Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.04.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Пуснахме първа публична версия https://play.google.com/store/apps/details?id=com.motomoshi.motomoshiapp Ще съм безкрайно благодарен ако тези от вас, които ползват платформата, свалят приложението и оставят позитивна оценка. Ако откриете проблем или искате нова функционалност - пишете ми. Работата продължава
  2. 2 точки
    Лизинга на една нова Шкода ОСтавия ми е 3 пъти по-висок на месечна база от всички разходи по сегашния ми Акорд (дори и подземния паркинг включен). На мен това ми е довода да карам стара кола Като добавиш и каско 1800лв на година, факта че и новата кола е добре да нощува на скрито някъде и си стават 1000-1100лв на месец. Наистина може и тук да е по-евтино да се притежава нова кола спрямо Германия, но е друг въпроса колко човека тук могат да си позволят да отделят по 1200лв на месец за автомобил с горивото и колко там могат примерно по 700-750 евра. Както бе споменато съвсем в началото на темата, ниския стандарт на живот ни е проблема. Няма какво да си говорим, когато средностатистическият немец с годишната си заплата на теория може да си позволи чисто нов добре оборудван голф, а средностатистическият българин 9 годишен голф нов внос, сцепен от каране и захвърлен тук с най-малкия възможен двигател.
  3. 1 точка
    Съжалявам за дългият текст който се получи, но ако този пост спести дори на един човек нервите, които похабих аз няма да е изгубено време. Кратката версия: Купувате си автомобил за над 20 000 лв., който според думите на търговците от Ласерман карс е: С един бивш собственик; Много запазен без забележки и скрити дефекти „абе виждал е снега само по върховете на Апенините“. Какво получавате всъщност: 1. Кола с трима предишни собственици. 2. Сменен двигател и охладителна система събирани от горублянските морги (двигателят е с изкривен колянов вал шлайфан некадърно и не качва масло в същото време радиатора е почти напълно запушен и колата прегрява при по дългo каране). 3. Преокабелено табло за да не свети чека на двигателя. 4. Подменен оригинален софтуер със специализиран автоджамбазки, който не отчита и не записва никакви грешки (при шофиране на къси разстояния и проверка с компютър няма никакви признаци за проблем това е и причината при проверка в сервиз преди покупката, да не бъдат открити съществени забележки); Колата умира след едва тридесет километра преход. Равносметката: За основен ремонт или смяна са: двигателят, турбината, демпферения маховик, радиатора, таблото и софтуера на колата. Дългата версия: Автомобила нововнос от Италия (ЦРВ трета генерация) е бил за смяна на мотор най-вероятно вследствие на запушване на DPF филтъра. Ласерман карс решават да го ремонтират юнашки, като започват с премахването на DPF, рециклират турбината, купуват нова водна помпа, антифриз… и всичко това го монтират на блок от ЦРВ втора генерация с дюзи от четири различни коли и изкривен колянов вал който шлайфат. Когато към така „чудесно“ ремонтирания двигател добавят и полузапушеният радиатор пета употреба, вече наистина достигат върха на автоджамбазкото ремонтно дело. След като тестват отремонтираната кола, горублянските специалисти установяват два проблема: Първият е, че двигателят не качва масло (т.е при шлайфа на коляновият вал „леко са го изтървали“) Вторият е, че автомобила прегрява т.е радиатора е запушен. Въпросните два проблема се визуализират почти веднага с всевъзможни предупредителни звукови и светлинни сигнали - на таблото светва чека, а борд компютъра индикира ниско налягане на маслото. Сега вече от ласерман карс са пред морална дилема, дали отново да направят ремонта качествено и да градят „некакъв си имидж“ или в духа на най-добрите горублянски традиции да хвърлят всички сили за прикриване на проблемите. Явно варианта с качествения ремонт идва в повече за автоджамбазките душици, които както всички знаем, изобщо не обичат разсипията. Решават на бърза ръка да преокабелят таблото с реленца за да не свети чека, а компютъра лекуват с модифициран софтуер, който не показва и не записва