Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.04.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте отново колеги, искам да се похваля че си оправих сам светещите индикатори на vsa и триъгълника, сега ще ви споделя как. Моят стар abs блок даваше грешка 81-1 и тази грешка не можеше да се премахне по никакъв начин, прочетохме я с едно китайско delphi и изплю прецакан модул на abs/vsa, дотук добре, намерих в нета един дефектен abs блок за 50 кинта, с друга грешка 66-1 който при четене с "делфи"-то, я дава прецакан спирачен сензор за налягането, и тогава започнах да размишлявам, как с два прецакани abs блока да направя един рабтещ, първо разглобих и двата блока на парчета и започнах да събирам само работещите части в един, взех от блока който закупих в нета с работещ модул и го монтирах на моят работещ сензор на спирачното налягане, който се намира по средата на алуминиевият корпус, и двете моторчета си бачкаха, затова избрах по безшумното и монтирах него, поставям го в колата ключвам буксата, давам на контакт, и след 2 секунди какво да видя 😲 всичко загасна! нямаще нито една светеща лампа, обезвъздуших спирачките, и отидох на тест драйв на един черен път, абсолютно всички системи от абс-а до тракшън контрола на vsa работиха без забележки! и да подчертая всичко това го направих в рамките на 5 часа съвсем сам, ами как няма да се гордея със себе си като и аз не мога да повярвам че успях от първият път, да поправя нещо за 50 лв. за което в сервиз ми искаха 1000 лв 😆, да са живи и здрави, ше имат да взимат! та така колеги, много ще се радвам ако съм помогнал с написаното на някой със същият проблем! Успех на всички!
  2. 1 точка
    Моята е 2.0 EXECUTIVE.. Имам си люк, cruise control, парктроник, premium audio (без навигация), Bluetooth, стъкла, огледала и т.н. В общи линии няма кожа, навигация и скъпите системи като LKAS и ACC.. Не знам дали изобщо ги има от преди фейслифта.. Някой да сподели, ако знае..
  3. 1 точка
    Вместо да гадаете, по добре прочетете какво са написали от Хонда.
  4. 1 точка
    Всички тея казанчета се свалят и с обезмаслител и гореща вода,ако е възможни и с някъква четка. Аз използвам четка за зъби блестят и всичко се вижда. Ето за пример Не връщаш старата и гадна течност после нова и по възможност с марка Хонда.
  5. 1 точка
    На този линк има брошури в които може да се видят различните нива на оборудване https://www.flickr.com/photos/63416089@N06/collections/72157632657322656/ ето примерно за Германия https://www.flickr.com/photos/63416089@N06/sets/72157678627111688/
  6. 1 точка
    Така ето го резултата, отваряш капака и почваш, всичките стъпки както са показани във линка на първия ми пост. Филтъра излиза леко с движение към купето. На една от снимките се вижда ключа за отвиването му, не използвайте от ключовете с верига или с пластини които притягат капачката защото вижте моята капачка от големи майстори е със счупени зъби. Ключа е 90/15(90мм. 15 стенен) ето ви линк не е хиляди левове. https://toolspanda.com/чашка-за-маслен-филтър-90ммx-p15-honda-accord-mitsubishi-mopar-isuzu-zimber-tools-6014.html Виждате състоянието на моя филтър- пълна боза, това не е филтър на 10 000км със сигурност . Тея глупости че по каталог се сменя на 80 000 си важат за Япония където нафтата не е боклук с биодизел и други лайна вътре. Няколко пъти ми светна чека с грешка в горивната система и ето резултата, филтъра като въздушния който съм показал в другата тема за Акорд 8, боза. А дали чека свети заради филтъра с индикация PGM-FI ще си покаже скоро. Та смяната ако имате сръчни ръце става за 30мин. ако се полигавите с парцала и 1 час отива. Предпочитам сам да го направя отколкото после целия мотор да е олят с нафта. Все пак си пригответе един обезмаслител да пръснете тук там ако се налага. Нафта не съм доливал на снимките се вижда нивото във филтъра, сложих новия и след като сглобих всичко завъртях на контакт и изчаках помпата да подкачи гориво тя се чува след като спре палиш и това е. Аре успех със смяната дано да съм бил полезен с инфото.
  7. 1 точка
    Ползвам на костенурката "ClearVue". Линк няма да давам, защото не плащат за реклама, но в първия попаднал ми "голям магазин" е 11 лв. (в кода на снимката) Старата опаковка: Нова опаковка: Ето клип, който показва много точно какво имам предвид, клипът не е мой. (само линк, за да не товари страницата) https://www.youtube.com/watch?v=JcOsHI5xgU8 В продължение на целия клип виждате, че чистачки не се използват. Гарантирам за верността, защото и при мен е 1:1.
