Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.03.2019 in all areas

  1. 1 точка
    Брошура фейслифт (UK): CR-V.pdf Ръководство за употреба (БГ): honda-2007-cr-v-owners-manual-Europe_BG.pdf (благодарение на друг колега) Инструкции: Стелки: 07mats.pdf Електро-хроматично огледало (US): 07mirror.pdf Спойлер заден капак (US): 07spoiler.pdf Спойлер заден капак: 08F02-SWW-6000-96EN00.pdf Електро-хроматично огледало: 08V03-SWW-6000-96EN00.pdf
  2. 1 точка
    Здравейте колеги, От няколко дни имам още една Хонда - CR-V Hybrid 2019. Взех я от Бултрако Пловдив. До Варна, през Бургас, направи среден разход 6,8 л/100 км. Толкова колкото и Сивика от подписа ми. В града за сега средния разход падна на 6,6 л/100км. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. 1 точка
    Хайде отново има с какво да се хваля. След като пробвах 18-ките на колата се оказа, че с този черен цвят се губят тотално. Това от една страна ме отказа до някъде и след като си пресметнах парите които трябва да дам за боя, нови 18-ки гуми, капачки за джантите и гайки излезе, че ще ми е по-изгодно да си взема чисто нови 17 инчови джанти. Продадох ги миналия месец и сега вече съм с новите 17-ки. Ето ги и тях.
  4. 1 точка
    Проблема е отстранен, никакво свързване към U маркуча.
  5. 1 точка
    Човек, като е малък, чака с нетърпение да порасне, та да живее както си иска. Като стане - разбира че по-добре си е бил като дете. Ако можех да сваля 20-тина от годините си, бих се разхождал напред / назад из годините и териториите - просто на екскурзия.
  6. 1 точка
    Вчера колата мина през Бултрако. Най - вероятно заради появата на грешка P0420 и постоянното светене на лампата са решили проблема по изключително банален начин. Беше залепено парче черен изолирбанд с размери 1 х 1,5 см под символа на чека. Самата грешка P0420 е заради факта че автомобила гори масло. Свещите са "опушени" и ме посъветваха да ги сменя. Предполага се че и разхода ще се подобри. Миризмата от ауспуха която според мен е по скоро на бензин - техниците определиха като миризма на изгоряло масло. Колата е четена и на място и в движение. За да се определи дали ще се наложи смяна на сегменти или само смяна на гумички ме посъветваха да засека за колко километра какво количество масло ще изгори от max до min на щеката. Диагностиката, откриването на проблема с маслото и решението на проблема с чек лампата /проследяване на верига и разглобяване на таблото/ ми излезе 130лв. Не знам дали това е много или малко но вземайки под винимание, доброто отношение с подробно обяснение на проблемите и съветите които ми дадоха, аз съм доволен от Бултрако Пловдив.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Здравейте, тъй като и аз се сдобих с една печка (бензинова Webasto) и се разтърсих за разни упътвания за монтаж, че нещо не можех да и намеря място (на Хонда CR-V RD1), ето на какво попаднах : http://mmc-manuals.ru/all_webasto/install/cars/ има за всякакви марки, в т.ч. и за Хонда: http://mmc-manuals.ru/all_webasto/install/cars/Honda/ Дано е полезно за мераклиите да си монтират печка . Успех, а когато ми остане време, (че казват че трябва един ден) ще се пробвам с монтажа.
  9. 1 точка
    Благодаря. Материалите са много качествени. Купето е добре обезшумено. Почти не се чува кога пали двигателя. При тръгване на ток, извън купето се включва зумер за да я чуват пешеходците. В сравнение с RAV4 2018, CR-V то е доста по-балансирано и безшумно. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Развръзката: Нямах възможност да пробвам с друг километраж, обаче не ми даде мира и пак отворих моя да му направя една инспекция на ново, нищо че уж го бях гледал 100 пъти В край на сметка забелязах, че една от пистите е скъсана, нямам идея как е станало, може джамбазите, като са го връщали нещо да са я скъсали... с помоща на медна жичка, тинол, флюс и малко тефлонова лента всичко стана, както трябва. Ето и малко снимков материал. Скъсаната писта "зашиване на пистата" Почистване на участъка от остатъчният флюс Запечатване с тефлонова лента
  12. 1 точка
    Аз съм с 1.5турбо и 1вата смяна ми дойде на 9к км. Не съм мислил за смяна над 9-10к км. Смениха го с 0w20 HONDA Engine Oil TYPE 2.0
  13. 1 точка
    Такова безумие като 20 000 км е глупост. Аз сменям досега на по 13 000- 14000 на новата хонда.
