Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.04.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Говорим за малкия двигател на Сивик 2018 1.0 129 коня спрямо сходни двигатели на споменатите модели. Нито една от тях не може да се сравнява със Сивика. Особено когато говорим за широчина, багажник и здравина на окачването. Аз направих своя избор и вече 1 година не съжалявам.
  2. 1 точка
    Така и помислих,дори не сте видяли автомобила наживо.Няма Хонда която да няма никаква сервизна история,поне до 3тата година са в гаранция.Какъвто и Европейски произход да е имал автомобила се отразява,а дали нашият дилър иска да даде информация е друг въпрос.Помислете си всеки които звъни и казва,””тука една рама да проверим”” . Рамата може да се въведе и в два официални и безплатни сайта които дават инфо.Няма нужда от такива конспирации,че чак някои да си губи работата.Акорд 7, 2.4 бензин особено с ръчна скоростна кутия не е някаква космическа технология.Има 10 ”точки” на които да се обърне внимание при оглед,изключително здрав и безпроблемен автомобил. Ако не излиза нищо,може да е сбъркал при изписването на рамата. Поздрави
  3. 1 точка
    Колеги, днес смених преден и заден тампон на ДВГ и с огромно облекчение ви информирам, че това е проблема с вибрациите в купето при мен. Така, че ако имате вибрация в купето, бягайте за тампони. Сложих втора употреба, тъй като оригиналните са сериозна цифра.
  4. 1 точка
    Нищо няма да стане. Като ти се иска, сложи 100. Няма да литне. Ако не ти се горят излишни пари, карай си с 95 и безаварийна.
  5. 1 точка
    Аз също не се състезавам,но автомата има адски дълги скорости и ако чакам да влезне в витек брадясвам, особенно ако караш планинско с 60 км ч и набиеш газта до долу бута на 2ра с около 4000 оборота и все едно карам кола 90 коня. Ако витека почва от 4600 ще е друго. И пак казвам аз колата рядко я газя и затова съм си взел автомат, но искам като я настъпя да усетя тези 190кс които ги има по каталог. Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk
  6. 1 точка
    Колеги ето и малко цени за подложките от полиацетат: Предни 30 мм - 61,00 Задни 30 мм - 52,00 Предни 25 мм - 52,00 Задни 25 мм - 43,00 Предни 20 мм - 44,50 Задни 20 мм - 35,00 Предни 15 мм - 35,50 Задни 15 мм - 26,50 Изработката става в рамките на 3 работни дни поради заетостта на машината. Чените са с ДДС. За поръчки може на лични. При интерес към по дебели ще се калкулират допълнително, надявам се да съм бил полезен.
  7. 1 точка
    Фейса е 5+1 заради втория ред, който вече е с 2 места и между тях барче. Коланите там също са 2.
  8. 1 точка
    Еми в категорията Мазда 3, Киа Сийд, Хюндай И30, ТОйота АУрис и Корола. Форд Фокус, , Рено Меган, Пежо 308, Ситроен ДС 4, мисля Хондат е в пъти по-добра по-отношение на широчина, динамика, комфорт, надеждност,здравина. Защото това са и конкурентите. Аз лично преди закупуването и' тествах всички гореизброени и няма място за сравнение.
  9. 1 точка
    Колега, просто трябва да инициализираш системата за следене на гумите! За да влезеш в менюто трябва да си на контакт и задължително да се дръпне ръчната спирачка! Системата не ползва датчици за налягане в джантите, а използва тези на ABS-a: като отчете разлика в оборотите на някоя от гумите /при спадане на налягането намаля и диаметъра ѝ/, излиза съобщението на таблото!
  10. 1 точка
    Значи, с тая джаджа ABS и SRS грешки няма да хванеш, камо ли да изчистиш Сега като се сещам подозирам, че ти е хвърлило грешка за някакъв обтегач на колана в колоната, заради букса/кабел. Има и начин само да замостиш MES буксата, една жълта такава, за да си прочетеш и изчистиш грешката. Това може да ти помогне, ама аз лично не бих бъркал, пък и имам диагностика. Erasing the DTC Memory http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_4v.htm#160083 Иначе ето за коланите: Front Seat Belt Replacement http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group3aa.htm#207825 Seat belt tensioner connector виж.
