Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.04.2019 in all areas

  1. 4 точки
    Здравейте отново колеги, искам да се похваля че си оправих сам светещите индикатори на vsa и триъгълника, сега ще ви споделя как. Моят стар abs блок даваше грешка 81-1 и тази грешка не можеше да се премахне по никакъв начин, прочетохме я с едно китайско delphi и изплю прецакан модул на abs/vsa, дотук добре, намерих в нета един дефектен abs блок за 50 кинта, с друга грешка 66-1 който при четене с "делфи"-то, я дава прецакан спирачен сензор за налягането, и тогава започнах да размишлявам, как с два прецакани abs блока да направя един рабтещ, първо разглобих и двата блока на парчета и започнах да събирам само работещите части в един, взех от блока който закупих в нета с работещ модул и го монтирах на моят работещ сензор на спирачното налягане, който се намира по средата на алуминиевият корпус, и двете моторчета си бачкаха, затова избрах по безшумното и монтирах него, поставям го в колата ключвам буксата, давам на контакт, и след 2 секунди какво да видя 😲 всичко загасна! нямаще нито една светеща лампа, обезвъздуших спирачките, и отидох на тест драйв на един черен път, абсолютно всички системи от абс-а до тракшън контрола на vsa работиха без забележки! и да подчертая всичко това го направих в рамките на 5 часа съвсем сам, ами как няма да се гордея със себе си като и аз не мога да повярвам че успях от първият път, да поправя нещо за 50 лв. за което в сервиз ми искаха 1000 лв 😆, да са живи и здрави, ше имат да взимат! та така колеги, много ще се радвам ако съм помогнал с написаното на някой със същият проблем! Успех на всички!
  2. 2 точки
    Предполагам може да бъде полезно за всички настоящи и бъдещи собственици дори и след години (търси се по-лесно с Ctrl + F отколкото по страниците на книжката 😉) Първа част Втора част Може да си ги свалите. P.S. Качих ги в google drive, защото ми дава грешка докато ги качва директно във форума. Не знам дали са прекалено големи или е нещо друго. Ако някой може да ги директно във форума мисля, че би било по-добре. Не знам какво се бърка при мен
  3. 2 точки
    Така ето го резултата, отваряш капака и почваш, всичките стъпки както са показани във линка на първия ми пост. Филтъра излиза леко с движение към купето. На една от снимките се вижда ключа за отвиването му, не използвайте от ключовете с верига или с пластини които притягат капачката защото вижте моята капачка от големи майстори е със счупени зъби. Ключа е 90/15(90мм. 15 стенен) ето ви линк не е хиляди левове. https://toolspanda.com/чашка-за-маслен-филтър-90ммx-p15-honda-accord-mitsubishi-mopar-isuzu-zimber-tools-6014.html Виждате състоянието на моя филтър- пълна боза, това не е филтър на 10 000км със сигурност . Тея глупости че по каталог се сменя на 80 000 си важат за Япония където нафтата не е боклук с биодизел и други лайна вътре. Няколко пъти ми светна чека с грешка в горивната система и ето резултата, филтъра като въздушния който съм показал в другата тема за Акорд 8, боза. А дали чека свети заради филтъра с индикация PGM-FI ще си покаже скоро. Та смяната ако имате сръчни ръце става за 30мин. ако се полигавите с парцала и 1 час отива. Предпочитам сам да го направя отколкото после целия мотор да е олят с нафта. Все пак си пригответе един обезмаслител да пръснете тук там ако се налага. Нафта не съм доливал на снимките се вижда нивото във филтъра, сложих новия и след като сглобих всичко завъртях на контакт и изчаках помпата да подкачи гориво тя се чува след като спре палиш и това е. Аре успех със смяната дано да съм бил полезен с инфото.
  4. 2 точки
    Ето какъв е ефектът в този момент, препаратът е нанесен на 23 март (24 дни от тогава), по инструкциите - чисто стъкло, двуслойно, полиране на ръка с мека кърпа след изсъхване на втория слой: https://youtu.be/BDkOdKpcK48
  5. 2 точки
    Това е доста важна информация. Индикациите са две, като едната е оранжева, а другата е червена. Оранжевата е предупреждение за ниско ниво на маслото и е един вид предупреждение. Червената е тази, която не искате да виждате, защото означава, че има ниско ниво на маслото и реално двигателя не се омаслява. В този случай спирате веднага, защото е възможно да се повреди двигателя.