  8. 1 точка
    Странното е, че пишете само за нивото на маслото. Какво бихте казали за налягането на маслото, което е по важно. Аз бих предложил като сменяш маслото да го оставиш малко под минимума палиш и гледаш, дали ще свети индикатора ако не свети си правиш изводите сам.
  9. 1 точка
    Най-вероятно някъде се губи вакуума от системата скъсан маркуч или мембрана на серво усилвателя.
  10. 1 точка
    Пратих колега за диагностика в Бултрако ,че му беше далеч да идва при мен.След диагностиката му подхвърлили ,че ГИ е монтиран неправилно и газовите пътищата трябвало да бъдат еднакви... Колеги от Бултрако, обяснявам: Това черничкото горе се води рампа и служи за разпределител.Разстоянието от рампата до дюзите е без значение.Там налягането е константа.От дюзите до всмукателния колектор маркучите са 35мм. и се мерят с шублер преди монтажа. Ако си бяхте направили труда да вдигнете красотния капак,можехте да видите и самите дюзи :).... Че се чувствам професионално засегнат от вашата некомпетентност. За сведение: Обучавам автомонтьори за сервиз Хонда.Издавам сертификат.Курс 5 години ,цена 8000 лв. без ДДС. Обучавам и монтажници на газови уредби специално за Хонда. Курс 6 месеца ,цена 3000 лв . без ДДС+ Сертификат 300 лв. Офертата е съвсем сериозна.Телефона ми е в подписа. С почитания .....
  11. 0 точки
    Необходими материали: 1. Крик/рампа или друг начин за повдигане и укрепване на Honda Civic 1.6i-DTEC (2013) 2. Кръстата отвертка с връх /накрайник/ Philips PH3 3. Вложки 8мм / 10мм 4. Ако тресчотката, с която разполагате не е 3/8", то трябва и вложка 3/8" (квадрат 10мм) 5. Уплътнение пробка 94109-20000 (вътрешен диаметър: 20мм, външен: 25,8-27,8мм, височина 1,3-2,4мм) 6. 1,9л/2 кварти подходящо масло 7. Фуния/маркуч за наливане на новото масло 8. Парче балатум/хидроизолация за покрив/др. с размер 25х40см 9. Съд за събиране на източеното масло Работни стъпки: 1. Повдигате и укрепвате колата 2. С вложка 8мм разхлабвате и освобождавате връзката между дросела и кутията на въздушния филтър 3. Премахвате капака на кутията на въздушния филтър и въздушния филтър 4. Развивате с вложка 10мм болта, който държи долната част на въздушния филтър 5. Изтегляте долната част на въздушния филтър. Освен с болта тя се държи и на две сферични глави - просто издърпайте нагоре Ще се отвори следната гледка 6. Разхлабете горната пробка с вложка 3/8" (квадрат 10мм) 7. Свалете металната подкартерна защита с помощта на кръстата отвертка с връх /накрайник/ Philips PH3 Ще се отвори следната гледка 8. Разхлабете долната пробка с вложка 3/8" (квадрат 10мм) 9. Развийте напълно горната пробка 10. Поставете съда за източеното масло под долната пробка и наместете парчето балатум/хидроизолация както е показано 10. Развийте долната пробка и оставете маслото да изтече 11. Завийте долната пробка с ново уплътнение за пробка 94109-20000. Въртящ момент за затягане 39Nm. 12. С помощта на фуния/маркуч налейте новото масло - 1,9л 13. Завийте горната пробка. Въртящ момент за затягане 36Nm. 14. Проверете дали има теч от долната пробка 15. Сглобете кутията на въздушния филтър и поставете (нов) филтър в нея. 16. Направете пробно шофиране 17. Проверете дали има теч от долната пробка 18. Поставете металната подкартерна защита
  12. 0 точки
    Няма представа. Няй добре махни всичко, извикай някой да полива обилно багажника, така че фугата между калника и капака на багажника да прелива и гледай дали ще локализираш проблема.
  13. 0 точки
    И така може, стига да можеш. Аз го смених със здрав - втора употреба.
