Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.08.2019 in all areas

  1. 1 точка
    Точно.Даже аз лично изобщо не го използвам.За мен да карам хондата на круиз е все едно да се кача на харли и да го подкарам в снега.Цялото удоволствие излита през комина.
  2. 1 точка
    Вземи си 2литра като този например https://www.cars.bg/offer/c3220499
  3. 1 точка
    Върнах KYB-та и ми признаха рекламацията - ще ми върнат парите за тампоните и лагерите
  4. 1 точка
    Всички ги пипат. Мой познат си е видял колата да се продава при официален дилър с превъртян километраж, след като я е върнал, доплатил е и е взел нова. п.п. Марката на колата не е Хонда, но щом един го прави, значи и другите го правят. Трябва да се отчита печалба, това е положението.
  5. 1 точка
    Срещал съм някъде доработки, но май не беше лесно, ако не си вътре в нещата... От круиза има файда ако правиш много км магистрала годишно, иначе не е толкова важно...
  6. 1 точка
    Забележката ти е правила. Зелената таблица (по-горе) и тази в сайта на liquimoly са ревизия 1999 г. Тези параметри бяха посочени от лабораторията в случая със 0w-20, разредено с 17.2% гориво, който гледах първи при подготвянето на поста им. Таблицата я избрах на случаен принцип, но бе същата като от сайта на anton-paar (КЛИК), който все ми излиза първи като търся SAE грейдовете. Дадох я за пример, тъй като данните съвпадаха с тази на лабораторията. В другите анализи е даден правилния диапазон 6.9-9.3. Благодаря за включването и наблюдателността . Грешката /недоглеждането/ е моя.
  7. 1 точка
    В допълнение на горния ми пост: Ето какво имах предвид, когато казах, че 20-ките трудно (или изобщо не пропадат) при разреждане с гориво: SAE 20, граници на кинематичен вискозитет при 100 С (5.6 6.9<9.3) : (таблицата е стара) актуална таблица 0w-20, разредено с 25.6% гориво: Пропадане до 5.2 cSt, т.е. леко извън долната граница от 5.6 под границата, която е 6.9 0w-20, разредено с 17.2% гориво: Пропадане до 5.2 cSt, т.е. леко извън долната граница от 5.6 под границата, която е 6.9 0w-20, разредено с 6.4 % гориво: Пропадане до 7.6 cSt, т.е. остава в границите на стандарта 0w-20, разредено с 4.9 % гориво: Пропадане до 7.8 cSt, т.е. остава в границите на стандарта Дали има фатално износване на моторите - може да видим сами . Доколкото пропадането на маслото при разреждане с чисто гориво и такова с Е10 е еднакво (поне така показва проучването, по-горе), същото пропадане следва да се очаква и при нашия Е10 бензин. Т.е. при разреждане с до около 6% бензин (+Е10) маслото си остава SAE 20 при 100 С, а това на практика е вискозитетът, който ни интересува. Огромното пропадане на вискозитета при 40 С е ирелевантно, даже бих казал добре дошло. Проблемът с деградацията на маслото обаче си остава! Ето и една "наводнена" 0w-16-ка (за цвят) .
  8. 1 точка
    Като "занулиш" километража, средният разход става по чувствителен защото няма толкова много километри навъртяни и по-лесно се влияе от промени. Колкото повече километри минеш - толкова по-стабилно става показанието.
  9. 1 точка
    Всеки ден участвам в тизи виц от разход под 10лв. на 100км. Сложи си газ и ще влезеш и ти!
  10. 1 точка
    Колега, аз си купих употребяван компресор от ebay от Англия. За около 70 лири. Ако имаш някой да ти го донесе или по куриери е паунд за кг.
