Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.03.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Ама хич не си далновиден . Нали по някое време като се изпразни този бюджет, ще вдигнат още данъците, след време и още, и още, и след 100 г. (примерно), данъкоплатците може да се вдигнат масово и да пометат тази администрация, а не като сега, да стачкуват 200 човека пред парламента с лозунг "системата ни убива", пък същите тези данъкоплатци вместо да ги подкрепят още сега, си викат "тия пък какво искат". Прав е Димо, че трябва да се вдигнат данъците двойно, че даже и тройно, още сега на момента, ама е прав, защото гледа от неговата си камбанария . Ако е някой пенсионер по болест и взема 140 лв. пенсия + невероятните 11.50 лв. от социала за транспортни разходи на инвалид, това е за месеца, не на ден, сигурно няма да кара Акорд с висок евро стандарт, а някой 20+ годишен таралясник, колкото да може да обикаля по болници и институции, и сигурно пак ще държи да се вдигнат двойно данъците на старите коли, без евростандарт.
  2. 1 точка
    Махай колата брЪже от там.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    След като ми мина шока от платения данък в Пловдив: 378 лева с отстъпката от 5%, да споделя нещо по въпроса и аз! Моето ЦРВ е регистрирано януари 2015, 155 к.с. Евро 5Б и данъка е шокиращ / имам Н1 и до сега беше 9 лева/ На един колега същото ЦРВ, но дизел 150 к.с., регистрирано октомври 2014г., пак с Евро 5Б: данък 203 лева!!!! След ходене до данъчното за сверка, дали ми е вписано Евро-то, сметки с онлайн калкулатори и изчисления по наредбата се оказа, че разликата идва първо от 5-те конски сили и второ, по наредбата втората кола се води от 5 до 10 годишна. По наредбата за годините броят и годината на регистрацията и така кола от края на 2014 се води над 5 години и данъка пада драстично! Сега имам и втори проблем: Джаза на жена ми /2009г. Евро 4/ съм го регистрирал 2014 и въпреки, че сме предоставили удостоверението от Бултрако още тогава, в КАТ просто не са го вписали!!! Сега трябва да сменяме талона за да влезе в сила категорията! Надеждата ми е да отпадне това изискване за смяна на талоните! Днес е имало интервю с Томислав Дончев, казва, че търсят решение в тази посока и аз ще изчакам, за да не губя време по опашките в КАТ! Дано измислят нещо разумно!
  5. 1 точка
    Горе долу може да е за някои, ама за други не е така. За други може да е наполовина по-малко. Миналата година съм платил 212 лв данък. Сега ще платя 117 с Евро 4 - 95 лева разлика. Догодина, ако не променят ставката на киловат, ще платя 90 лв, защото минавам в графа "16-20 години". 95 лева са си 95 лева. Аз работя за тези пари, не си бъркам в носа. Ако на някой му падат даром - здраве да е, дано повече така да му падат. Че няма да забогатея - няма, пак ще ги дам за ток, вода, храна и др. Но ще имам повече ток, повече вода, повече храна, в рамките на 95 лв. Мога да купя някоя допълнителна играчка на детето, мога да купя някой безсмислен подарък за жената, да ѝ стане мило. При теб колко е разликата? Сега кола 150 киловата 2009-та година, софийска, с Евро 4 ще плати под 150 лв, а без Евро 4 ще плати 203. Ти колко плати миналата година? Над 300 лева, вероятно? Сега ще си на 147 ако имаш Е-4. Това не ми изглежда като "горе-долу колкото миналата година". Ред.: Иначе да, отстъпките трябва да се правят на база реално измерено, а не както сега. Само че техническите прегледи са такива, че по-добре изобщо да ги няма.
  6. 0 точки
    Как го раздвижваха колега?Според мен в сервиза е трябвало да сменят гумичките и да проверят състоянието на буталото за корозия по повърхността му.Това всичкото вътре, се нарича ремонтен комплект. Ако там всичко е наред, прегледайте супортите и пиновете в тях за износване(получева се луфт). Успех!
  7. 0 точки
    Вероятно с николко.
  8. 0 точки
    Пробвай и в Пловдив, там платих 30 лв. Незнам защо има разлика в цената м/у градовете.
  9. 0 точки
    Моят икономик навъртя с едно зареждане на 45,3лт. бензин около 777км., така, че разхода е 5,83л./100км., смесено, но много повече извънградско. Мотор на 250х.км. с масло 5W40.
  10. 0 точки
    За съжаление - да, но все се надявам, че някъде ще има един нормален и некорумпиран човек на висок пост, който като види изгубено дело от поверената му институция, ще му щракне нещо и ще потърси отговорност от този, заради когото е изгубено това дело. Все отнякъде да тръгне нещо. (Написах "некорумпиран" и редакторът я подчерта. Явно няма такава дума в българския, иронично)
  11. 0 точки
    Най-новият продукт от гамата на Мобил е вече на пазара: https://www.mobil.com/english-us/passenger-vehicle-lube/pds/glxxmobil-1-0w16
  12. 0 точки
    Вчера си смених дясната.За 5 мин. работа е,без да сваляш нищо.Лявата определено е доста по-сложна(може би защото се бърка с лявата ръка :-)) ).