  6. 2 точки
    Често причината е дефектен датчик. Датчика е Хела и е на картера. Ако ти се дават едни 200 лв да го смениш е въпрос на избор. Проверявай си маслото и си карай колата без драми. Виж ако светне червено за маслото е друго нещо.
  7. 1 точка
    Европа е "бита карта". Китай е близък и голям: https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37914-honda-pokaza-krosouvar-na-tok
  8. 1 точка
    При мен незнам наистина от къде влиза, няма никакви пропуквания на уплътнения, няма размесване и удари по купето. всичко си е наред. от както забързах тази вода която имаше и подсуших отстрани под мокета на багажника е валяло много но вода няма. не съм ходил още на автомивка отново, защото мисля събота да сваля корите на багажника отвътре и да гледам къде се мокри като е поливам с вода. много ми е чудно наистина от къде може да е това влизане на вода. дано да го открия някой ден.
  9. 1 точка
    Точно. Датчикът не е ли именно за налягане? (oil pressure switch/sensor)
  10. 1 точка
    Странното е, че пишете само за нивото на маслото. Какво бихте казали за налягането на маслото, което е по важно. Аз бих предложил като сменяш маслото да го оставиш малко под минимума палиш и гледаш, дали ще свети индикатора ако не свети си правиш изводите сам.
  11. 1 точка
    Все едно, аз пиша този пост. С разлика от 7 г ))). И до сега колата е пушка. Не се плаши. Без да разбирам и грам от коли, без да съм някакъв маняк установих, че може би, качествата на маслото са свършили. Примерно, на моята светва от 3500 до 5000 км от смяната. Смени ли се маслото, 3 поредни съботи ходих до Сф от Бс, 140-160 км, никакъв проблем. Малко по късно, пак Сф-Бс, пак същата скорост- пищялка и чека. Поглеждам 4000 км. И така, 7 г )) Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
  12. 1 точка
    На таблото на джаза няма показател за температурата на двигателя. Има външна температура. За джаза японците са преценили, че ти стига да знаеш дали е студен или прегрява. Съответно има синя лампа ако не е достигнал работна температура (изчезва след 2-3 мин) и червена лампа ако прегрее, за която само сме чували, че съществува, но май никой не я е виждал
  13. 1 точка
    Пружините, няма да ви решат проблема с това /-\ разчекване Ако щете сложите и двойно по-дълги и подсилени пружини, само ще направите по-твърда возията. Този наклон е фиксиран и се лекува със смяна на щангите и няколко тампона.
  14. 1 точка
    Схема направи си сам от стандартен носач - регулируем
  15. 1 точка
    Ето такъв кит за ЦР-В и Елемент - това е явно от американска фирма http://www.ebay.co.uk/itm/LYKT-KTBT017-Honda-CR-V-Element-Adjustable-Rear-Camber-Control-Arms-/141386796600?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item20eb4f4e38 А това е явно от ментетата?! http://www.ebay.com/itm/2-REAR-UPPER-CONTROL-ARM-W-BUSHINGS-AND-BALL-JOINTS-LEFT-RIGHT-SIDE-PAIR-KIT-/191339531532?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ACR-V&hash=item2c8cb98d0c&vxp=mtr
  16. 0 точки
    Не съм забелязал да му влияе. Безконтактното не го маха. Като цяло се маха трудно, както писах и по-горе - ефект си има и след 2-3 месеца. Не е "уау" като на чисто ново, но не е и като на "сурово" стъкло, където капката пада и се разпльоква като локва. Остава цяла, с възможно най-малка повърхност, която да е в допир с препарата. Силно хидрофобен е. Пробвай го на някое от задните стъкла, защото може и да не ти хареса, индивидуално е. Например силно надраскано стъкло в комбинация с кофти чистачки създават усещане, все едно чистачките замазват много повече. Това се получава точно защото водата не остава размазана, а веднага се събира на сферични капки. По същия начин изглеждат колите, когато са току-що пастирани.