  11. 0 точки
    Здравейте! Когато автомобилът е натоварен и особено при движение по наклони, автомобилите с ксенонови фарове имат и допълнително оборудване за движение по вертикала на фаровете поради особено силния светлинен поток и вероятността да бъдат заслепени водачите на насрещнодвижещите се ППС. Какво става, обаче, ако системата ни не работи? Отговорите са три: - не ни е еня за останалите участници; - "спускаме" фаровете ръчно; - отстраняваме проблема и се наслаждаваме от шофирането. Първият отговор за притежателите на автомобил с емблема от една буква "H" (ненаклонена!) не е вариант, затова директно преминаваме към отговор номер 2. Краткосрочното решение е с ключе 5 да спуснем фаровете до положение, което е приемливо както за нас с проблем при нас, така и за другите участници в движението като потенциални потърпевши. Става чрез определената за целта "врътка", която се намира на моторчето, движещо фара, а именно: За отстраняването на проблема и отг. 3 ще са ви необходими малко повече познания. Тях можете да откриете тук: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/145.HTML В общи линии е необходимо да знаете няколко неща: На задните и предни колела се намират датчиците за положението на автомобила. Те представляват датчик на Хол и рядко се чупят. Обикновено има окислени крачета (пинчета). Доста срещан проблем е самият лостов механизъм, за който можете да прочетете повече и видите нагледни решения тук или по-долу: Над педала на газта се намира и модула за управление на фаровете. Той рядко дефектира и едва ли ще имате проблеми с него. Изглежда така: Отпред на самите фарове са гореспоменатите електродвигателчета. Как бързо и лесно да стесним кръга за възможните причини при проблем: с волан изцяло навит надясно, откачате предния датчик от моста (ключе 10). Откачате една от буските на моторчето на фара и с мултицет замервате напрежението в средата на буксата (розов кабел) с маса (някъде по колата или светло син кабел на самата букса). Напрежението трябва да се променя при местенето на лоста на датчика. Това ви гарантира, че датчикът и модулът за управление са наред. Аналогично с датчика на задния мост (може би ще имате нужда от канал) за да премахнете него като проблемен. Ако и там не даде проблем, а напрежението варира при местенето на датчика, тогава е почти сигурно, че проблемът е в електродвигателчето/тата. Техният номер е 00787854. Понеже оригиналните са доста скъпи, можете да си вземете втора употреба от VAG групата и да преместите механизма вътре от единия на другия по следната аналогия: https://www.drive2.ru/l/5555092/ При всеки подменен елемент е необходимо да извършите обучение на системата: окъсявате с кламер, кабелче или друг проводник крачета 4 и 9 от OBDII буксата под волана, давате на контакт и в 5 секунди време изключвате и включвате 3 пъти фаровете, като на четвъртия път ги оставяте включени/да светят. Ще видите как се местят надолу-нагоре с което самообучението приключва както на това видео: В общи линии с един сравнително елементарен тест можете бързо да си откриете и отстраните проблема си. При мен бяха изгорели платките на електродвигателите и се наложи всичко да прочета, затова и го споделям тук. Боби
  12. 0 точки
    Здравейте колеги, Много благодаря на всички, за подробните теми и помоща, иска ми се сега по някакъв начин аз също да съм полезен на останалите и реших да пусна тази тема. След дълга история със марката Хонда реших да си купя по нов и подходящ за семеен автомобил, след като обмислих вариантите се спрях отново на Хонда. След 5 месеца, търсене, четене и занимавка, най-накрая регистрирах новия Акорд 8, закупен лично от мен и докаран от на самоход от Швейцария. Ще кача повече снимки след няколко дена! След много търсене успях да си намеря и закупя това което искам, на цена която ме устройва (не искам да поствам цифри ако някой се интерисува, да пише на лично). Конфигурацията на колата е Executive-plus, на практика има всичко което предлагат от Хонда за този модел (без щорите), но пък прозорците са тонирани всичките. Колата има някои неща които за цялото търсене което направих не видях на друга, ще ги снимам и ще ги добавя към темата, предполага че са поръчвани от Хонда допълнително от