Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.03.2019 in all areas
-
3 точкиЕто класацията: 1–Mobil1 0W20 AFE / Най бързо развърта,тиха работа,няма разход и прави икономия на гориво (не съществена)! 2-Amsoil 0w20 / Устойчиво и чисти отлично! 3-Mobil1 0W30 ESP / Леко по шумна работа на мотора от AFE-то но с подобно представяне. 4-Petro Canada 0w30 / Слагам го на 4-то но в предвид цена и представяне трябва да е по на горе. Имам желание да пробвам 5W20 Petro Canada,но живот и здраве и това ще стане!
-
2 точкиТака е като всички коли нашите автоджамбази по на 18-20 год ги продават на по 175хил изобщо не карани отвън защото хората там ги купуват и ги държат само в гараж. Сервизната история ако я има я унищожават ,175хил колкота и да е стара ще я вземеш ама ако пише 575хил на колкото е едва ли ще я погледнеш.
-
2 точки90% според мен е прекъсване на някой бубини. За жалост при теб не са 4 а 8 броя. Трябва на диагностика са се погледне кои правят проблем . Както и по горе написаното като за начало. Успех.
-
1 точкаЗдравейте, Малко късно, но да се похваля. От една година се радвам на Honda Accord 4-door sedan 2.4 executive+navi автомат 2009, преди това се радвах на Honda Civic 3-door hatchback 1.4 ръчна 1999. След покупката смених: масло двигателно, маслен филтър, въздушен филтър, купе филтър, горивен филтър, свещи, пистов ремък, 2 ролки, масло скоростна кутия, скоростна кутия филтър, антифриз, спирачна течност.
-
1 точкаНяма проблем да смениш лентовия кабел (като цял компонент) с друг. Ти решаваш .
-
1 точкаПри 180 градусовото навиване на волана си скъсал лентовия кабел, така наречения Cable Reel. Ще трябва да го свалиш и да го отвориш, за да виждаш къде е проблема (прекъсването). Тази тема от Субару форума може да ти е от полза за придобиване на обща представа за какво иде реч - КЛИК Можеш да погледнеш клипчета в YouTube - Клик1 Клик2. При смяна на рейка си има процедура за центриране на лентовия кабел. Ако не си я направил, следва късане.
-
1 точка
-
1 точкаКолеги, следващата седмица поръчвам пак, ако някой нещо да казва.
-
1 точкаКато за начало почистване на дроселовата клапа като се свали и измие с обезмаслител и почистване на IACV клапана или както го наричат стъпково моторче ако е налично при теб. https://www.youtube.com/results?search_query=honda+jazz+1.2+clean+throttle+&sp=mAEB това трябва да е дросела https://www.parts-honda.uk/honda-cars/JAZZ/2002/12S-W/ENGINE/THROTTLE-BODY-1-/17SAA01/E__0100/1/21476 Когато искаш инфо за нещо дай и ти малко повече с това Хонда Джаз 1.2 според теб какво се разбира,година номер на двигател и колкото повече дадеш като информация толкова е по лесно да ти се отговори.
-
1 точкаПроблемът с тресенето при набиране е официално отстранен! След посмяна на лявата полуоска ( парт номер : 44306-TL2-E53 оригинална от Хонда - 1125лв ,акорд 8,2.4,ръчка),всички вибрации при набиране в диапазона 100-150км изчезнаха.Проблемът идва от отчупена люспа метал във вътрешността на чашката на вътрешното каре.Това го обобщавам в един пост,за да може хората търсещи решение с търсачката да намерят всичко в един пост. В този клип може да видите нагледно вътрешното каре и наранения метал:
-
1 точкаАз пък искам да го махна това автоматично заключване,че ми къса нервите Особено натискането на бутона за отключване 2 пъти за да отключи всички врати,на всяко отключване пцувам След като съм тръгнал да отключвам,следователно ще ползвам колата,следователно бих желал всички врати да се отключват заедно
-
1 точка
-
1 точкаКапков тест 1 1.Mobil1 0W30 ESP 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-156550км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 150км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.13.2019 до 05.03.2019г. 8.Мото часове 2 9.Изразходвано гориво 12л. пропан бутан и 1.4л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350! 13.Въздушен "Blue print" 14.Режим на използване,тежък,с къси преходи. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 25ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл.
-
1 точка
-
1 точкаТова изпадна някъде по разни линкове, аз лично ще си направя от 3 различни материала и ще чакам да се разбия
-
1 точкаИ аз искам да кажа за Цецо че сам мн доволен с подробности няма да обяснявам но наистина момчето разбира браво на такива хора и благодаря на всички от форума който са го предложили
-
1 точкаИмам идея ,но няма да ти хареса.. Няма настройване това ,чудо.Малко са те измамили,но вече късно.Първо се чете по форумите,пък после се избира ГИ. На първо време смени газаджията.Сменете двата филтъра на газта и изчистете двата клапана,този в бутилката и този отпред. Заредете газ и тествайте по време на движение със софтуера на Симгаз и ОБД-четеца.С него гледате Късия Трим / Short Fuel Trim/. На 120 вижте дали стига газта като налягане-най-вероятно не.Може да се наложи смяна на редуктор и увеличаване дебита на дюзите.
