Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.04.2019 in all areas
-
1 точкаТова трябва да го има,иначе ще се сцепи.Лятно време материала от който са направени отделя газове и ако ги няма ще цъфне. Иначе тапите за които говоря и не им стига малко са това : Тези са ф10 ,значи осмица ще станат. Остана и кори от щатите да намеря и ще приключат нещата.
-
1 точкаНе излиза защото не търсиш както трябва. Примерно: https://www.febest.bg/index.php?route=product/search&search=52622S7A014&description=true или: http://namaleniavtochasti.com/cr-v-rd4rd5rd6rd7rd9-2001-2006/16354-52622s7a014-o26402e-honda-cr-v-tampon-zaden-amortisor.html
-
1 точка
-
1 точкаСкоростта заводски е ограничена на 207км/ч, достигнеш ли я екуто спира достъпа на бензин, може да се отключи, но не е препоръчително за cvt кутии, а може и да ти падне гаранцията.
-
1 точкаТака нека да попълним този пропуск /за който аз съм виновен/ и да изясним ситуацията около гумите и означенията по тях. Проведох собствено проучване между моите студенти и установих ,че 75% от тези ,които имат книжки нямат и идея с какво карат,как се избират гуми и какво означават индексите,знаците и картинките по тях,,,,иначе за Фейсбук всичко знаят :). Като излезем от рамките на маркетинга ,рекламите на определени марки/фирми и заобикалянето на правилата за изписване ще се опитам тук да систематизирам основните неща. 1.М+S / M/S M&S (Mud +Snow) се регламентира от RMA Асоциацията на производителите на гума/каучук/ като отношение канали/грайфер. С две думи нищо не означава за свойствата на гумата.Всеки производител си го слага където и като иска по собствено усмотрение без да е правил тестове на кал или сняг.Не е длъжен да прави тестове,но предполага ,че ако гумата стъпи в кал или сняг до 1 мм ще запази някакво сцепление благодарение на 35-37 % канали по шарката.Означението също така не регламентира колко е мека или твърда гумата при 0 градуса. Може да е като пластмаса,но щом има канали ,производителя има прави да сложи M/S. На практика ,това означава ,че М/S може да се сложи и на чисто лятна гума с ориентация към аквапланинг...с повече канали. Как в момента производителите ползват този индекс.Обикновено с него се означават всесезонните гуми /All Season/.Гуми с шарка и плътност подходяща за хладен и мокър климат.Там където температурите не падат много под нулата и няма сняг. Дотук изводите: Знакът М/S без допълнителни други означения означава ,че производителят е решил на база дизайна на шарката на конкретния модел,че ако гумата стъпи на кал или сняг ще запази някакво сцепление.Знакът не означава ,че гумата е зимна,че може да се ползва на сняг, че може да се ползва на кал,сняг или киша гарантирайки нормално сцепление. Ще продължа статия ,малко по-късно ,че съм отпуска ,а и в момента не мога да отворя сайта на RMA
-
1 точкаЗдравейте отново на мераклиите за печка. Тъй като живо ме интересуваше монтажа на бензинова такава на CR-V RD1, след 2 дни мъки и не без помоща на Google преводач (много е поумнял), най-сетне успях да преведа инструкцията за монтаж на български. Качвам я тук, може да послужи на колега . CR-V_2002_2.0_b_D webasto-RNfinal.pdf
-
1 точкаТвърде късно се сетих да допълня и не мога да едитна последния си пост. Друго, за което не виждам да се говори толкова често, е, че цената сама по себе си не е толкова значим фактор колкото цена на километър. Мишелин например са скъпи, но и гумите им (които съм гледал) се износват бавно според по-авторитетни тестове. Дори два пъти по-бавно от някои от нетолокова по-евтините конкуренти. А да направиш гума с голямо сцепление, която се износва бавно си е трудно – оттам и цената. Иначе човек ако почне да гледа много в показателите и тестовете може да започне да отдава доста значение на твърде малки разлики, които не би могъл да различи наживо.
-
1 точкаДо сега не съм чул някой да сменя верига заради шум и то на коли по над 3500 000км дали да е верига или колата ти е над половин милион км ?
-
0 точкиБаба ми викаше: - Стани сине военен ! Докато разберат че си идиот, ша си майор! Докато се начудят кво да та праат, ша си пенсионер.....
-
0 точкиТака,сутринта напомпах мехчето и колата не изгасна,довечера и утре пак ще я тествам ,за да съм сигурен,мерси за съвета ,дано да е това.ходих при друг майстор и след като му обясних всичко каза ,че сто процента дърпа въздух от някъде или ,че е горивния филтър.в понеделник я карам ,до тогава ще тествам и мехчето всеки път като не съм я карал известно време и вече се надявам да е това.какво мислите вие и трудно ли се проверява горивния път ,уплътненията и маркучетата?