първия собственик, не мисля че са добавяни в последстие. Колата има забележки които установих на място и свалих от цената, сега е време да се оправят : > рейката тропа - втулка която ще се оптиам сам да оправя имам такава възможност в средата в която съм. (Нещо интересно по този въпрос, ходих при един майстор от Плводив носи му се славата за най-добрия в рециклиране на рейки, приятел на мой добър приятел. Ходихме при него да му покажем колата и да го питаме дали има опит със рециклирането на такава рейка, човекът се засмя със глас и вика "Ей там ония палет със рейки виждаш ли го, сутрината дойде от Бултрако всичките са като твоята!" ) > лагер на първичен вал на автомата - има тема от колега от Пловдив по този въпрос капака е като този на 7-ма 400лв. > Вътрешно каре дясно - карето от 7-ма пасва > лагер задна главина - пасва от 7-ма също > забележки по предна броня - за сега ще си стоят > Пистов ремък и лагери на ролките - мисля да сменя само лагерите, ще ги избием от ролките и ще набием новите много по евтино е > Колата е със спортни пружини H&R 350mm 29023 VA , възнамерявам тази седмица да ги сменя със оригиналните, та тези ще ги сваля, ако има някой който се интерисува от тях пишете, цената ще е символична > Гумите и джантите са 235/35/19 , Tomason TN4 8519 , Setula Space - Rotalla (DOT 3617) Ще се радвам да бъда полезен, така че ще следя темите и ще пиша ако мога да помогна Ако някой има въпроси по закопуването, пътуването, документацията и обмитяването може да пита събрах доста опит в тези неща (Внос от Швейцария) Идеята ми е да продължа темата със останалата информация която събера покрай ремонтите както и може би покрай цялата покупка и всичките разправии Поздрави,
  13. 0 точки
    Търсиш хотел за почивка - Три-Ва-Го? Гледаш цените - Е-Ба-Го!
  14. 0 точки
    Пуснах темата с друга цел, не да уронвам престижа на дилъра, напротив. Темата е за ключ. Моля модератора я заключи или изтрие. Благодаря.
  15. 0 точки
    Колега @monkos, без да имам за цел да говоря от името на някой, мисля, че неправилно изтълкува поста на emod. Той защитава форума и има желание да не го намесва в сценарии, които биха уронили престижа. Също, смятам, се изказва като съвет към членовете, които изразяват недоказани твърдения против официални дилъри (доста сериозни). Мое мнение е, че всеки сам носи отговорност за това, което казва и поства в интернет. Относно репутацията на форума – това си е, разбира се, изцяло решение на екипа, управляващ форума, но е факт, че намалява свободата на словото в него. Относно останалото, което написа – когато обвиняваш някого, се предполага, че на теб лежи отговорността да представиш доказателства, че е виновен, а не у него – да представя доказателства, че е невинен. Дори е малко безумно да се мисли по обратния начин. Сега, естествено, си е твой избор дали ще го направиш, не си в съд.
  16. 0 точки
    Малко се обърках. Не става ясно какви дневни светлини ползваш? Имаш ли сензор за светлина? Ако имаш сензора - на лоста трябва да пише Auto и на тъмно да ти се включват сами. Звукът турурут е от модулът ми за дневни светлини Не съм сигурен дали може от волана да се сменя между ФМ1 и ФМ2, но цъкайки копчето AM/FM трябва да ги сменя всичките - първото кръгло копченце над 2 и 3 бутоните.
  17. 0 точки
    Относно лостчето за огледалото - не мисля че е проблем. Моето стои така от 4 години (по същата причина).
  18. 0 точки
    Моля всеки един, който реши да пише в темата, много добре да премисли какво ще напише и дали разполага с доказателства за твърденията си, които да представи, тъй като може да му наложи да се защитава в Съда, при съответния съдебен иск от Бултрако или някое от другите представителства, засегнати в постовете. Може скъпо да платите/платим за недоказани уронващи престижа (и не само) твърдения. Към колегите модератори/админи: За мен темата е за ключ. Обвиненията към дилърите, ако има съмнения за нарушения/престъпления, следва да се предяват по съответния ред и да бъдат подкрепени със съответните доказателства. Не ги защитавам (дилърите), но считам, че Форумът не бива да бъде замесван. Мое мнение, като човек, на който му се налага да работи със законодателството и да го прилага (макар и в по-различна сфера).