никакви грешки. Така подготвената „кола слънце“ продават на късметлия (мен) и го изпращат да пътува смело следващите 500 км. и колата наистина изминава… около 30. По време на тези километри рециклираната от ласерман карс турбина задира вследствие липсата на масло, новите лагери на коляновия вал започват да издават звук като от фуражомелка, а чисто новият антифриз става на парцали и почти завира поради запушеният радиатор и единственото, което спасява охладителната система и двигателят от взрив е аварийният режим и угасването на двигателя (всички тези щети се установяват в последствие след дълго обикаляне в различни сервизи „парче по парче от голям пъзел“). След този дребен и незначителен инцидент (по думите на автотърговеца), колата става с динамиката на 1,6 тонен трабант и така изминава следващите кратки като миг... 470 км. През всичките тези изпълнени с много положителни емоции часове, щастливият собственик на „колата слънце“ напразно се взира, ту в борд компютъра, ту в чека на таблото с надеждата да разбере какво точно се случва с тази кола. На всички негови съмнения, че колата прегрява и турбината се опитва да излезе през предният капак, от ласерман карс отговарят, че ако е имало сериозен проблем той щял да се индикира на таблото и „щом няма индикация най-много да се е задръстил горивния филтър и ето затова колата не върви“ или „резервоара е направил вакуум и с развиването на капачката всичко ще се оправи“. На фона на всичко това, факта че за отварянето на вратичката на резервоара се оказват необходими двама души (един да дърпа лостчето под волана и един с отвертка да напъва вратичката) е наистина дребен детайл, подобна дреболия съществува и при вградената навигационна система, която не чете дисковете с картите и изпълнява ролята на красив декор… Изводите от гореописаната случка за мен са, че е крайно време държавата да въведе регулации на пазара на стари автомобили подобни на германските. В германия освен че връщането на километражи е престъпление, а не задължение както го приема БГ автоджамбазина, също задължиха търговците предлагащи автомобили втора употреба да издават гаранция и ако има проблеми недоволния клиент връща колата или ремонта му е безплатен, което обуславя това, че на никой не му се сглобява кола от 2 тоталки или подобни Горублянски изпълнения. Отново искам да напомня, че преди покупката колата е проверявана в сервиз, но всички дефектите са добре замаскирани. Във всички документи Ласерман карс и нейният собственик Ласерманов се представлява от „Аутогруп ООД“ гр. Перник. Този факт, както и неотговарящия като номер двигател с този на табелката до шофьорската врата, предизвика за капак на всичко и много разправии в КАТ. П.С. Колата е в движение благодарение на Дидо (MIYAMOTO) човека прояви железни нерви, за което му благодаря. Сърдечно благодаря и на Тихомир за това, че успя да оправи проблемите с софтуера, както и на Мартин за ремонта на таблото.
  4. 1 точка
    Притежаването на автомобил е отживелица! Никак не е изгодно да притежаваш автомобил. Казвам го като човек, който притежава един автомобил (употребяван) и използва един (нов), за който плаща месечна вноска. Вчера като вкарвах новия в гаража му видях, че там съм складирал 2 тубички по 5л с течност за чистачки - зимна и лятна, на обща стойност 5-10€. Вкарвайки употребявания в съседния гараж - комплект зимни гуми на джанти, 25л двигателно масло, 5 въздушни филтъра, 5 филтъра за климатика, 5 уплътнителни шайби за картерната пробка, 2л трансмисионно масло, 3 уплътнителни шайби за пробка на ск. кутия, оригинален ключ за маслен филтър, комплект инструменти (96 части), крик, течност за чистачки... и кой знае още колко неща на обща стойност 800-1000€. Отделно за процедури, като смяна на горивен филтър, спирачна и хидравлична течности и др. трябва да посещавам сервиз, а от известно време моя Хонда дилър иска по 105€/час само за труд (без материали). И всичко това, защото трябва да се грижа за колата ми, да не ме остави на пътя. Ако това се случи трябва да наема заместващ автомобил, който струва 30-55€/ден - 30 ако е от сервиз, 55 - нает от мен.
