Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.04.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте! Аз също имах проблем преди време с въпросната биалетка. Чуваше се едно дразнещо скърцане/тракане при преминаване през неравности. Проблема го реших като напръсках обилно с WD40. Вече 3+ години нямам ядове, но тъй като тогава не знаех дали това ще сработи, бях проучил нещата и бях в готовност за смяна, ако се наложи. Естествено не на целия механизъм, както се предлага за Хонда, а само на биалетката. Та да споделя и моя вариант, на който се бях спрял. Може да е от полза на някой. Оказа се, че при Тойотите също има такава биалетка, но се предлага отделно, че е и "регулируема", като тези дето показвате. По спомени, беше около 60-70 лв. нова. Лично за мен цената е приемлива... Ето няколко снимки на въпросната част, заедно с OEM Part Numbers (2 различни номера са - за лява и дясна, в зависимост от местоположението на механизма): 48906-35010 48906-35020 Да спомена и една важна подробност. Темата е за Accord 8 gen. A aз съм с Accord 7 и говоря за него. Но силно подозирам, че биалетката, a най-вероятно и самия механизъм ще са едни и същи. Все пак, добре е това да се провери преди евентуална покупка. Поздрави!
  2. 2 точки
    Здравейте отново колеги, искам да се похваля че си оправих сам светещите индикатори на vsa и триъгълника, сега ще ви споделя как. Моят стар abs блок даваше грешка 81-1 и тази грешка не можеше да се премахне по никакъв начин, прочетохме я с едно китайско delphi и изплю прецакан модул на abs/vsa, дотук добре, намерих в нета един дефектен abs блок за 50 кинта, с друга грешка 66-1 който при четене с "делфи"-то, я дава прецакан спирачен сензор за налягането, и тогава започнах да размишлявам, как с два прецакани abs блока да направя един рабтещ, първо разглобих и двата блока на парчета и започнах да събирам само работещите части в един, взех от блока който закупих в нета с работещ модул и го монтирах на моят работещ сензор на спирачното налягане, който се намира по средата на алуминиевият корпус, и двете моторчета си бачкаха, затова избрах по безшумното и монтирах него, поставям го в колата ключвам буксата, давам на контакт, и след 2 секунди какво да видя 😲 всичко загасна! нямаще нито една светеща лампа, обезвъздуших спирачките, и отидох на тест драйв на един черен път, абсолютно всички системи от абс-а до тракшън контрола на vsa работиха без забележки! и да подчертая всичко това го направих в рамките на 5 часа съвсем сам, ами как няма да се гордея със себе си като и аз не мога да повярвам че успях от първият път, да поправя нещо за 50 лв. за което в сервиз ми искаха 1000 лв 😆, да са живи и здрави, ше имат да взимат! та така колеги, много ще се радвам ако съм помогнал с написаното на някой със същият проблем! Успех на всички!
  3. 1 точка
    Да се роди, да живее, да яде и пие може и насекомото. Човек трябва да живее живот полезен и на другите. Джузепе Гарибалди
  4. 1 точка
    http://kolalok.com/gumi-dzhanti/honda/jazz.html Да наистина дават само този размер. Ако си искал висока кола защо си избрал Джаз. Всичко непредвидено от производителя би довело до натоварване на окачване и кутия,последиците за твоя сметка.По принцип се вдигат колите с подложки на пружината но става въпрос за CRV колко е приложимо за твоята . Незнам в кой справочник си открил за 15 ки но виж сервизната си книжка там е вярната информация.
  5. 1 точка
    Имаш късмета да си попаднал на дефектно устройство. Това трябва да го покрие гаранцията без дори да даваш обяснения. Иначе ако не ти се занимава със скъпи неща, ето друга тема, в която няколко човека сме описали и пробвали същите устройства и никой не е срещнал проблеми: Да добавя - поръчай си от по-простия модел, който е само преход от 3.5 мм към входа на аудио-системата. Не го използвай това като плеър, защото е ала-бала. Свири там нещо, колкото да не е без хич. Вземи си в комплект и един блутуут адаптер, качваш си цялата музика на телефона и си пускаш когато и която песен искаш, без да се занимаваш да ги подреждаш и кръщаваш по специален начин и да се чудиш коя песен кога следва и къде се намира. Гледаш си на екрана на телефона, чиста работа. Има адаптери с вграден микрофон и поддръжка на профил също за телефонни разговори, освен A2DP.
