Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.03.2019 in all areas

  1. 4 точки
    Благодарение на колегата @mstavrev вече имаме ръководство на Български език. Разделено е на два отделни файла, като е качено от мен в DOX и е на разположение следващите 14 дни за сваляне от който желае. Моля ако има възможност и администраторите да го свалят и в последствие да го качим локално (двата файла са 55 МВ). ето и линка: 1-ва част: https://dox.abv.bg/download?id=e04611a0ad 2-ра част: https://dox.abv.bg/download?id=260198ebf6
  2. 3 точки
    Капков тест 2 1.Mobil1 0W30 ESP 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-157020км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 620км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.13.2019 до 05.03.2019г. 8.Мото часове 17 9.Изразходвано гориво 56л. пропан бутан и 9л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 (този филтър ще промени "пилата"към добро). 13.Въздушен "Blue print"(оригиналния ми пристигна, но мисля да го оставя този). 14.Режим на използване,тежък с къси преходи,извънградско няколко пъти до 4500. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл. история: 150км 620км Image.bmp pila mobil1 0w30 esp 620km.bmp
  3. 2 точки
    Здрасти. Първо - двигателя ти е N22A2 . Второ - ако си я купувал от частно лице, твърде възможно е човека да я е сменил. Обаче ако имаш съмнения и му пазиш координатите, можеш пак да го попиташ за всеки случай, дали "на истина" я е сменил. Ако е от авто-къща нов внос, със сигурност не е сменявана, защото няма джамбазин който да инвестира дори 5/600 лв., за вериги менте. Симптомите са като на всяка кола с разтегната, или износена верига - шумен двигател, с тракащи/чаткащи звуци в областта на ангренажа. Ако колата е карана и поддържана нормално с правилното масло и то е сменявано на време, тези иначе едноредови тънки вериги, би трябвало да изкарват повече от 300 х.км.. Естествено "страх лозе пази" и хората си ги сменяват на по уж оригинални 180/200 х.км. , а те реално са на двоен пробег. Та ако е на истински 200 хиляди и няма шумове, аз не бих я сменил, обаче ако не си сигурен, че това са и оригиналните километри, или че е сменявана от предишния собственик, е добре да се помисли за смяна.
  4. 2 точки
    Сваля се капака и се гледа центровката и колко е прибрал обтегача.
  5. 1 точка
    При мен се събира вода под отдушника на твоята снимка и тече от белите клипсове. Понякога има малко вода в една елипсовидна кухина на задната стена над бронята в десния край до стопа. Имам само в дясната страна и се вижда само с фенерче на дъното и, не съм установил от къде идва, не е винаги и не е много, но има... Като искаш да залепиш кръг около резервната гума, добре е да е от парчета цветна.амбалажна хартия, тогава личи къде е мокра...
  6. 1 точка
    @5 GTT в друга тема попита, но ти отговарям тук. Въпросът ти: „Някой може ли да сподели за Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 16V (155 Hp) нещо повече за еластичността на двигателя?! Например на 6-ск. каква минимална скорост може да поддържа на равно, за колко сек. ускорява от 60 до 120 км/ч на 3-та и на 6-та, от 120 до 180 км/ч на 6-та ...?!“ Нямам личен опит, а и не знам дали някой ще се наеме скоро да ти тества реално, но мога да ти споделя теоретично (от излисления, базирани на официални данни от Хонда). Считам че питаш за седан, тъй като не си споменал. 6та скорост със 205/60R16: 1000 rpm: 39 km/h 2000 rpm: 78 km/h Ускорение: 60–100 на 2ра: 4.7 сек 60–100 на 3та: 7.2 60–100 на 4та: 9.7 80–120 макс. ускорение (2ра+3та): 6.5 80–120 на 4та: 9.8 80–120 на 5та: 13.9 80–120 на 6та: 18.3 60–120 макс. ускорение (2ра+3та): 8.7 60–120 на 3та: 10.6 100–180 макс. ускорение (3та+4та): 24.9 120–180 макс. ускорение (3та+4та): 21.2 120–180 на 6та: 44.5 За изчислението съм ползвал: и данни от този сайт: www.automobile-catalog.com
  7. 1 точка
    Ще напомня, че темата е за обсъждане на обяви - за технически въпроси има цял раздел за Акорд 8
  8. 1 точка
    Благодаря! Бъгът е оправен. Междувременно приложението има почти всички функционалности на сайта за тракване на разходи. Започнали сме работа по изкарване на цени на бензиностанциите, експорт и импорт на данни и други!