  5. 1 точка
    Тогава не е лошо да не пишеш така смело, защото този форум го четат доста хора. Или да прикрепяш цитата по-горе в началото на всяко мнение, което изказваш. Никой не е казал, че бензиновият двигател на хонда не е по-евтин за поддръжка от дизеловия, но като пишеш така, че даже и другите дизели са за предпочитане пред този на Хонда, най-малкото е редно да кажеш кой друг дизел от този клас/години е по-добър от i-CTDI и в какво отношение. Цитирай смело други марки - няма да направиш лошо впечатление, ако вкараш "продуктово позициониране". Виж с общи приказки - по-може да стане така.
  6. 1 точка
    Относно показателите, тестовете в интернет винаги се правят на чисто нови гуми. На моята кола имам 2 Hankook Ventus Prime 3 (на 2 сезона) и 2 Dunlop Sport BlueResponse (на 4 сезона). И четирите са 205/55/16 91V. Като сложа Hankook отпред и Dunlop отзад колата по-често включва ABS при рязко натискане на спирачки и предните гуми превъртат при по-голям наклон дори да не натискам много газта, на около 1500 оборота го прави това на сух асфалт. Ако Dunlop е отпред и Hankook е отзад - тогава няма грижи. С две думи показателите са за нови гуми, но след като мине определено време - тогава се вижда защо едни марки са по-скъпи от други и защо ги наричат премиум. Просто премиум марките запазват по-голямо време свойставата си. Аз взех преди 2 години тези Hankook, защото гледах показателите и си мислех, че са по-евтини, защото марката не е толкова известна като Dunlop, но сега виждам, че има причина. И четирите гуми са купени чисто нови и са съхранявани при еднакви условия през зимата. Моят съвет е да се дадат малко повече пари за гуми, защото сигурността е преди всичко
  7. 1 точка
    За втори път ще те питам - ако искам дизелов СУВ от този ценови клас, кои са тези автомобили с по-добри съотношения на цена/експлоатационни качества? Да кажем, че не ме интересуват традиции, не робувам на марки - интересно ми е според теб, кой е дизеловият автомобил, който бие CR-V с i-CTDi. @Gand за да не ти разводнявам темата и да отговоря на въпросът ти по-подробно. Карал съм този двигател в Акорд 7, втора ръка от 170 000км до 275 000км. Двигателят е страхотен, но зависимост от това как е експлоатиран, както всеки турбиниран двигател (не непременно само дизел) носи своите рискове. Съединител + маховик са 1500лв и тях ги смятам по-скоро консуматив, но освен тях се повреждат турбини, износват се дюзи, сменя се ангренажна верига. Ако можеш да вземеш наистина проверен автомобил, поддържат от съвестен собственик или такъв на доказано малко км, дизелът е супер - икономичен, тих и еластичен. Това много рядко е случаят с коли втора ръка от автокъщи. Търговците купуват евтино и продават с печалба, никой съвестен собственик няма да си продаде джипа на безценица на търговец. Изключения са ако колата е била запазена и е имала лек и евтино поправим у нас удар или е върната в представителство и заменена за нова - а представителството я е препродало да не се занимава. Но вторият случай е предимно при коли до 5-6г. В най-лошият случай - има коли с блокирала турбина или други скъпи проблеми, които са вкарани евтини, закърпени по най-ужасният начин и продадени "нов внос". Предстоят ремонти, които могат да достигнат 3-5 хиляди лева. За това и дизелите са по-евтини. Ако не говорим за проверена кола с ясна история - най-добре се оглеждай за по-скъп бензинов джип и ако горивото ти е скъпо, слагай газ.
  8. 1 точка
    Добре е и лагерите да се сменят, така и така е на тезгяха.
  9. 1 точка
    Да повтори го на тези които на въртят по 10 и повече хил на с 10на 40. Като то след 4-5 вече е на смола.Продължавай в същия дух с няколко къси смени и ще видиш ефекта повярвай ще е поразителен как се отпушва тоя двигател.
