Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.03.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Ето класацията: 1–Mobil1 0W20 AFE / Най бързо развърта,тиха работа,няма разход и прави икономия на гориво (не съществена)! 2-Amsoil 0w20 / Устойчиво и чисти отлично! 3-Mobil1 0W30 ESP / Леко по шумна работа на мотора от AFE-то но с подобно представяне. 4-Petro Canada 0w30 / Слагам го на 4-то но в предвид цена и представяне трябва да е по на горе. Имам желание да пробвам 5W20 Petro Canada,но живот и здраве и това ще стане!
  2. 2 точки
    Така е като всички коли нашите автоджамбази по на 18-20 год ги продават на по 175хил изобщо не карани отвън защото хората там ги купуват и ги държат само в гараж. Сервизната история ако я има я унищожават ,175хил колкота и да е стара ще я вземеш ама ако пише 575хил на колкото е едва ли ще я погледнеш.
  3. 2 точки
    90% според мен е прекъсване на някой бубини. За жалост при теб не са 4 а 8 броя. Трябва на диагностика са се погледне кои правят проблем . Както и по горе написаното като за начало. Успех.
  4. 1 точка
    Здравейте, Малко късно, но да се похваля. От една година се радвам на Honda Accord 4-door sedan 2.4 executive+navi автомат 2009, преди това се радвах на Honda Civic 3-door hatchback 1.4 ръчна 1999. След покупката смених: масло двигателно, маслен филтър, въздушен филтър, купе филтър, горивен филтър, свещи, пистов ремък, 2 ролки, масло скоростна кутия, скоростна кутия филтър, антифриз, спирачна течност.
  5. 1 точка
    Няма проблем да смениш лентовия кабел (като цял компонент) с друг. Ти решаваш .
  6. 1 точка
    При 180 градусовото навиване на волана си скъсал лентовия кабел, така наречения Cable Reel. Ще трябва да го свалиш и да го отвориш, за да виждаш къде е проблема (прекъсването). Тази тема от Субару форума може да ти е от полза за придобиване на обща представа за какво иде реч - КЛИК Можеш да погледнеш клипчета в YouTube - Клик1 Клик2. При смяна на рейка си има процедура за центриране на лентовия кабел. Ако не си я направил, следва късане.
  7. 1 точка
    "Sans changement", както казваха едно време...
  8. 1 точка
    Колеги, следващата седмица поръчвам пак, ако някой нещо да казва.
  9. 1 точка
    Като за начало почистване на дроселовата клапа като се свали и измие с обезмаслител и почистване на IACV клапана или както го наричат стъпково моторче ако е налично при теб. https://www.youtube.com/results?search_query=honda+jazz+1.2+clean+throttle+&sp=mAEB това трябва да е дросела https://www.parts-honda.uk/honda-cars/JAZZ/2002/12S-W/ENGINE/THROTTLE-BODY-1-/17SAA01/E__0100/1/21476 Когато искаш инфо за нещо дай и ти малко повече с това Хонда Джаз 1.2 според теб какво се разбира,година номер на двигател и колкото повече дадеш като информация толкова е по лесно да ти се отговори.
  10. 1 точка
    Проблемът с тресенето при набиране е официално отстранен! След посмяна на лявата полуоска ( парт номер : 44306-TL2-E53 оригинална от Хонда - 1125лв ,акорд 8,2.4,ръчка),всички вибрации при набиране в диапазона 100-150км изчезнаха.Проблемът идва от отчупена люспа метал във вътрешността на чашката на вътрешното каре.Това го обобщавам в един пост,за да може хората търсещи решение с търсачката да намерят всичко в един пост. В този клип може да видите нагледно вътрешното каре и наранения метал:
  11. 1 точка
    Аз пък искам да го махна това автоматично заключване,че ми къса нервите Особено натискането на бутона за отключване 2 пъти за да отключи всички врати,на всяко отключване пцувам След като съм тръгнал да отключвам,следователно ще ползвам колата,следователно бих желал всички врати да се отключват заедно
  12. 1 точка
    Да точно така се оказа, благодаря
  13. 1 точка
    Капков тест 1 1.Mobil1 0W30 ESP 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-156550км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 150км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.13.2019 до 05.03.2019г. 8.Мото часове 2 9.Изразходвано гориво 12л. пропан бутан и 1.4л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350! 13.Въздушен "Blue print" 14.Режим на използване,тежък,с къси преходи. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 25ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл.
  14. 1 точка
    Махай колата брЪже от там.
  15. 1 точка
    Това изпадна някъде по разни линкове, аз лично ще си направя от 3 различни материала и ще чакам да се разбия
  16. 1 точка
    И аз искам да кажа за Цецо че сам мн доволен с подробности няма да обяснявам но наистина момчето разбира браво на такива хора и благодаря на всички от форума който са го предложили
  17. 1 точка
    Имам идея ,но няма да ти хареса.. Няма настройване това ,чудо.Малко са те измамили,но вече късно.Първо се чете по форумите,пък после се избира ГИ. На първо време смени газаджията.Сменете двата филтъра на газта и изчистете двата клапана,този в бутилката и този отпред. Заредете газ и тествайте по време на движение със софтуера на Симгаз и ОБД-четеца.С него гледате Късия Трим / Short Fuel Trim/. На 120 вижте дали стига газта като налягане-най-вероятно не.Може да се наложи смяна на редуктор и увеличаване дебита на дюзите.