  14. 1 точка
    Един въпрос към вас с новите коли, какъв интервал ви дават за смяна на маслото 10к или 20к? В Полша спорих с едни тарикати в сервиза на мерцедес, които лееха лонг-лайф и ги карах да сменяме маслото на 8-10к км. Та понеже беше минала колата 20 хиляди преди смяната и ги накарах да режат филтъра и да правим пробата с лист в маслото. Резултатите бяха фрапиращи- наличие на метални частици и то с размер 1-2мм. Имайте едно на ум. Дано при Хонда не приемат същата политика да скапват колите до изтичане на гаранционния срок.
  15. 1 точка
    За тези, които искат да придобият по-сериозни познания относно: "Приносът на различните източници на консумация на масло към общата консумация на масло в един двигател с вътрешно горене - по-специално бензинов такъв (с искрово запалване)" "The Contribution of Different Oil Consumption Sources to Total Oil Consumption in a Spark Ignition Engine" Горното е само кратка есенция. Целия абстракт - публикуваната от SAE кратка версия, и още много интересно инфо можете да видите ТУК Основен източник: BITOG - ТУК От BITOG можете да изтеглите и цялото проучване, което е 167 стр.
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Ariel Atom - K20A2 Supercharged (механичен компресор), 400 hp
  18. 0 точки
    Здравейте Колеги, Продавам въпросният рядък модел,най-интересното е че са 2 и имате право на избор .И двата са внос от Швейцария,нямат ръжда.Нивото на оборудване е еднакво и са и с дистроник.И двете са с лигитимен и доказуем пробег малко над 200к км.Цените са ексклузивни,Мпс-тата са в Плевен.Могат да се тестват и проверяват. Черната е с изключително красив двуцветен кожен салон,сивата е с тъмно сив към черен.Нямат захабяване,не са мазани или прочие.Всичко функционира и няма грешки.Бартер е възможен само за бензинови модели и само за Съфорумници тук . Повечето знаете качествата, характеристиките и екстрите на модела. Adaptive Cruise Control and CMBS systems Collision Mitigation Braking System Active Noise Cancellation system LANE KEEPING ASSIST SYSTEM (LKAS) Afs Подгряване и на задни седалки Много подробни снимки на мейл и вайбър. Черен Legend 26300 Сив Legend 26000 При интерес пишете или звънете Петър 089-66-898-32
  19. 0 точки
    Да е жив и здрав новия собственик и да си я кара дълго и базаварийно с кеф! Автомобилите от VAG групата често имат проблем с таблото.В 90% от случаите,проблема се решава с презапояване пиновите на буксите.А в другите случаи помага духалката за горещ въздух. Малко е пипкавот разглабянето,ама ако имаш търпение и здрави нерви,става!
  20. 0 точки
    И последният елемент за оптичният тунинг дойде днес. Made in MV_TUNNING, Russia. Сега остава да сглобя пъзела
  21. 0 точки
    И след като преспах първата вечер с тях вече бяха готови за монтаж на колата хахаха Само да добавя, че след поставянето на новите джанти се оказа задължително и монтиране на по-ниско окачване така, че започвам да се оглеждам и ослушвам за оферти
  22. 0 точки
    Така, да докладвам: Днес ми остана време и свалихме таблото с уредите. Както и очаквах, беше на една цяла платка с много чипове няколко транзистора и кондензатори и всякакви други диодчета и подобни глупости. Абе ако се прецака, спасението е втора ръка или ново. За инфо, таблото е на TRW, и освен че огледах за нещо нагоряло (нямаше) и за нещо разпоено до колкото е възможно (също нямаше) - почистих набързо крачетата на двете букси и направо го сглобих. Запалих колата и о чудо - няма и помен от неприятните светлини. Само чека светеше, защото записал грешка за липса на връзка с таблото но и нея я изчистихме. Палих, гасих, карах, блъсках по таблото,(нали така го лекувах преди това), но за сега всичко е ток и жица - няма ги светлинките. Та това е засега. п.п. И най-важното : Днес, новия 81 годишен собственик - баща ми ( да е жив и здрав, за да може да си я кара), си видя подаръка за първи път и много му хареса.
