Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.03.2019 in all areas

  1. 2 точки
    @mitakam Всички тези масла, които си посочил в поста ти по-горе, са III група хидрокрег: SDS на Honda 0w-20 Type 2.0 маслото (продуктови кодове: 08232-P99K1LHE; 08232-P99K4LHE (този отговаря на маслото от coxmotorparts.co.uk; по данни от сайта) и 08232-P99K6LHE) - ТУК Състав: минерално масло >90%; добавки <10% Ето и анализ от PQI America на Honda Full Synthetic 0w20 (черната бутилка) - ТУК За съставът на Honda 0w-20 Type 2.0 можеш да придобиеш представа от поста на DTEC, касаещ Honda Civic Type R FK8 320PS след 10 000км с Genuine Honda 0W-20 Type 2.0 (виж по-нагоре, поста от 5 Март).
  2. 2 точки
    Защото зимата, при по-ниски температури 0W маслото ще е по-течно и ще омасли по-лесно и бързо двигателя, съответно ще го пази. А ако питаш защо на топло 5W, 0W30 има по-голяма разлика между „студения“ и „топлия“ вискозитет, което предполага повече добавки за подобряване на вискозитета. Молекулите на тези добавки търпят промени с времето (заради нормалната работа на маслото) и губят постепенно свойствата си. Съответно, в общия случай, 5-30 би запазило вискозитета си по-дълго от 0-30. С други думи, за еднакъв интервал на смяна, 5-30-то би пазило по-добре двигателя в месеците по-близо до смяната. Не че е непременно зле, но определено 0W би било по-добър избор. Първото число обозначава вискозитета на маслото при ниски температури. По-ниско означава, че е „по-течливо“ и доста по-лесно ще бъде изпомпано и ще стигне до местата, които трябва да омаже и предпази. Също двигателят ще се развърти и запали по-лесно.
  3. 1 точка
    Здравейте разгледахме отново колата и като махнахме акумулатора.... Кулера има дупка спукан.... Между акумулатора и Кулера е паднала кутииката на ксеноните и евентуално при дупка или нещо такова си го обяснявам е натиснат и е спукан... Всичко е охвърляно и омаслено край него, в тръбата след дебитомера даже и той е много мазно.... От тая цялата работа вероятно колата няма никакъв вътак в ниските.... Дано не е отишло само и турбото утре ще се гледа и то....
  4. 1 точка
    Като за начало им се обади да сменят цялата течност в системата с помпите на съединителя ако са две при теб,казаха ли коя е заминала. После започваш с масла филтри по колата ето ти едни добри масла https://www.ato24.de/en/car/engineoil-aceanbspc2-0w-30.html маже дори да се включиш в общата поръчката тук на 19 този месец
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Само да допълня че ако джантите са алуминиеви, преди боя минават на химическа обработка, понеже ал. сплавите кородират. При реставрационни работи е добре да не се стига до метал, а ако вече има такива места, по добре песакоструйка и специален грунд за алуминий и цинк. След него вече въпрос на вкус. Това е според добрите занаятчийски практики. Вече, ако просто те дразни че е тук-таме жулната, миеш + малко спрей и колкото изкара.
  7. 1 точка
    Що си правите експерименти с гумите? Всички китайски и руски пръчки стават само за саксии пред блока.
  8. 1 точка
    Като цена стъпва толкова, колкото да си ги занесеш на бояджия.Търкането е много особено ако са спици и искаш да направиш джантите добре.Ще ти трябват няколко флакона от боята + грунд + лак + времето което ще отделиш за всички джанти и като теглиш чертата, цената на материалите и труда който си хвърлил се доближава до това да ти ги пръсне професионалист.
  9. 1 точка
    Цитат от първия попаднал линк в гугъл.. "For many years Honda and Acura have utilized a dual mode charging system to increase fuel efficiency and to decrease the drag on the engine when starting. The two modes can accomplish as much as 10% load reduction on the engine by allowing the Electric Control Module (ECM) to determine charging rates based on information gathered from an Electric Load Detector (ELD) andvarious other sensors. During heavy electrical or mechanical loads (i.e., if the AC clutch is engaged), the ECM will set the charging voltage to 14.4-14.9V (high output mode); during startup and light electrical load conditions, the ECM will set the charging voltage to 12.4-12.9V (low output mode). In the latter case this anomaly might cause a technician to try to diagnose a low charge problem, although it is normal to have 12.5-12.7 charging voltage when the parameters are met."