  11. 1 точка
    Не излиза защото не търсиш както трябва. Примерно: https://www.febest.bg/index.php?route=product/search&search=52622S7A014&description=true или: http://namaleniavtochasti.com/cr-v-rd4rd5rd6rd7rd9-2001-2006/16354-52622s7a014-o26402e-honda-cr-v-tampon-zaden-amortisor.html
  12. 1 точка
    Спрямо другите пластмаси това е най здравата, високо износоустойчова, издържа и на удари, не поема вода като полиамида, транспортната лента все пак е гума и доста по бързо се амортизира. На тези само ще им сложа едни втулки от неръждаема тръба за да не се слескат след време. Металните подложки според мен са най добрия вариян понеже няма нужда да се сменят болтовете на тампоните при всяка тяхна смяна. Вече друг е въпроса че ние българите искаме от нищо да направим нещо ( никой не иска да дава пари за нищо). Имам вариян да си направя и метелни но ще ми излезнат по скъпо от болтовете който съм поръчал. Да видя как ще стане, пък може и метални да си направя.
  13. 1 точка
    Моята фабрично е с 185/60/14. 90кс
  14. 1 точка
    Здравейте колеги, направих си подложки от полиацетат на 30 мм предни и задни. Поръчах при стругар да ми направи болтове като от тампоните с дължина на 70 мм. Когато дойде време за монтажа ще направя снимки. Ето снимки на подложките.
  15. 1 точка
    Аз имам същата но от 1999. Най-добре се чувства със 175/65/14. Пробвал съм с по-големи - не е добре.
  16. 1 точка
    Аз съм с англичанка 90к.с. моя стандарт също е 175/65/14, но съм със 195/55/15 и колата едвам върви.
  17. 1 точка
    Има резон да е от паднал акумулатор. Изчиствате грешката и карате така. Ако се появи пак тогава търсете проблем. И проверка: http://arlequinlover.free.fr/Manuel Honda Civic/A00/HTML/00/SMG6E00K722000R1102FAAT00.HTML
  18. 1 точка
    Благодаря колега. Системата е Full hybrid. В комбинация със автомата и AWD, почти не се усеща кога се включва. Разполагаш с цялата мощност веднага. Интересното е че се включва да помага на ДВГ-то и при скорости от 130-140 км/ч. Мултимедията поддържа Android I Apple. Аз лично ползвам CarPlay. Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. 1 точка
    Аз също съм с 6-та седан и си ползвам стандартният размер 175/65/14 за модела. Ти си и с 75 к.с., не ти трябва по-широка гума, сегашните ти също са ок
  20. 1 точка
    Ти сега да не си помислиш че се заяждам - няма такова нещо. Обаче, няма такова животно, гума произведена преди 3 или 5 години, да се смята за нова - неупотребявана да, но нова не. А дали и защо някой я смята за нова, е съвсем друго нещо и отговора е доста спорен. То има и хранителни продукти, с срок на годност 2+ години, та защо пък гумите да нямат 5/10 годишен срок - няма да ги ядем все пак , ще се таралянкаме с тях, какво толкова. Казваш: Еми не знам - Просто НЕ знам, първо как е товарена и разтоварена, как е транспортирана, как е съхранявана и още куп други неща, пред които може да съществува думата "ако". А който и да попиташ за тези неща, всеки ще ти каже, че всичко е спазено супер точно, но лично аз съм виждал точно обратното и то не при кварталния гумаджия . Браво юнак - това като хвалба ли да го разбирам? И аз нищо не искам да казвам, най-малкото че си убиец, ти си носиш кръста и твое право е да караш с каквото си искаш и да правиш каквото сметнеш за добре - стига всичко да завършва с щастлив край. Пак казвам - никой не оспорва, няколко месеца разлика в дота, даже нормално е примерно гуми произведени през 2018 (за зимния сезон 2018/2019 г.) да се продават и през 2019 за нови, но произведени през 2015/2016г. да ми ги дават за нови през 2018/2019г. - няма как да се получат нещата. Та така - различни хора, различни виждания, различни мнения.
  21. 1 точка
    Sumitomo произвеждат гумите на Falken и са сериозна компания.От няколко години си произвеждат гуми под собствена марка и са с шарките на стари модели на Falken.Аз зимата си купих 4 зимни Suitomo-та и нямам забележки.Преди години бях карал със същия зимен модел на Falken и разлика не открих.
