Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.02.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Аз забелязвам следното нещо - Хората, които имат пари не ги интересува въобще. Тези, които са се замогнали с много труд и жертви виждат какъв е живота, но тяхното мислене е : - Аз си надух гайдата и сега само си местя пръстите. Мислете му вие. Тези, които нямат пари и живеят в мизерия тяхното мислене е какво да направят, че да може утрешния ден да е малко по-добър. (под мизерия имам предвид не да нямаш пари за новия 'ай фон' и да се оплакваш, че живееш мизерно, ами за тея дето живеят под покрив, който тече, храната не е ясна и утрешния ден също не е ясен). И остават хора като нас дето всеки ден обстоятелствата ни мачкат в същото време като прочетеш за 'Дойран', 'Одрин', 'Сливница' и т.н. ти идва да вземеш пистолет и да почнеш да гърмиш хора наред. Ей такива хора са малцина всъщност и при вдигане на евентуално някаква инициатива веднага ще се организира една тълпа от пропорционален брой хора на инициативните. Тогава инициативните стават в очите на обществото 'платени'. Причините за това са ясни. Реално к'во излиза - Ако утре има избори - няма за кой да гласуваш, щото всичките са боклуци. Сиреч по цивилизован, 'демократичен' начин виждаме какво става. Да отидеш и да разстреляш сума ти хора - трябва да си загубил всичко в живота си, че да го направиш. Да протестираш - и к'во всяко чудо за три дни. А е жалко, щото за няма и 40 години една неизвестна за повечето народи в Европа държава наречена България става държава и побеждава две от най-големите сили на света + съседите си. А за 30 години ни убеждават, че процеса на преход е сложен и ние не сме дорасли все още да сме сред 'големите'. Емича - и аз нямам идея, наистина нямам идея. Много искам нещата да се променят. Близки и познати лека по лека се изнасят от тая държава. Макарче съм краен по тая тема ги разбирам и в няква степен подкрепям. Но не виждам кой и какво ще промени тенденцията. Тази тенденция не е функция на нашите управляващи тя е функция на други големи интереси, а всички знаем - 'Разделяй и владей'.
  2. 1 точка
    Интересно е как в един и същ пост се говори за великата Българска армия, за бойни знамена и прочее, и в същото време се говори за "Разделяй и владей". Тоя свят, не само България, защото в Африка и части на Азия е къде къде по-зле от тук, ще тръгне към по-добри времена, когато според да се делим на измислени признаци, особено пък географски - "Родил си се в ей тея очертания, следователно не те харесваме". Тъп начин на мислене, надали много хора ще вникнат в същноста му. По лесно е да се обединиш срещу някой и да му предадеш проблемите си, от колкото да тръгнеш да градиш нещо. Не случайно повечето хора избират първото.
  3. 1 точка
    Днес взех лявата полуоска от Хонда. Само,че има разлика в псрт номера Би трябвало да е : 44306-TL2-E50 Но е : 44306-TL2-E53 Казаха,че нямало причина за притеснение,за моята кола била полуоската. В сайта които дсдох по горе за части и парт номера също е дадена Е53,а Е50 е задраскана. Те всъщност в офиса гледаха от абсолютно същите схеми като на сайта. В крайна сметка ще разбера след седмица-седмица и половина ,като се качи(ееентуално) на колата. малко инфо относно полуоската - дълга е 71см - зъбците на вътрешното каре са: 27 - зъбците от страната на колелото са : 30
  4. 1 точка
    Аз също имам тоз проблем при скорост шушне,леко почукване на бутона за сваляне и спира,дори и със ветробрани смених уплатнение от морга на цялата врата пак същото,решението е само едно казаха ми,че се сменят водачите със нови и проблема е решен,не ми е останало време и от други дребни проблеми по харвито,писаното от колегите е истина така се сваля кората на вратата ....ако някой знае колко струва водачите и е сменял нека сподели!
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Предполагам става дума за това:
  7. 1 точка
    Системата е отдавна отворена. "Точката на кипване" е отдавна недостижима. Липсва висококалоричен материал, който да донесе необходимата енергия.
  8. 1 точка
    Все пак ако някой трябва да смени цялата капачка заради счупени крачета примерно - оригиналният номер е 12513-P72-003 - моята я купих от евро 007 - с поръчка идва за 2 дни, обявената цена в сайта им е 13,41 лв и е оригинална на Honda. След отстъпката ми излезе за 8 лв.
  9. 1 точка
    Здравей колега. Ако е за дизел мога да помогна нагледно със снимки. На първата снимка се вижда отгоре надолу на малката черна букса на втора позиция синия кабел който отива в ДВД-то. На втората снимка съм показал с кой кабел да го свържеш от буксата към компютъра.
