Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.03.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    @ogi28b Съгласен съм с някои неща, но с други съвсем не мога да се съглася, тъй като не са верни! Грешно! Напрежението на празен ход, без консуматори, при загрял и работещ двигател, и зареден акумулатор, трябва да бъде в границите 13,8V - 14,2V при изправен алтернатор! Ако четките на регулатора са износени, тогава ще е под 13.8V! Пресен случай при мен. Да се коригирам малко: Да се чете: "Ако е под 13,8V -четки, или над 14,6V - диоден блок на динамото". Да. Така се тества алтернаторът, при натоварване, дали е изправен и дали зарежда акумулатора. Напрежението в случая може да варира в границите 13,8V - 14,5V. Зависи от състоянието на акумулатора! Номиналното напрежение на алтернатора и ел. системата на редовите автомобили е 14.4V. Изключение правят автомобилите със "старт - стоп" система, които фабрично са оборудвани с AGM и EFB акумулатори. При тях номиналното напрежение на алтернатора и системата на автомобила е 13,8V. Алтернаторът на тези автомобили зарежда с напрежение в границите 13,5V - 13.8V. Вярно! 14,4V е оптималното напрежение на заряд на изправен стандартен акумулатор (желаният максимум бих допълнил). Над това напрежение започват процеси (електролиза), свързани с отделяне на водород и повишаване на температурата на електролита. В първоначалните 2-3 часа текат процеси на активна десулфатизация и почистване на плочите на акумулатора, но после започват процеси на разграждане на активната маса и опадането й от плочите. Ако акумулаторът е стар и сулфатизирал, тогава вътрешното му съпротивление е голямо и може да вдигне напрежението на алтернатора над 14.4V при зареждане. Въпреки, че алтернаторът е изправен. Надявам се, че говорим за стандартен акумулатор при колегата Petargazdov89, а не за AGM или EFB.
  2. 1 точка
    От моя страна нищо няма да е необходимо като пари. Важно е да бъде от полза на всички.
  3. 1 точка
    Ок. Ще ти пратя телефона ми на лично и когато имаш възможност заповядай ще го пусна за сканиране и ще ти го върна.
  4. 1 точка
    С удоволствие ще ти го дам, но в момента колата е на сервиз и ръководството е вътре. Когато излезе и имам път към Пловдив, ще ти го дам.
  5. 1 точка
    Това би трябвало да се види на сходимост на разпечатката, ако е крив шенкела.
  6. 1 точка
    Ето го маслото за нашите хонди :
  7. 1 точка
    Takumi,поздравления за чудесното представяне на гилдията зад океана,но нека не цапаме пак хубавите снимки с това,кой е по българин от другия.Грозно е...! Също така и не уважение на труда на колегата "emod" ,да поддържа темата чиста,като изрично бяхме помолени за това. Благодаря!
  8. 1 точка
    Когато си облечен като кукер и развяваш българското знаме, но ти кажат, че не си патриот, защото не гушиш Кратуната и Пеевски, и не дишаш "чистия" въздух в София и също, че те е страх да изпреварваш на междуградско с намалена видимост:
  9. 1 точка
    Аз имах следния проблем преди време. Самия лазер се задвижва от една пласмосва скоба закачена за червяк. Че въпросната скоба се беше начекала с мръсотия и прескачеше позиции и отново даваше грешка. След почистване и леко огъване на пластината която я претиска към червяка сега работи без проблем.
  10. 1 точка
    Здравейте,аз проблема го реших,като ги свалих тези лайсни,изчистих гуменото покритие.Пробах се да си ги боядисам,но не ми хареса как се получи,тогава се сетих,че един приятел ми беше подарил гумена лента(която мисля,че се използва за лепене на фугите на черната хартия,която поставят по покривите на блоковете)изрязах я по лаисните и я залепих(тя си е със лепило от едната страна).Вече четири години е така и не е мръднала.