  17. 0 точки
    Здравейте, Склонен ли сте да се хванете на финансов бас дали ще успеете да изкарате поне един ред сервизна информация от системите на Хонда или не? VIN-а лично съм го въвеждал в системата, така че съм съвсем убеден какво съм писал и какво ми е излезнало като инфо. Най-малко, ако се въведе грешен VIN, то тогава няма да изкара името и адреса на първия собственик, модела и модификацията на колата и тн. Освен тях обаче, не излиза нито един ред сервизна история и предизвиквам всеки който иска - да се хванем на бас и да ми покаже поне едно обслужване или сервизен ремонт по автомобила. За след това сте прав - лично мен това ме отказа да ходя да я гледам на живо, но не съм казал човека който питаше за нея да не ходи, а само да бъде внимателен. Относно хората които си губят работата за разпространение на подобни информации - явно не сте запознат, че когато назначават човек да работи с конфиденциална информация каквато е в случая (имена, адреси и тн), то те се подписват, че ще пазят информацията на компанията или в противен случай могат да бъдат съдени за което. Е, рядко се стига до съд, но когато има изтичане на информация - има минимум уволнени. Така работи съвременния свят и бизнеса. Ако не сте запознат - не се изказвайте некомпетентно. Поздрави! П.П. С интерес очаквам да видя кой е този сайт, който би изкарал инфо от системите на Хонда и би ни предоставил сервизната история.
  18. 0 точки
    Това, което си изровил от прахта е коментар от времето, когато карах 1-ва ген CR-V, JDM. Не е притеснително, защото работата на степенния автоматик при следващите генерации е сходна. Разликата е, че с навлизането на двигателите с i-vtec, нещата лееееко задобряха. Компютрите на двг и автомат са адапивни. Следят твоя стил на каране (спокоен или агресивен) и според него настройват работата на двг и ск.кутия (икономичен или по-спортен режим). Всичко това сме го коментирали многократно през годините. п.п. И все пак, някъде в нета прочетох, че едно от приложенията на компютрите е да решават проблеми, които не са съществували преди създаването на компютрите. edit: В този ред на мисли, относно динамиката на автоматика. И аз не мисля, че е тромав, поне не чак толкова. Тук по-скоро идва момента с адаптивните компютри. Няма как да усетиш динамика, ако до преди малко си карал пенсионерски, т.е. в икономичен режим. Ако колата се кара агресивно постоянно (като мен ) ддинамиката си е направо добра. Говоря за това в подписа ми.
  19. 0 точки
    Ползвам на костенурката "ClearVue". Линк няма да давам, защото не плащат за реклама, но в първия попаднал ми "голям магазин" е 11 лв. (в кода на снимката) Старата опаковка: Нова опаковка: Ето клип, който показва много точно какво имам предвид, клипът не е мой. (само линк, за да не товари страницата) https://www.youtube.com/watch?v=JcOsHI5xgU8 В продължение на целия клип виждате, че чистачки не се използват. Гарантирам за верността, защото и при мен е 1:1.
  20. 0 точки
    Препоръката на етикета е да се нанася веднъж на 2 седмици. Аз обаче не я спазвам и нанасям когато се сетя - веднъж на няколко месеца, но то пък и не вали всеки ден. Най-силен е в първите 2-3 седмици след нанасяне, след това бавно намалява. След 2-3 месеца все още се усеща задоволително - държи капките цели и лесно падат от стъклото, не се разпльокват. Ако се спазва препоръката на етикета, едно шишенце стига без проблеми за 4-5 месеца, за всички стъкла, а струва 10-на лева. Трябва да се внимава - имам приятели, които твърдят, че с такъв препарат е станало много по-зле. Трябва да се знае как работи и какво прави, за да няма изненадани. Ако някой си мисли, че капката ще тупне и ще отскочи от стъклото, ще остане разочарован. С оцет не съм пробвал. @dindin, на сняг не знам как е, защото никога не съм имал прясно нанесен при сняг. Есенно време по всички други коли има слана, по моята не е замръзнало и с едно минаване на чистачките е готово, при температури около 0.