-
1 точкаЗа Цецо и аз имам отлични впечатления. Много коректен и интелигентен човек. Познава отлично слабите места климатиците поставяни в 8 ген сивик.
-
1 точка
-
0 точкиЗдравейте от нов член на форума. Нов за Хонда, нов за CR-V, нов за "по-височки" коли. CR-V 4th gen, pre-face MY 2013, 2.0 бензин AWD, ръчка, Lifestyle. Навъртях за 1 месец 2200 км и освен страшно твърдите седалки имам само позитивни впечатления. Даже не и толкова мудна колкото очаквах. Приятен път
-
0 точкиHonda Accord 2.2 140 спорт 2007г масло 0w30 Mobil 1 Esp оригинален горивен филтър на 7000км от смяната на масло и консумативи ... Двигателят беше много тих... след едно запалване през февруари сутрин при минусови температури просто след падане на оборотите на 820 двигателя не притихна а си остана шумен.... Ускорението стана много по-мудно имам вибрации в купето... По мой наблюдения след като за грее свигателят на оптимални градуси, при превключване на предавките забива муцуна Закачана на компютър излиза два пъти като грешка Температура на входящия въздух...
-
0 точки
-
0 точкиГазовата е Romano, италиански са и всичките компоненти. Филтрите ги сменям на всеки 15хил. Не споменах в началото марката за да не прозвучи като "фукане", или реклама.
-
0 точкиХлабините бяха в допустими граници. Не се сещам в цифри. За герлаж на 20хил. разбрах и аз и подкрепям.
-
0 точкиПланките са почти готови. https://postimg.cc/Cz1TN6cZ Между двете ще има разпънка, която ще направя от другата щанга която ми остана. https://postimg.cc/gw0Zkpsz С щангата от алфата, има достатъчно място за генерацията. https://postimg.cc/mzytG212 Остана да се изработят ушетата на щангата, които ще се навият на резба върху нея, а отзад ще се застопорят с контра гайки. Още се чудя дали да не иде всичко на прахово...
-
0 точкиНе трябва да е така, там ти е проблема. Релно колко и да чистиш иацвето вече не работи, с тая тапа там.
-
0 точкиИ мен ме учуди, но е твърдо все едно е със сънфикс пластелин запушено 🤪. Сега ме замисли, че май някой е побългарявал нещо ушким нов внос, но явно са пипнали тук там 🙁
-
0 точкиВъпроса е какво е това зеленото и защо този отвор е запушен,направи по ясна снимка според мен не трябва да има нищо там но fenabg е отварял повече да каже. там трябва да е чисто защо при теб е запушено
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, доста неприятно е с тази втулка - да. Аз намерих човек, направи ключ и втулка от фосфорен бронз, подмени ми я и всичко заспа. Преди това опитахме с втулка от нещо като тефлон, но волана беше доста твърд и не стана, за това материала е много важен. Ако иска някой мога да дам контакти за София, подмяната е по-малко от час със сваляне само на кормилния прът/накрайник отдясно. Поздрави.
-
0 точкиМайнц - Прага - Майнц 1100kм среденразход: 5.3л/100км
-
0 точки+1 И аз виждам в него повече минуси от колкото плюсове.Макар,че ако отвори някой колата когато сме на светофар и дръпне чантата ще мислим другояче.
-
0 точкиОбаче на документа, който си постнал пише ясно в точка 46.1 direttiva 2001/1 CE. което за твое съжаление е Eвро 3. За пример моя Акорд с к20а6 двигател е direttiva 2001/100/CE-B, което се превежда на български Евро 4. Колко лесно би било и в КАТ да можеха да си превеждат.
-
0 точкиНяма за европа, и това липсва, липсва и Xlink или там квото беше с дигиталните излъчваници, и такова нещо имаха, CarPlay i AirPlay също не поддържа... абе има радио и двигатела пали с 2 думи
-
0 точкиДа при мен срещуположно на буксата с тази така наречена от теб бобинка се намира болт,който се регулира с шестограм и е направено заводски, знам че там ако не знае човек как не се бута Ето този Иска се настроика ето какво е писал fenabg за обучението но на ЦРВ1 ген Можеш да се свържеш с него не варвам да ти откаже съвет изтегли си сервизното горе в темата може да има как се регулира.
-
0 точкиДо колкото знам преди феиса са евро 3 след феиса евро 4 (втора генерация).Моята е феис и в талона е вписано евро 4, но данъка ми е 120 на колега със абсолютно същата кола му е 97.Аз със кои да се разправям?