  11. 1 точка
    Грунда обаче трябва да се мине след това и той с шкурка. Това, че на места стигаш отново пак до метал не е фатално. Грунда ще изравни деруги и неравности по повръхността. Всъщност идеята на грунда е да има добра адхезия боята с джантата и това става посредством грунда. Като "надереш" повърхността на алуминия с шкурката ще има добра адхезия. Не пести от подготовката. Времето необходимо за 4 джанти при леки дефекти е от порядъка на 2 часа за подготовка на повърхността и около 2 до 4 часа за грунда според зависимост условията и колко трябва да си играеш с джантата. Пробвано е няколко пъти. Иначе, ако искаш лак дето ще дръжи повече време трябва да е друкомпонентен. С втвърдител. Еднокомпонентните не стават. И друг съвет - преди нанасяне на слой задължително обезмасляване. Можеш да го направиш с изопропанол или с етанол. Спирта за горене има етил метил кетон, а той ще повлияе на грунда. Метиловия алкохол може и той да е оферта също, но с изопропанол с малки количества и чист парцал и ще видиш кво махаш дори след като си ги изчистил.
  12. 1 точка
    Ето намерих една снимка на фар отзад без адаптер(фасунка) и гумено уплътнение. Телчето се закача там горе зад малкото горно болтче. Вижда се и малката дупчица, в която трябва да влезе пъпката на крушката.
  13. 1 точка
    При включване на дълги светлини мотора става още по шумен ще го проверя
  14. 1 точка
    Шумът и вибрациите идват от голямото електромагнотно поле причинено от големият ток през диодният блок. При мен зписваше проблем със дроселната клапа. Явно шашка компа. Успоредно с това динамото започва да товари мотора и колата става мудна.Появи се точно както при колегата-след палене рано сутрин на ниска темп. Така или иначе всичко е въпрос на проверки. Както при мен клапата нямаше логика със шума и вибрациите,така и при него няма логика шума,вибрациите и датчика на входящият въздух.
  15. 1 точка
    Максималната скорост с която можеш да вземеш определен завой е много близка до тази с която не можеш да го вземеш. Автор - неизвестен (дано не е посмъртно).
  16. 1 точка
    Официалното обръщение към работниците в Swindon: Honda UK Press Release.pdf
  17. 1 точка
    Значи @plambeto и @DTEC по принцип сте прави за газта, но само по принцип и то от административна гледна точка. Ако една кола е фабрично на газ/метан и то е единствено гориво тогава спор няма. Но сигурно 99% от хората, които имат газова уредба карат САМО на газ (или поне докато обърне), мисля че е ясно защо. Аз не мисля да си я разхождам тази бутилка в багажника като багаж. А един стипцав колега (да си се познае) си е направил газовата да обръща на 25 градуса, демек харчи още по-малко газ. off: Както и да е, чакам колите с антигравитационен двигател. Тогава ми е интересно на какви ще се делим хаха.
  18. 1 точка
    Най-много ме кефи доводът защо не може да има отстъпка от данъка за газифицирани коли. Нямало как да се разбере ако имаш газова уредба дали ще караш на газ. Ама да ме извиняват "умните" ни управници. Аз тези 1000+ лв. инвестиция ги давам защото са ми излишни и ще имам уредба с гориво за 1 лв. ама нали съм богат ще сипвам бензин на 2 пъти по-висока цена. А за застраховките имам едно питане. Ако бебе бъде заченато в колата кой е бащата? Новия или стария собственик?
  19. 1 точка
    А нямаше ли едни немски коли, които наскоро ги хванаха, че мамят точно с тези еко норми? Всичко е една пародия. На ГТП ми изкараха /карам на газ/, че вредните ми емисии са 0.00 или поне така ги разбрах. Ако толкова много ги интересуваше природата щяха да има дни с безбплатно ползване на градски транспорт и т.н. Не виждам как увеличението на данъка ще бори замърсяването. Този, който кара стара кола я кара защото няма пари за нова, а не защото иска да замърсява и увеличението на данъка няма да го накара да си купи нова кола. Ако правеха големи отстъпки или субсидиране от държавата при покупка на нова кола и унищожаване на старата съм съгласен. Тогава може и някой да предпочете да си купи нов таралясник за около 20к лева вместо примерно Акорд на 6-7 години за тези пари, въпреки, че аз предпочитам Акорда. Със застраховката е същата работа. Бонус малус системата /или там както се казва/ е добра система, но ако застраховката се правеше на човек, а не на кола. Много от водачите карат коли, които не са техни. Тогава как ще определиме каква е историята на колата или водача. Ако аз съм напълно изряден и дам колата на брат, сестра, жена, приятел и т.н. и той/тя направи някакво голямо нарушение или не дай Боже престъпление /като да го хванат с над 1.2 алкохол/ тогава какво правим? Продаваме колата или ги караме да ни плащат застраховките? Ако сме джигити след една година може да имаме увеличение от 400% на застраховката, но ако сме изрядни ще имаме намаление от 25% и то чак след 7 ГОДИНИ!!! Аз ли не разбирам нещо или системата е бонус само за застрахователите? Набиват ни яките цени с глупави оправдания и то само няколко месеца след издънката с "Олимпик"...