  23. 0 точки
    Премахват ДПФ-фа и го оправят софтуерно да не го търси компа. Ако ти е премахнат вече ти оправят софтуерно круиза и той отново ти заработва. Цената която ми искаха миналата година беше 300 лева, но тъй като съм стиснат не им ги дадох и поради тази причина и аз нямам круиз контрол в момента. Двама приятели обаче си премахнаха ДПФ-фа на хондите преди година и половина и засега нямат никакви проблеми.
  24. 0 точки
  25. 0 точки
    Няма да я бъде.Колегите са услужливи,но за съжаление нямат грам опит.Върви си в Бултрако или в друг сервиз за автоматици да ти сменят маслото с промивка на кутия .Занеси им масло ,че да не импровизират.За проблемна кутия някой път и 9 литра не стигат...В Бултрако или на друго място ,където имат про диагностика за Хонда,може да се пусне специален режим на повдигач с цел пълна проверка на кутията.Отделно водния ти радиотор може да е пострадал и т.н.Нещата не са толкова прости и ако държиш на колата си ще подходиш по-внимателно ,а не с ютуб. Накарай ги и да ти пуснат пълна адаптация на компютъра на автомата..
  26. 0 точки
    Благодаря на всички отзовали се пак светна тъпата лампа.Ще направя още едно опресняване и тогава ако се появи пак ще се самоубивам в Бултрако иначе на запитването ми там отговориха че няма външен филтър а същия се намира в кутията. Светва като загрее тъпия автомат впоследствие гасне като я изключа и така до другия път,ако я нямаше лампичката да ме притеснява засега не усещам промяна(ритане.прескачане или трудно превключване на какъвто и режим.Дано се оправи с другото свежо масло АМИН.
  27. 0 точки
    Един в казармата говореше за нещо подобно. Искало му се да разбере какво е да си мъртъв и в затвора, обаче да можело да се измъкне когато станело напечено. Аз, ако ще връщам назад нека е по времето на великите ни царе.
  28. 0 точки
    Здравей колега и аз подобен проблем със загряването още от миналото лято, но дойде есента и когато е на топло завъртяно парното не вдига никаква температура. Та и аз смених термостат, датчик на температурата( беше за друг проблем но го смених така ли иначе) и радиатор понеже мислих, че е запушен понеже като завъртя на топло и градусите падаха, Но проблема продължи. Та с едно OBD свързано към телефона почнах да следа градусите от компютъра дирекно, а не какво ми показва стрелката на таблото. Забелязах, че от 85 градуса до 103 стрелката на таблото седи в едно положение и не мърда, но качи ли над 103 почва вече да реагира и се покачва. Моята газова и на баща ми( едни и същи CR-V-та ) съм ги вързал на това въпросното U маркуче, понеже помислих колко ще попречи на термостата ако толкова мине през изпарителя първо, ами достатчно много му пречи, Оказа се че когато е вързан там температурата играе от 82 до 107 градуса при мен, а при него от 80 до 103 затова при мен видях някакви признаци на загряване, а при него не. В крайна сметка върнах този U маркуч и температурата си закова 88 до 92 нито нагоре нито надолу. Сега при теб незнам къде е вързана понеже не видях да си написал, но ако е там по-добре върни въпросния маркуч на мястото му. Знам, че ако е гарнитура е за смяна при студено палене почва да надува маркучите предната ми кола беше така, ако искаш пробвай. С това мога да помогна.
  29. 0 точки
    Колеги здравейте, С доста голямо закъснение посочвам причината ЛАГЕР НА ОБТЯЖНАТА РОЛКА. За две години два пъти се наложи да го сменям. Благодаря за съдействието.
  30. 0 точки
    То и да не беше така пак щеше да си караш така. С този пресечен терен на републиканската пътна мрежа,и тези две ленти ....... .
  31. 0 точки
    Поздрав за всички фенове,бъдете живи и здрави :
  32. 0 точки
    Направихме и втората рентгенова снимка и я пратих в Германия. Доктора каза, че всичко изглежда добре, няма нарушаване на имплантите или скъсване на кордата, която държи имплантите. Каза, че в щатите /където е измислен този метод/ биха направили и втора операция за още по голяма корекция на изкривяването, но неговото мнение е ако кривината остане стабилна и не се увеличава да не правим втора операция. За сега и ние се въздържаме. Следващата снимка след още шест месеца. Синът вече почти не го боли гърба, само ако го натовари много, напр. с тежка раница, макар, че не му даваме да я пълни. Това е за сега.