  10. 1 точка
    Проблемите със забавянето на отваряне на страниците така и не се оправиха напълно. Този уиикенд планувам нов ъпгрейд на форума и преместване на друг физически сървър. Може да има малко downtime, но ще е за хубаво
  11. 1 точка
    Почти по темата: Миналата година тествах новия Сивик. Придружаващата ме служителка сподели че цяла седмица го е ползвала, а по повод многото му екстри и системи каза че като се върнала обратно в своята си кола - едвам се справяла с напрежението. Старт/стоп, парктроник с камера, следене на дистанция и маркировка, известяване за страничен трафик и т.н. са много полезни екстри за начинаещ, но свикнеш ли с тях, ако някоя даде фира - "жална ти майка".
  12. 1 точка
    Имам камера и не съм я сложил по споменатите причини (на този, бензиновия нямам и навигация/дисплей...) Да, по принцип парктроника е голямо удобство и като свикнеш, ти липсва. Чудя се защо не е стандарт за всички коли, след като струва $10-15, а дилърите правят много по-големи отстъпки при пазарлък за нова кола...Очевидно им е по-изгодно да искат 200-300 като екстра... Имах приятел с фабрична камера (стар Нисан). Когато трябва да гледа с нея, все е зацапана...каква файда да слезеш в дъжда да я почистиш и после да паркираш? Не се хващайте за думата "келешлък", използвам я като "излишно" и е само мое аргументирано мнение, нормално е други да мислят друго.. Знам, че мнозина са склонни да хвалят всичко което имат, аз не съм така, критичен съм към всичко...Например не оценявам подгрева на седалките, който имам, други умират да го имат/хвалят. При студена кола, подгрева загрява за същото време, за което ще почне да духа топло, а и до тогава задника ти е загрял седалката... На дълъг път пък, в купето си е топло и нагряването отдолу може само да те приспи...
  13. 1 точка
    Любопитна, макар и неизчерпателна статийка: https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37115-10-te-nay-vbesyavashti-tendentsii-pri-novite-koli Новото си е ново, но ако може да е по технологии и стандарти от добрите стари времена. Примерно малка серия (под 2000 бр) за която законите не изискват да отговаря на съвременните стандарти. Хората плачат за читави и оригинални олд и янг таймери. За сега само веднъж съм чувал за такъв бутиков и нестандартен подход. С кеф бих си взел като моя Сивик, но произведен преди 30-тина дни, а не години. :)
  14. 1 точка
    Аз също ( мине, не мине време ) се замислям за нещо по-ново. Но като чета за твърдата возия, разни дефекти, по-високия разход, по-високия данък, съответно и "гражданска", заради по-голямата мощност, по-скъпите части и консумативи и др. Направо ме отказват тези факти! Въпреки многото глезотии като оборудване. Та за себе си съм решил да си налягам парцалите и да си карам 20 - годишната "Здравка Каменова Желязкова". Пък нищо, че няма ESP, борд компютър, тъч скрийн дисплей, гласови команди, климатроник и други "УАУ" хахавини... 1. Данък - нискък и след Нова година пак ще е. 2. Комбиниран разход 6,5л./100км. бензин. Газ не ми трябва. 3. Части -достъпни и на приемливи цени. 4. Пространство - достатъчно за децата и багажа. Ще я карам докато може, а пък после ще търся нещо електрическо.
