Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.02.2019 in all areas

  1. 4 точки
    5w-20, според мен. Най-важният бонус на 5w-20 е минимум или пълна липса (в идеалния случай) на VIIs, което дава изключително стабилен работен вискозитет.
  2. 3 точки
    И все пак зависи и от стила на каране. Ако често поддържа високи обороти ще е добре да сложи нещо с по-голям HTHS към вискозитет 30 примерно.
  3. 3 точки
    Маслото все още е доста чисто, което е логично, предвид режима ти не експлоатация. Чистотата на маслото е индиректен знак, че с мотора всичко е наред. За съжаление обработката на снимките не е особно информативна, тъй като светлината пада неравномерно, но все пак: И без обработка се вижда, че ядрото е още много чисто и цветът му е много близък до този на зоната на дифузия. Дисперсията на мърсотията е фина. Краевата зона (пръстена около ядрото) също не е наситена с тежки отложения, а едва е започнала да се образува. Караш смело напред
  4. 3 точки
    1) Автомобил – Honda Civic 2008 1.4i-dsi i-shift 2) Масло – Honda HFS 5w40 3) Маслен филтър – HONDA OEM 4) Общ пробег на автомобила - около 50200 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2100 6) Цикъл (извънградско/градско) – 90/10, като не включвам градовете и селата, през които минавам транзит, без да спирам и намалявам под 60. 7) Средна скорост - около 80km/h, 8) Сезон на експлоатация – около месец 9) Моточасове – реснах си компа като махах клемата за монтаж на суба и им загубих бройката. Вероятно около 30. 10) Изразходвано гориво - не знам, като свърши пълня до горе и така до следващия път не ги броя. Среден разход 6/100 11) Въздушен филтър Манн 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,6 л.; 14) Няма доливане на масло, не е мръднало от максимума 15) Други- За вземане на пробата съм ползвал буркан върху, който сложих листа и го фиксирах, получи се нещо като барабан, капката малко се разля. Нямам скенер под ръка и снимах с телефона на изкуствено осветление.
  5. 2 точки
    Аз принципно съм за по-високия топъл вискозитет, но сега искам да разбера дали ще има осезаем разлика в работата на двигателя и най-вече в динамиката като мина на много по-тънко масло, така че по всяка вероятност ще сложа 5w20.
  6. 2 точки
    При така представеното изображение, всичко изглежда нормално. При следващата проба, обаче, опитай да намериш скенер, за да направим по-детайлна картинката.
  7. 2 точки
    Днес си поиграх малко по-сериозно и стана без още да съм сменил ламбда сондата. Заиграх се с картата ms\RPM. Нещо се бяха ресетнали и в ниските не достигаше гориво, както и над 4000 оборота. Ако ламбда сондата беше жива щях още в началото да видя че идва много бедна (не че големите времена на дюзите не подсказват). Сега е 6. И по графика не става НЕ ГО ПРАВЕТЕ. Или ако става не е достатъчно прецизно и има дупки. По-добре отворете картата и по таблицата 1 по 1. Очаквам още повече прецизност при смяната на ламбда сондата. dindin Ти за поредне път потвърждаваш, че вицовете за българските форуми са 100 % ИСТИНА. Жив и здрав да си.
  8. 1 точка
    Един домашен любимец може да направи един автомобил на нищо само за два месеца.
  9. 1 точка
    Тук е цялата информация за тази FIT: https://honda.epc-data.com/fit/dba-ge6/ Само избери точния пакет оборудване.
  10. 1 точка
    Колега, съжалявам, че го казвам, но си направил горе-долу нещо като спасяване на положението. Все едно си сложил гума патерица, а не истинска, понеже някой кара с такава и няма проблеми. Нова лампа да ти свети по същия начин като оригинална Осрамка на няколко хиляди часа е меко казано абсурдно. Като знам моите колко са отслабнали, вече на 14 години и плачат за нови, се съмнявам твоите да са били в значително по-добро състояние, ако са оригиналните от 2003-та. На моите само аз съм им "навъртял" над 500 часа за година и половина. Сложи си нормални лампи и не се излагай, моля те! 62 лева са за един брой, в оригинална запечатана опаковка с баркод за проверка на автентичност. Моите уважения към човека и труда му, но в случая те е подвел да вземеш лошо решение. Аз ако съм човек, който се занимава с такива неща - никога не бих предложил на клиент на фабричен ксенон да сложи нещо различно от оригинална лампа. Но аз винаги търся най-доброто, ама не всеки е като мен. Имам две чисто нови Osram NB Unlimited, ще ти ги дам за проба. Ако няма разлика в светенето - даже и аз ще си купя Старлайнки, а и който сменя - ще знае че има добър алтернативен вариант.