  18. 1 точка
    За Цецо и аз имам отлични впечатления. Много коректен и интелигентен човек. Познава отлично слабите места климатиците поставяни в 8 ген сивик.
  19. 1 точка
  20. 0 точки
    Здравейте от нов член на форума. Нов за Хонда, нов за CR-V, нов за "по-височки" коли. CR-V 4th gen, pre-face MY 2013, 2.0 бензин AWD, ръчка, Lifestyle. Навъртях за 1 месец 2200 км и освен страшно твърдите седалки имам само позитивни впечатления. Даже не и толкова мудна колкото очаквах. Приятен път
  21. 0 точки
    Honda Accord 2.2 140 спорт 2007г масло 0w30 Mobil 1 Esp оригинален горивен филтър на 7000км от смяната на масло и консумативи ... Двигателят беше много тих... след едно запалване през февруари сутрин при минусови температури просто след падане на оборотите на 820 двигателя не притихна а си остана шумен.... Ускорението стана много по-мудно имам вибрации в купето... По мой наблюдения след като за грее свигателят на оптимални градуси, при превключване на предавките забива муцуна Закачана на компютър излиза два пъти като грешка Температура на входящия въздух...
  22. 0 точки
  23. 0 точки
    Газовата е Romano, италиански са и всичките компоненти. Филтрите ги сменям на всеки 15хил. Не споменах в началото марката за да не прозвучи като "фукане", или реклама.
  24. 0 точки
    Хлабините бяха в допустими граници. Не се сещам в цифри. За герлаж на 20хил. разбрах и аз и подкрепям.
  25. 0 точки
    Планките са почти готови. https://postimg.cc/Cz1TN6cZ Между двете ще има разпънка, която ще направя от другата щанга която ми остана. https://postimg.cc/gw0Zkpsz С щангата от алфата, има достатъчно място за генерацията. https://postimg.cc/mzytG212 Остана да се изработят ушетата на щангата, които ще се навият на резба върху нея, а отзад ще се застопорят с контра гайки. Още се чудя дали да не иде всичко на прахово...
  26. 0 точки
    Не трябва да е така, там ти е проблема. Релно колко и да чистиш иацвето вече не работи, с тая тапа там.
  27. 0 точки
    И мен ме учуди, но е твърдо все едно е със сънфикс пластелин запушено 🤪. Сега ме замисли, че май някой е побългарявал нещо ушким нов внос, но явно са пипнали тук там 🙁
  28. 0 точки
    Въпроса е какво е това зеленото и защо този отвор е запушен,направи по ясна снимка според мен не трябва да има нищо там но fenabg е отварял повече да каже. там трябва да е чисто защо при теб е запушено
  29. 0 точки
  30. 0 точки
  31. 0 точки
    Здравейте, доста неприятно е с тази втулка - да. Аз намерих човек, направи ключ и втулка от фосфорен бронз, подмени ми я и всичко заспа. Преди това опитахме с втулка от нещо като тефлон, но волана беше доста твърд и не стана, за това материала е много важен. Ако иска някой мога да дам контакти за София, подмяната е по-малко от час със сваляне само на кормилния прът/накрайник отдясно. Поздрави.
  32. 0 точки
    Майнц - Прага - Майнц 1100kм среденразход: 5.3л/100км
  33. 0 точки
    +1 И аз виждам в него повече минуси от колкото плюсове.Макар,че ако отвори някой колата когато сме на светофар и дръпне чантата ще мислим другояче.
  34. 0 точки
    Обаче на документа, който си постнал пише ясно в точка 46.1 direttiva 2001/1 CE. което за твое съжаление е Eвро 3. За пример моя Акорд с к20а6 двигател е direttiva 2001/100/CE-B, което се превежда на български Евро 4. Колко лесно би било и в КАТ да можеха да си превеждат.
  35. 0 точки
    Няма за европа, и това липсва, липсва и Xlink или там квото беше с дигиталните излъчваници, и такова нещо имаха, CarPlay i AirPlay също не поддържа... абе има радио и двигатела пали с 2 думи
  36. 0 точки
    Да при мен срещуположно на буксата с тази така наречена от теб бобинка се намира болт,който се регулира с шестограм и е направено заводски, знам че там ако не знае човек как не се бута Ето този Иска се настроика ето какво е писал fenabg за обучението но на ЦРВ1 ген Можеш да се свържеш с него не варвам да ти откаже съвет изтегли си сервизното горе в темата може да има как се регулира.
  37. 0 точки
    До колкото знам преди феиса са евро 3 след феиса евро 4 (втора генерация).Моята е феис и в талона е вписано евро 4, но данъка ми е 120 на колега със абсолютно същата кола му е 97.Аз със кои да се разправям?
