Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.04.2019 in all areas

  1. 1 точка
    На клипа се вижда къде е и радиатора за парното. Другото лъскаво(светлосиво) между пластмасите и тръбите му минават под изпарителя. Смяната му ще е подобна като на изпарителя предполагам.
  2. 0 точки
    Колега стискай палци да не разбираш за валовете на К20. Аз го казвам от опит с 2 такива мотора. Не съм правил компромис с маслата. Следващия път като си отвориш капака на клапаните огледай хубаво валовете - пак ти го казвам от опит! Освен това разгледай темите на руснаците за К20 двигателите и разпределителните валове - 2002-2004. Моторът К24 не страда от този проблем така, че ако визираш този мотор ... няма спор. И последно, аз неверни неща не пиша! Обади се в N на брой морги за авточасти и виж на колко от тези мотори К20 разпределителните валове са им налични.
  3. 0 точки
    При мен понякога тръгваше компресорът, понякога не, но повечето случаи не работеше. Когато хубаво го поразмърдах и натиснех (релето) и зацепваше. Смених го с някво бошовско и забравих за проблема. Иначе самото реле се чуваше да цъка при включване/изключване на климатика, дори когато компресорът не въртеше.
  4. 0 точки
    Христос Въскресе, бъдете здрави:
  5. 0 точки
    Весел, твърде много те уважавам, за да ти тегля една! Всички генерации на Порше Кайен съм карал до морето! Шефа им е фен! Днес е Великден! И не бъди толкова надут!
  6. 0 точки
    Тази седмица минах за реглаж на клапани през Бултрако-Пловдив.Инфото, което мога да дам е следното: 1. Колата задължително се оставя при тях да пренощува от предния ден, като беше готова до 12 часа на обяд на следващия ден. 2. За да ви дадат гаранция за херметичност задължително сменят гарнитурата на капака. 3. Работят качествено , но цените са следните: - реглаж на клапани - 100лв. - нова гарнитура + смяната и - 40лв. Общо 140лв. всичко за 3 часа работа :), като става въпрос за CRV 3 генерация, бензин.При наличие на газова уредба, според тях реглажа трябва да се прави на всеки 20К км.Интересното при мен е ,че след 20К от монтажа на газовия инжекцион клапаните не бяха натегнали ,а изпускателните на трите цилиндъра дори бяха хлабави.Това ми е първо отваряне на двигателя за реглаж на клапани, може би затова.Не намирам някаква видима разлика в поведението на колата след реглажа.След 20К ще видим пак какво ще е положението.
  7. 0 точки
    Здравейте Колеги, Вчера малко се позанимавах и успях да монтирам Булбара. Ще опиша накратко процеса, ако някой занапред мисли да си поставя такова нещо Доста занимавка си е, а и доста неща се свалят за да монтираш новите крепежни детайли: 1. Като за начало се сваля бронята, след което металната греда зад нея на която са закрепени тромбите. 2. Сваля се пластмасовата кора и тръбата, която се намира под бронята(Предкартерната защита). 3. Демонтират се двете планки на които е закрепена тази кора. 4. Монтират се новите планки които са като кутии на мястото на гредата зад бронята. 5. Монтират се новите планки за закрепване на булбара в долната част(планките ги оглеждайте предварително дали са прави понеже, аз ги монтирах след което разбрах, че са доста изкривени и се наложи на место да ги изправям). 6. Монтира се бронята без да се налага никъде да се реже или пробива. 7. Монтира се булбара. 8. Ако нямате инсталация за халогени трябва и тя да се направи. На кратко това са стъпките. Прилагам и няколко снимки.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...