  11. 1 точка
    Така и направих, срязах че не ми се чакаше 10 дена за букса за Хонда. По добре звучи новото радио, взех си и една антена с електрически усилвател, да видим дали ще подобри сигнала на село.
  12. 1 точка
    И аз ще се включа към групата скоро с ей този красавец. Утре ще го взимат от Англия и ми обещаха до края на другата седмица да е при мен.
  13. 1 точка
    Любов не е точната дума, макар че и техниката си и ма душа. Понякога се случва и предмет да ти пасне на мирогледа и е достатъчно да е по твоему удобен, здрав и красив. Да, нездравословно е човек да се привързва към вещ, но и всяко друго разочарование е болезнено, така че всичко е въпрос на светоусещане и влагане на емоции. Без тях човек е мъртвец приживе, но пък му е по-лесно.
  14. 1 точка
    Една изненадваща информация от колега хондаджия, който "кара" контейнеровоз. За сравнение на двигателя в цилиндъра влизаш прав... Всяка седмица се прави тест на двигателното масло ,което е 1 тон. Маслото се сменя ,когато TBN падне от 30 на 17
  15. 1 точка
    В немския oil-club заключиха темата на Равенол. Причината е формулата на маслата. Може да се окаже, че до ерата на USVO (от преди около 9 месеца) Равенол не е продавал пълни синтетики. Според последни информации - "новото HST" = "старото VST" = > не е било пълна синтетика. - данни от служител на Равенол след запитване по ел. поща. "Новото" VST е USVO. USVO = PAO => пълна синтетика. - пак данни от Равенол Което означава, че "старото VST" ≠ "новото" VST. А щом новото е пълна синтетика, то старото не е било. Същевременно Motul са променили етикетите и техническите информации за серията 8100, като са премахнали "100% Synthetic" и са поставили (правилното) "Synthese Technology".
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Собствениците може да са си возили домашните любимци .Обикновено следите са по страничните панели ,ако за седалките се ползва покривало за целта.
  18. 0 точки
    Принципно какво значение имат километрите, при положение, че дадена кола явно не е поддържана? Какво говори това за собствениците? Как са обслужвали автомобила, от какво са пестили? Конкретно за въпросната кола - не вярвам да е на 150 х. км. с протрит волан и скъсана кожа на лоста. Седалките може да са претапицирани. При мен на 146 х. км. воланът не е мръднал, а забележките са само следи от захабяване по лоста - автоматик - и забележимо намачкана, набраздена еко кожа отстрани на шофьорската седалка!
  19. 0 точки
    И това е любов!
  20. 0 точки
    Ще правя тестове на всеки следващи 1000км., за да се проследи по-добре как се амортизира това масло, тъй като май досега никой не го е тествал, но не знам дали ще мога да прилагам сканирани изображение, освен да си купя един скенер, иначе мога да пробвам пак да взема проба и да я снимам на дневна светлина, така ще е по-равномерно осветено. На снимката не се забелязва, но сякаш е започнало образуване на ядро в ядрото, което не знам как да го тълкувам, но може да е някаква аномалия с конкретната проба, при следващите ще си проличи.
  21. 0 точки
    Само да споделя: изминати 10300 км. с MOTUL 8100 ECO CLEAN 0W30 C2 . Понеже това ми е първата дизелова кола изобщо, при първата смяна се презапасих и взех 7 литра. Побра 5 и нещо. За посочените изминати километри съм долял има-няма 100-150 мл. масло. Нито е светил датчик, нито нищо. Днес отново смених със същото. Слагам винаги и добавка БАРДАЛ. Горивния филтър беше доста чист( не знам така ли трябва да е ) Зареждам основно на Лукойл, понякога Шел или ОМВ.Та това е .
  22. 0 точки
    video-d345eeb1d9f62ed706ba044a14e57f17-V.mp4 Съжелявам за качеството на клипа, но не можах да кача оригиналния поради твърде големия му размер...
  23. 0 точки
    Ако кардана е идентичен с този на предишната генерация, в Костинброд има еди юнаци дето имат вече три успешни лоботомии на кардани(мои). Ако те интересува 0898519871 - Любо.