  9. 1 точка
    Аз мисля,че отдавна тези ръководствата на най разпространените модели,трябваше да бъдат качени и предоставени безвъзмездно от управата!
  10. 1 точка
    Колеги, маслата пристигнаха. Ще се опитам днес или най-късно утре да отида до Еконт.
  11. 1 точка
    Защо трябва да се развива болтчето ? Да сменя батерията сигурно. И.. , щом ключаря не може да ти каже ID48 или ID46 е и на колко мегахерца , не си на правилното място.
  12. 1 точка
    Ако не са били прибирани твърде дълго спичат и трябва с малко тънка смазка да ги разкараш напред назад, като купих моята само се чуваха как машинките се мъчат и след малко смазка, дори без да ги разглобявам тръгнаха. От тогава вече 4та година няма ядове.
  13. 1 точка
    Браво колега!Сумирайте всички разходи и не е срамно казвате кво-що и да се плаща. Нека всичко да стане и ще се разберем. Някой от модовете беше споменал преди,че ще помогне за качването в темата.
  14. 1 точка
    Като ги напръскаш при изгасена кола,пребериги и двете огледала,като дадеш контакт ще се разпънат автоматично и смятам че ще действат без проблем ... аз цяла зима заради лед и студ не бях ги пребирал,оня ден след написаното от теб ги пробвах пак така штракаха,загасих колата и ги пребрах на ръка и двете,запалих колата и те се разпънаха, със бутона от таблото почнаха да се пребират и разпъват ....явно не дългото им не ползване води до кой знае кви гльочове вътре,честно да ти кажа не ми се занимава до като действат по този начин който казах няма да ги пипам ...не е правилно но на мен не ми се занимава поне за сега да ги отварям смазвам вътре и почиствам ... кой ще си изграе на вънка да се занимава да отваря,кой знае от както е станало автомобил никой не ги е пипал ... успех!
  15. 1 точка
    Споменах го от личен опит. Като паркираш гърнетата (или накрайниците) над висок тротоар и като седнат отзад 2-мина, задното окачване поема тежестта, задницата сляга с поне сантиметър и ако под гърнетата или накрайниците е имало милиметри - воала - слезте моля за да мръдна напред. :)
  16. 1 точка
    Здравейте, Малко късно, но да се похваля. От една година се радвам на Honda Accord 4-door sedan 2.4 executive+navi автомат 2009, преди това се радвах на Honda Civic 3-door hatchback 1.4 ръчна 1999. След покупката смених: масло двигателно, маслен филтър, въздушен филтър, купе филтър, горивен филтър, свещи, пистов ремък, 2 ролки, масло скоростна кутия, скоростна кутия филтър, антифриз, спирачна течност.
  17. 0 точки
    Всичко е точно. Важно е да си помагаме кой с каквото може.
  18. 0 точки
    Всичко е свалено. Колега пак питам за сметката?
  19. 0 точки
    Няма нужда. Всичко е точно. Само си свалете файловете защото ще са активни 14 дни.
  20. 0 точки
    Здравей, Имам същата, но Акюра TSX 2010. Всъщност сега я кара жената. 2.4 л. Купих я 2015 на 4 години. Гореше масло. Въпреки , че винаги слагам най-скъпото. Няма газова, тука не се слагат : ). Отидох до Акюра и смениха сегменти и др. безплатно. Сега не го пипа. Аз карам RL2006. По стар е, но не го заменям за нищо. Той гори, но аз много го юркам. И двете коли са невероятни в завои. Почти няма кой да кара близо отзад. С Paddle shifters не ми липсва ръчката. Много здраво е направена отдолу. Единствено мястото отзад е недостатък. В България определено бих си я взел. 2.4 201к.с. е напълно достатъчно. RL ми е 3.5 но харчи много повече, SH-AWD.
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Две от основните притеснения на мъжете. 1 Колата издава странни звуци. 2 Жената не издава никакви звуци.
  23. 0 точки
    Здравейте, ето и от мен: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW- 1 4х 0.94 6 L Стойност на поръчката: (4*12,99)*0,95*1,9675 = 97.12 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично в ТЦ Боила Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
  24. 0 точки
    Като почетеш за дизела, ще разбереш защо бензиновите са по-редки.