  10. 1 точка
    И аз съм за, бройте ме и мен.
  11. 1 точка
    От моя страна нищо няма да е необходимо като пари. Важно е да бъде от полза на всички.
  12. 1 точка
    Ще го дам на колегата JunkieXL при първа възможност.
  13. 1 точка
    Ок. Ще ти пратя телефона ми на лично и когато имаш възможност заповядай ще го пусна за сканиране и ще ти го върна.
  14. 1 точка
    С удоволствие ще ти го дам, но в момента колата е на сервиз и ръководството е вътре. Когато излезе и имам път към Пловдив, ще ти го дам.
  15. 1 точка
    Цитираното е възможно да подлъже някой и да си мисли, че има проблеми, като не отчете 14.2 - 14.5. На празен ход, без консуматори, при загрял двигател и зареден акумулатор, напрежението е 12.6 волта. Задължително се включва товар 20-25 ампера, двигателят се засилва над 1500 оборота и тогава се мери напрежение. Тогава трябва да е 14.2-14.3. 14.5 вече е много, по принцип, но зависи от настройките на регулатора. 14.4 е абсолютен максимум за оловен акумулатор и при повишаване над толкова, започва електролиза - силно нежелано.
  16. 1 точка
    Когато си облечен като кукер и развяваш българското знаме, но ти кажат, че не си патриот, защото не гушиш Кратуната и Пеевски, и не дишаш "чистия" въздух в София и също, че те е страх да изпреварваш на междуградско с намалена видимост:
  17. 1 точка
    Снимки от 3-ти март - издигане на българското знаме в центъра на Чикаго (пред кметството). Беше около -15°С, но се събраха около 200-300 човека. Почетохме празника и играхме народни хора. http://www.bg-voice.com/вдигнахме-българското-знаме-при-реко/ https://chicago.bg/арктически-студ-при-издигането-на-три/?fbclid=IwAR2WI_hlDF91YHVR1XLlsQmATlcRvuMsVJeiRYfWdhBTZVpc2uKO7jjGelw преди да вдигнем знамето на пилона втория, отдясно първия, отляво (момчето в средата е американец) първия, отляво
  18. 0 точки
    Нищо не ти коства да си пуснеш и едно запитване през сайта на Бултрако, ако искаш да си на 100% сигурен. Ако не ти отговорят, можеш да си спокоен.
  19. 0 точки
    Не съм казал, че е по-лошо. Добавките за подобряване на вискозитета реално правят маслото по-гъсто когато е топло. Това означава, че базовото масло трябва да е с по-нисък вискозитет, което може да е един от факторите за цената. Друг може да са самите добавки, надали са пренебрежимо евтини. Това са мои разсъждения. Не претендирам, че съм разбирач – това съм го чел във форума от хора, които са много по-навътре в темата от мен. Мисля, че, ако ти е интересно, е по-добре да обсъждаме в темата за маслата, а не тук. ПС: също е редно да отбележа, че говоря за общия случай. Ако сравняваш скъпо и хубаво 0-30 масло с евтинджос 5-30, надали това, което казвам, е релевантно, тъй като има по-сериозни фактори в играта.
  20. 0 точки
    Колега, алтернатор има в тази кола, а не динамо. Едва ли колегата с проблема няма да те разбере точно кой агрегат да пипне, но не използваш правилната дума за въпросния агрегат. Той се нарича алтернатор. Прилича на динамо, но има разлика, която вероятно знаеш каква е, ама за който не знае - динамото генерира прав ток, а алтернаторът - променлив.