  10. 1 точка
    Нов опит! Проблемът е, че като променя конфигурациите на различните софтуери и ги рестартирам - зависването изчезва. Но не заради новата конфигурация, а защото временно потребителите виждат неработещ форум и трафика намалява. След 10 мин отново започва да става бавно. Проблемът ще бъде отстранен, трябва само малко търпение
  11. 1 точка
    Ами офертата е това - $27 за 4.7л (5 кварта) на това му сложи 10% ДДС и отива към $30. Само трябва да видя каква цена ще ми дадат за shipping от САЩ до БГ. И за мен ще си сложа някакви пари за разкараването до магазина и после опаковането (handling) или ще ги включа в цената на доставката - shipping + handling.
  12. 1 точка
    Мда... Всеки ден се събуждам и до мен българското знаме. В рутината на ежедневието понякога депресиран и аз се питам това, което 'Emicha' пита. Да и за мен е доста болезнена тема. Особено напоследък - отново уча, отново инвестирам, отново жертви за онова бъдеще и да все си казвам, че това го правя, щото е по-лесно да отида в чужбина, ама тогава ще смятам себе си за тотален провал. Таааа... в последните месеци чувството се засилва. Както повечето от вас забелязват хората с власт и пари си налагат хегемонията още по-изнервящото е, че вече дори не се стараят да го прикрият по някакъв начин. 'Обикновените' хора стават все по-изнервени, все по-първични в реакциите си. Така нареченото правителство ни убеждава, че ние сме по-добре. Корупцията намаллява, видиш ли здравеопазването се подобрява, образование... абе всичко. Обаче като излезнеш навънка виждаш как всички тея институции се опитват, чрез нови методи да вземат, но все по-малко са хората дето мислят да дадът. И вече някъде в тоя момент гърлото почва да ме боли от ярост и яд. И в тоя момент си казвам... Еми супер, ама т'ва дето си го мислиш сигурно от 10 човека 3-4 ще са съчувствени и съгласни и всъщност останалите може би дори ще ме помислят за някъв депресиран, сериозен и 'спрял' индивид. Едва ли ще се развие пък нещо като инициатива, щото тия дето управляват тези дето са в парламента имат много добри методи да компроментират иначе добрата инициатива. Та аз на тоя етап си мисля - Развивайте се в каквото можете напред и нагоре тука, щото иначе тая корумпирана икономика няма кой да я движи. Не, че ако няма никой в тая дръжава няма да я ограбят, но за бога ние сме българи. Нацията ни е велика, народа ни е велик. Това, че нямаме последния 'айфон', 'тесла', къща дето й трябва малък АЕЦ, че да работи не ни прави втора ръка хора, щото не сме.
  13. 1 точка
    Да 90 лева и при това с двойната по дебелата пита . Не си заслужава играчката.
  14. 1 точка
    Там отдолу има уплатнение което е заминало. Може да се оправи не е сложно. Аз на старата ми хонда го бях поправил докато намеря нов. Нов радиатор е 90 лв., по добре вземи нов, не е скъп.
  15. 1 точка
    Неработеща Микрета и работещо само от близо са напълно различни неща. Колега иди при някой ключар или еладжия който има честотомер да провери дали излъчва на точната честота. Някой дистанционни имат малък тример с който се корегира честотата , и може леко да се е рабутал. Другото което е може някоя спойка на някой елемент да е заминала. Трябва внимателно да се огледа. И трето , просто да се удължи антената на приемника. Ако е вътрешна като ламаринка малко по игра пада , а ако е външна като кабелче е по лесно. Ако е кабел не важно да сложиш 1 метър , а да измериш старият колко см. е , и новият да го нанесеш х2 (пример 9см х2 = 18см х2 =36см. х2 =72см.)
  16. 1 точка
    Няма значение за къде е темата. Емича е прав. Темата е много сериозна и не е за подценяване. 500 г. Турско са били поради тая причина , че сме телета и нищо не правим.
  17. 1 точка
    Е.....Баце, със сигурност не съм класик, а здравомислещ, нормален, средно статически индивид, здраво стъпил на територията, на която съм се родил и продължавам да живея. И Баце, дано разбереш - кВо ти Шпрехам.
  18. 1 точка
    Дойде време за второ обслужване на изминати 19 300 км (първото на 9700 км, второто на 29000 км )Въпреки, че по обслужване не се изисква смяна на въздушен , беше доста мръсен и го смених ). Единствения проблем който имам е с парктроника - при дъжд (или след автомивка) ,нон стоп се "бъзика" и дава ,че имам близък обект . В Английски форум доста се оплакват (защото е по-дъждовно) и са пуснали бюлетин за смяна на предната маска (същата piano-black, но от друг материал ) . Тук разбира се , нищо не знаят и не излиза по шаси. Ако проблемът продължи ще ходя пак да им досаждам да се разтърсят .