  38. 0 точки
    Може да го е направил на 20 хиляди.
  39. 0 точки
    Да споделя и аз малко инфо относно темата... Направен монтаж на CR-V 3, 2.0, автомат - края на януари. Оттогава изминати около 3000 км без светване на чекове или други сериозни неволи ( теч от маркуч за антифриз не го броя, защото всеки елемент си има момент на разработка и е нормално този маркуч да поомекне и да протече от скобата след малко работа. Още повече, че навярно не е много добра идея да е супер стегната скобата, за да се избегне срязване на самия маркуч). Разход: бензин градско 15-17 / извънградско (100-140 скорост) 8-10 //// Газ градско 18-19/100 ; извънградско 11,12 / 100. Според мен изцяло в рамките на 20% допълнително върху разхода на бензин. Няма разлика между поведението на колата на газ или бензин ( или ако има то тя е минимална и нито аз, нито съпругата ми я усещаме.., освен когато трябва да заредим возилото... ) Много добро впечатление ми направи следното: - всичко под капака светеше от чистота, буквално. Човека иска да работи на чисто и да вижда какво се случва. Калниците и предната броня покрити с кърпи, за да се предпази боята, когато се налага човек да се наведе и да бръкне нейде надълбоко; - филтрите монтирани на удобно място, за да не се налага човек да попържва когато дойде време за тяхната смяна; - без да имам опит с ГИ на предишни коли, и съответно с инсталатори на АГУ, смея да твърдя, че едва ли са толкова много хората, които ще обърнат внимание освен на самата уредба, която инсталират, но и на възлите по колата, които ще бъдат засегнати от инсталацията на уредбата - визирам проверка и реглаж на клапани, сваляне и почистване на дросел и сигурно още един куп неща, за които не знам. И всичко това с цел да се осигури комплексна услуга и последваща безпроблемна експлоатация от клиента; - всички необходими документи за първоначалния преглед на уредбата, се издават със предаването на автомобила. (За учудване на проверяващите във Варна които бяха втрещени, че на протокола за монтажа го има Булстат-а на фирмата инсталатор.. ); - предоставяне на оборотен автомобил за времето на монтажа - без значение колко негативи може да донесе това. Визирам не само ремонти, но и фишове за нарушения и други такива. Човекът е много отзивчив, приветлив и кооперативен. Аз му се доверих изцяло - от избора на уредба до настройката й, до профилактиката на двигателя ... и НЕ СГРЕШИХ. Жив и здрав да си Бранко! Има защо да работиш със записване и два месеца напред всичко да е заето.
  40. 0 точки
    Никога не е нормално шофиране свръх икономичното. Ама такава е цената на собствените рекорди! Здрави нерви, с една дума, мъка!
  41. 0 точки
    Монтана - Русе са 270км през Криводол, Борован и Бяла Слатина. При 2:30 часа пътуване, прави 108км/ч средна скорост. Как си минавал през Обнова, Българене и Бяла не зная. Зная, че за да постигна средна скорост от 105-108км/ч трябва да карам със 125-130км/ч, защото всяко намаляване зад камион, ТИР, автобус или друго по-бавно движещо се МПС ми "изяжда" от средната скорост.
  42. 0 точки
    Малко пояснения за снимките които съм постнал в началото на темата. Резултатите са постигнати при идеални външни условия и отлична психо-емоционална нагласа за икономично шофиране. Този с 2.7/100 е от Пампорово до малко преди Стара Загора, през Поповица. А 3.2/100 е от Вакарел до Стара Загора. Друг добър резултат е София - Бургас - 3.6/100. И в трите случая особеностите на терена са ясни, сам в колата и без допълнителен багаж.
  43. 0 точки
    Аз спрях да я засичам. Както и да го мисля, няма как да ми носи радост и да харчи малко. Тръгвайки на дълъг път си смятам 8 на 100 с цел малко презапасяване. Случвало се е и да го надскачам (жега, климатик, магистрала, пълна кола) стигайки 8.5л. Обикновено се колебае между 7.2 и 7.5 за преходи от по 300км. Правил съм доста пъти и 6.4, но е било по-скоро стечение на обстоятелствата -най-вече слаб трафик, понеже изпреварването си е малък празник с тая колца и не се лишавам. Принципно шосейната ми скорост е 100 - 110, а по магистралите 140км/ч на круиз (ако няма трафик). На 2 пъти съм пробвал за по 50-тина км да не изпреварвам и да не надвишавам 90 км/ч извънградско и съм постигал 6.0, нооо -"нЕам нерви". Това е според борд компа, който при мен малко завишава стойностите спрямо "пълно - пълно" и разликата е в рамките на 0.2л. Доказателства не съм снимал, колата (мотор и кутия) се вижда, а кефът цена няма! Както се казваше в оня лаф - "недостойните според морала постъпки, подозрително съвпадат с плановете ми за отпуската".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...