  20. 1 точка
    В багажника на ЦР-В се побира 41 л. бутилка.
  21. 0 точки
    @ogi28b Благодаря за включването. Вече намерих своята Хонда - автомобила от линк 2. За жалост обявата вече е свалена, защото бих се радвал да чуя мнение дори и след покупката. Знам, че навигацията не работи за Бълария, но с нея интериора ми харесва повече. От друга страна искам да изкажа мнението си обозначената от мен с "1" обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11549300191696755&slink=a2dcv6 - Долните части на вратите самазани с нещо като вакса(лепкаво е на допир) - явно за да се прикрие ръжда. Доста от болтовете около двигателя са мазани със същата вакса - Липсват части от интериора - капака над педалите и този под жабката. - В салона смърди ужасно на цигари. - Двигателя работи неравномерно докато достигне работната си температура. Също така работи доста шумно - сравнявам го с този на колата която капарирах. - Малкия диспей(този с температурата и часа) не работи. - Мястото на което седи DVD-то за навигацията е подпряно с някаква ламарина - вижда се на една от снимките ако човек се вгледа добре. Също така до тази ламарина има дупка в пластмасата. Надявам се да съм помогнал на някой, който се е запътил на оглед.
  22. 0 точки
    Цитираното е възможно да подлъже някой и да си мисли, че има проблеми, като не отчете 14.2 - 14.5. На празен ход, без консуматори, при загрял двигател и зареден акумулатор, напрежението е 12.6 волта. Задължително се включва товар 20-25 ампера, двигателят се засилва над 1500 оборота и тогава се мери напрежение. Тогава трябва да е 14.2-14.3. 14.5 вече е много, по принцип, но зависи от настройките на регулатора. 14.4 е абсолютен максимум за оловен акумулатор и при повишаване над толкова, започва електролиза - силно нежелано.
  23. 0 точки
    Уважение...Ние сме само на приказки нали знаеш, адмирации за това което си и за това което си направил, макар и на 10 000км разстояние
  24. 0 точки
    Заглавието е подвеждащо. Няма никакво решение, а само предложение или предварителна идея на някого да бъде така. В статията не пише нищо конкретно, освен че смяната на талоните не е задължителна, което е ясно и в момента. "Ще бъдат търсени варианти..." - т.е. някога нещо може би ще се случи. Дотогава обаче за някои ще дойде денят за ГТП, който е свързан с платен данък. Данъкът се начислява от общината, а не от МВР, и в това отношение договорка с МВР е безсмислена и глупаво да се афишира. Все едно аз да се договоря с омбудсмая, че цветята на 8 март няма да поскъпват спекулативно, пък то не зависи нито от мен, нито от нея. А общината - тя няма как да знае коя кола на какво евро отговаря. Евентуално може да постъпят по разумния начин - според годината на производство, но така например коли като моята, които са Е-4 и са произведени по-рано, когато още не е било в сила, ще бъдат приравнени на Е-3, което значи 25% по-висок данък. По този начин с Е-4 ще платя 117.8 в София, а с Е-3 - 147.ХХ или 30 лева разлика, а издаването на сертификат, че е Е-4 струва 40 в софийското Бултрако. Т.е. в крайна сметка пак ще се наложи издаването на такъв документ. Поне биха се спестили времето и нервите в КАТ-София, което засега е най-големият проблем, според мен. Подобна е ситуацията и в други градове, а в някои от тях вече разбрахме, че данъците са значително по-скъпи. Общината пък както винаги ще избяга от отговорност и ще каже "Каквото ни подават от КАТ, с това работим. Такъв е зкаонът" - и са прави, защото наистина е така. Трябва да се промени законът/наредбата или там по каквото смятат. Това разбира се става бавно, след обсъждане, първо, второ четене, публикация в ДВ... Пък то не може веднага така по средата, ще започне да важи от 01.01.2020... Но тука е така. В статията също така пише, че Евро-то не било вписано на коли, регистрирани преди 2007-ма, защото "не било започнало" тогава. Това не е вярно, в автофорумите, включително и този, е пълно със снимки на оригиналните чуждестранни талони на наскоро регистрирани коли, където данните ги е имало, но пак не са били вписани, просто защото служителите са са абсолютни книжни плъхове - трябва им наредба, в която да пише кои букви от швейцарския или италианския или испанския талон отговарят на Е-4/5, за да го запишат, иначе сами не смеят да вземат такива решения. Бюрократщина. Както писах и по-нагоре - представих Европейски сертификат за съответствие, според който можеха да бъдат вписани всички липсващи данни в талона ми, но те не го направиха, защото според тях съм отишъл само за ЕВРО. Или ойро.