  24. 0 точки
    А пък моя съвет е да се реже .Всеки един преходник влошава качеството и намаля мощността...
  25. 0 точки
  26. 0 точки
    Моето масло го взех още в понеделник. Благодаря на колегата!
  27. 0 точки
    Колеги, парите са получени и маслата са поръчани
  28. 0 точки
    Премахнах рекламите между темите в разделите. Ще пиша допълнително за промените по структурата на форума в отделна тема (моля тази да не се използва за това).
  29. 0 точки
    Емо, ако търпението да пиша бе по-голямо от песимизма ми че има смисъл да го правя, щеше да е друго, но... Иначе проблемите са много и отдавна, а глобалният е че демокрацията прецака цивилизацията. Този проблем е планетарен и няма решение на този етап. Към данъка "стари коли" се подхожда снисходително и себеугодно от управляващите. Той не трябва да е +20/30 лв, а поне +500лв, щом целта му е да редуцира димящите лични МПС-та. Така собственикът ще има стимул да си ремонтира или бракува кошницата. Тук доходът няма значение (който иска -намира начин, който не -оправдания). Тук иде реч за янг таймерите, понеже на всякъде другаде стара кола (олд таймер) карат само заможните и там също си има закони и еконорми. Чисто нова малолитражка от А сегмента е 30 кутии цигари на месец. Значи стачкуваме и пушим нервно, вместо да си гледаме своето и на околните здраве. Вече за социално слабите непушачи ще е трудно да си вземат нова кола, но ако имат лична мотивация, ще сполучат. Цената на горивото не е висока (за някои), щом карат с "мръсна газ". Доходите са ниски, но за това пак сме виновни всички заедно и всеки конкретно. Гражданската е доброто зло за всички, понеже спестява време, но е продънена каца. А е продънена за да може да бозаят от там, тези които трябва да запушат нормативните "пробоини" -тоест патова ситуация. Принципно гражданската лекува болката, а не причинителите на "заболяването", а именно контролната и съдебната системи, където пак има из основи сбъркани постановки. Застраховаш се против инциденти причинени от теб на пътя, но плащаш някаква имагинерна сума, а реално изплащаните обезщетения на потърпевшия ги плащат останалите. Това е напълно порочно, колкото и да го усъвършенстват, но нали е бизнес... Намаляването на катастрофите ще стане когато причинителят е лично отговорен за последствията. Чрез застраховката вместо него са солидарно плащащи всички останали, а той (ако е причинил смърт и го "окаушат") ще "лежи" пак на гърба на обществото - като в оня виц за бездомника, който откраднал 1 хляб, осъдили го и сега всеки ден получава по 1 хляб безплатно в затвора. Според мен, причиниш ли щета, трябва лично да си я плащаш. Да видим тогава джигитите ще си веят ли RWD-тата по кръстовищата. Причиниш ли контузия -обслужваш пациента докато оздравее, а причиниш ли смърт -вместо затвор на гърба на обществото -обществено полезен труд в полза на семейството. Катастрофите ще намалеят рязко и драстично, но "няма подходяща нормативна уредба" ще кажат онези които трябва да я създадат -защо ли??? Бонус / малос е приемлива форма, стига да е вързана с реалните травматични и материални провинения на водача причинител, а не с неспазването на ЗДП. Ако си "плаща" за стореното лично и веднага, следващият път ще спазва ЗДП, не по канон, ами дори ще е "по-нисък от тревата", но пак някой трябва да го хване и накаже -тоест държавно отговорните органи, на които сме делегирали права. А сега какво е? Плащаме за полиция, за съдебна система, за законотворци (обслужващи и двете) и отделно си плащаме застраховки в случай че предходните не работят. Еми резултатът е очеваден и проблемът въобще не е в цените. Емич, дано си доволен и дано "дърпащите шалтера" намерят нещо полезно -иначе са безполезни. И да не си мислиш че давам акъл, а съм "света вода - ненапита": Аз също предпочитам 11 годишен Акорд пред нов Джаз, имам и 31-годишен Сивик (слава Богу не къди) и 10-тина фиша за превишена скорост + 1 ПТП за не спазване на дистанция (шибнах се в 1 калпак, който спря на зелен светофар). СУМПС категория С от 1987г. Аа, и пуша по 1 кутия на 2 дена. :)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...