Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.08.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Здравейте! Когато автомобилът е натоварен и особено при движение по наклони, автомобилите с ксенонови фарове имат и допълнително оборудване за движение по вертикала на фаровете поради особено силния светлинен поток и вероятността да бъдат заслепени водачите на насрещнодвижещите се ППС. Какво става, обаче, ако системата ни не работи? Отговорите са три: - не ни е еня за останалите участници; - "спускаме" фаровете ръчно; - отстраняваме проблема и се наслаждаваме от шофирането. Първият отговор за притежателите на автомобил с емблема от една буква "H" (ненаклонена!) не е вариант, затова директно преминаваме към отговор номер 2. Краткосрочното решение е с ключе 5 да спуснем фаровете до положение, което е приемливо както за нас с проблем при нас, така и за другите участници в движението като потенциални потърпевши. Става чрез определената за целта "врътка", която се намира на моторчето, движещо фара, а именно: За отстраняването на проблема и отг. 3 ще са ви необходими малко повече познания. Тях можете да откриете тук: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/145.HTML В общи линии е необходимо да знаете няколко неща: На задните и предни колела се намират датчиците за положението на автомобила. Те представляват датчик на Хол и рядко се чупят. Обикновено има окислени крачета (пинчета). Доста срещан проблем е самият лостов механизъм, за който можете да прочетете повече и видите нагледни решения тук или по-долу: Над педала на газта се намира и модула за управление на фаровете. Той рядко дефектира и едва ли ще имате проблеми с него. Изглежда така: Отпред на самите фарове са гореспоменатите електродвигателчета. Как бързо и лесно да стесним кръга за възможните причини при проблем: с волан изцяло навит надясно, откачате предния датчик от моста (ключе 10). Откачате една от буските на моторчето на фара и с мултицет замервате напрежението в средата на буксата (розов кабел) с маса (някъде по колата или светло син кабел на самата букса). Напрежението трябва да се променя при местенето на лоста на датчика. Това ви гарантира, че датчикът и модулът за управление са наред. Аналогично с датчика на задния мост (може би ще имате нужда от канал) за да премахнете него като проблемен. Ако и там не даде проблем, а напрежението варира при местенето на датчика, тогава е почти сигурно, че проблемът е в електродвигателчето/тата. Техният номер е 00787854. Понеже оригиналните са доста скъпи, можете да си вземете втора употреба от VAG групата и да преместите механизма вътре от единия на другия по следната аналогия: https://www.drive2.ru/l/5555092/ При всеки подменен елемент е необходимо да извършите обучение на системата: окъсявате с кламер, кабелче или друг проводник крачета 4 и 9 от OBDII буксата под волана, давате на контакт и в 5 секунди време изключвате и включвате 3 пъти фаровете, като на четвъртия път ги оставяте включени/да светят. Ще видите как се местят надолу-нагоре с което самообучението приключва както на това видео: В общи линии с един сравнително елементарен тест можете бързо да си откриете и отстраните проблема си. При мен бяха изгорели платките на електродвигателите и се наложи всичко да прочета, затова и го споделям тук. Боби
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    Двулитровият двигател на 8ма генерация е R20A3 – твоят. Нещо не си видял сигурно. С 8ма генерация си Честита да ти е колата!
  4. 1 точка
    Ако ти работи навигацията и чете диска се сверява сам, просто даваш ОК на навигацията. Ако не, разкачаш акумулатора и в 01часа през ноща го закачаш и даваш на контакт.
  5. 1 точка
    За второто изречение си напълно прав. За първото - като поживееш достатъчно десетилетия в тая държава, ще прозреш че нещата са такива и без конспиративни теории (на които и аз не съм почитател). По тея земи няма значение политическия строй и управляващата партия. Така си беше и преди 89-та. Държавата губи дела, но ги плаща от бюджета, тоест ги плащаме всички ние с данъците си. Докато отговорността не е персонална, това е "преливане от пусто в празно".
  6. 1 точка
    Колеги http://omanual.ru/Honda/ е най подробното ремонтно ръководство 10 от десет. И за доста от по старите модели. Няма нещо което не съм открил...от смяна на лампа и тапицерия, чак до бутала и колянов вал.
