Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.07.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Нека споделя и аз моите впечатления. В рамките на месец имах възможността два пъти да ги посетя момчетата в Дупница, на кратко Ванката и Миленката нямат грешка. Всичко, което трябваше да свършат го направиха перфектно, без никакви забележки от моя страна. Бъдете живи и здрави и все така услужливи и добри момчета.
  2. 1 точка
    Продавам джанти с гуми Tomason 5x114.3 18' централен отвор 72.6 сега с втулки на 64.1 за Хонда 8.5j et40.джантите са с нормални следи от употреба видими на снимките. Гумите са Bridgestone 225 40 18 грайфер 5.5мм Дот 2015г Цена 790лв Тел за връзка: 0895817778
  3. 1 точка
    С това малко разстояние ще опукаш бобините!
  4. 1 точка
    Нормално е колега, явно си с емулатор, прегледай темата на газаджиите https://forums.hondabg.com/forum/48-алтернативни-горива/
  5. 1 точка
    И така, сагата свърши. Днес ми сложиха съединител Айсин, но....само на кутията пишеше Айсин. Вътре за изненада ( моята беше, че не знае причината) на управителя на сервиза, имаше съединител LUK. Обясних му, че различните производствени толеранси, са причина за различните наименования върху кутията и тук е парадокса. В кутия с надпис LUK беше твърд съединител, освен, че с осезателно по-ниско качество. По презумпция, това трябва да е с най- малки отклонения от нормите, заради фирменото лого, но се оказа, че е точно обратното. AISIN качеството е на светлинни години, пред LUK (говоря за надписи по опаковката). С AISIN, колата ми потегля без газ, като автоматик. Никакви вибрации. Вече няма и вибрации по вилката, които да се предават на педала на съединителя. Освен това на около 1200 оборота, с LUK имаше бучене в купето, ако карам на по висока предавка. Това явление, изчезна с AISIN. Педалът е лек, като перце, а с LUK беше осезателно по-тежък. Никога вече, продукт с опаковка на LUK!
  6. 1 точка
    Здравейте на всички. Вчера открих лесен и най-важното безплатен начин за ресет на нивомера на бензина. След близо година чудене с колко бензин съм в колата въпреки дадените 90 лв. за емулатор(така и не разбрах как работи, с половин резервоар бензин ми свети лампата), се зачесах по главата и стигнах до следното: бъркаш с пръстче,както се бърка в ... ,само че в гърловината на резервоара, да се отвори металната клапичка и готово. Може и само да се вкара бензинов шланг, без да се зарежда. Сигурно доста хора го знаят ама за мене си е откритие тъй като сам стигнах до него. На някой може да е полезно. Акорд 2009, 2.4 АТ ,lpg Фобос
  7. 1 точка
    Най-добре послушай Веспа , че найстина ще береш ядове.Иначе от изброените неща Shark (но 1500)е най-добре работещия изпарител.Томасето за сонда , ферони не е лоша но е турска ,ОМБ най-често блокират при препълване на бутилката.Тръба 8мм ти е напълно излишна ,вътрешния диаметър на термопластик ф6 е равен на медна ф8, а стеснението при фитингите не оказва влияние. Баракуда инжектори също дефектират от мръсна газ ,та най-добрия вариант ако ти ще си ги избираш е РАИЛ ДАКОТА ,щото се разглобяват и се чистат.Като гледам какви компоненти са ти предложили , предполагам електроникат ще е Фобос.Ако е така не е лош вариант но внимавай кой ще ти я монтира.
  8. 1 точка
    Здравейте При мен този проблем беше разрешен със смяната на сензора от сайта на аутодок. Беше някакъв полски, не оригинален. За сега карам 2 000км и без проблем. Колата върви осезаемо по-добре когато не свети чека.
  9. 1 точка
    Преди време имах проблем с един от джазовете, който беше подобен на вашият. Оказаха се закъсани гумени уплътнения на колекторите. Сменях свещи, бубини, чистихме ЕГР- клапана и какво ли още не. Ефекта беше равен на 0. Докато не смених уплътненията не се оправи. При мен помогна! Не казвам и не съм сигурен, че и при вас ще се получи. Но, ако сте отметнали всичко останало и проблема е останал, не е лошо да пробвате. Успех!
  10. 0 точки
  11. 0 точки
    А бе бъзикам се с маниаците, които държат всички консумативи да са върхови, всички части/аксесоари оригинални...
  12. 0 точки
    здравейте, от 11.07. 2019 г. семейството на хонда се увеличи с още един член в мое лице. хонда легенд 4х4 -2006 г. надявам се дълго време да ме радва този автомобил. хубави почивни дни на всички колеги.