  25. 0 точки
    Здравей Чавдаре! Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-40 4х1L Стойност на поръчката: 4*5,95*0,95*1,9675 = 44.49 лв. Превеждам 45 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
  26. 0 точки
    Ново решение: По-нисък данък за колите с еврокатегория, дори да не е вписана в талона (източник: СБА)
  27. 0 точки
    Гледането на кола втора ръка е относително понятие. Моята е 2.4, карам я с тънко масло (5W20) и не го гори. Веригата вероятно е леко разтегната вече, но това няма как да се види. Принципно не дава грешки, а чрез оригиналната хондова тестер система може да се види има ли някакви отклонения, съдейки по косвени данни от някои от датчиците. Конкретно инфо за състоянието и няма да покаже. Ако колата не е палена повече от 2 седмици, първоначално тихичко ще претрака за няколко оборота (докато напълни шайбата и обтегача с масло), но после няма да се чува. Изчети темите за Акорд 7, направи си списък и се моли конкретната да е била обгрижвана и карана. Километрите не са фактор и не я плашат. Ако нещо си набелязал - пусни го в тази тема: Може вече някой да е гледал конкретната кола. Успех в търсенето и късмет с намирането.
  28. 0 точки
    Фукане и реклама щеше да е като сложиш линкове или кажеш кой сервиз го е правил Иначе, Romanoto е често предпочитано за модела, най-добре работи и добре са ти го препоръчали
  29. 0 точки
    Аз имам в офиса скенер. Не е проблем да го сканирам безплатно
  30. 0 точки
    Привет, ето моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L Стойност на поръчката: 46.65*0.95*1.9675 = 87.20 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично в ТЦ Боила Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
  31. 0 точки
    Здравейте,искам да попитам колко коня ще се вдигнат на Honda CR-V 2.0 128 коня,когато се смени въздушния филтър с такъв на К Н? Ако може точно да ми кажете колко точно ще стане ако се смени.
  32. 0 точки
    Ееее, бива ли?! Човекът е попитал за "точно", а няма мнение по-горе, дето да не започва с "вероятно"... Иначе, хубава тема, ясно заглавие, смислен въпрос и полезно съдържание... Приносът й към форума е точно толкова голям колкото този, на спортен филтър към 20 годишно ЦР-В.
  33. 0 точки
    Вероятно ще олекнеш с едни пари но може да пробваш поне ще подобриш притока на въздух в двигателя,познавам такива които смениха задните гърнета с спортни такива реващи здраво и си повярваха че станаха колите им бегачки. Освен филтъра знаеш че трабва да купиш двата спрея към него.
  34. 0 точки
    Той пръта ако така се износваше нямаше да сменяме кормилни накрайници.Това е най якото нещо в колата заедно с полуоската.Въпрос на сигурност и изисквания при всеки един производител.
  35. 0 точки
    Не си пали повече колата на под -10°С. Това бих те посъветвал аз и също си провери горивния филтър.
  36. 0 точки
    Карай си бензина или електричката и не цапай темата на колегата. Като не можеш да си полезен си мълчи. По темата... Моторът ти,а и симптомите които описваш приличат на проблем с динамото. Окъсил диоден блок. Лампата на таблото не свети за да те ориентира,но динамото е проблемно. Откачи пистовият ремък и пак тествай. Другият начин е палиш,караш 2-3 км. и се оптваш да пипнеш динамото. Внимавай! Много е горещо. Дори самият метален щит над него не се пипа от горещина.