  6. 1 точка
    Колега,аз съм с комби и мисля да я вдигам. Отзад с гума от ГТЛ. Знам как. Отпред как повдигна твоята?
  7. 1 точка
    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37930-doyde-li-krayat-za-kolite-bez-katalizatori
  8. 1 точка
    Ако вибрира при спиране - шарнир на горен носач. При мен го имаше точно така: само при спиране между 130 и 80. Под и над тая скорост нямаше треперене на волана.Имаше и тропане само при каране по павета. Все едно си с криви дискове. И на 2 места умниците ми казаха : нацелил си дефектни дискове, връщай ги. В крайна сметка смяната на шарнира доведе до изчезване на тропането и вибрацията на волана при спиране, но трябваше кадърен майстор.
  9. 1 точка
    За съжаление имам доста добра представа за цените на частите, както нови така и втора ръка. След като бултрако ми обявиха 2300лв за 1 брой спирачен апарат, вече нищо не може да ме изуми. Просто се опитвам да гледам по-реалистично на нещата, да търся варианти и от чужбина и ще се учудиш как с малко повече упоритост, може да се намират добри оферти за почти всичко, стига да не си на зор. И колкото повече хора го правят, толкова по-скоро Хонда моргите в България ще се усетят, че не е нормално да си слагат между 100 и 500% надценка на частите.
  10. 1 точка
    Така ето го резултата, отваряш капака и почваш, всичките стъпки както са показани във линка на първия ми пост. Филтъра излиза леко с движение към купето. На една от снимките се вижда ключа за отвиването му, не използвайте от ключовете с верига или с пластини които притягат капачката защото вижте моята капачка от големи майстори е със счупени зъби. Ключа е 90/15(90мм. 15 стенен) ето ви линк не е хиляди левове. https://toolspanda.com/чашка-за-маслен-филтър-90ммx-p15-honda-accord-mitsubishi-mopar-isuzu-zimber-tools-6014.html Виждате състоянието на моя филтър- пълна боза, това не е филтър на 10 000км със сигурност . Тея глупости че по каталог се сменя на 80 000 си важат за Япония където нафтата не е боклук с биодизел и други лайна вътре. Няколко пъти ми светна чека с грешка в горивната система и ето резултата, филтъра като въздушния който съм показал в другата тема за Акорд 8, боза. А дали чека свети заради филтъра с индикация PGM-FI ще си покаже скоро. Та смяната ако имате сръчни ръце става за 30мин. ако се полигавите с парцала и 1 час отива. Предпочитам сам да го направя отколкото после целия мотор да е олят с нафта. Все пак си пригответе един обезмаслител да пръснете тук там ако се налага. Нафта не съм доливал на снимките се вижда нивото във филтъра, сложих новия и след като сглобих всичко завъртях на контакт и изчаках помпата да подкачи гориво тя се чува след като спре палиш и това е. Аре успех със смяната дано да съм бил полезен с инфото.
  11. 1 точка
    За да не бъда криво разбран - следва да уточня някои неща: Като взех колата вибрациите ми се сториха неприятни. След мръсна газ, оборотите на място бяха около 600 - чистихме дросела - ефект частичен. После огледах тампоните на мотора и кутията. Предният вакуумен бе със скъсана мембрана, страничният на 2 части, задният труден за преценка, а от тези на кутията само единият в поносим вид. Поетапно бяха сменени със здрави (втора ръка) - ефект осезаем. Преди смяната (при рязко ускорение) колата дърпаше на дясно и по големи неравности нещо отпред трополеше. На снимката се вижда какво свалихме. През това време моторът имаше леко претрисане и регулирането на клапаните също оказа положително влияние за това (имаше 2 стегнати изпускателни) - ефект осезаем. От 3 години колата е приемлива, но малки вибрации (в описаните горе режими си има). Твърде ситни са, а и отдавна карам автомати и знам че са си така. При мен вибрациите се усещат много леко и то само в седалката. Ако питащият ги усеща на волана или по педалите - да търси причината. Някой горе бе писал за някакви милиметри трептене на волана - това не е Краз. Принципно съм им свикнал, но след извънградско липсват и се е случвало преди да я прибера в гаража да въртя стартера на работещ мотор и вече имам навик като съм спрял, да поглеждам оборотомера, понеже темперирани мотор и кутия нито се чуват, нито се усещат.