  19. 1 точка
    Скоро правих същата процедура,като за да не се счупят крачета на капачката двигатилят беше още топъл (малко потече масло,но бях подложил парцалче) ,а в Хубата се оказа,че имат и гумени уплътнения за по-високи температури до 180°C ,които обаче са по 0.60лв ..........
  20. 1 точка
    Ще правя тестове на всеки следващи 1000км., за да се проследи по-добре как се амортизира това масло, тъй като май досега никой не го е тествал, но не знам дали ще мога да прилагам сканирани изображение, освен да си купя един скенер, иначе мога да пробвам пак да взема проба и да я снимам на дневна светлина, така ще е по-равномерно осветено. На снимката не се забелязва, но сякаш е започнало образуване на ядро в ядрото, което не знам как да го тълкувам, но може да е някаква аномалия с конкретната проба, при следващите ще си проличи.
  21. 1 точка
    При така представеното изображение, всичко изглежда нормално. При следващата проба, обаче, опитай да намериш скенер, за да направим по-детайлна картинката.
  22. 1 точка
    Маслото все още е доста чисто, което е логично, предвид режима ти не експлоатация. Чистотата на маслото е индиректен знак, че с мотора всичко е наред. За съжаление обработката на снимките не е особно информативна, тъй като светлината пада неравномерно, но все пак: И без обработка се вижда, че ядрото е още много чисто и цветът му е много близък до този на зоната на дифузия. Дисперсията на мърсотията е фина. Краевата зона (пръстена около ядрото) също не е наситена с тежки отложения, а едва е започнала да се образува. Караш смело напред
  23. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic 2008 1.4i-dsi i-shift 2) Масло – Honda HFS 5w40 3) Маслен филтър – HONDA OEM 4) Общ пробег на автомобила - около 50200 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2100 6) Цикъл (извънградско/градско) – 90/10, като не включвам градовете и селата, през които минавам транзит, без да спирам и намалявам под 60. 7) Средна скорост - около 80km/h, 8) Сезон на експлоатация – около месец 9) Моточасове – реснах си компа като махах клемата за монтаж на суба и им загубих бройката. Вероятно около 30. 10) Изразходвано гориво - не знам, като свърши пълня до горе и така до следващия път не ги броя. Среден разход 6/100 11) Въздушен филтър Манн 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,6 л.; 14) Няма доливане на масло, не е мръднало от максимума 15) Други- За вземане на пробата съм ползвал буркан върху, който сложих листа и го фиксирах, получи се нещо като барабан, капката малко се разля. Нямам скенер под ръка и снимах с телефона на изкуствено осветление.
  24. 1 точка
    Точно.Защото ще изтече информация по посока на вътрешният и ще го надскочи с едно левче.Единственият шанс е колегата да разбере кога е крайният срок до последната секунда и тогава на място да даде писмена оферта,буквално на края и да си вземе входящият номер заверен с час и дата.
  25. 1 точка
    Обикновено, това са така наречените вътрешни търгове и предполагам, ако някой служител на фирмата си я е заплюл, колкото и да дадеш тя ще отиде при него. Ама пробвай , нищо не се знае - може и да имаш късмет.
  26. 1 точка
    Тук можем да сведем уравнението до това кое е с по-висока стойност - евентуалния ремонт на по-карания дизел или екстрите му + автомата. Предвид, че не си дал линк към обява (между другото - така се прави), можем само да гадаем кои са "почти всички" екстри и дали например има панорама, дистроник, навигация, завиващи фарове... Отделно, че не е ясно българската дали няма да цъфне за ремонт и тя. Относно скоростния лост на ръчката - този модел страда от некачествена кожа на мехчето при варианта с ръчно скорости. Т.е. оригинално му слагат някаква изключително смотана изкуствена кожа, която не толкова, че се протрива, а по-скоро се бели около сгъвката под топката - видно е от почти всички обяви. Решава се за около 20лв и не е меродавно за пробега на колата. Дотук, ако не става дума за протрита топка - защото там вече е съвсем друго.
  27. 0 точки
    Началото на края... Honda set to close Swindon car plant - Honda is set to announce the closure of its Swindon car plant in 2022, with the loss of about 3,500 jobs - ТУК
  28. 0 точки
    Няколко теми по-надолу същата тема.
  29. 0 точки
    Малко допълнително инфо за колегите, които имат желание за рефлаш - тъй като съм от Варна и не ми се разкарваше до София се свързах директно с украинеца Сергей, който прави рефлаша. Няма проблем да се направи отдалечено и с вашия лаптоп. Единственото нещо, което е необходимо е модифициран кабел, който ще ми бъде изпратен по пощата, като условието е после аз да го препратя на следващия желаещ. Сега чакам кабела да дойде от Сърбия. Също така му поръчах и от неговия изпускател. Вече е изработен и чакам тия дни да ми го изпратят. Ето как изглежда:
  30. 0 точки
    Нека да видим сега дали ще се задържи бърз Това също е оправено.