-
0 точкиТъкмо си бях играл да търся и аз... Зависи с кое радио си, вариантите са два: Ама четете ги малко тези ръководства! Не сгига, че съм си ги качил, ами сега и сам да си ги чета
-
0 точкиАко е седан, може и да има в кората над седалките. Доколкото знам, седанът не-премиум е с 6 колони, като за разлика от 8-те на премиума липсват тези в задните врати, а не елипсите в кората. Колоните са различни също така. На премиума са Pioneer, а на не-премиум - matshuSHITa. За турера - не знам. Там май има само един суб повече в багажника, ако е премиум. Относно Fade - не вярвам да нямаш. Дори и най-базовите радиа имат Fade и Balance. На първата страница от темата трябва да стоят още ръководства за употреба. Прочети там как става.
-
0 точкиВиж тази тема, може да се свържеш с автора и да си поръчаш като него.
-
0 точкиДа им подаря освен един апарат, дето не се самоизключва, че имам такива, дето не ползвам. Живея на другия край на София и дори едно отиване до там да си запиша час да спестя, и ще се избие. Ако ще и най-разбиращият сервиз да са, това обяснение не е сериозно, нали осъзнавате?! Казват Ви, че телефонът дава свободно, щото се е самоизключил, а Вие се съгласявате и кимате с разбиране и усмивка...
-
0 точки
-
0 точкиПътник се вози в такси и решава да заговори шофьора. потупва го по рамото и в този момент-шофьорът подскача,удря си главата в тавана,качва се на бордюра,помита кошче за смет и пътен знак и спира на сантиметри от будка за вестници. -Съжалявам господине,не исках да ви изплаша,исках само да попитам нещо. Шофьорът изтрил потта от челото си и рекъл: -Оххх.....Вината не е във вас,днес ми е първи ден като шофьор на такси, през последните 25 години карах катафалка....
-
0 точкиЖените не харесват когато вали, защото дъждът връща лицата им към фабричните настройки.😀
-
0 точки
-
0 точкиСкоро сменях зимните гуми с летни и при оглед на окачването и спирачките ми направи впечатление,че има дупки за подкалнична кора за задната ос.Кора няма и тапи също,дупките си стоят така и се замислих,че при едно миене или шофиране при силно дъждовно време от там може да влезе вода,а те са си около 10 мм. Имам няколко модела поръчани за другите коли които са точно за подкалнични кори но нито една не става.Ще трябва да взема шублер и да измеря фито и да поръчам от сайтовете точният размер,не може да стои така отворено. Моето мнение колега,че водата влиза отдолу а не отгоре.багажника да не е "канче". Аз съм комби ти си седан и е възможно при теб колега да не е точно така.
-
0 точкиПитам, понеже имаме харви купено от тях ново преди година и малко. Когато се ходи да се обслужва сипват 5в40, а в книжката пище 0в20 или хонда грийн.(0в16). Последния път казаха, че нямат друго и това 5в40 било супер , понеже е 'японско' другия път ги питай да ти покажат туби... чудно ми е кого от двама ни лъжат.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиМалко актуални вицове по повод на кокаина който морето изхвърли тези дни: Шабла не случайно е нос. С този кокаин в Черно Море, цацата тази година ще струва 50 лв. порцията. Във Варна не си купуваме кокаина както в София. Ние просто слизаме до плажа. Кокаинът вече не е наркотик, а морски дар. Варна, морето, белите вълни...
-
0 точкиПратих колега за диагностика в Бултрако ,че му беше далеч да идва при мен.След диагностиката му подхвърлили ,че ГИ е монтиран неправилно и газовите пътищата трябвало да бъдат еднакви... Колеги от Бултрако, обяснявам: Това черничкото горе се води рампа и служи за разпределител.Разстоянието от рампата до дюзите е без значение.Там налягането е константа.От дюзите до всмукателния колектор маркучите са 35мм. и се мерят с шублер преди монтажа. Ако си бяхте направили труда да вдигнете красотния капак,можехте да видите и самите дюзи :).... Че се чувствам професионално засегнат от вашата некомпетентност. За сведение: Обучавам автомонтьори за сервиз Хонда.Издавам сертификат.Курс 5 години ,цена 8000 лв. без ДДС. Обучавам и монтажници на газови уредби специално за Хонда. Курс 6 месеца ,цена 3000 лв . без ДДС+ Сертификат 300 лв. Офертата е съвсем сериозна.Телефона ми е в подписа. С почитания .....
-
0 точкиНяма как да се случи хем с голямо сцепление, хем бавно да се износва. Специално Michelin energy saver са едно пластмасово дърво.
-
0 точкиВерига се сменя на около 180-200к км. Верига се сменя комплект,защото всеки един елемент от комплекта опъва веригата! Карайте спокойно ,веригата не се къса.Разтеглена до определен момент оказва влияние на предварението около 2-3-4 градуса.Не е болка за умиране,но все пак не е на центровка. Ускорението страда .Какво става после.Следва прескачане на един зъб,обикновено по време на гасене на двигателя.Това е момента в който няма налягане на маслото и двигателя рита на обратно.Веригата прескача от смукателния вал през предния банан/успокоител/.Дотук няма проблем.Палите,виждате ,че двигателя не работи като хората...има вибрации и не се форсира като хората.Пак гасите-прескача още един зъб. До тук още няма щети.Ако запалите и угасите 3-ти път си търсете нов мотор..Хубаво е да го знаете.Важи за всички К,L и R мотори. Успех с икономиите !!
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00