  12. 1 точка
    Окачването може би е почти същото като при 2-ра ген. Тампоните за щангите са тези HAB-18 : http://febest.de/index.php?page=catalog&pid=798&details=1 От другата страна на щангата към главината дават тампон HAB-095 . Предполагам че HAB-149 е тампона за реглажния болт, а отзад има още един, който е малко по различен и може би е HAB-168 от тази схема: Може и да са обратното ,но двата са различни и трябва да го проверите пак кой кой е, като при мен ,само тези реглажните тампони, бяха абсолютно здрави но ги бях купил и ги смених и тях. Най-гадния тампон е този на носача HAB-162 и в Хонда не се продава отделно а комплект с целия носач/тръба на безбожна цена.При мен е малко по различен но сглобката му е на същия принцип . Има и още по един тампон от страна HAB-169 и това е всичко, ако освен не са заминали и тампоните на самите амортисьори. В другата тема,за реглаж на задница ви дадох линк към темата в която съм описал смяната на тези тампони при мен и не е лошо да я прочетете. И проверете в Бултрако колко ще ви излезнат като цена оригиналните тампони, защото при мен разликата не беше съществена, с цените на Фебест и си ги поръчах от тях, като от Фебест купих само този големия тампон на носача.
  13. 0 точки
    Здравейте Колеги, Продавам въпросният рядък модел,най-интересното е че са 2 и имате право на избор .И двата са внос от Швейцария,нямат ръжда.Нивото на оборудване е еднакво и са и с дистроник.И двете са с лигитимен и доказуем пробег малко над 200к км.Цените са ексклузивни,Мпс-тата са в Плевен.Могат да се тестват и проверяват. Черната е с изключително красив двуцветен кожен салон,сивата е с тъмно сив към черен.Нямат захабяване,не са мазани или прочие.Всичко функционира и няма грешки.Бартер е възможен само за бензинови модели и само за Съфорумници тук . Повечето знаете качествата, характеристиките и екстрите на модела. Adaptive Cruise Control and CMBS systems Collision Mitigation Braking System Active Noise Cancellation system LANE KEEPING ASSIST SYSTEM (LKAS) Afs Подгряване и на задни седалки Много подробни снимки на мейл и вайбър. Черен Legend 26300 Сив Legend 26000 При интерес пишете или звънете Петър 089-66-898-32
  14. 0 точки
    Чакай с японче безаварийни...
  15. 0 точки
    CMBS системата първо предупреждава със звуков и светлинен сигнал и ако не се натисне спирачката от водача следва стягане на коланите и се задействат автоматично спирачките. Eто клипчета как работят ACC, LKAS и CMBS https://www.youtube.com/watch?v=yUqNcnUf6gg https://www.youtube.com/watch?v=5NPEwuYvrxk https://www.youtube.com/watch?v=PLsVfXIKwkc
  16. 0 точки
    Със всички грешки се процедира така.