  33. 0 точки
    Каквото и да правите ,го правете в чужд град
  34. 0 точки
    Честито колега! Не знам защо си я взел тази кола с всичките тези проблеми, аз не бих. Дано да са от акумулатора и да е била евтина. Както казва тук един съфорумец: "Кола, дори да я купиш от брат си, задължително трябва да й смениш течностите!" Маслото, мас. филтър и антифриза задължително да се сменят. Да се проверят свещите и най-добре да се сменят. Да се смени спирачната течност. А в твоя случай - да се смени и акумулатора. Споменавам задължителните неща (профилактика), които аз бих направил, ако съм купил колата току що, независимо дали е Хонда или VW. Да беше взел на баща ти един карбураторен или моно инжекцион Сивик - пак ще ше да е много по-добре от тази швабска кошница, или една 25-30-годишна Корола.
  35. 0 точки
    К20а2 суапнат в EJ9 Мотора е сток. Цяла изпускателна система от колектора до крайното гърне. Всмукател от К20з1 Интейк Хондата Кпро Мапната от Тео и замерена на диното на Хеед Ауто. Резултата е на колела
  36. 0 точки
  37. 0 точки
    А калифорнийците след 400. Тея винаги са били пионери в област "Екология". Още от времето на Сивик 1 генерация. https://theculturetrip.com/north-america/usa/california/articles/what-are-the-most-eco-friendly-states-in-america-according-to-google/ @Takumi Fujiwara Ти си като развален грамофон бе, човек ... Такова изтичане на мозъци подкрепям напълно.
  38. 0 точки
    След 3 дни правя точно 1 година от закупуването на Хондата, навъртях 36000 км, да чукна на дърво всичко е ОК. Не ми са се налагали никакви ремонти, не е имало какъвто и да бил проблем.
  39. 0 точки
    Здравейте колеги, извинявам се за закъснението, проблема е решен. Смяна на семеринг на ремъчната шайба, като я свалихме/ с 300-та зора/ стария семеринг се пречупваше само като го натиснеш с пръсти
  40. 0 точки
    Здравейте колеги, току що се регистрирах във вашия форум. Живея в UK от 8-9 години и се натъкнах на един запазен екземпляр на Акорд, та от няколко дена съм собственик на Акорд 2.2 i-cdti( по скоро е за жената аз не шофирам до работа) на 103500 мили обслужвана е само в Хонда с цяла история с един собственик. Прекрасен автомобил но забелязах че е с джанти 18ки. Възможно ли е да са заводски, доста са добри на вид, като шофиране немога да кажа все още, със сигурност колата е много стабилна в завоите. Снимки
  41. 0 точки
    Любов не е точната дума, макар че и техниката си и ма душа. Понякога се случва и предмет да ти пасне на мирогледа и е достатъчно да е по твоему удобен, здрав и красив. Да, нездравословно е човек да се привързва към вещ, но и всяко друго разочарование е болезнено, така че всичко е въпрос на светоусещане и влагане на емоции. Без тях човек е мъртвец приживе, но пък му е по-лесно.
  42. 0 точки
    Всичко зависи от отношението. Желязо, ама само какво парче е!
  43. 0 точки
  44. 0 точки
    ...не виждам нищо спортно в елементарно чувство за естетика. В концептуалните модели се вижда, как на дизайнерите би им се искало да изглеждат автомобилите: И какво се получава, когато физиката и функцията налегнат дизайна: Както сме писали по-горе, въпрос на приоритети - някои хора търсят визия преди функция. С концепта очевидно няма да може да се ползва с 520кг (над 10торби цимент от тези за истински мъже, от едно време ) полезен товар, за какъвто е сметнато комбито примерно - за целта задните колела трябва да могат да влизат в калника. За щаститие, на мен не ми се налага да нося цимент, затова съм предпочел да се лиша от малко функция (която на мен така или иначе няма да ми влезе в употреба) за сметка на визия. Вече 5 г и 110 000км карам Акорда и всеки път, като ходя към него му се радвам как изглежда (особено отзад) и всеки път се радвам, че не съм направил компромис с парите и да взема комби, което хипотетично дори би ми било по-полезно.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...