Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.07.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Закарай я на майстор който разбира от Хонди Махни го тоя Тотал най големия ментеляк който можеш да насипиш в двигатела. Мотула е бил добре. Бих ти препоръчал този майстор Ето отзивите за него
  2. 1 точка
    Само за информация - ето така НЕ трябва да изглежда кондензаторът: Сега отивам да направим измервания, а преди тях - колата на място, външна Т = 30 градуса, струя през централните духалки с максимална сила, скорост на двигателя 1500 об./мин, измерена Т на изхода на духалката - 14.0 най-ниска, след което се повишава, стига до 20 градуса и пак започва да спада. С колата в движение със скорост за градско каране - слиза до към 9-10 градуса, но след няколко минути движение. При движение с над 70 км/ч спада до към 8 градуса, но при намаляване на скоростта температурата веднага се покачва. Не съм си играл да меря на всяка духалка с каква температура е. Ще го направя след малко и ще пиша довечера.
  3. 1 точка
    Не мога да дам някакво обективно мнение по въпроса. Мога обаче да кажа, че горивна система за бензин изложена дълго време на чист етанол със съдържание близко до и над 90% ще деградира гумени уплътнения и може би ще увреди дюзите, но с такова съдържание силно ме съмнява да има проблем с горивната система. Метанола от своя страна е много стабилно гориво при високи температури и налягания каквито има в двигатели с висока степен на сгъстяване и/или с принудително пълнене. В общия случай и двата алкохола подобряват горенето.
  4. 1 точка
    Е,Ваньо Н22 е с ремък🤓 Вероятно имаше предвид N22,че не се разбира🤷‍♀️😁
  5. 1 точка
    Здравейте, Markony всичките ти предположения се оказаха верни. Съединителя е бил сменян веднъж, като вече си е позаминал - сменихме със нов. Резултата, вече не се набирам на съединителя като го натискам, мек е като памук (Преди смяната не съм имал претирсане или проблем при превключването, майстора каза, че е за смяна и аз му вярвам). Луфта се оказа една разпаднала се втулка при механизма на скоростния лост - последва побългаряване и сега лоста си е както преди, много съм доволен. Скърцането си остана, но доста по лека и по рядко го чувам. Ами това е от мен за сега. :)
  6. 1 точка
    Е, за теб може да е достатъчно, но в сравнение с други автомобили си е доста слабичък. Иначе парното е бомба.
  7. 1 точка
    Само ръжда да няма и да не е удряна от гръм и черпак. Другото всичко е с цени все едно ти се е паднало от зрънчо.
  8. 1 точка
    Вечния проблем на Хондаджията ...все не му стигат коне Вече и Redbul прихванаха от вас :). По същество....Климатичната система се износва и профилактира като всяка друга система.Обслужването не е скъпо и включва проверка на налягане, премахване на течове,смяна на фреон и масло,почистване на улуците за изтичане на конденз,както и на мухите от радиатора. Отнеманата мощност е функция на външната температура и колкото е по-топло на вън,толкова повече кончета дърпа климатика от двигателя.Е колко точно ще питате? В рамките на нормална 25 -30 градуса температура се взимат 25 коня.При 35 - 40 градуса картинката става по-друга ...ще се искат 30 коня и нагоре.Това се усеща на всеки двигател,даже и на 300 коня Ледженд. Е да ,там е само 10% ,но кога двигателя е 300 коня? ...при 6500 оборота. Сега се връщаме на картинката с нашия дъргел на нафта. Любим ми е изразът ..като включих 6-та по булеварда и двигателя почна да вибрира. Използването на ниски мощностни режими в ежедневието и променя горните сметки в това ,че един дизел 140 ,ползван като 80 -90 коня оставя само с 2/3 тяга при включен компресор.Отделно зареждаме с динамото консуматори и батерии ,вентилатори... Към автора на темата:Проверка на налягането /високото/ при съответния разбирач ще отнеме 20 мин.АКо надхвърля 15 бара при жега 35 градуса навън много вероятно е радиаторът да е попилян от мухи и да няма площ да си върши работата...
