. Климатика не е спиран, все пак сме 3-ма + котка и доволно багаж. Иначе днес на прибиране от В. Търново до след Севлиево си държеше 6,3 но дойдоха баирите и почнаха да бавят трафика, а аз не понасям бавните и високите, та изпреварванията го запратиха на 8,5. Чак на магистралата почна да спада и пред къщи беше на 7,7 - за 260 км и 3 часа път. Много е (или пък не), но няма да минавам на нафта, като в оня виц: -Мъжо, нещо стана с колата!!! -Какво направи? -Сипах нафта, щото момчето на колонката каза че дизела е по-икономичен. -Ама, п.... заспала, колата е бензинова ма!
  12. 0 точки
    За сега е добре ама 2 литра вода изпи
  13. 0 точки
    Виж и тази тема, първите 7-8стр.: http://typeaccord.co.uk/forum/topic/1127-p2004-imrc-intake-manifold-runner-control-problems/ Общо взето говорят, че проблема е от филтъра на IMRC, като казват, че на фейслифта е отделна част, а на преди фейса е забучен на IMRC, но пак го чистят или заменят. На твоята снимка филтъра трябва да е точно където е тръба 4 само, че аз не виждам такъв. Ето го и самия филтър: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-frequency-solenoid-valve-filter-2006-2008/ А това е клапана за фейслифта: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-imrc-frequency-solenoid-valve-2006-2008/
  14. 0 точки
    Notepad++ - Convert to UTF-8-BOM - отваря се с дабъл клик През Импорт от Текст се скапва... но това било бъг в Ексела поне 2007ма версия насам има няколко начина да се заобиколи, включително с дайре при пълнолуние: (копи от нотпад, пейст в ексела - Дата - текст2колони - калпаво е, но като пейстнеш втори път е ок .... .... страх ме е да си помисля човекът който беше споделил този РАБОТЕЩ съвет до какви дълбини на отчаянието е бил достигнал o-O) Явно за 2019 това е оправено Дано някой има полза от погубените 60мин от живота ми
  15. 0 точки
    По спомен,мисля че беше номер 3 (от твойта снимка). Някой го беше чистил/промивал с WD, или Меглио и после се похвали че се е оправил. Аз го смених с втора употреба (за около 60/70 лв. - че нов е около 350 лв.) и вече 7 години няма грижа.
  16. 0 точки
    @vespa Когато един двигател е каран с минерално масло (мани, че му викат "полусинтетика") и то по 30 хил. км на смяна, става мазут вътре! И когато конструктивните особености на тоя двигател изискват вискозитет 8 - 9, а са му сложили 14 - 15, няма как да има нормално мазане! От там и бутала ще са се прецакали, и сегменти ще са запекли и още куп други неща...
  17. 0 точки
    Ако разгледаме моторите във времето, от хонда са доказали , че това го правят много добре . Докато не се намесиха еко нормите и стратегии за по висока производителност и по бърза сглобка . Като почнем от А серията вграждана в акорд , двигател които има многократно документирани изминати по над милион километра без да бъде отварян . Какво се случи сега ?????? , с толкова технологий да не могат да правят мотори не мисля ?. Гори масло , нещо тропа , пропаднали клапани , спекли сегменти , износени валове това ........... Всичко това не може да бъде избегнато но може да бъде отложено . Защо неможе ? няма материал ,ресурса е изчислен . сега някои ще каже ма моята е на 400 к . , два реда по нагоре написах над милион! . Започнаха да се лутат потребителите между избора на масло и предписания , свети чека но майстотра ми каза че на газ е нормално , колата ми е на 200к майстора каза 10/40 нищо че съм с най голямата недомислица к20 икономик . Някои ще каже противоречиш си ! НЕ просто безсмъртната Де серия златната и среда се оказа 5/40 а от двете страни останаха 10/40 и 5/30 . Кога и защо за де серията ? винаги съм препоръчвал 5/40 или ако мотора е след ремонт 5/30 за тази серия мотори , марка масло няма да коментирам който има желание ще разбере с какво работя. Но нека да оставим де серията на страна коментирана е и в други мои теми , няма да се спирам и на Ф серия защото това е реално същия мотор с по голяма кубатура . Важно чека няма вариант да свети ако ще и на въглища да сте подкарали двигателя си 99% от случайте е след монтаж на газова . Разберете и пак в 99 % от случаите или е монтирал или настроил с г@за си газаджията за да свети чека. Забелязавам гледате параметри на мапа за да прецените дали сте за реглаж клапани , стига , в менюала си пише или ако незнаете запомнете 40000 . Ако има газ : B20 - 15k IN15 -EX20 k20/24 - 25k d13-16 - 25k L 12-14 - 30k R18/20 -30k въпреки че това животно държи много отварял съм и след 140000 на газ и пак беше що годе в норма б16/18 - 30к за тях мисля и да не пиша за мен това са най добре направените и конструктивно от всички мотори и най вече б18ц6 . K серията вече не е с ремък а верига и нейния живот при нормална експоатация приключва на около 230к .Живот зависещ много от маслото , ако изключим скоростната кутия , веригата има най много триене метал в метал в мотора . Затова тук поне аз не си правя експерименти к20 5/30 к20 тапира 0/40 също и к24 или 5/30 или 0/40 , спокоино знам какво пише в менюала. Светещ чек с грешки в запалването на цилиндрите , кнок или в комбинация са регистър че 1во трябва да погледнете клапаните а с отварянето на капака и състоянието на веригата дали не е разтегнала. IN25 EX30 за Ка серия. Утре продължавам .
  18. 0 точки
    БРЦ могат да ти сглобят почти всичко според желанието на клиента. Желанието на клиента разбирайте - "нещо по-тънко да направим". Иначе много хора си мислят, че някой монтажник като им монтира евросонда БРЦ и автоматично системата става БРЦ, а всъщност може е да е сбирщайн от всякакви китайско-български-латвийски пръчки. По темата: Разхода на бараката го имам в подписа.
  19. 0 точки
    Здравей, колега. На мен ми се върти идея за предна камера и мисля, че е осъществима с едно такова китайче. Имам задна камера на заводската навигация на акорд фейс и това ще прехвърля сигнала между двете. https://www.google.com/amp/s/m.aliexpress.com/item/32250060678.html Помисли дали не можеш да го ползваш за твоята идея. Поздрави
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...