-
0 точки
-
0 точкиДа споделя и аз малко инфо относно темата... Направен монтаж на CR-V 3, 2.0, автомат - края на януари. Оттогава изминати около 3000 км без светване на чекове или други сериозни неволи ( теч от маркуч за антифриз не го броя, защото всеки елемент си има момент на разработка и е нормално този маркуч да поомекне и да протече от скобата след малко работа. Още повече, че навярно не е много добра идея да е супер стегната скобата, за да се избегне срязване на самия маркуч). Разход: бензин градско 15-17 / извънградско (100-140 скорост) 8-10 //// Газ градско 18-19/100 ; извънградско 11,12 / 100. Според мен изцяло в рамките на 20% допълнително върху разхода на бензин. Няма разлика между поведението на колата на газ или бензин ( или ако има то тя е минимална и нито аз, нито съпругата ми я усещаме.., освен когато трябва да заредим возилото... ) Много добро впечатление ми направи следното: - всичко под капака светеше от чистота, буквално. Човека иска да работи на чисто и да вижда какво се случва. Калниците и предната броня покрити с кърпи, за да се предпази боята, когато се налага човек да се наведе и да бръкне нейде надълбоко; - филтрите монтирани на удобно място, за да не се налага човек да попържва когато дойде време за тяхната смяна; - без да имам опит с ГИ на предишни коли, и съответно с инсталатори на АГУ, смея да твърдя, че едва ли са толкова много хората, които ще обърнат внимание освен на самата уредба, която инсталират, но и на възлите по колата, които ще бъдат засегнати от инсталацията на уредбата - визирам проверка и реглаж на клапани, сваляне и почистване на дросел и сигурно още един куп неща, за които не знам. И всичко това с цел да се осигури комплексна услуга и последваща безпроблемна експлоатация от клиента; - всички необходими документи за първоначалния преглед на уредбата, се издават със предаването на автомобила. (За учудване на проверяващите във Варна които бяха втрещени, че на протокола за монтажа го има Булстат-а на фирмата инсталатор.. ); - предоставяне на оборотен автомобил за времето на монтажа - без значение колко негативи може да донесе това. Визирам не само ремонти, но и фишове за нарушения и други такива. Човекът е много отзивчив, приветлив и кооперативен. Аз му се доверих изцяло - от избора на уредба до настройката й, до профилактиката на двигателя ... и НЕ СГРЕШИХ. Жив и здрав да си Бранко! Има защо да работиш със записване и два месеца напред всичко да е заето.
-
0 точкиНикога не е нормално шофиране свръх икономичното. Ама такава е цената на собствените рекорди! Здрави нерви, с една дума, мъка!
-
0 точкиМонтана - Русе са 270км през Криводол, Борован и Бяла Слатина. При 2:30 часа пътуване, прави 108км/ч средна скорост. Как си минавал през Обнова, Българене и Бяла не зная. Зная, че за да постигна средна скорост от 105-108км/ч трябва да карам със 125-130км/ч, защото всяко намаляване зад камион, ТИР, автобус или друго по-бавно движещо се МПС ми "изяжда" от средната скорост.
-
0 точкиМалко пояснения за снимките които съм постнал в началото на темата. Резултатите са постигнати при идеални външни условия и отлична психо-емоционална нагласа за икономично шофиране. Този с 2.7/100 е от Пампорово до малко преди Стара Загора, през Поповица. А 3.2/100 е от Вакарел до Стара Загора. Друг добър резултат е София - Бургас - 3.6/100. И в трите случая особеностите на терена са ясни, сам в колата и без допълнителен багаж.
-
0 точкиАз спрях да я засичам. Както и да го мисля, няма как да ми носи радост и да харчи малко. Тръгвайки на дълъг път си смятам 8 на 100 с цел малко презапасяване. Случвало се е и да го надскачам (жега, климатик, магистрала, пълна кола) стигайки 8.5л. Обикновено се колебае между 7.2 и 7.5 за преходи от по 300км. Правил съм доста пъти и 6.4, но е било по-скоро стечение на обстоятелствата -най-вече слаб трафик, понеже изпреварването си е малък празник с тая колца и не се лишавам. Принципно шосейната ми скорост е 100 - 110, а по магистралите 140км/ч на круиз (ако няма трафик). На 2 пъти съм пробвал за по 50-тина км да не изпреварвам и да не надвишавам 90 км/ч извънградско и съм постигал 6.0, нооо -"нЕам нерви". Това е според борд компа, който при мен малко завишава стойностите спрямо "пълно - пълно" и разликата е в рамките на 0.2л. Доказателства не съм снимал, колата (мотор и кутия) се вижда, а кефът цена няма! Както се казваше в оня лаф - "недостойните според морала постъпки, подозрително съвпадат с плановете ми за отпуската".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00