  25. 0 точки
    Колега и аз смених три термостата и две капачки, докато не разбера, че радиатора се е запушил. Купих нов и го смених и всичко се оправи, а стария го отворих и вътре само бетон дето нямаше. Около 10-15% беше чист всички други канали бяха задръстени. За да разбереш дали е от радиатора, като започне да загрява пусни парното на топло и на max, ако стрелката почне да пада до нормално ниво, сменяй радиатора запушен е.
  26. 0 точки
    В Пловдив до колкото знам са останали старите майстори. В София е трагедия.
  27. 0 точки
    Здравей Чавдаре, и аз бих желал да се включа. Линк: https://www.ato24.de/en/ato24-motorenoel-synth-5w-40.html Вид и количество: ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40 2 х 5 л. Стойност: 2 * 15,79 = 31,58 => 31,58 * 0.95 = 30,01 => 30.01 * 1.9675 = 59,03 Начин на плащане: По сметка в банка Пиреос Начин на получаване: Еконт
  28. 0 точки
    Благодаря, ще пробвам, и ще тествам. Кво им става на тези акорди, вода във багажникът... Надявам се някой дренажен канал да е запушен. Но и аз гледах, няма признаци да е влезнала вода от някъде. Все едно някой ми е исипал 2 литра вода при резервната гума. Ще наблюдавам, благодаря.
  29. 0 точки
  30. 0 точки
    А за Пловдив предлагам почерпката на живо.Трябва само да обменим координати.
  31. 0 точки
    Развръзката: Нямах възможност да пробвам с друг километраж, обаче не ми даде мира и пак отворих моя да му направя една инспекция на ново, нищо че уж го бях гледал 100 пъти В край на сметка забелязах, че една от пистите е скъсана, нямам идея как е станало, може джамбазите, като са го връщали нещо да са я скъсали... с помоща на медна жичка, тинол, флюс и малко тефлонова лента всичко стана, както трябва. Ето и малко снимков материал. Скъсаната писта "зашиване на пистата" Почистване на участъка от остатъчният флюс Запечатване с тефлонова лента
  32. 0 точки
    Днес го оставих да се сканира (защото е по-сложно от колкото очаквах). Тези дни ще е готово на два файла ще е pdf като обем общо ще е около 25 МВ. Така ми казаха и ще го кача някаде за да може всеки да го свали. А ако админите имат място и могат да го качат локално ще е още по-добре. Ще пиша като го кача.
  33. 0 точки
    Тва е НИЩО, при мене е като хербарий.
  34. 0 точки
    Мен тая ми сига, той опечен яко едвам си е взимала въздух. Аман от коли със сервизна история па и обслужвани си е.е майката. Никога не съм сменял подобен филтър на кола която съм имал а те са били повече от 20. ся като отворя и горивния и ако намеря вътре стружки ще я запаля ритуално.
  35. 0 точки
  36. 0 точки
    Всички части са хондовски и колата е обслужена в юби ко. масло двигателно - 160 маслен филтър - 25 въздушен филтър - 59 купе филтър - 34 горивен филтър - 178 свещи - 232 пистов ремък - 54 2 ролки - 95+148 масло скоростна кутия - 140 скоростна кутия филтър - 68 антифриз - 64 спирачна течност - 56 труд - 180
  37. 0 точки
    2012 Acura MDX Tech 3.7L V6 Колата е нов внос от САЩ . Каско и гражданска до декември 2019 . Минала е технотест и е регистрирана( на снимката е с транзитни номера)! Реални километри, в отлично състояние. Нов акумулатор, зимни / летни гуми, сменено масло и свещи. Най-високия клас (4) теглич със заводско окабеляване. Теглича и релсите на багажника не са монтирани в момента на снимането на колата. Възможност за монтиране на висок клас газова уредба Romano (при желание от страна на клиента). За повече снимки и информация звънете на 0898357035 БЕЗ БАРТЕРИ ! 144 000 kм Цена: 40,300лв
  38. 0 точки
    - Ти си момичето на мечтите ми! Красива, забавна, нежна ... - Казваш това, само за да спиш с мен, нали? - Ето, и интелект не ти липсва.
  39. 0 точки
    Евреин, собственик на оптика, учи сина си на бизнес: Когато клиент влезе в магазина гледаш в тавана и го чакаш да си избере очила. Когато пита за цената, го гледаш право в очите и казваш "200", а ако не мигне, добавяш "99". Ако пак не мигне, добавяш "в Евро", а ако пак не мигне, добавяш "на стъкло". Ако пак не мигне, добавяш "без ДДС". Ако още не е мигнал, като извади парите да плаща, добавяш че "рамката не е включена в цената".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...