Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/06/19 in all areas

  1. 1 point
    Petro canada 5w20 на 4000км., първа капка, леко разлята, основно извънградско, забелязва се много лек зачатък на ядро, не знам как да го тълкувам, това което на мен ми прави впечатление е, че много трудно се взема пробата, направо брадясвам докато я чакам да капне, вече 2 проби предобрям, защото трябва буквално да тръскам щеката, не иска и не иска да капне, което според мен означава, че маслото създава много стабилен филм с метала и има силни молекулярни връзки, ще го видим занапред как ще се представя, но мисля да му дам шанс поне 10к. EDIT: Добавено обработено изображение на капката (emod)
  2. 1 point
    Аз също карам с 5w30 предния собственик я беше карал последно с 10w40.. и аз се стреснах малко като видях с какво карат колегите. 5w30 е синтетика а не полу синтетика като 10w40 . Сега карам с това https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-30/ravenol-fds-5w30 като сменя6 масло гледай да отговаря на спецификациите ACEA A1/B1, ACEA A5/B5 и да е пълна синтетика 5w30/0w30/0w25/0w20 всички стават.
  3. 0 points
    Petro canada 5w20 си е най-обикновен хидрокрек. Така, че аз не бих го търкалял повече от 6000 км. на бензин и 8000 на газ.
  4. 0 points
    Колеги, маслата ги пусках вчера, но не съм отметнал за Смс-и и няма да получите.
  5. 0 points
  6. 0 points
    Колеги, има само една туба 5L ECO-Clean 0W-30, Ще я поръчам за @vladimir0v, защото той я е заявил първи ... @manch ми е посочил с какво да заменя неговото. @Georgiev crv, моля да кажеш дали искаш нещо друго или просто сторнираме?
  7. 0 points
    Народа в България винаги бърза, културата е ниска, масово не се спазват знаци и маркировки - един дебил като завие от лента за направо или настъпи маркировка и т.н и след него хукват още 10 такива овчи гратисчии.
  8. 0 points
    В тази кола няма абсолютно нищо от Type S освен явно емблемата. Пълен Executive е с всички възможни екстри което е добре, но дори от тези мини снимки се вижда състоянието на седалките което за мен говори, че е много далеч от 170км. Провери я лично в Бултрако и се моли да ти дадат инфо. Ако няма инфо не бих заложил да я купя или поне задължително я прегледайте и на диагностика ! Успех
  9. 0 points
    Разлика има голяма между Type S и TypeR. За 8-ма генерация не съм чувал да има.Най-важен тук е мотора,който е К20А с 220кс,къси скорости,окачване,Спортни седалки ,педали,алуминиева топка за скорости,крило,прагове,липове и други типични за Р-ките аксесоари.Както един верен фен и мой добър приятел казва :-“Тайп Р-а си е Тайп Р! Ето и Линк акорд 7
  10. 0 points
    Здравейте колеги.Вчера най-накрая отстраних този проблем с тресенето.Какво ли не смених.Всички тампони отзад на диференциала,сваляхме кардан.Смених вътрешно каре по препоръка на представителство на Хонда.Тук е момента да споделя,че закупих нова вътрешно каре ,уж оригинално японско от магазин за японски авточасти в Пловдив.Карето се оказа с по-голям луфт от оригиналното което свалих.Та след толкова ходене по мъките и след препоръката на двама монтьори,свалихме и двете полуоски.Занесох ги да ги проверят.Оказа се,че проблема е в лявото каре,въпреки,че видимо нямаше притеснения и луфт.Рециклираха вътрешно ляво каре.Сложиха си ми пак старото вътрешно дясно каре.О,чудо,всички вибрации изчезнаха.Струваше ми 275лв. рециклиране на ляво и монтаж на дясното.До колкото разбрах проверката на полуоска е около 40лв.Офиса им е на ул."Захари Стоянов" в Пловдив, а цеха им е в с.Царацово.Това е за колегите от Пловдив.Оставих полуоските направо в Царацово и на другия ден бяха готови.Съветвам колеги с такъв проблем първо да опитат с това като начало.Аз дадох преди това около 800лв за тампони и карета които не е трябвало да сменям.Ако някой иска повече инфо мога да споделя на лични или на 0888217752-Весел Иванов.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×