  15. 0 точки
    Време: -Демонтаж - около 4-5 часа -Почистване и заварка - около 2 часа -Монтаж - около 2 часа Инструменти: -Тресчотки и камъни 10, 12, 14, 17 -Удължител (тръба или професионален удължител) - необходимо е за сила при развиване, с повишено внимание поради опасност от скъсване, на клеясалите гайки и болтове. -WD40 или по-висок клас лубрикант за клеясали гайки и болтове- мин 200 мл -Клещи и други дребни помощници за удобство Резервни части: -Нова гарнитура за колектора, HONDA Part No: 18115-RBD-E01 Ако ще си правите заварката сами се предполага че имате необходимите знания и инструменти за почистване, шлайф и подходящ материал за самото заваряване. Затова няма да се спирам на това. Ремонтът е почти невъзможен без втори човек, затова се подсигурете с един надъхан като вас помощник. Започваме: 1. Сваляне капака на двигателя: Развийте оградените с жълти кръгове болтове и отстранете капака 2. Източване на антифриза: ]Развийте капачката и тапата за обезвъздушаване на разширителния съд за антифриза: Развийте тапата за източване и източете в чист съд антифриза. Не го изхвърляйте, освен ако не искате да го смените с нов. После се налива обратно. След като източите всичко, затегнете здраво тапата за източване.[/color] 3. Сваляне на термо щита Свалете маркучите показани на снимките. Може да се мине и само със сваляне на малкия вакуумен маркуч, но е доста по-лесно ако се махнат и останалите.Развийте трите болта и отстранете термо щита. [/color] Термощит: 4. Сваляне на Катализатора За да свалите катализатора, би трябвало да свалите цялата изходяща тръба с меката връзка, което е доста непосилна и клеясала задача. При големите мъки на болтовете при меката връзка се усукваше лошо цялата ситема чак до ауспуха, та се уплашихме да не скъсаме нещо и спряхме. Обаче на шурето му дойде хитрата идея просто да откачим двата тампона на меката връзка и гърнето (показани са на снимките) и така си решихме безболезнено и елегантно проблема с изходящата тръба, като просто я отместихме на страни и фиксирахме.[/color] След като отместите (или свалите) тръбата, развийте планката на катализатора ( 3 болта) и свалете самият катализатор. 5. Сваляне на турбо компресора - линия за антифриз Развийте показаните болтове, като тук трябва да се внимава да не се изгуби вътрешната шайба на големия болт (17мм). На снимката е с голямата стрелка: Внимание: ще потече малко антифриз! 5. Сваляне на турбо компресора - линия за масло Развийте болтовете, обозначени на снимките. Внимание: ще потече малко масло! 5. Сваляне на турбо компресора - тръби за въздух Развийте стягите и извадете тръбите. Облепете отворите за да предотвратите замърсяване. Развийте болтовете на турбото и отдолу скобата и свалете турбо компресора (2 човека единия помага от горе) (!) За да не прецакате турбото: - не пипайте актуатора - не пипайте витлото 6. Сваляне на изпускателния Колектор: Развийте гайките, Не се притеснявайте ако излязат със шпилките - после се навиват по обратния ред безпроблемно. Ето пораженията: Подготовка за заваряване: Следват аргоновите заварки: (Доста си поиграхме и зававарихме навсякъде където имаше съмнения) Получи се доста добре, а шурето заваряваше за втори път с такова нещо - браво! 7. Гарнитура на колектора: Препоръчително е да смените старата гарнитура. Монтаж: Всичко по обратния ред. Гайките на колектора към двигастеля се стягат с 44 Nm Трите гайки на Турбото към колектора - с 59 Nm Ако нямате динамометричен ключ, завийте средно силно но не прекалявайте! След като завършите монтажа, налейте обратно антифриза до макс. (ако има нужда долейте с нов) и обезвъздушете. Стартирайте двигателя и след 2-3 секунди го угасете. Направете така 3-4 пъти, след това стартирайте и оставете да поработи поне 1 минута, за да се разнесат всички течности по обичайните си места. Направете тест драйв и се насладете на резултата. Прикачвам и официалният сервизен бюлетин на Хонда за смяна на колектора. Поздрави! HONDA - Exhaust Manifold Replace.pdf
  16. 0 точки
    Колеги, парите са получени и маслата са поръчани!