  13. 0 точки
    Официалното обръщение към работниците в Swindon: Honda UK Press Release.pdf
  14. 0 точки
    Снимки от 3-ти март - издигане на българското знаме в центъра на Чикаго (пред кметството). Беше около -15°С, но се събраха около 200-300 човека. Почетохме празника и играхме народни хора. http://www.bg-voice.com/вдигнахме-българското-знаме-при-реко/ https://chicago.bg/арктически-студ-при-издигането-на-три/?fbclid=IwAR2WI_hlDF91YHVR1XLlsQmATlcRvuMsVJeiRYfWdhBTZVpc2uKO7jjGelw преди да вдигнем знамето на пилона втория, отдясно първия, отляво (момчето в средата е американец) първия, отляво
  15. 0 точки
    Първоначалното пускане е добре да е на ниски обороти, така знам от хора дето се занимават с ремонт на автомобилни климатици, но всеки да си прави каквото знае, то за това има коли дето не се трошат по стотици хиляди километри и същите дето са през няколко хиляди в сервиза, разликата между двете е в зад кормилното устройство
  16. 0 точки
    Попитах ги чрез email и ми отговориха, че ще ми го издадът срещу 42лв и ще ми го пратят по еконт с наложен платеж. Трябва само да пратя снимка на малкия талон.
  17. 0 точки
    Честита придобивка. Със здраве да я караш и много безаварийни километри.
  18. 0 точки
    Да ти е честита и от мен, със здраве да си я караш и много безаварийни километра!
  19. 0 точки
    Здравей, честита ти количка, много да те радва и безавариино! Мога ли да попитам за каква цена я спазарихте, ако не е тайна?
  20. 0 точки
    Колеги, парите са получени и маслата са поръчани.
  21. 0 точки
    Да споделя и аз малко инфо относно темата... Направен монтаж на CR-V 3, 2.0, автомат - края на януари. Оттогава изминати около 3000 км без светване на чекове или други сериозни неволи ( теч от маркуч за антифриз не го броя, защото всеки елемент си има момент на разработка и е нормално този маркуч да поомекне и да протече от скобата след малко работа. Още повече, че навярно не е много добра идея да е супер стегната скобата, за да се избегне срязване на самия маркуч). Разход: бензин градско 15-17 / извънградско (100-140 скорост) 8-10 //// Газ градско 18-19/100 ; извънградско 11,12 / 100. Според мен изцяло в рамките на 20% допълнително върху разхода на бензин. Няма разлика между поведението на колата на газ или бензин ( или ако има то тя е минимална и нито аз, нито съпругата ми я усещаме.., освен когато трябва да заредим возилото... ) Много добро впечатление ми направи следното: - всичко под капака светеше от чистота, буквално. Човека иска да работи на чисто и да вижда какво се случва. Калниците и предната броня покрити с кърпи, за да се предпази боята, когато се налага човек да се наведе и да бръкне нейде надълбоко; - филтрите монтирани на удобно място, за да не се налага човек да попържва когато дойде време за тяхната смяна; - без да имам опит с ГИ на предишни коли, и съответно с инсталатори на АГУ, смея да твърдя, че едва ли са толкова много хората, които ще обърнат внимание освен на самата уредба, която инсталират, но и на възлите по колата, които ще бъдат засегнати от инсталацията на уредбата - визирам проверка и реглаж на клапани, сваляне и почистване на дросел и сигурно още един куп неща, за които не знам. И всичко това с цел да се осигури комплексна услуга и последваща безпроблемна експлоатация от клиента; - всички необходими документи за първоначалния преглед на уредбата, се издават със предаването на автомобила. (За учудване на проверяващите във Варна които бяха втрещени, че на протокола за монтажа го има Булстат-а на фирмата инсталатор.. ); - предоставяне на оборотен автомобил за времето на монтажа - без значение колко негативи може да донесе това. Визирам не само ремонти, но и фишове за нарушения и други такива. Човекът е много отзивчив, приветлив и кооперативен. Аз му се доверих изцяло - от избора на уредба до настройката й, до профилактиката на двигателя ... и НЕ СГРЕШИХ. Жив и здрав да си Бранко! Има защо да работиш със записване и два месеца напред всичко да е заето.
  22. 0 точки
  23. 0 точки
    И ето доклада, сменен вал. Клипа на руснака по горе е най-добрия урок, но не пропускайте нито едно действие показано в него и се получава. Ние не вързахме веригата и колелото за разпъващата греда, и ни увисна - разкачи се от колелото на коляновия вал, но слава богу , че бяхме белязали всичко, и после по белега на шайбата и нашите белези, от третия път го уцелихме. Ако се разминат зъбци, светка чека и изписва грешка за датчик колянов вал и същия на разпределителен вал. Това е знакът, че не сте го уцелили, иначе колата си работи добре и даже върви добре. Не правете това сами в къщи!
  24. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...