  19. 0 точки
    Зависи от стилът на шофиране. Когато карам само за кеф на мен лично ми доставя удоволствие да сменям повече скорости, да изравнявам обороти, да си играя малко повече с краката… Това не е съвсем на лице с дизела, най-малкото защото няма да ти е много нужно да сваляш предавки с по-големия въртящ момент. Провокират различен стил шофиране и не мога да кажа, че универсално единият е за предпочитане – зависи от предпочитанията на шофьора. За предимно спкойно градско, да, турбинката е по-приятна от това да качваш обороти и да събираш погледи и смехове. Но ти (съдя по преден пост) си по-млад шофьор, може би говорим за първа кола? Скромно мисля, че за първа кола е по-подходяща надеждна кола, която да не ти бърка в джоба твърде много, която да те научи да „работиш“, за да вземеш повече от двигателя вместо мързеливо само да натиснеш педала. Според твоите приоритети може и да е фактор екологията във въпроса стар бензин или дизел. Особено включвайки чип в картинката (сещам се за всяко протягане към бутона за рециркулиране на въздуха като съм на светофар зад някое тди). Иначе си е въпрос на вкус казало кучето и си облизало задника. А аз си карам кораба с автомата и давам акъли, хаха.
  20. 0 точки
    Ако търсиш икономия, най-удачно е бензин с газов инжекцион. Ще се движиш по-евтино отколкото на дизел. Но имай и предвид, че (в зависимост от километрите, които ще въртиш) газовата вероятно ще я избиваш първата година. Ако взимаш дизел, не мисли, че чип тунинг ще ти свали разхода. Той се прави за мощност, не за разход. При дизела имаш потенциално по-скъпи ремонти, така че там е малко късмет с избора. Мой личен избор е, че аз стар дизел на незнайни километри по-скоро не бих взел.
  21. 0 точки
    Системите за сигурност са ABS, 4 бр. въздушни възглавници, колани и евентуално (много рядко) теглич. Това в кръга на майтапа. ESP няма, но доста често търговците го "бъркат" с EPS, което при 7ма Сивик е Electric Power Steering, т. е. електрическо серво. Ако лампата за EPS свети след стартиране на двигателя, значи има проблем. Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk
  22. 0 точки
    Погледни тук Темата е за друго, но се вижда добре как се маха панела, а и въпросната букса за теглича също. Дано е полезно.
  23. 0 точки
    Здравейте, моля компетентните колеги да си изкажат мнението по въпроса, среща ли ли сте такива масла, из практиката, из лабораторните анализи? В зеленката таблица мин HTHS за SAE 40 е 2.9 за SAE 0W-40, 5W-40 и 10W-40. В руски сайт на liquimoly (линк) е същото. Би трябвало да е (правописна) грешка? В SAE J300 от Януари 2015 (линк), информацията за HTHS на SAE 40 е коригирана мин 3.5 което ми се струва по-достоверно. Аз до сега не съм срещал SAE 10W-40 присъстващ най-често в ACEA A3/B4 с HTHS като на SAE xxW-30 ACEA A5/B5 от мин 2.9. Двете не се ли изключват? Благодаря.
  24. 0 точки
    Не разбирай колегата погрешно, има много чувствителни елементи, които могат да се счупят, за да се смени - Сваля се гумата (за по лесен достъп), сваля се на половина кората над гумата и от ляво имаш достъп. От дясно е по шибано, защото от там минава тръбата (гърлото) на съда за течност на чистачките и трябва да се махне и той.