  17. 0 точки
    Честито и от мен колега! Преходните втулки по-добре на стругар, който има опит в това . Аз да бързам взех готови от магазин, но те са много по-тесни и по съвет на колега от форума отидох на стругар. Купешките въпреки че бяха на 64.1 не лягаха добре. Мисля че бях ги сменил в магазина с по-ниския размер 63.4 и с тях карах няколко дни докато ми ги направи стругаря
  18. 0 точки
    Със здраве да си ги търкаляш.За два сезона и си ги избил.
  19. 0 точки
    Пратих колега за диагностика в Бултрако ,че му беше далеч да идва при мен.След диагностиката му подхвърлили ,че ГИ е монтиран неправилно и газовите пътищата трябвало да бъдат еднакви... Колеги от Бултрако, обяснявам: Това черничкото горе се води рампа и служи за разпределител.Разстоянието от рампата до дюзите е без значение.Там налягането е константа.От дюзите до всмукателния колектор маркучите са 35мм. и се мерят с шублер преди монтажа. Ако си бяхте направили труда да вдигнете красотния капак,можехте да видите и самите дюзи :).... Че се чувствам професионално засегнат от вашата некомпетентност. За сведение: Обучавам автомонтьори за сервиз Хонда.Издавам сертификат.Курс 5 години ,цена 8000 лв. без ДДС. Обучавам и монтажници на газови уредби специално за Хонда. Курс 6 месеца ,цена 3000 лв . без ДДС+ Сертификат 300 лв. Офертата е съвсем сериозна.Телефона ми е в подписа. С почитания .....
  20. 0 точки
    Нова кола, в гаранция, па може и на лизинг е ок, ако има дилър и фирмен сервиз в същия град. Да пътувам 300+ км за всяка дреболия е малко ... , а дреболии с новите коли съществуват. От предния ми Акорд след 11 г. вярна служба остана 1 кашон предимно с консумативи. На комбито преди 3 г. също сложих 1, където вече има 2 задни диска,накладки и буталца, 2 предни долни шарнира, тампоните на мотора, въздушни филтри и 2 стари чистачки, а до него стои и 1 воден радиатор. Резерв от ДВГ масло не държа, както и други течности, освен зимна за чистачките. Вторият комплект гуми/джанти си е в мазето, та в гаража да са ми под ръка велосипедите.
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Ауди а3 1.9тди 230+ коня срещу сивик 1.6Т received_398972377569904.mp4
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Това не е схема на лизинг. Това, което съм показал е стандартно финансиране, към което трябва да се добави 11.388,73 € след 48 месец за окончателно придобиване на колата. При лизинга не си заслужава да плащаш първоначална вноска при положение, че ще връщаш колата.
  25. 0 точки
  26. 0 точки
    Темата отиде в градския кенеф буквално. Всеки си сере каквото му падне...
  27. 0 точки
    Супер са Аз съм с джанти от мазда 15ки. Вече не си игра да свалям гуми от джантите. Само сменям комплектите
  28. 0 точки
    В Германия начина на изчисляване на застраховките е специфичен. Има различни коефициенти и компоненти в зависимост от около 100 фактора. Така, че никой не може да ти каже предварително колко ще е застраховката на една кола за един човек в един град.. Или накратко - застраховка, данък и бензин не са включени в тези 160€. Тези разходи си ги имаш без значение дали си взел нов или употребяван автомобил. Понеже не си написал кое CR-V точно те интересува, ето ги офертите за двата варианта: CR-V 1.5 VTEC Comfort от 129 €/мес (47 вноски) при първоначална вноска 10.173,02 € CR-V Hybrid Comfort от 199 €/мес (47 вноски) при първоначална вноска от 11.674,29 € Ако ги нямаш парите за първоначална вноска може да си вземеш кредит за закупуване на нов автомобил. Пример: 10 000€ за 48 мес -> 218,96 EUR/мес, така за под 350€/мес ще караш новото CR-V 1.5 VTEC.
  29. 0 точки
    Провери дали ще влязат в отворите на джантата гайките. Моите гайки имаха шайби, които държат тасовете и не станаха на летите джанти. Имах гайки от железни джанти за Тойота, размера им е 12/1,5 мм.