  9. 1 точка
    С малката подробност, че трябва да изкара мотора
  10. 0 точки
    Здравейте, От лятото съм горд соственик на CV-R III /2008г. , но както повечето такива коли, няма опцията дневни светлини, и затова реших да си я монтирам. Четох из форума, но не намерих нещо съществено /лесно/ за монтажа и затова импровизирах. Реших да си спестя рязане, оголване на кабели и изталация, затова връзките ги направих директно на предпазителите в купето под таблото. На снимките мисля че става ясно, за който реши да го направи по лесния начин. Дано съм полезен на други колеги
  11. 0 точки
    Може ли източник на информацията? Според ДИРЕКТИВА 2009/30/ЕО НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Feur-lex.europa.eu%2Flegal-content%2FBG%2FTXT%2FPDF%2F%3Furi%3DCELEX%3A32009L0030%26from%3DEN&fname=CELEX%3A32009L0030%3ABG%3ATXT.pdf"&pdf=true максималното количество на (био)етанол е 10%. Източник: https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Feur-lex.europa.eu%2Flegal-content%2FBG%2FTXT%2FPDF%2F%3Furi%3DCELEX%3A52017DC0284%26from%3DEN&fname=CELEX%3A52017DC0284%3ABG%3ATXT.pdf"&pdf=true http://www.lukoil.ru/FileSystem/9/197691.pdf
  12. 0 точки
    В щатите и в други държави има и такова гориво, наречено Е85 . Слагат го в перформънс автомобили и на такива ,които са проектирани от завода да работят с него. Накратко 85% етанол и 15 %въглеводороди. Изгарянето е по ефективно и се получава повече въртящ момент и икономия на гориво. Така,че етанолчето не е вредно за двигателчето, даже напротив. Производствената цена в бг не е много ниска в сравнение с други държави. Може да очакваме да бухат по-малко алкохол отколкото трябва и да заместват с незнайно какви други евтини химии с цел намаляване на производствената цена и увеличаване на марджина на печалбата. Метанолът не знам къде се слага , ама със сигурност гори добре и се образува само Co2 и вода. Токсичен е ако го пиеш, даже много опасен. Ако не ти е подготвен двигателя да работи с такова гориво и не го изгаря добре, ще го хвърля през ауспуха и тогава може да има някаква токсичност за всички наоколо.
  13. 0 точки
    Здравейте, В четвъртък си взех колата от сервиза в едно с подменените части: ремък, обтяжна ролка, водач, лагерите на алтернатора и до колкото запоних, диодният блок: Виенето не е било диагностицирано до момента, в който не са били подменени ремъка, ролката и водача. Шума се е появил от алтернатора, веднага след смяната им и това провокирало свалянето му и отремонтиране на диодният блок и подмяна на лагерите. Между другото, искам да попитам: Този водач, подменян ли е, защото е произведен в Словаки? При какви обстоятелства се поврежда тази част? Искам да използвам случая и да похваля работата на механиците и приемчика от сервиз "Субару - Люлин" или известен още, като "Любо-Сервиз". Ползвам услугите им от 2 години, след като бивишият ми майтор се издъни много и съм много доволен. При тях сменям консумативи, но съм правил и ремонта на кормилен накрайник и разни дребни неща. Те самите ползват услугите на външни сервизи, като такива за ремонт на рейки и както в гореспоменатият случй - алтернатор. Всичко е много организирно и работят бързо. Работното им време започва в 8:00, което е супер, защото мога да си остаиш колата сутринта преди работа, а и са много близо до метро станция "Люлин". Това е от мен. Карайте разумно!
  14. 0 точки
    И при мен подръпва от 2-3К насам. Чакам си амерички NGK V-power по 2 бъкса парчето. Тези с които съм сега само потвърдиха съмненията ми - французки NGK. Бях чувал кофти неща за тях и се оказаха верни. Карал съм ги 17-18К. Старите - оригинални от Щатите бяха на40К когато ги смених само защото километрите бяха много. На бензин върви, но на газ придръпва. п.п. Колега, какви са тия 0.7 ?!?! Писано е 1.1 мм гап !
  15. 0 точки
    И на края кои показаха, че са най добрите, Ferrari невероятни бяхте
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Ами щом има разстроени от цитирането, няма да цитирам, макар, че обикновено не цитирам цял пост, а само част и това не затруднява, а улеснява... Нека всеки действа както знае...