  17. 0 точки
    Никакъв проблем,ето ти снимка от каталог "HR-V 3dr / 5dr Options and Genuine Honda Accessories 1998 - 2001YM"
  18. 0 точки
    Не мисля ,че това ще се приеме радушно в сервиза. Този сервиз е затрупан от работа, хората там са млади и работят и събота, а през седмицата остават след 8 часа да работят много често. Нормално е да е така, понеже работят качествено, работят с части на клиента и работят на прилични цени, даже може би ниски сравнение с други хонда сервизи.Обаче не са длъжни да го правят. Мисля,че ходенето на място няма да навреди на никого и най-малкото ще го видят кой е. Дори тук във форума има хора , които се дразнят на потребители дето влизат за първи път и почват да задават многото въпроси без даже да се представят и да си напишат кой какво кара и т.н. Те са на такова развитие, че могат да си позволят да изпускат клиенти, затова е историята с телефона. Подозирам ,че това нещо има дни , в които не спира да звъни. Естествено е ,че като не могат да поемат работа, няма смисъл да вдигат, ама не искат да се почувства някой клиент персонално обиден. Затова е тъпото обяснение. Какво е това нещо, записване на час след месец и половина? Ами много лесно - ако някой държи да е клиент там, отива на място да го видят, да си запише час и чака. Няма да го върнат със сигурност, но ще си чака ред, понеже освен хондаджии има и мерцедеси. Който не го устройва , просто търси алтернативи, както и аз правя за някакви по-дребни неща. Това е положението, разбирам ги, направете го и вие. Но аз да съм и да ми идват хора да записват за братчеда и разни други... ъъъ няма да стане. И форумът е доста виновен за ситуацията с тая безплатна реклама. Евала им на хората , така се прави в БГ.
  19. 0 точки
    Здравей Чавдаре! Да започна аз: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hdx-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL HDX SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: 39,95 x 0,95 x 1,9675 = 74,67 лв (75 лв) Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка Начин на получаване: - чрез Куриер
  20. 0 точки
    Извадка от оригиналния каталог на Нонда хр-в за аксесоари за модела.
  21. 0 точки
    - Госпожо, спрях ви заради превишена скорост. Сега ще се глобяваме. - Моля ви господин полицай, не внимавах, но заплатата ми е малка - учителка съм. - Ами тогава, напишете 1000 пъти "повече няма да превишавам разрешената скорост".
  22. 0 точки
    Животът е като каране на колело. За да запазите равновесие, трябва да се движите. А. Айнщайн
  23. 0 точки
    Тая как я пускаха в Петия Елемент едно време -къртеше джамовете .Диджейският пулт беше в средата на дансинга и обкръжен от поне 10 колони с 18ки ,като отидеш да поздравиш някой чрез диджея -не можеш да го достигнеш-ще те издухат направо колоните IRNI са страшни стъпала
  24. 0 точки
    Не, моите коли са без ръжда засега, но лично съм виждал този проблем при две други хонди от Англия и Германия
  25. 0 точки
    Малка компилация на част от RC групата във Варна
  26. 0 точки
    Колеги, не зная дали заради техния Великден (който сега започва) или по някаква друга причина, но маслото се бави и е още в Германия - поне вече е на път. Предполагам, че до началото или най-късно средата на другата седмица ще пристигне при мен, за да можете да си го получите преди нашия Великден.
  27. 0 точки
    Джантите вече са монтирани. Кочинката започва да придобива вид лека полека 225/45/18, ET40, J8
  28. 0 точки
    Здрасти. Има доста изписано за маслата, но трябва да се прочете тук там. Но за да те улесня, ето ти малко инфо на готово: - Двигателно масло: HFE-C2 0W30 -HONDA събира около 6,5 л. по около 40 лв., като му дават пробег до 20000 км. но го сменявай на не-повече от 10000 км. или 1 година. - Задължително масло за диференциала: DPS-F -HONDA , събира около 1л. и струва около 30-35 лв. Сменява се на не-повече от 60000 км. - Задължително масло за скоростите: MTF-3 HONDA , събира около 2,2 л. и струва около 30 лв. за 1л. Хубаво е и него да сменяваш на не повече от 60000 км. - Задължително масло за хидравликата: PSF-S HONDA , събира по-малко от 1л. и струва около 35лв. - Антифриз - за предпочитане оригинален на Хонда ,готов за употреба за -37 гр. , но не помня цената. Общо взето е това , но цените на маслата са приблизителни, защото може да са ги вдигнали в Буртрако. -Единствения компромис, може да направиш само с двигателното масло, ако оригиналното ти се вижда скъпо. Можеш да вземеш друго но със същите показатели. Аз например последните смени и на двете Хонди, ги направих с, MOTUL 8100 eco-clean- 0W30 - C2 което е със същите показатели но на половин цена. А и оригиналното, което го продават в опаковка на Хонда , вътре вече е Кастрол - и на мен не ми харесва. Също Мобила с горните показатели е добър избор, но преценката е твоя. Успех.