  22. 1 точка
    Уикенда бяхме на гости в родителите на приятелката. По обяд "попаднахме" в протеста и реших да се присъединия, посвирихме, обиколихме няколко пъти града и отидохме на един голям паркинг. Там се наслушах на какви ли не простотии, но нещо друго ми направи докато се разхождах между хората. Не успях да преброя до повече от 5, преди пред погледа ми да попадне някой 10-15 годишен немски премиум седан или лимузина. Стоях си и си мислех, дали някъде другаде по света може да има протест срещу високите цени на горивата и вдигане на данъците с коли по над 200 коня, които са стрували нови по над 80к. Имаше от всичко по-малко - БМВ-та 5 и 6 серия, разни Мерцедес в211 е320, от предпоследните С класа с десни воланчета, имаше и няколко Аудита а8. Коли от класа на Акорд, 3серия и Цкласа бяха толкова много, че дори не правиха впечатление. Това на фона на протеста на французите, които карат някакви 1.4hdi двигателчета... някакси кой протест ви се вижда по-адекватен? Въобще самата идея, да идеш С КОЛА 300коня на протест срещу високи данъци и скъпо гориво ми се вижда несериозно. Имаше и хора, които протестираха там за гражданските. Ами единия сладур там, който псуваше като каруцар му запомних изпърдялата кола. Познайте след 2 часа, на влизане в града на знак 60, кръстовище след 100 метра кой ме изпревари с поне 100км/ч през лентата за ляв завой... Та този индивид реално протестира, защото иска да продължи да си кара по този начин и в най-лошия случай да му пишат един акт за неправилно изпреварване за 50лв. Не виждам как ще се оправи положението, предвид че след всяка крачка, която се опитва малко поне да ни доближи цивилизована държава, всички се вдигат на бунт. Еми времето е показало, че с граждански по 150лв необвързани с птп-та и глоби по 50-100лв нищо не става.
  23. 1 точка
    Пълна простотия и пародия и никога, ама никога няма да се оправят нещата, докато управляват некадърници и идиоти, дето мислят само за собствения си джоб, а не могат да разделят слама на две магарета. Като не им стига акъла как да го направят, да видят как ги правят нещата другите държави. Има толкова много примери, при това работещи. Нарушенията щели да се пишат на МПС-то
  24. 1 точка
    А нямаше ли едни немски коли, които наскоро ги хванаха, че мамят точно с тези еко норми? Всичко е една пародия. На ГТП ми изкараха /карам на газ/, че вредните ми емисии са 0.00 или поне така ги разбрах. Ако толкова много ги интересуваше природата щяха да има дни с безбплатно ползване на градски транспорт и т.н. Не виждам как увеличението на данъка ще бори замърсяването. Този, който кара стара кола я кара защото няма пари за нова, а не защото иска да замърсява и увеличението на данъка няма да го накара да си купи нова кола. Ако правеха големи отстъпки или субсидиране от държавата при покупка на нова кола и унищожаване на старата съм съгласен. Тогава може и някой да предпочете да си купи нов таралясник за около 20к лева вместо примерно Акорд на 6-7 години за тези пари, въпреки, че аз предпочитам Акорда. Със застраховката е същата работа. Бонус малус системата /или там както се казва/ е добра система, но ако застраховката се правеше на човек, а не на кола. Много от водачите карат коли, които не са техни. Тогава как ще определиме каква е историята на колата или водача. Ако аз съм напълно изряден и дам колата на брат, сестра, жена, приятел и т.н. и той/тя направи някакво голямо нарушение или не дай Боже престъпление /като да го хванат с над 1.2 алкохол/ тогава какво правим? Продаваме колата или ги караме да ни плащат застраховките? Ако сме джигити след една година може да имаме увеличение от 400% на застраховката, но ако сме изрядни ще имаме намаление от 25% и то чак след 7 ГОДИНИ!!! Аз ли не разбирам нещо или системата е бонус само за застрахователите? Набиват ни яките цени с глупави оправдания и то само няколко месеца след издънката с "Олимпик"...
  25. 1 точка
    Няма специалисти във властта и се приемат келяви закони.Няма логика - има лобита. На застрохавателите ,на вносителите ,на монополистите.Извода е само един-властта не става и трябва да се смени.Не съм пророк,но ще стане както 1000 пъти досега.Заплашват с 50% ,минават няколко протеста и после свалят на 30% ,да млъкнат ревящите. Данъците трябва да се определят според замърсяването-безспорно.Но това може да се определи само на годишния преглед и тогава да се калкулира данъка. Няма БМВ дизел 2010 година,което да покрива Евро 5.,Даже и Евро 3 не покрива.
