Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/28/19 in all areas

  1. 2 points
    Закарай я на майстор който разбира от Хонди Махни го тоя Тотал най големия ментеляк който можеш да насипиш в двигатела. Мотула е бил добре. Бих ти препоръчал този майстор Ето отзивите за него
  2. 1 point
    Е,Ваньо Н22 е с ремък🤓 Вероятно имаше предвид N22,че не се разбира🤷‍♀️😁
  3. 1 point
    Е, за теб може да е достатъчно, но в сравнение с други автомобили си е доста слабичък. Иначе парното е бомба.
  4. 0 points
    Може ли източник на информацията? Според ДИРЕКТИВА 2009/30/ЕО НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Feur-lex.europa.eu%2Flegal-content%2FBG%2FTXT%2FPDF%2F%3Furi%3DCELEX%3A32009L0030%26from%3DEN&fname=CELEX%3A32009L0030%3ABG%3ATXT.pdf"&pdf=true максималното количество на (био)етанол е 10%. Източник: https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Feur-lex.europa.eu%2Flegal-content%2FBG%2FTXT%2FPDF%2F%3Furi%3DCELEX%3A52017DC0284%26from%3DEN&fname=CELEX%3A52017DC0284%3ABG%3ATXT.pdf"&pdf=true http://www.lukoil.ru/FileSystem/9/197691.pdf
  5. 0 points
    В щатите и в други държави има и такова гориво, наречено Е85 . Слагат го в перформънс автомобили и на такива ,които са проектирани от завода да работят с него. Накратко 85% етанол и 15 %въглеводороди. Изгарянето е по ефективно и се получава повече въртящ момент и икономия на гориво. Така,че етанолчето не е вредно за двигателчето, даже напротив. Производствената цена в бг не е много ниска в сравнение с други държави. Може да очакваме да бухат по-малко алкохол отколкото трябва и да заместват с незнайно какви други евтини химии с цел намаляване на производствената цена и увеличаване на марджина на печалбата. Метанолът не знам къде се слага , ама със сигурност гори добре и се образува само Co2 и вода. Токсичен е ако го пиеш, даже много опасен. Ако не ти е подготвен двигателя да работи с такова гориво и не го изгаря добре, ще го хвърля през ауспуха и тогава може да има някаква токсичност за всички наоколо.
  6. 0 points
    Здравейте, В четвъртък си взех колата от сервиза в едно с подменените части: ремък, обтяжна ролка, водач, лагерите на алтернатора и до колкото запоних, диодният блок: Виенето не е било диагностицирано до момента, в който не са били подменени ремъка, ролката и водача. Шума се е появил от алтернатора, веднага след смяната им и това провокирало свалянето му и отремонтиране на диодният блок и подмяна на лагерите. Между другото, искам да попитам: Този водач, подменян ли е, защото е произведен в Словаки? При какви обстоятелства се поврежда тази част? Искам да използвам случая и да похваля работата на механиците и приемчика от сервиз "Субару - Люлин" или известен още, като "Любо-Сервиз". Ползвам услугите им от 2 години, след като бивишият ми майтор се издъни много и съм много доволен. При тях сменям консумативи, но съм правил и ремонта на кормилен накрайник и разни дребни неща. Те самите ползват услугите на външни сервизи, като такива за ремонт на рейки и както в гореспоменатият случй - алтернатор. Всичко е много организирно и работят бързо. Работното им време започва в 8:00, което е супер, защото мога да си остаиш колата сутринта преди работа, а и са много близо до метро станция "Люлин". Това е от мен. Карайте разумно!
  7. 0 points
    И при мен подръпва от 2-3К насам. Чакам си амерички NGK V-power по 2 бъкса парчето. Тези с които съм сега само потвърдиха съмненията ми - французки NGK. Бях чувал кофти неща за тях и се оказаха верни. Карал съм ги 17-18К. Старите - оригинални от Щатите бяха на40К когато ги смених само защото километрите бяха много. На бензин върви, но на газ придръпва. п.п. Колега, какви са тия 0.7 ?!?! Писано е 1.1 мм гап !
  8. 0 points
    Бегай при Ванката и няма да иамш ядове.
  9. 0 points
    Да не ви се бъркам, но миналата пролет (не на DUAL) с изненада установих че на мен ми духа студено, а на пасажера в дясно, топло. Нямаше нужда от термометри - разликата бе осезаема. Дозаредихме около 200мл и всичко се нормализира (без никакви разглобявания). Ще ми е любопитно да науча защо става така. Видно е че и на други се е случвало, а лечението е простичко - остава да го вкараме и в логиката.
  10. 0 points
    Използвам темата, за да не отварям нова да споделя и аз. Колата е CR-V III GEN с мотор N22A2. При последното ми посещение в БУЛТРАКО на приемчика им Богдан /много свестно момче/ му направи впечатление леко потракване от двигателя. Откачиха ремъка и шума остана. Посъветва ме да сменя ангренажните вериги, според него шумът е от тях. Така се и оказа. Преди седмица минах процедурата, но не в БУЛТРАКО, а в провинционален сервиз /по съвет на EMICHA, с когото проведохме доста дълъг разговор по телефона преди да се хвърля с рогата напред/ при майстор, на който имам пълно доверие и поддържа колата ми от както я имам .. отнема наистина 2 дни .. много разглобяване. Работата е много пипкава и не е за човек, който не го е правил. Аз предпочетох да сменя целия комплект от 9 елемента /плъзгачи, обтегачи и двете вериги/ плюс трите зъбни колелета /колянов вал, балансиращ вал и помпа/. На празен ход колата работи като муха в момента .. относно прословутите шумове, след смяна на тези елементи, при мен ако не си внушавам, може би има нещо, като съвсем леко жужене и то след 3000-3200 оборота. Като цяло съм доволен от крайния резултат. Да вметна само, че всички елементи замених с оригинални на Хонда, а не с алтернатива. Ето и малко цени за да съм по-актуален: 1. Оригинален ангренажен ремонтен комплект без зъбните колела - 1100,00лв - с майстора ми ги поръчахме от някаква варненска фирма, с която той беше работил и преди това/ако някой се интересува ще го питам за име на фирмата/ .. В БУЛТРАКО цените са малко по-красиви. 2. Зъбно колело колянов вал - 109,00лв 3. Зъбно колело балансиращ вал - 70,00лв 4. Зъбно колело маслена помпа - 99,00лв 5. Труд - 300,00лв 6. Куриер - 17,00лв Време - 2 работни дни. ТОТАЛ: 1695,00лв Само за информация на колеги, на които им предстои този ремонт и се чудят, дали да ползват алтернативен комплект вместо оригинален .. от фирмата която купих оригиналния комплект ни предложиха и на ASHIKA на цена 350,00лв, също без зъбните колела, но на мен не ми се рискуваше. А ето и цените в БУЛТРАКО, ако някой се интересува: 1. Голяма верига - 203,50 2. Водачи - 3 бр. съответно: 86,00лв; 102,13лв и 66,28лв 3. Обтегач - 301,80лв 4. Зъбно колело голяма верига - 186,10лв това в горната част .. сега надолу: 5. Малка верига - 136,20лв 6. Водач - 25,97лв 7. Водач - 99,90лв 8. Обтегач - 256,18лв 9. Зъбно колело колянов вал - 227,00лв 10. Зъбно колело балансиращ вал - 73,90лв ТРУД - 320,00лв Време - 2 работни дни. ТОТАЛ: 2084,96лв Дано да съм бил полезен! И ТЕ ТАКА.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×