  29. 0 точки
    Оказа се филтърче има точно там на рейката преди регулатора Ето Трудно се вади и се вижда но е там аз го извадих като навих една видя внимателно Ето марката на вакумния регулатор За да се достигне и разглоби трябва да се махне резоноторната кутия Успех на всеки с почистването.
  30. 0 точки
    Не искам да го причиня на никого,приятелю.За едната емоция става,но труда си е доста.Знаеш ,че съм перфекционист и ...едно петънце ръждичка ми отнема примерно 1 час.После всяка грешка се наказва...примерно тиксото 3М излезе боклук и трябваше да взема ТESA .Навън е студено,в сервиза е 15 градуса...всичко съхне бавно,дишам разредител и вече нямам вкус.Пръстите ми нямат отпечатъци от редене на изолация със пистолет за топъл въздух. Айде да пусна малко снимки за папараците зад океана...
  31. 0 точки
    Така,предколедно намерих време -3 дена да поработя по проекта.Трябваше да го направя ,когато беше топло,но невъзможността да изпразня сервиза отложи всичко с 3 месеца. Оказа се доста трудно начинание.Разглобяване, няколко пъти миене с водоструйка и Меглио,после сушене ,че навън е едва 4 градуса.Темперирах колата на около 20 градуса с климатика и малко по-малко - шаблонче,изрязване,подгряване ,лепене,подгряване,валиране. Труда излезе 2-ма човека -12 часа. Скромния резултат:
  32. 0 точки
    Извинявай имах предвид четирицифрена сума на някои от европейските марки.Наистина не е приятно колега,повече да правиш отколкото да караш, но просто му е дошло времето на каренцето,ако се окаже че е то разбира се.Моят съвет е ако се стигне до купуване на ново да направиш запитване за цена в coxmotorparts с пращане на парт номера на частта и рамата на автомобила ти.Или тук,след това Бултрако.Силно се надявам проблема ти да приключи с проверка и нов баланс по гумите и джантите,както ти е описал Emicha.Не изключвай и фактора сервиз и балансмашина,има го! Дори и нещо по предницата да е, не го приемай като болка за умиране, а че все пак това не е нов автомобил и че ти си над него. Успех!
  33. 0 точки
    Маркони, понеже търсеше мнение /в една друга тема/ за трета генерация и бензиновия мотор 2,0л.,да ти покажа какво се случи преди седмица на такава кола 2011г. с този мотор и на 120 х.км. ,тамън излязла от гаранция: Надявам се знаеш какво е това, а самата биела не съм я снимал защото не може да се извади от блока, но е на осморка и това точно на 4-ти цилиндър.Май проблема на този цилиндър, не е само разпределителния вал? Иначе по темата: POPAI - почти при всички, след 5/7 години се появява този проблем, но го забелязват по-късно.Даже като си говоря с хора които правят реглаж, споделят, че при 3-та ген. това явление е по-масово и го наблюдават и при 2/3 годишни коли. И като чели се оказва, че само аз съм сменявал тампоните и щангите на задното окачване, но вие не си направихте труда да прочетете темата в която съм описал това, или пък не ми вярвате и търсите нещо по-елементарно, което да ви реши проблема. Да, може да смените само задните щанги с раздвижни такива, така ще вкарате страничния наклон в норми, ще може да го регулирате и друг път когато се наложи, НО проблема с нестабилната задница ще ви остане. Аз точно заради тази нестабилна задница ги смених всички тези неща! Преди смяната , когато някое от задните колела минеше или попаднеше , на някоя малка неравност, пукнатина на пътя, минимална дупка, задницата ми танцуваше наляво/надясно, а когато карах по разбити и пропаднали павета, направо задницата се мяташе настрани с по 20/30 см. След смяната всичко се промени коренно. В темата която ви бях дал, съм качил и снимки от стенда, за да се види ,че всичко си влиза в нормите, ама ако искате я четете гледайте и преценявайте какво ще правите. И ако тръгнете да сменявате тези неща, просто проверете и цените в Бултрако, защото при мен разликата беше минимална , 2-3 лв. по-скъпо на тампон , затова предпочетох оригиналните. Желая ви успех.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...