  30. 0 точки
    Европа не е фактор в автомобилната търговия. В щатите колите ги дават срещу 0% първоначална вноска. https://translate.google.com/translate?hl=bg&sl=ru&u=https://autonewsportal.ru/test-drajv/po-ushi-v-lizinge-kak-ja-besplatno-kupil-novyj-accord-v-ssha.html&prev=search Статията пускам в превод от руски (чрез гугле преводача) - за да схванете по-лесно идеята, а детайлите липсват, понеже още не е безплатна. Както се вижда, Акордът е най-добрата сделка. Ние сме малко като братушките, но отпушат ли и тук кредитният балон - "ойде коня у ряката".
  31. 0 точки
  32. 0 точки
    Не отричам, че дизелът монтиран на СУВ класа на Honda е с добри експлоатационни параметри, но по същество това не е двигател собствена разработка на Honda, а е взаимстван от тях.Има производители , които за да не ме разбирате погрешно сега няма да спомена , с традиции в направата само на дизелови двигатели и затова техните двигатели в съотношение цена/експлоатационни качества стоят по-добре на пазара на дизелови автомобили. Както и да е, това е мое лично мнение и не искам да обременявам никого с него.По този повод ще цитирам колегата niksi :
  33. 0 точки
    Аз въобще не виждам защо е тази дискусия.Щом искаш да караш Honda естествено ,че ще вземеш бензинов агрегат.На Honda там им е силата, а не в дизела.В случай ,че искаш да караш дизеляк , то има много други по-добри варианти.Аз лично съм ревностен привърженик на бензиновите двигатели и никога не бих си купил дизелов автомобил.Това наклони при мен везната към Honda.
  34. 0 точки
  35. 0 точки
    Това не винаги е съвсем така. Например офертите от Хонда Германия и Тойота Германия: 1) Хонда - 50/50 Angebot Плащаш 50% от цената и караш 3г без да мислиш за нищо. Обслужването е безплатно. След това вземаш решение - връщаш или доплащаш останалите 50%. 2) Тойота - neu bleibt neu (новото си остава ново) За период от 3г/4г се плащат месечни вноски и нищо друго. Обслужването е безплатно. След това вземаш решение - връщаш и вземаш нова, връщаш и нищо не вземаш или доплащаш и си остава твоя. Жена ми в момента кара кола, взета с такава опция. За 160€/месец (разходите за цигари на един пушач в Германия) не мислиш за нищо. Ако нещо стане - звъниш на сервизния телефонен номер, получаваш безплатен заместваш автомобил и т.н. Цената на конфигурирания автомобил беше над 21 000€, с различни отстъпки стана над 16 000€, а ние ще палтим за 4г - 7 680€ или около 35% от ценовата листа. Първите с такава опция, които са били върнати вече се продават за 14 690€: https://www.autoweller.de/gebrauchtwagen/yaris-hybrid-15-edition-s-shz-tss-lmr-kamera?s[ref]=%2Ffahrzeugsuche%2F_%2Ftoyota%2Fyaris%2Fhybrid-benzinelektro%2F_%2Ferstzulassung%2F2016-2019 https://www.autoweller.de/gebrauchtwagen/yaris-hybrid-15-edition-s-shz-tss-lmr-kamera-0?s[ref]=%2Ffahrzeugsuche%2F_%2Ftoyota%2Fyaris%2Fhybrid-benzinelektro%2F_%2Ferstzulassung%2F2016-2019 https://www.autoweller.de/gebrauchtwagen/yaris-hybrid-15-comfort-kamera-led-klimaaut?s[ref]=%2Ffahrzeugsuche%2F_%2Ftoyota%2Fyaris%2Fhybrid-benzinelektro%2F_%2Ferstzulassung%2F2016-2019 Средно статистическия немец си сменя колата когато навърши 10-12г, защото тогава изтича периода на употреба на въздушните възглавници, а подмянната им е скъпа. И тогава някъде идват и по-скъпите ремонти, като съединител, окачване, амортисьори и т.н. Според мен, когато човек се интересува може да постигне добра сделка и да кара 3 пъти нов автомобил по 3г/4г, вместо един употребяван за сравнително еднаква цена. Например ако вземем след изтичането на 4г срок следващ модел и заплатим пак 7 680€ и после пак 7 680€, то за 12г и 23 000€ ще сме употребявали 3 нови автомобила. Ако си купуваш употребяван на 3г. за 14 690€ и го ползваш още 7г, то за 14г ще си дал около 29 000€, но с парите получени от препродажбата отново се попада в границите на горните 23 000€. Само, че в единия случай караш 3 нови автомобила без да плащаш за обслужване (даже и гуми не се купуват), а във втория случай плащаш за обслужване + гуми + накладки и т.н.