  25. 0 точки
    Правилно, мини 200-300 км и тогава гледай разхода. Мигача се сменя като се разкачи предната част на подкалника, работа за 10 мин, но по-добре отиди на сервиз. Не се обиждай, но все пак си дама, струва ми се че няма да се справиш сама.
  26. 0 точки
    Всичко пристигна. Точен и коректен както винаги!!!
  27. 0 точки
    Ето тук може да видите, кой кара старата ми кола на 56 стр... https://honda.bg/Spisanie/Dreams 2019/ П.С. Да си я кара със здраве и дано няма проблеми с нея, не успях да се запозная с новия собственик, аз знаех доста преди статията в списанието кой е, макар от БТ да не искаха да ми кажат с цел да не му досаждам или да му кажа нещо, защото бил VIP... ХаХаХа Има статия и за новата, за жалост списанието вече ще е само on-line... На новата навъртях 4000км, никакви проблеми, разход извънградско с двама души и багаж 6.5/100, сигурно може да падне и още, не съм карал за икономия. Тествах я и на много завой, за пример давам пътя от Петолъчката-Котел-В.Преслав-Шумен, тествах ръчния режим супер е за завой и на спускане и изкачване. Иначе по завоите само на ''S''. За изпреварване примерно на Под Балкана с ''KickDown'' на ''D'' или ''S'' изпреварвам по доста коли на веднъж и то доста добре. Определено ''S'' е за завой, спускане и изкачване и когато искаш да изпревариш по-бързо. Доста съм доволен от колата, пак ще го кажа, усеща се много добре на пътя и вариатора ми допада, колата не уморява. Ходих до Дуранкулак по странични пътища и проходи и лоши и хубави, нямам забележки. Колата е ограничена на 207км/ч и това тествах, може да се отключи и ще прави 238км/ч но не знам дали е добре за вариатора... След време бих я отключил, просто да е отключена, далеч съм от идеята за високи скорости, но има по някога дразнещи субекти по пътищата, на които всеки им пречи и много обичат да присветкат с къси-дълги, но като им направиш ластик и после гледат като след Лоботомия... Дойде ми затъмняващото се огледало и този месец ще го слагат в БТ, ще кача снимки преди и след... До скоро... Още нещо забравих да спомена което ми направи впечатление, пълно е с шумкари, това както и да е хората си снимат. Ама друго ми направи впечатление за целия преход един човек не ми присветна да предупреди. На какво се дължи това? Може би новите шофьори не знаят, че не е лошо да присветнат, а може да не знаят къде са им дългите ХаХаХа или просто вече на никой не му пука за другите...
  28. 0 точки
    Здравейте Kолеги, поредна поръчка от Ato24.de Поръчката трябва да се случи на 6-ти Юли 2019г. Ползвате 5% отстъпка от цената и безплатна доставка до София, Търговски Център Боила. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с ЕКОНТ за Ваша сметка с отстъпка от куриерската услуга. Който има намерение да се включи, следва да напише в темата какво желае, да добави линк към съответното масло/добавка и съответното количество. В по-долу съм добавил "Шаблон за поръчка" - ще съм много благодарен, ако го ползвате. Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Парите можете да ми предадете лично или да изпратите тук: Чавдар Кумчев BG92PIRB80834603959507 BIC: PIRBBGSF БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Внасянето на каса на Банка Пиреос е без такса. Моля пишете псевдонима си във форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки, получаването на такива преводи ми струва 20лв на превод. След като пристигне маслото можете да си го вземете от София, Търговски Център Боила, ул. Самоковско шосе 1 или да ви го изпратя до предпочитан офис на Еконт. Телефон/viber за връзка с мен: 0885 909 101 Шаблон с примерна поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Стойност на поръчката: (34,95 + 2*9,95 + 4*12,99)*0,95*1,9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично в ТЦ Боила - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила - чрез Куриер* *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля изпращайте данни, като лично съобщение, само в случаите, когато все още не съм изпращал или когато има промяна в данните ви за доставка.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...