  26. 1 точка
    Нищо вече не е "прах в очите на хората". Нашенеца вече си знае че не е за негово добро, но не му се занимава, а и преглъща както винаги. Точно това е лошото, че и на управляващите не им дреме за мнението му и обслужват определени интереси. Като държавата не може да застави структурите си да работят коректно, възлага функции на частния застрахователен бизнес, който си я "кърми". Тоя "бонус/малос" можеха да го препишат от "напредналите" държави, а еко данъците да се определят според състоянието на всеки автомобил, нооо -некои требе да мислат, ма не за себе си (чрез прехрана от корупционни вратички). Търговците на "нов внос" стари коли се притесняваха за бизнеса си, но сега с това досие на автомобил по новите граждански, отново ще се предпочитат външни, а не тукашни коли втора употреба. Цялата система е опорочена. Искат да "приземят джигитите" и да намалят катастрофите, но манталитет не се променя с административни мерки, особено когато въпросният контингент е достатъчно платежоспособен. Няма ли строг контрол и не корумпирано бързо съдебно производство, резултатите ще са все същите. Ако тези структури работеха, въобще няма нужда от гражданска отговорност. Причиняващ щета или контузии, хващат те, отсъждат материални и морални щети и си плащаш, а ако трябва и "лежиш". Ако това работи, всеки ще пази себе си, а няма да му пука че не пази околните. Няма да има фонд за взаимопомощ от който се изплащат суми на потърпевшите, които се събират доброзорно от всички нас, а се разпределят от бизнес, комуто не сме делегирали права.
  27. 1 точка
    Облекченията за катализатор отпадат заради "злоупотреби". От години говорят за затягане на контрола, ама защо да го правят ... Който още не си е продал ката да отива. "Екологичният" компонент при оформянето на новия данък е само прах в очите. 20-30 лева отгоре за 70% от автомобилите е доволна финансова инжекция за бюджета. И Европа доволна, и партийната касичка. Предизборно. Предполагам на всеки му е минало през акъла колко данък плащат мощните черни Бенц-ове с немски и не само регистрации, които се карат от определена прослойка - 0. Нашите хора са както винаги незасегнати. В края на статията има резонни точки. http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/35908-shte-skochi-li-naistina-drastichno-danykyt-za-starite-koli/ Пак казвам да видим, но тоя го гледаме отдавна - на repeat ... Като въведат и тол такси по магистралата (защото реално имаме една) ще стане весело - толове И винетки.
  28. 1 точка
    Здравейте, И аз имах проблем с кода на радиото, в официалния сервиз ми казаха че могат да ми го предоставят срещу 36 лв, но аз се справих с помощта на сайта даден по-горе от dindin - https://radio-navicode.honda.com/ Просто въведох някакъв американски номер на шаси (JHLRD78893C049833) вместо моя и валиден пощенски код, както и сериен номер на радиото, и получих 2 кода, с първия от които стана.
  29. 0 точки
    Здравейте Колеги, Продавам въпросният рядък модел,най-интересното е че са 2 и имате право на избор .И двата са внос от Швейцария,нямат ръжда.Нивото на оборудване е еднакво и са и с дистроник.И двете са с лигитимен и доказуем пробег малко над 200к км.Цените са ексклузивни,Мпс-тата са в Плевен.Могат да се тестват и проверяват. Черната е с изключително красив двуцветен кожен салон,сивата е с тъмно сив към черен.Нямат захабяване,не са мазани или прочие.Всичко функционира и няма грешки.Бартер е възможен само за бензинови модели и само за Съфорумници тук . Повечето знаете качествата, характеристиките и екстрите на модела. Adaptive Cruise Control and CMBS systems Collision Mitigation Braking System Active Noise Cancellation system LANE KEEPING ASSIST SYSTEM (LKAS) Afs Подгряване и на задни седалки Много подробни снимки на мейл и вайбър. Черен Legend 26300 Сив Legend 26000 При интерес пишете или звънете Петър 089-66-898-32
  30. 0 точки
    Ще ги снимам утре, и ще прецениш сам. Твърде е вероятно и само с преден тампон да се оправят нещата, но аз смених и задния. Като цяло не беше омаслен или разтекъл се, но явно вътре е прецакан, защото разликата е чувствителна.
  31. 0 точки
    Такива си поръчвам от Алиекспрес. Чистят перфектно.
  32. 0 точки
    Моята графика от рефлаша на колата от подписа (стокова генерация без катализатор и с панелен КН):
  33. 0 точки
    https://clubs1.bg/news/honda-gotvi-s-20-konski-sili-po-moshten-motor-za-baku/
  34. 0 точки
    На моята Хонда ЦРВ данъка беше около 213,22лв, а сега по новата тарифа е 110лв (София)
  35. 0 точки
    Всички мнения, които отговарят на горното ще бъдат скривани. Просто предупреждавам, да няма после "къде ми е мнението". За колегата: Може да кара с каквото си поиска или да последва препоръките. Не ми се влиза в "маслени" полемики.