  18. 0 точки
    Да не ви се бъркам, но миналата пролет (не на DUAL) с изненада установих че на мен ми духа студено, а на пасажера в дясно, топло. Нямаше нужда от термометри - разликата бе осезаема. Дозаредихме около 200мл и всичко се нормализира (без никакви разглобявания). Ще ми е любопитно да науча защо става така. Видно е че и на други се е случвало, а лечението е простичко - остава да го вкараме и в логиката.
  19. 0 точки
    Една снимка толкова ще улесни и двете страни.
  20. 0 точки
    Както казах, най-вероятно това е проблемът, но нямам обяснение физически защо се получава и ако и в този случай е така, ще опитваме да го обясним. Разбира се е по-лесно да се провери вместо да се разглобява таблото първо. Да, логиката е, че е в клапите, но нека не започва от тях.
  21. 0 точки
    За картера ми прати 130 лева и го свалям за снимките.
  22. 0 точки
    Безспорно друг път.Съединителя на компресора е проектиран да работи до 10000 оборота. Все му е тая дали ще тръгне на 800 или 6-7000.
  23. 0 точки
    Използвам темата, за да не отварям нова да споделя и аз. Колата е CR-V III GEN с мотор N22A2. При последното ми посещение в БУЛТРАКО на приемчика им Богдан /много свестно момче/ му направи впечатление леко потракване от двигателя. Откачиха ремъка и шума остана. Посъветва ме да сменя ангренажните вериги, според него шумът е от тях. Така се и оказа. Преди седмица минах процедурата, но не в БУЛТРАКО, а в провинционален сервиз /по съвет на EMICHA, с когото проведохме доста дълъг разговор по телефона преди да се хвърля с рогата напред/ при майстор, на който имам пълно доверие и поддържа колата ми от както я имам .. отнема наистина 2 дни .. много разглобяване. Работата е много пипкава и не е за човек, който не го е правил. Аз предпочетох да сменя целия комплект от 9 елемента /плъзгачи, обтегачи и двете вериги/ плюс трите зъбни колелета /колянов вал, балансиращ вал и помпа/. На празен ход колата работи като муха в момента .. относно прословутите шумове, след смяна на тези елементи, при мен ако не си внушавам, може би има нещо, като съвсем леко жужене и то след 3000-3200 оборота. Като цяло съм доволен от крайния резултат. Да вметна само, че всички елементи замених с оригинални на Хонда, а не с алтернатива. Ето и малко цени за да съм по-актуален: 1. Оригинален ангренажен ремонтен комплект без зъбните колела - 1100,00лв - с майстора ми ги поръчахме от някаква варненска фирма, с която той беше работил и преди това/ако някой се интересува ще го питам за име на фирмата/ .. В БУЛТРАКО цените са малко по-красиви. 2. Зъбно колело колянов вал - 109,00лв 3. Зъбно колело балансиращ вал - 70,00лв 4. Зъбно колело маслена помпа - 99,00лв 5. Труд - 300,00лв 6. Куриер - 17,00лв Време - 2 работни дни. ТОТАЛ: 1695,00лв Само за информация на колеги, на които им предстои този ремонт и се чудят, дали да ползват алтернативен комплект вместо оригинален .. от фирмата която купих оригиналния комплект ни предложиха и на ASHIKA на цена 350,00лв, също без зъбните колела, но на мен не ми се рискуваше. А ето и цените в БУЛТРАКО, ако някой се интересува: 1. Голяма верига - 203,50 2. Водачи - 3 бр. съответно: 86,00лв; 102,13лв и 66,28лв 3. Обтегач - 301,80лв 4. Зъбно колело голяма верига - 186,10лв това в горната част .. сега надолу: 5. Малка верига - 136,20лв 6. Водач - 25,97лв 7. Водач - 99,90лв 8. Обтегач - 256,18лв 9. Зъбно колело колянов вал - 227,00лв 10. Зъбно колело балансиращ вал - 73,90лв ТРУД - 320,00лв Време - 2 работни дни. ТОТАЛ: 2084,96лв Дано да съм бил полезен! И ТЕ ТАКА.
  24. 0 точки
    Вече минах 2800 километра, поредното извънградско до морето и обратно, 5.5 литра бензин на 100 разход при каране със 120-130. 4 човека с багаж. Пак уточнявам, че съм спокоен шофьор, а не състезател.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...