  36. 0 точки
    Хванах златната рибка и тя ми вика: - Айде, давай двете желания, че бързам. - Що две, нали са три, ма? - Я си виж в гащите. - Иииии, ебаси големия ... - Аз да не съм златна рибка от вчера, бе!
  37. 0 точки
    Верига се сменя на около 180-200к км. Верига се сменя комплект,защото всеки един елемент от комплекта опъва веригата! Карайте спокойно ,веригата не се къса.Разтеглена до определен момент оказва влияние на предварението около 2-3-4 градуса.Не е болка за умиране,но все пак не е на центровка. Ускорението страда .Какво става после.Следва прескачане на един зъб,обикновено по време на гасене на двигателя.Това е момента в който няма налягане на маслото и двигателя рита на обратно.Веригата прескача от смукателния вал през предния банан/успокоител/.Дотук няма проблем.Палите,виждате ,че двигателя не работи като хората...има вибрации и не се форсира като хората.Пак гасите-прескача още един зъб. До тук още няма щети.Ако запалите и угасите 3-ти път си търсете нов мотор..Хубаво е да го знаете.Важи за всички К,L и R мотори. Успех с икономиите !!
  38. 0 точки
    Пъро се извинявам за цитата. Второ Дани познаваме се и с цялото ми уважение цялото това писание е пълна глупост.! Ще ти кажа защо. Говориш в проценти ето ти още един 98% от колите в тая държава а и вдруги смяната на маслото им се извършва по обичайния начин. А той е без спринцовка и маркуче без врели некипели. Сега ме анатемосайте но пак ви казвам на всички маслени специалисти, обърквате хората, в много неща. Как може един 25 кодишен кенеф да кара 450000 с нормална смяна на маслото после хоп спринцовки. Моля ти се недей. За автора ако искаш да ти е чист мотора имам тема имам и масла които мият много. Промивката е нож с две остриета.
  39. 0 точки
    Баба ви едно време се с вакум си сменяше маслото. И да смучете и да не почти половин литър остава в мотора. Очаквам скоро да ги раглабяте за смяна на масло. Хора земете се на сериозно моля ви се.
  40. 0 точки
    при вдигнат багажник развиваш винчетата виждат се,след това целия сто се държи на пластмасови копки просто дърпаш на вънка и вече имаш достъп до всички крушки...провери си ги всичките,че моите половината бяха изгорели... лесно е ....успех!
  41. 0 точки
    Безспорно изглежда зле, но още си държи 200 по магистралите. Ножът може да е опасен и полезен - зависи кой за какво го ползва. Иначе си прав, няма серво, еърбеци и енергопоглъщащите зони на купето са от старите разбирания, но не съм я отписал. Не ме разбирай погрешно - Акорда е великолепен приятел, но "микровълновата" е жива радост и ме подмладява само като и чуя моторчето и седна на дъното (докато още го има).
  42. 0 точки
    Засилих се да пиша, какво ме стимулира последните 6г. да карам 2 (два) чисто нови Сивика 9-а ген. Усетих се, обаче, че съм седнал на английския си паспорт. Смених го, седнах на българския си паспорт и стимулите започнаха да се изпаряват един по един. Иначе да, "хвали старо, карай ново" работи ... винаги.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...