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    CARPERA, моля те като пишеш слагай точки, запетайки и др. препинателни знаци. Щото твоето изречение се разбира така: Вариант 1: Не слагай нищо по ралично от 0w30 Бардал. В никакъв случай Мотул. Вариант 2: Не слагай нищо по различно от 0w30. В никакъв случай Бардал. Мотула от общите поръчки. Мисля, че втория вариант е правилния, но не съм на 100% сигурен.
  23. 0 точки
    Ами аз бях с по-стария мотор 140 к.с. i-ctdi.. Нямаше ядове с 0w-30.. Но и за стария и за новия препоръките са само 0w-30.. Само търси нещо по-качествено и различно от менте
  24. 0 точки
    Аз си купух диск с карти за бг за 2018 от сайта с 3-те букви,защото колата ми бе от Швейцария и всичко беше наред. Навито се обнови до нова версия с БГ карта за 2018.Просто нямах време да чета из нета как да го направя сам.Прецених че, 20лв си струват за да си спестя времето за "разучаване" как да го направя сам.
  25. 0 точки
    На всичките коли слагам винаги Hankook или Continental (ниските им класове). Последните 2-3 години, като гледам какви са надценките на авточасти, масла, техника, храна лошо ми стана. Амортисьор за багажник на кола 60 лева, складова цена 40 лева. СЪЩИЯ но за легло 5 лева. Купих тоя от 5 лева - сложих му главите от стария, който е изтървал, за да може да се монтира на багажника и вече 3 години. В този ред на мисли не знам дали украинска гума за 90 лева не е същото качество, като маркова за 140лева и разликата не е заради надценки, и самата марка.
  26. 0 точки
  27. 0 точки
  28. 0 точки
    @botevist1912 Пускат през 820 ома веригата на ELD-то. Понеже не съм го правил, защото засега не ми се е налагало, само съм чел как го правят, за да знам ако ми се наложи. Затова не мога да ти кажа подробности какво и как е най-лесно. Напиши в Гугъла "eld bypass" и излизат резултати колкото ти душа иска. Ето примерна картинка, която взех от https://honda-tech.com/ и я качвам на този сървър, за да не се затрие ако я кача като линк, дано да е в помощ и на други.
  29. 0 точки
    Много плоска лъжа сравни цените на турския и този на Романо и ще разбереш.Защо не ти сложиха Ловато ,ЛандиРенцо а най-евтиния турски, и защо не ти свалих от цената и на по-евтината бутилка и по -евтиния клапан,и незнам още колко от други работи са спестили.За да не спамим темата пиши на ЛС за да ти кажа всичко. Това е инжектора http://elenagas.com/shop/газов-инжектор-Romano-Fast2 Ето ги видовете http://ipgas.bg/romano
  30. 0 точки
    Здравейте и честито ! Зависи колко сте готов да се филмирате на тема масла ? Минала година като взех моята( същата като Вашата), изчетох де що има теми тук за маслата. В крайна сметка се спрях на MOTUL 8100 ECO CLEAN C2 ; 0W30. За 10000 км съм долял има-няма 100 мл.Колата я взех на доказани 168000 км, при смяната сега на 178000 маслото беше ОК.Смених отново със същото. Слагам и добавка БАРДАЛ , при смяната горивния филтър беше много чист. По отн . на съединителя - дано да е наред, че тези с демпфера са цифра - прибл. 2500 май беше.... Успех и безаварийни километри.
  31. 0 точки
    Линк: https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html Вид и количество: Honda Full Synthetic 0W-20 0.946 L ; 4 x 1L Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-30.html Вид и количество: Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 ; 1 x 5L Стойност на поръчката: (32.00 + 45.96)*0.95*1.9675 = 145.72 Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер Благодаря
  32. 0 точки
    Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x1L Стойност на поръчката: (46.65 + 10.55)*0.95*1.9675 = 106.91 лв = 107лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
  33. 0 точки
    Явно колегата не е запознат със системата на зареждане на акумулатора при дизеловия Акорд 7 и затова се впуска в тази полемика.