  36. 0 точки
    Здравейте , Цената на всички налични автомобили е по договаряне,без значение от година на производство и реална цена.Има още няколко интересни Модела. При интерес основно по телефона. Поздрави
  37. 0 точки
    Hrisimow, поздравления! Явно си добър читател, а не писател. Благодаря!
  38. 0 точки
    Всичко е "пунт и пластика"!!! Някои ще разберат, други ще скочат, трети ще се направят на по-големи светци и от Папата, абе.... Всичко е сбъркано с тези данъци, а дори и малкото останали читави закони и разпоредби, гледат да ги прецакат. Малоумието, безхаберието и простотията са безпощадни - особено последните две/три петилетки!
  39. 0 точки
    Нещо много предизборно ли ми звучи това или тоя филм съм го гледал? А ако не влизаш в никоя категория дали ше те спрат от движение или тва ОГРОМНО перо плащащи "ЕКО"такси, граждански, винетки, данъци и прочее VAG-аджии и BMW-та с пушилките е много ценно за рязане? Дреме ми за "центъра" ... Или на депутатите да не им смърди по "центъра" ...
  40. 0 точки
    Толкова много светло пиво съм изпил, че хората се обръщат вече към мен с Ваша Светлост.
  41. 0 точки
    Днес дойдоха 3 коплекта преходници за говорители за акорд 8 (6 бройки) от алиекспрес за 20 паунда с доставаката. В бг трябваше 105лв да дам зс 3 комплекта
  42. 0 точки
    За сравнение с 2.0: Ами за моите стандарти не е бавен. Обаче трябва да влезеш в обороти с рязко, твърдо и бързо натискане на педала. Набира си прилично, не съм имал проблеми при натоварване 5 човека и багаж. Освен това на лоста има и спортен режим. Разходът при мен е по-малък - между 12 и 14 градско София, между 9 и 12 извънградско, зависи от карането. Но бензин. Не, джиповете - особено по-големите - по принцип не са толкова стабилни. Но CR-V е в сегмента на семейните SUV-та и прави много добро впечатление като стабилност и управление.
  43. 0 точки
    Предполагам, че този човек може да ти помогне: @MIYAMOTO
  44. 0 точки
    Баба ми викаше: - Стани сине военен ! Докато разберат че си идиот, ша си майор! Докато се начудят кво да та праат, ша си пенсионер.....
  45. 0 точки
    Чак пък едвам да върви айде сега,аз съм на 195/60/15 летни,и не усещам кой знае каква разлика спрямо 175/65/14 на зимните
  46. 0 точки
    Твоето мнение пак не казващо нищо и само обиди. Подкрепи твоето мнение с дълбокия ти опит и задълбочените ти познания по темата и материята. Няколко пъти ти го писах дай ни твоето мнение но явно познанията ти са кръгла 0,затова нищо не пишеш само СПАМ. Според мен не си от администрацията и не можеш да им даваш съвети.
  47. 0 точки
    Вместо да подкрепяш чужди мнения изкажи твоето или нямаш такова. Осветли ни нас нищо незнаещите за M+S и къде попадат.
  48. 0 точки
    Пратих колега за диагностика в Бултрако ,че му беше далеч да идва при мен.След диагностиката му подхвърлили ,че ГИ е монтиран неправилно и газовите пътищата трябвало да бъдат еднакви... Колеги от Бултрако, обяснявам: Това черничкото горе се води рампа и служи за разпределител.Разстоянието от рампата до дюзите е без значение.Там налягането е константа.От дюзите до всмукателния колектор маркучите са 35мм. и се мерят с шублер преди монтажа. Ако си бяхте направили труда да вдигнете красотния капак,можехте да видите и самите дюзи :).... Че се чувствам професионално засегнат от вашата некомпетентност. За сведение: Обучавам автомонтьори за сервиз Хонда.Издавам сертификат.Курс 5 години ,цена 8000 лв. без ДДС. Обучавам и монтажници на газови уредби специално за Хонда. Курс 6 месеца ,цена 3000 лв . без ДДС+ Сертификат 300 лв. Офертата е съвсем сериозна.Телефона ми е в подписа. С почитания .....
  49. 0 точки
    Върви приемливо, никакви проблеми за газифициране, в български сайтове има само 1-2, след 2015, в Германия преди седмица имаше 4-5 читави, но под 11 500 евро трудно ще намериш кола под 100 000 км. Аз имам такава от 2 месеца и ме кефи.
  50. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...