  21. 0 точки
    Включвам се и аз. Ще започна оттам, че първоначално монтирах газов инжекцион в Бургас. Колата е хонда црв 1 128 к.с. автомат. Инжекционът беше пълен сбирщайн, което разбрах в последствие естествено. Компютър газитали, рейка валтек и подобни. Колата започна да прекъсва при круизване - проблем, за който четох при доста хонди. Оттам се започна стандартното - смени свещи, смени кабели, делко, палец и всичко от филма, който започват да ни прожектират некомпетентните "майстори на газ". Добре че излезе поне свестен в това отношение и накрая след 12 к км си свали цялата система(не пропусна да коментира обаче, че видиш ли - проблемът бил явно в колата и където и да монтирам щяло да бъде същото), върна ми част от парите и записах час при Бранко. За отношението на Бранко няма какво да пиша - всичко е в постовете на колегите по-горе - посрещане, внимателно обясняване на всичко, регулиране на клапани включено в цената, почистване на дросел, оборотна кола с която да се прибера в Бургас, даже и преглед на ходова част и съвети, кое, как и защо да се смени. Колата в момента работи перфектно на газ - няма ги прекъсванията. Системата е изцяло Романо - включително и преходникът за зареждането. Силно препоръчвам и още един път му благодаря за всичко и тук.
  22. 0 точки
    И аз съм с митутойо. Много са добре Пробвал съм и с Bosch и с някакви други марки по-елитни. Еми не ставаше като хората. едит: преди 3 години пак съм написал същото
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Аз благодаря за полезния ти пост от преди 5-6 години, който ми изясни що е то "заключване на хидротрансформатора" - (Лок-ъп), както и на @note за споменаването на тази яка иновативност при хондовите автоматици (иновативност поне за моите представи), което пък ме провокира да ровя за инфо. Поздрави
  25. 0 точки
    Поръчвам ги от този доставчик: REFRESH Official Store Не мога да кача линка, че съм с мобилното приложение. Тип банан 15 и 26 инча около 12 долара са двете. Няма проблем при висока скорост - два пъти до Германия и все някъде валеше. Зимата също няма проблем. Изкарах две зими с тях и още чистят /не че тази зима имаше много сняг/. Шофьорската започна да шляпа малко, но си чисти. Имат и едни които ги водят хибридни, в момента съм с тях. Дясната е по-голяма - 40 см. и чисти и ляга добре, но другата оставя следа и не е добре и сега чакам да пристигнат отново стария вариант.
  26. 0 точки
    - Взех си много яка дрелка. Работи без ток и батерии. - Ама това е Калашник! - Бе не я знам каква марка е, но прави яки дупки и то много бързо.
  27. 0 точки
    Фейс е тая, стана ясно вече и по-нагоре, заради характерните черти по външния вид, също и по таблото и бутоните. За седан специално: в задната част има разлика в стоповете и подредбата на отразяващите елементи вътре в стопа - преди фейса са подредени линейно в колони и редове, все едно са чертани на Ексел, а на фейслифта са подредени във формата на концентрични окръжности. Личното ми мнение, че това е дребен детайл, но изглежда много по-красиво така. Първият вариант ще е по-подходящ за правоъгълен стоп, а не за кръгъл. Колегите с комбитата може да кажат дали при тях има подобна разлика. Ред.: и кръгчето около емблемата на волана е характерна промяна. Ето стоп на преди фейслифт: Стоп на модел фейслифт: Друго, особено характерно за промяната във външния вид - мигачите на преди фейслифта са с оранжева пластмаса отпред и вътре използва бели (прозрачни лампи), а на фейслифта е с бяла пластмаса и изисква оранжеви лампи.
  28. 0 точки
    https://clubs1.bg/news/honda-gotvi-s-20-konski-sili-po-moshten-motor-za-baku/
  29. 0 точки
    Здравейте , Цената на всички налични автомобили е по договаряне,без значение от година на производство и реална цена.Има още няколко интересни Модела. При интерес основно по телефона. Поздрави
  30. 0 точки
    Изпуска от тапите и клипсовете, които държат бронята за престилката отзад и за калниците.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...