  31. 0 точки
    Аз имам фабричен и се чудех защо разстоянието м/у средните 2 сензора е по-голямо... Теглич нямам, но очевидно е заради него, ако се монтира да не сработват от него... За мен парктроник/свирка е по-добре от камера, която ти ангажира погледа, който трябва да е в огледалата. Иначе камерата за келешлък важи... (тези с камерите са на обратното мнение, защото са длъжни да защитават това което имат...)
  32. 0 точки
    Няма да си направят системи, защото ги мързи. Не им се работи. На цялата държава не ѝ се работи. Не искат да са в полза на хората и да им улесняват живота, и да работят за общото благо, а искат да карат хората да хабят нерви, време, и някой друг да им свърши работата. Това е положението. За съжаление културата стана такава, че вече никой не го интересува нищо. Всеки гледа тойда си е добре, а другите - ма**ата им. Показателно е, че на протестите "Системата ни убива" имаше преко сили 100 -200 човека, предимно майки на деца с увреждания. На друго място няма да има 100 дни протест по 200 човека, а ще бъде един ден с 200 000 човека. Но както казах - хората се научиха да плямпат по интернета и да се жалват във фейсбук, за да трупат нЕкви безсмислени "лайкове".... Май в тая тема по-назад писах - държава, която работи в полза на гражданите, ще приеме, че всяка кола, произведена през 2004 година е поне Евро 3, през 2006-та - поне Евро 4 и т. н., а няма да те връщат в последната група, само защото някоя 200-литрова леличка не е въвела цялата информация. Също така - такава държава ще прегледа служебно всички документи за първоначална регистрация и където има пропуски - ще ги отстрани за своя сметка. То вярно, че сметката винаги ние я плащаме, но поне няма да е пряко. Когато пропуските са отстранени - издават нов талон и ти изпращат известие да отидеш само да го получиш, като през това време подават информацията, а не да висиш с часове по гишета на хрантутници. Самите общини пък веднага трябва да ти приспаднат надвзетото от други данъци, а не да ходиш да подаваш заявления. Да не говорим, пък че на някои места все още се пише МОЛБА! Но както казва един - "нема такава държава". Като искат документи от представителствата, самото представителство може да изпрати официален документ, че всички коли от дадена марка и модел, произведени след определена дата, отговарят на определен стандарт. Ама нали и те трябва да се нагушат! 1000 коли да си издадат документ, по 40 лева - 40 бона. Кой ти ги дава?
  33. 0 точки
    Те са стегнати, ама аз тряя се завърна
  34. 0 точки
    Благодаря за мненията. Ще гледам за бензин автомат по възможност с повече екстри. Засега ще изчакам
  35. 0 точки
    Така е, нарича се еволюция и я продължават най-адаптивните, а ние винаги се адаптираме, без значение кой и какво ни причинява. На тази територия нещата се случват чак когато живеещите с концепцията "мирна главица сабя не я сече" намалеят и им отслабнат силиците (справки в историята). Така че има да чакаме, или пък стига вече? Миналия век познавах един испански легионер. Любимата му фраза на български беше "цакай мауко". Беше впечатлен колко е повсеместна и характерна за тая територия.
  36. 0 точки
    Toва е полусинтетика, нали знаете? Така че по-голям пробег от 5000 км с него - не знам колко е оправдан.
  37. 0 точки
    Аз съм с дизел автоматик,мотора се разгръща много мазно в целия диапазон,извън града си мисля че е по икономична от ръчката дори.Перата са супер удобни,директно се използват в режим D,бързо реагират.С тях имам моторна спирачка с едно докосване,което е много удобно.
  38. 0 точки
    Нищо лично колега, защо така се разсърди? Просто реших,че и ти като мен си се прибрал пиян в 6 и си решил да флуднеш форума както правят всички нормални хора. И аз твърдя ,че съм такъв. Ама за жалост не говоря Слави Трифонов и не се разбрахме. Абла " Metallica" сеньор?
  39. 0 точки
    През декември и при моята ми се струваше, че излиза повече пара. След това обаче я карах на обслужване и помолих майстора да направи оглед и компютърна диагностика, защото ми миришеше и на бензин - както съм писал в друга тема. Човекът не откри никакви грешки и проблеми, но ми предписа профилактика и адаптация на дроселовата клапа, било препоръчително след реглаж на клапаните. Още не съм направил адаптацията, но пък оттогава спрях да обръщам внимание и на парата, и на миризмата на бензин. Така че според мен няма нищо притеснително, обаче за твое успокоение не пречи да я погледне майстор.
  40. 0 точки
    Извинявам се за невежеството, но коя е Мануела?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...