  37. 0 точки
    Газовата е Romano, италиански са и всичките компоненти. Филтрите ги сменям на всеки 15хил. Не споменах в началото марката за да не прозвучи като "фукане", или реклама.
  38. 0 точки
    Вероятно с николко.
  39. 0 точки
    Благодаря!Получих си поръчката.Коректен както винаги
  40. 0 точки
  41. 0 точки
    Може да го е направил на 20 хиляди.
  42. 0 точки
    Здравейте, Хондаджии. Преди една година купих ФР-Вто и още същата седмица инсталирах газова. Без омасляване. Прочетох доста западни, руски и български форуми на тема, която се дискутира тук. За една година навъртях 45 хиляди км, с един реглаж на клапани, и няма никакви проблеми. Монтажа беше в препоръчан сервиз от читави момчета, които разбират от занаята си. Зареждам газ само от едно място и съм доволен и от разхода и от качеството, засега. Honda forever !
  43. 0 точки
    Уикенда бяхме на гости в родителите на приятелката. По обяд "попаднахме" в протеста и реших да се присъединия, посвирихме, обиколихме няколко пъти града и отидохме на един голям паркинг. Там се наслушах на какви ли не простотии, но нещо друго ми направи докато се разхождах между хората. Не успях да преброя до повече от 5, преди пред погледа ми да попадне някой 10-15 годишен немски премиум седан или лимузина. Стоях си и си мислех, дали някъде другаде по света може да има протест срещу високите цени на горивата и вдигане на данъците с коли по над 200 коня, които са стрували нови по над 80к. Имаше от всичко по-малко - БМВ-та 5 и 6 серия, разни Мерцедес в211 е320, от предпоследните С класа с десни воланчета, имаше и няколко Аудита а8. Коли от класа на Акорд, 3серия и Цкласа бяха толкова много, че дори не правиха впечатление. Това на фона на протеста на французите, които карат някакви 1.4hdi двигателчета... някакси кой протест ви се вижда по-адекватен? Въобще самата идея, да идеш С КОЛА 300коня на протест срещу високи данъци и скъпо гориво ми се вижда несериозно. Имаше и хора, които протестираха там за гражданските. Ами единия сладур там, който псуваше като каруцар му запомних изпърдялата кола. Познайте след 2 часа, на влизане в града на знак 60, кръстовище след 100 метра кой ме изпревари с поне 100км/ч през лентата за ляв завой... Та този индивид реално протестира, защото иска да продължи да си кара по този начин и в най-лошия случай да му пишат един акт за неправилно изпреварване за 50лв. Не виждам как ще се оправи положението, предвид че след всяка крачка, която се опитва малко поне да ни доближи цивилизована държава, всички се вдигат на бунт. Еми времето е показало, че с граждански по 150лв необвързани с птп-та и глоби по 50-100лв нищо не става.
  44. 0 точки
    Маркетинга на Фобос го налага това омазняващо.Не се заяждам.Щом продават кита си с Romano инжектори и Romano редуктор,единственото друго е софтуера или пълначното да го налагат... Сега сериозно:Уважаеми Фобос Маркетинг.Караме Хонди от доста време.Думичаката "задължително" не присъства в речника на Хонда.Идея си нямате колко специален е този автомобил и на какво е способен.Щом в отбора ви има само хонда-фенове нека да си сложат по 3 масларници и да регулират клапани на 100к километра.Ние се радваме за тях. Понеже работата ви е маркетинг и не разбирате от техника,моля попитайте вашия главен инженер следното: Наистина ли трябва да задължаваме клиентите с това омасляващо,защото ония от Хонда форума твърдят че карат на газ 10 години преди Фобос да съществува. Ако отговора е :Да, задължително е поставянето на масларница,то моля изпратете сертификати и вашите изследвания по въпроса до факултет Транспортна техника,ДВГ към Русенския университет или на мейла ми: bmarkov1969@abv.bg Ако тези ваши изследвания доказват необходимостта от това нововъведение,с радост ще уведомя нашата форумна общественост за това, че досега не сме знаели как да използваме правилно колите си.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...