  14. 0 точки
    Не съм съгласен - в момента има 4 непродадени i-DTEC с CMBS и 3 непродадени 2.4i с CMBS. Все пак CMBS пакета се е предлагал само с най-високото ниво и е струвал около 5000 евро независимо с какъв двигател си, а i-DTEC и 2.4i са стрували приблизително еднакво. @gradinarq читавите хонди на добра цена изчезват бързо. Независимо дали бензин, дизел, cmbs. Швейцарските са типично много запазени. Както виждаш всички нива имат много екстри - ходи на два-три огледа и според мен ще успееш да познаеш като дойде правилната кола
  15. 0 точки
    Минах и си взех 2 чистачки от преди упоменатите Митю и Тоя (как му беше името) :) - 2-те общо за 5.90лв. Голямата - 65см MituToyo, а малката - 40см Nakamoto. Паснаха от раз, доволен пръснах на стъклото, пуснах ги да свършат своето и разбрах защо струват толкова. :( Както и очаквах, малката пропуска долния десен ъгъл на предното стъкло, а голямата чисти добре на изкачване, но на обратния си ход е отлепена от стъклото в централната си част (в зоната на монтаж). Пред къщи почнах с аджастмънта. Малката огънах леко в края и като че ли се оправи, но голямата е мъка. Първо поизправих централната част (да не е толкова огъната) и се получи, но после не опираше в лявата долна част на стъклото и не го чистеше. Правият и ляв участък също огънах, но явно трябва още пипкане, та утре ще боря, понеже заваля. Иначе изглеждат добре произведени и Акорда веднага стана модерна кола, но дано не вали дъжд. :) Ако ще вали, може и едно тубе от горната "трътла" да си взема. :)
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Колеги, не зная дали заради техния Великден (който сега започва) или по някаква друга причина, но маслото се бави и е още в Германия - поне вече е на път. Предполагам, че до началото или най-късно средата на другата седмица ще пристигне при мен, за да можете да си го получите преди нашия Великден.
  18. 0 точки
    Това за екзекютива и кожата е дъвкано вече и е ясно, че едното няма общо с другото.. Това е било въпрос на предпочитания на първия собственик и на държавата от която идва дадения автомобил.. За мен е екстра, че нямам кожа! Даже я мразя! За друг ще е обратното... Всеки сам си избира!
  19. 0 точки
    Колега, ето снимките на тампоните, които смених. Видимо не е протекъл, но явно нещо в него е повредено, защото сега положението е много много по-добро.
  20. 0 точки
    То може да се натика и нещо различно при 6.5j-195-205 но само с тази широчина се гарантира че гумата и нейната шарка ще ляга оптимално на асфалта и най добре ще работят характеристиките на самата гума.
  21. 0 точки
    За съжаление имам доста добра представа за цените на частите, както нови така и втора ръка. След като бултрако ми обявиха 2300лв за 1 брой спирачен апарат, вече нищо не може да ме изуми. Просто се опитвам да гледам по-реалистично на нещата, да търся варианти и от чужбина и ще се учудиш как с малко повече упоритост, може да се намират добри оферти за почти всичко, стига да не си на зор. И колкото повече хора го правят, толкова по-скоро Хонда моргите в България ще се усетят, че не е нормално да си слагат между 100 и 500% надценка на частите.
  22. 0 точки
    До колкото знам само каретата, а за симптоми.... не сме говорили. Той е в Англия, говорихме по телефона, но сподели, че три пъти е сменял карета на други фирми и не е бил доволен, накрая(цитирам) се е укротила, с ОЕМски,каквото и да значи това.😎
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Това за мигачите не е съвсем така. Моята е преди фейса, но мигачите в предните фарове са ми бели с оранжева крушка.
  25. 0 точки
    Всички мнения, които отговарят на горното ще бъдат скривани. Просто предупреждавам, да няма после "къде ми е мнението". За колегата: Може да кара с каквото си поиска или да последва препоръките. Не ми се влиза в "маслени" полемики.
  26. 0 точки
    0w30 не е ли прекалено тънко за автомобил на 12 години
  27. 0 точки
    Да им подаря освен един апарат, дето не се самоизключва, че имам такива, дето не ползвам. Живея на другия край на София и дори едно отиване до там да си запиша час да спестя, и ще се избие. Ако ще и най-разбиращият сервиз да са, това обяснение не е сериозно, нали осъзнавате?! Казват Ви, че телефонът дава свободно, щото се е самоизключил, а Вие се съгласявате и кимате с разбиране и усмивка...
  28. 0 точки
  29. 0 точки
    Снощи си го мислех, но сега вече съм сигурен - Тойота Рав4 е твоята кола!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...