  7. 0 точки
    1.1.2. Тонколони. Акустиката в купето на 6-та хеч куца. Каквито и елипси да сложиш в задните кори, те просто не "свирят". Мислех си за суб, но багажникът ми трябва да е на разположение на 100%, да не говорим, че и без това е малък. Какво можеше да се направи... Видях, че под кората му има достатъчно място. И... Обърнах резервната гума да е с лицето надолу, така че да се оформи достатъчно голяма ниша, за да побере говорител. По формата на кората от шперплат изрязох същата, но вече от 18мм МДФ, като изрязох и дупка за 20' говорител точно над центъра на резервната гума. Купих си суб-че за отворен обем Pioneer, което монтирах в нея. Изрязох кичето отгоре, като го занесох на тапицер да го обшие по ръба, че стоеше грозно. Трябваше и усилвател. Купих един Made in Japan едноканален Alpine, който навсякъде хвалеха, че е Old School (какво по-подходящо за такава кола ), който беше достатъчно компактен, че да се побере под шофьорската седалка. Момчето, споменато по-горе извади от босе-то и чинчови изходи от предусилвател и remote жичка, с които да подам сигнал на усилвателя. Окабеляването до него си направих сам, след доста четене по форумите. Ето къде му намерих място: Не, че сега свири кой знае колко силно - дори на радио е малко по-тихо, но определено звукът стана доста по-хармоничен и наситен на бас. Точно колкото на мен ми трябва. Нямаше как да минем и без пищялки от VTI. От онези, които се монтират в триъгълните кори при огледалата. Ето ги и тях: В края на 1.1. бих искал да отдам почит на момчето от Стара Загора, без което тази точка нямаше да може да стане факт. През Декември 2017 с огромно съжаление разбрах, че е починал преди няколко (тогава) дни по изключително нелеп начин. Казваше се Аврам от сервиза на Тодор Петров в Стара Загора (от снимката) и беше един от най-кадърните техничари, които някога съм срещал и много се кефех, че когато и колкото и откачено задание да съм му занесъл - винаги се е справял. Наясно съм, че това му е била професията и с този риск си е изкарвал хляба, но беше от хората, за които се радвах, че ги има. Благодаря отново и светла му памет!
  8. 0 точки
    Малко "fresh video"!
  9. 0 точки
    Истинският мъж може да е прасе. Но не го е страх от чумата. Той живее с нея.
  10. 0 точки
    Благодаря, Отправната точка ми е опазването на мотора. Както казах, сменям маслото есента. Зимата карам рядко, на къси разстояния, градско...но пък у нас температурите не са кой знае колко ниски. Лятото наваксвам с дългите маршрути, тогава натискам и двигателя в обороти, както си трябва. Колата се кара на бензин. Май се потвърждава изводът ми от миналата година, че 5W-30 златната среда, само че с по-честа смяна.
  11. 0 точки
  12. 0 точки
    Както Honda Full Synthetic 0W-20 (черната бутилка), така и Honda Ultimate Full Synthetic 0W-20 (сивата бутилка) са основно 85-90% хидрокрег (CAS 64742-54-7; предполагаемо III гр., но под този CAS номер могат да се обявяват и II гр. бази). Т.е. от гледна точка на базовите масла тези масла на Honda не се различават от Petro-Canada Supreme Synthetic, с което си в момента, тъй като и Петрото също е с базови масла от III група, при това с отлични характеристики. Що се отнася до Ravenol ECS 0W-20 (USVO - ultra strong viscosity oil), то това масло би могло да се нарече "истинска синтетика", доколкото доминантно е на базови масла от IV (PAO) и V групи. Дали си заслужава да инвестираш в Ravenol-а ще зависи от условията ти на експлоатация на колата. Колкото по-тежки са те, толкова повече ще изпъкват предимствата на PAO-то и V-та група над III група. Не трябва да се забравя обаче, че един добре балансиран пакет добавки може да компенсира в значителна степен "минусите" на III гр. и да направи маслото, като цяло, равностойно в голяма степен на "истинската пълна синтетика". Трябва разбира се да решиш за себе си и спорът 0w-20 vs 0/5w-30 или казано по друг начин - икономия на гориво и опазване на околната среда (CAFE) vs по-добра защита на мотора (евентуално!). В цялата тази ситуация не забравяй и 5w-20 маслата, особено ако нямаш експлоатация при екстремно ниски зимни температури (под -20/25 С). 5w-20 притежават по-голяма стабилност спрямо 0w-20 (за да не генерализирам - поне спрямо 0w-20 масла , базирани на III гр.), тъй като не губят вискозитета си (на жаргон - не пропадат), понеже имат много по-малко (или никакви, в най-добрия случай) подобрители на вискозитета (VIIs; VM).
  13. 0 точки
    Колеги уточняване какви двигатели карате. Бензиново CRV 3ген с електрическа рейка и дизелово CRV 3 ген с хидравлична рейка.Праблемите не са сходни както и цените за ремонтите им. Колегата иска бензиново което значи електрическа кормила рейка.