  13. 0 точки
    Правилно предполагаш, колега! Взех го преди няколко дни, но от емоции - и положителни и не дотам, не ми остана време да пиша тук. Колата е супер - голяма, комфортна, луксозна, вози като лодка, не чупи вратове, но има тяга, когато ти трябва. Лакома е доста (градско 18-19...), но от София до Стара Загора при 140-150 си ми даде приличните за над 2 тона кола около 12/100, което ме устройва, тъй като ще се кара основно в такъв режим и то има-няма 10000 км/годишно. Оттам имах първоначално голяма уплаха, защото колата НЕ спираше, нямаше ръчна (в случая - крачна), тропаше яко по дупките, а волана затягаше при въртене на място сякаш караш Лада 7ца :D Бях подготвен, че спирачките по default не струват, и убеждаван от целия екип на един препоръчан сервиз, че колата е чук, реших че твърде много я искам, за да ме откажат тез неща и стиснахме ръце с човека. Оттам минах през идея за поръчкови 4 бутални спирачки и опасения за сериозен дефект в кормилната уредба, а тропането изчезна с демонтирането на теглича. За мой късмет се оказа, че колата не спира, просто защото няма грам накладки, а спирачната течност беше станала на пилешки бульон и след като днес сменихме всичко с ново, о кеф! Ръчната я регулирахме и вече и тя е чук, а последния ми сериозен дерт - втвърдяването на волана може би ще се реши с една промивка на системата, ново хидравлично масло и повратния момент - нов резервоар и капачка! Оказва се, че оригиналния е с фабричен дефект, тъй като има на дъното филтър, който е твърде ситен и след тези близо 170к км. боклуците, които е събрал нарушават всмукването при ниски обороти. След промивката и смяната на резервоара + новата течност би трябвало системата да стане като нова. Остава ми само тези дни да направя промивка и на трансмисията и хидротрансформатора и зареждане с американското масло Amsoil и колата трябва да стане чук. Накрая вече ще имам само козметични процедури и освежаване и много надявам се безгрижни и комфортни км...
  14. 0 точки
    Благодатя, ти. Хванах го, като задържа бутона TA/RDS и ми излязоха доста неща за активиране. Тепърва ще ги пробвам кое за какво е, но вече rds имам! А днеска правя една година със CR V -то! По добре късно от колкото....по-късно!
  15. 0 точки
    Послушайте мъдреца: - Не оставяй за събота това, което можеш да изпиеш в петък!
  16. 0 точки
    Жена тегли пари от банкомат. Детенцето и я пита: - Мамо, как тате влезе вътре да ти ги подава?
  17. 0 точки
    Според мен влиза от уплътнението на стоповете .Ако е била натискана отзад и деформирана престилката ,или сваляни стоповете,се получава този неприятен ефект с водата . пс Имал съм този проблем с друга Хонда преди време
  18. 0 точки
    Не съм сигурен :), Петрото е Дексос1 ген2, което практически от догодина ще се нарича Ilsac GF6 - и покриването на този стандарт не е несъвместимо с покриването на други - просто за продаващите предимно в САЩ е безсмислено да сертифицират тази серия по европейските стандарти По същата логика - щом Шела няма сертификат за ГФ5 - значи не става за японски автомобили :)
  19. 0 точки
    Смениха целия комплект от 4 части.
  20. 0 точки
    Ама що не му се скара за заглавието на темата ... Колега, бива ли такова заглавие? Следващия, който иска да си лепи емблемата как ше разбере за какво иде реч като погледне заглавието?
  21. 0 точки
    Грешката е "непозната" защото проверката не е направена с HDS. Ключа може да се обучи само дистанционно да отключва и заключва колата, за паленето процедурата е доста по-сложна.
  22. 0 точки
    Малко развитие по темата.След като се спука маркуча,случайно намерих втора ръка заедно с рейката.Нея я смених,защото сълзеше отгоре където влиза кормилния прът,а и малко насичаше.Смених ги,като през това време пратих моя маркуч да го рециклират в HansaFlex в Стамболийски(там са най-добрите,проверено.Има още една фирма също там Тодико-Котеви.)Веднага обясниха,че са правили такива маркучи от Хонда и че трябва да е трипластов текстилен маркуч(3ТЕ се води).Разните карантии от вътре се прехвърлят от стария. Всичко беше ОК за около 3 седмици и вчера отново същия проблем с маркуча втора ръка.Спука се на точно същото място(кербовката).Сложих вече рециклирания маркуч и за сега няма никави шумове от към хидравликата или някакви други проблеми.Ще видим по-нататък как ще е,но силно мога да препоръчам рециклирането,хората си разбират от работата. П.п Забравих да кажа,че съм слагал само оригинална хидравлична течност.
  23. 0 точки
    Хареса ми как е станало при колегата и аз си поръчах такива. Много добре се получи, но нещо ми се разминават бушоните вътре в купето от тези на описанието. И за това взех ток от 37 предпазител, който не е сложен, а в описанието е за дневни светлини. Сложих 5А предпазител, като крачето към дневните светлини съм го подвил да не влиза в гнездото /знам ли какво ще захраня/ ли за подвитият крак запоих кабела към белите светодиоди.
  24. 0 точки
    Не съм сигурен какъв точно ти е въпроса, нито какво караш, но пък разбрах че си от седмица във форума. Айде добре дошъл. Пробвай пак с въпроса.
  25. 0 точки
    В тролея мъж казва на непозната жена: – Ще ви дам 10 кинта, ако си вдигнете полата над коленете. Тя отвръща: – Ако ми дадете 20, ще ви покажа къде ме оперираха от апандисит! Мъжът бързо подава 20 лева. – Еееей в оная болница! – показва му с пръстче жената през прозореца.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...