  34. 0 точки
    За ставаш зад колата и буташ всяко едно плафонче надясно. Ще го усетиш как пружинира леко и в един момент ще освободи. След усукване на самото плафонче, много псув...и и ще излезе. Ако не си много нежен с пружинирането можеш да счупиш зъбчето и следва варианта с мога... Около 30 лв за брой или китайски ледове за около 40 лв двата. Успех
  35. 0 точки
    Аз моите ги свалам без помоща на отверка или друг инструмент...на самото плафонче от лявата страна има стрелка, която сочи надясно, натискаш плафончето с палец (поне на мен така ми беше най-удобно) надясно - ще усетиш, че леко пружинира - натискаш надясно и към теб, отляво има зъбче на плафона, а от дясно пружинираща пластинка-пластмасова...ако не е свалян отдавна излиза трудно... ето ти клипчета как се прави:
  36. 0 точки
    @ogi28b Благодаря за включването. Вече намерих своята Хонда - автомобила от линк 2. За жалост обявата вече е свалена, защото бих се радвал да чуя мнение дори и след покупката. Знам, че навигацията не работи за Бълария, но с нея интериора ми харесва повече. От друга страна искам да изкажа мнението си обозначената от мен с "1" обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&amp;adv=11549300191696755&amp;slink=a2dcv6 - Долните части на вратите самазани с нещо като вакса(лепкаво е на допир) - явно за да се прикрие ръжда. Доста от болтовете около двигателя са мазани със същата вакса - Липсват части от интериора - капака над педалите и този под жабката. - В салона смърди ужасно на цигари. - Двигателя работи неравномерно докато достигне работната си температура. Също така работи доста шумно - сравнявам го с този на колата която капарирах. - Малкия диспей(този с температурата и часа) не работи. - Мястото на което седи DVD-то за навигацията е подпряно с някаква ламарина - вижда се на една от снимките ако човек се вгледа добре. Също така до тази ламарина има дупка в пластмасата. Надявам се да съм помогнал на някой, който се е запътил на оглед.
  37. 0 точки
  38. 0 точки
    Фукане и реклама щеше да е като сложиш линкове или кажеш кой сервиз го е правил Иначе, Romanoto е често предпочитано за модела, най-добре работи и добре са ти го препоръчали
  39. 0 точки
    Всички части са хондовски и колата е обслужена в юби ко. масло двигателно - 160 маслен филтър - 25 въздушен филтър - 59 купе филтър - 34 горивен филтър - 178 свещи - 232 пистов ремък - 54 2 ролки - 95+148 масло скоростна кутия - 140 скоростна кутия филтър - 68 антифриз - 64 спирачна течност - 56 труд - 180
  40. 0 точки
    Здравейте, Малко късно, но да се похваля. От една година се радвам на Honda Accord 4-door sedan 2.4 executive+navi автомат 2009, преди това се радвах на Honda Civic 3-door hatchback 1.4 ръчна 1999. След покупката смених: масло двигателно, маслен филтър, въздушен филтър, купе филтър, горивен филтър, свещи, пистов ремък, 2 ролки, масло скоростна кутия, скоростна кутия филтър, антифриз, спирачна течност.
  41. 0 точки
    Днес тествах и хибрида на ЦР-В 5! Наистина съм впечатлен! Дърпа като дизел, тих като електромобил! Определено има само един недостатък - цената! Стартира от 63990 лева за най-евтиния вариант с предно.
  42. 0 точки
    Моторите, ако са в добро състояние, няма да харчат масло. Просто повечето, от които избираме, не са. 2.4 е по-малко капризен на неподходящ вискозитет. Препоръчителното масло от Хонда за бензиновите двигатели е 0W-20 и 5W-20. Може компромисно да качиш и на 30, ако прецениш, има три пълни теми изписани по темата. Изборът на масло не се свежда само до вискозитет. Относно обслужването, като всеки друг автомобил има неща, които се сменят периодично, и те не са само масла, филтри и свещи. Ето тук съм преписал от ръководството какво и колко често се сменя.
  43. 0 точки
    Mazda CX-5(2.5 бензин), Kia Sportage (1.6T бензин), Skoda Kodiaq (2.0 ТSI) и VW Tiguan (2.0 TSI) са, според мен, всичките по-добър избор от CR-V 5ген.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...