  14. 0 точки
    От таблицата гледай ред 21. Там стоят твоето шаси, обема на двигателя ти и кода на двигателя. Срещу тях е и препоръчителното масло: 0W-20 и 5W-20 със сертификати API SN/RC и/или ILSAC GF-5.
  15. 0 точки
    А днес да я допиша, а утре, и минаха още (!!!) четири години, откакто пуснах темата... Явно няма да мога да направя ретроспекция по години, каквато ми беше първоначалната идея, и затова ще го карам сумарно. 1. Интериор: 1.1. О(без)звучаване. 1.1.1. Радио. Като взех колата нямаше радио. След известни експерименти сложих едно ОЕМ-ско радио Кларион. Освен, че се вписва идеално в интериора, подсветката му се активира с тази на фаровете, както и не бие на очи за да бъде откраднато. Много исках обаче да сложа BOSE от Акорд 6, с което се сдобих, благодарение на един колега от форума. На него обаче му трябва външния еквилайзер, който нямах, а и да имах, надали щях да мога да свържа. Открих една доработка, с която босето щеше да тръгне. Остана проблемът, че е касетофон. На пазара има MP3 плеъри, които се включват в платките на радиото с кабел. Виждал съм го по разни опели. Става идеално и лесно, но стига да имаш схемата на радиото. А на босето схемата я нямаше никъде и на никой от каквито да е било прехвалени жичкаджии да намирах не му се занимаваше да си блъска главата. Накрая намерих едно изключително кадърно момче в Стара Загора, което направи това, както и доработката на Босето за да бачка без еквилайзера. Аз пък намерих идеално място, където да сложа MP3 плеърчето с вход за флашка. Плеърчето има IR приемник за дистанционно у-е, като си взех още едно дистанционно за волан и го монтирах, където ми се стори най-добре за целта. Резултатът:
  16. 0 точки
    Колеги поръчката пристигна. Днес ще разпределям, утре ще изпращам, които ще пътуват с куриер.
  17. 0 точки
    За теб маслата са 0W20 ILSAC GF-5 или 0W30 и 5W30, но със спецификация ACEA A5/B5. Аз бих използвал последните.
  18. 0 точки
    Да спомена и аз нещо което би могло да е полезно... 1) увиснала задница - смяна тампони и пружини - грубо около 800 - 1000 лв, има опции и по-евтини; 2) не разбрах от предния пост как да пробваш много внимателно климатроника... Ремонт около 250 лв, на предната кола изкара 60к км след ремонта; 3) за кормилната рейка още няма изпитан и доказан лек, освен нова, или поне аз не знам., въпреки че го играх това хоро. Ще я усетиш по тракането при въртене на волана на място. Нова от Бултрако е около 2500 лв..... Не знам дали не те отчаях с това инфо, но според мен не е лошо да имаш идея за какво иде реч..
  19. 0 точки
    Или течността да е стара, мръсна и да е направила тапа някъде по пътищата.
  20. 0 точки
    Благодаря че така стриктно следиш мненията ми. Който иска ме е разбрал не е задължително това да си ти. Ако не ти харесват просто не ги чети,явно не можеш да се спреш. p.s.Моля направи си литературна група в форума и събери последователите си там.
  21. 0 точки
    За картера ми прати 130 лева и го свалям за снимките.
  22. 0 точки
    Това за което говориш, аз мисля че не е проблем на радиото, а некоректно използване на специалната радио честота, която е предвидена да дава важна информация, свързана с пътната обстановка. Ако изключиш тази функция ¨TA¨, не би трябвало да ти сменя от ЦД на радио.
  23. 0 точки
    Опитайте този линк в dropbox: https://www.dropbox.com/sh/r5pjhtnpj8rn1ew/AAA_4HRYU8HqgUW6RerhEMala?dl=0 Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  24. 0 точки
    За съжаление - да, но все се надявам, че някъде ще има един нормален и некорумпиран човек на висок пост, който като види изгубено дело от поверената му институция, ще му щракне нещо и ще потърси отговорност от този, заради когото е изгубено това дело. Все отнякъде да тръгне нещо. (Написах "некорумпиран" и редакторът я подчерта. Явно няма такава дума в българския, иронично)
  25. 0 точки
    Здравейте, реших си проблема. В сайта https://radio-navicode.honda.com/ въведох рама с американски номер, примерно JHLRD78893C049833, zip code - американски, примерно 33614, американски номер, примерно 202-555-0106, въведох моя e-mail, и серийния номер на радиото, който го изписва на екрана след като натиснете 1+6+включване. По този начин го излъгах, че колата е американска и ми даде кода, отговарящ на серийния номер на радиото. Благодаря на всички съпричастни с проблема ми
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...